ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Μνήμες απο μιά γιορτή...

Ειναι καταπληκτικο συναισθημα να σε θυμούνται τόσοι πολλοι που να μπλοκάρεις στα τηλέφωνα, στα μηνυματα, στις ξαφνικες επισκέψεις...

Ατιμοι ανθρωποι....

Ειμαστε ικανοι για το καλυτερο και το χειρότερο...

Ενα πραγμα πάντα θεωρούσα περιουσια μου....

Τους φιλους μου και γενικότερα τις ανθρωπινες σχέσεις που κατάφερα να κερδίσω...

Και μέρες οπως η σημερινή...ανακαλύπτω οτι τελικά αυτό θα μείνει και για αυτό πολεμάω...

Την  Μνήμη μου...

Το αποτύπωμα που θα αφήσω στο πέρασμα μου απο αυτόν τον κόσμο να δημιουργεί σε όποιον με

σκέφτεται τότε...χαρά, αγαλλίαση και μια γεύση γλυκιά όπως η αγαπημένη μου καραμέλα γάλακτος...


Πολλοί άνθρωποι θέλουν να κάνουν την κίνηση και να μου ευχηθούν...

Να μου στείλουν μπόλικη καλή ενέργεια (ο όρος θετική δεν μου αρέσει)...

Να αφιερώσουν 2 λεπτά γιατι πραγματικά πιστεύουν πως αξίζω το τηλεφωνημά τους...

Οχι, οχι δεν πέσατε στην περιπτωση κάποιου με μειωμένη αυτοπεποίθηση...

Δεν το παίζω Ματίνα Μανταρινάκη...δεν μου ταιριάζει και το σιχαινόμουν πάντα...

Θα ήθελα να ειμαι δυνατός...

Αλλα περισσότερο δεν θα ηθελα ποτέ να είμαι μόνος...

Ζωή που δεν μοιράζεται είναι ζωή κλεμμένη...λέει και το τραγούδι...

Και αυτό είναι και η μεγαλύτερη ανταμοιβή σήμερα...και κάθε μέρα που περνάει...

Οτι περιβάλλομαι απο πολλούς ανθρώπους που πραγματικά με εκτιμουν...

Που μπορώ να εμπιστευθω...

Που μπόρεσαν να με εμπιστευθουν...

Που με έκαναν να δακρύσω απο συγκίνηση...

Που κατάφερα να σχηματίσω στο πρόσωπο τους το χαμόγελο...

Που με άφησαν να τους μιλήσω σε αυστηρό τόνο γιατί κατάλαβαν τις αγνές μου διαθέσεις...

Ξέρετε οι σχέσεις δεν κρίνονται απο  ποσοτικά...

Κρίνονται ποιοτικά...

Για να  καταφέρεις όμως την ποιότητα να την έχεις σε ποσότητα...

Ισως πρέπεις αξιολογήσεις διαφορετικά τι σημαίνει επικοινωνία...


Μνήμη...για αυτήν παλεύω...

Τι να την κάνεις μια μνήμη μεταθανάτια όμως όταν εν ζωή ήσουν ξεχασμένος...

Μνήμη...

Αφήστε τους ανθρωπους να έρθουν κοντά σας χωρίς ανταλλάγματα...

Οταν δεν τα ζητάτε...είναι και πιο εύκολο να τα κερδίσετε...

Δεν είναι οι σχέσεις οικονομικές συναλλαγές...

Δώστε χωρίς να σκέφτεστε τι πρέπει να πάρετε...

Επενδύστε χωρίς το άγχος της ανταμοιβής...

Κι αν δεν κάτσει...δεν έκατσε...

Φύγε γρήγορα...

Άτυχος δεν είναι αυτός που έδωσε και δεν έλαβε...

Άτυχος είναι αυτός που έλαβε και δεν κατάλαβε...

Εχουν έρθει πολλοί...

Εχουν μείνει πολλοί...

και δεν έχουν φύγει οι περισσότεροι...
 
Ισως γιατί αρκετές φορές έσφαλα...

Αλλά...

Δεν υποκρίθηκα...

Δεν κρύφτηκα...


Δεν το έβαλα ποτέ στα πόδια...

Και ναι...

Ναι, σήμερα ειμαι πραγματικά χαρούμενος...

Ειμαι χαρούμενος γιατι οι φίλοι μου ήταν ολοι εκεί...και ήταν πολλοι...

Για εμένα...

Όπως ακριβως είμαι...

Για αυτό που είμαι...

Οτι κι αν ειμαι....

Σας αγαπάω πάρα πολυ που κάνετε το ταξιδι μου σε αυτή τη ζωή μια ατέλειωτη 5μερη....


Σήμερα η βραδιά ήθελε λαικό γλέντι και μπουζούκια μέχρι τελικής...( Καλος ο Igor Stravinsky αλλα για σήμερα θέλω Katerina Staninsky)

αλλά μας έφαγε η δουλειά...

Αφιερωμένο σε ολους!

Υ.Γ. Επειδη η μαγεία δεν βρίσκεται στα παραμύθια αλλα στις καρδιές...Η φίλη που θυμάμαι πάντα μολις ακούω το συγκεκριμένο κομμάτι...με πήρε τηλέφωνο ένα λεπτό μόλις το ανεβασα!! Αλεξάνδρα για σένα....ολο δικό σου!




Δημήτρης....

Μwah!!!

23 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Καλος ο Igor Stravinsky αλλα για σήμερα θέλω Katerina Staninsky

Θεός;

Χρόνια πολλά Δημητράκο! Ή Μερλινάκο! Ή όπως αλλιώς προτιμάς!
Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα γερός για να μας κάνεις να χαιρόμαστε;)
Καλά να περάσεις απόψε, αλλά κυρίως να περνάς πάντα καλά.
Και μη στεναχωριέσαι τόσο για τους άλλους ;) Είμαι σίγουρος ότι κάποτε θα είναι και πάλι όλα οκ ;)

 

Α, κάτι ακόμα.
Στην ψηφοφορία δίπλα, ψήφισα "όχι". Θέλω να βρω και τον άλλον που ψήφισε το ίδιο<3

 

Λευτεράκο μου!!!

Ευχαριστώ μέσα απο την ψυχή μου!!!
Πάντα τα λογια σου με κάνουν και χαμογελω!

Τέλος...

ΚΑτερινα Στανινσκυ Ροκς!

 

Χρόνια πολλά Μέρλιν! Να είσαι πάντα χαρούμενος όπως σήμερα! :D Smile ;)

 

Ευχαριστώ πολύ Ρέα μου!

Κι εσύ πάντα με χαμόγελο και πολλά όμορφα όνειρα!!!

 

Ρε έχω πωρωθεί στην Στανίνσκυ! :ρρρ

Πολύχρωμος που λέει και η Γιάννα(:Ρ)

 

Staninsky= Θρησκεια!

Για αυτό είσαι αδελφάκι!

 

θα αγνοησω τα φαρμακερα σχολια που σκεφτομαι, οχι γιατι ειμαι ανθρωπος που σεβεται τις επιλογες των αλλων στην μουσικη (:ρ) αλλα επειδη για 2 ωρες ακομα γιορταζεις, αρα ειναι δικη σου η μερα, αρα δεν μου παει καρδια να διαφωνησω :ρ

ειθε να βγεις νικητης στην μαχη με την μνημη δημητρη μου :)
κ να συνεχισεις να χεις διπλα σου οσους θεωρεις δικους σου ανθρωπους για παντα :)

 

Rea μου σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!
Να προσέχεις και να εισαι πάντα έτσι ανατρεπτικη!

 

Έχεις δίκιο. Αν τα είχα δεί νωρίτερα όλα αυτά ίσως είχα κερδίσει πολλά. Αλλα ξεκινάω μια νέα παρτίδα κάθε φορά. Who knows... :)
Υπάρχουν και σχέσεις άρρωστες... Όσο σκέφτομαι ένα αρκετά πρόσφατο γεγονός τρομάζω απο το τι μπορεί να κρύβει μια "φιλία".Ακόμα δεν κατάλαβα πολλά για τις ανθρώπινες σχέσεις. Ισως πρέπει να πάρω μαθήματα...
Χαίρομαι για σένα. Με κάθε ειλικρίνια χαίρομαι. Να σαι καλά. Ο,τι επιθυμείς και χρόνια πολλά.

 

Ευχαριστω πολύ Εστελλα!

Το βασικότερο ειναι να την ξεκινάς την παρτίδα απο την αρχή! Αυτό ειναι και η κίνηση ματ!

Δυστυχως υπάρχουν φίλοι, υπάρχουν και φίδοι....

Απο ολα συναντούμε, με όλα συναναστρεφόμαστε! Ολα κατι μας μαθαινουν!

Αλλα συνεχίζω να πιστεύω οτι οι άνθρωποι αλλάζουν...και οτι μπορούν αν το θελήσουν να κερδίσουν και τα παιχνίδια που φαίνονται χαμένα!

Επιλογή είναι η ζωη μας!

Ευχαριστω και πάλι για τις ευχές!

 

Λευτερη, το αλλο οχι, ειναι απο μενα. Β)
Μερλιν...Δημητρη βασικα. Χρονια πολλα σου ευχομαι, μεσα απο την ψυχη μου. Και μαλιστα... να περνας καλα, και να εχεις τετοια διαθεση, οχι μονο σημερα, αλλα και παντα. Να σαι χαρουμενος. Τα λεμε. :)

 

Ευχαριστω πολυ Παιδί-Ηφαίστειο!

Να εισαι κι εσυ καλα!

 

Παιδι-ηφαίστειο, δεν το περίμενα ομολογώ.
Ρέα, πέρασε η μέρα του, είσαι να του την πούμε; Με παρέσυρε και μένα στην κραιπάλη. Και έχει να λέει τώρα η Σοφία :ρ
Δημήτρη, η ευχή της Ρέας είναι υπέροχη, στην εύχομαι και γω με τη σειρά μου. Copyrights φυσικά στην αγαπημένη μου sis.

Το βασικότερο ειναι να την ξεκινάς την παρτίδα απο την αρχή! Αυτό ειναι και η κίνηση ματ!
Αν μου επιτρέπεις, θα διαφωνήσω.
Το βασικό(τερο) είναι να ξέρεις πότε πρέπει να κλείσεις μία παρτίδα, όχι απαραίτητα για να ανοίξεις μία άλλη.
Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό.
Άλλωστε, πάντα υπάρχει και η τράπουλα. Και τα ζάρια.


Καλό απόγευμα μικρούλη. (Παρ' όλο που είσαι 800+, ναι:Ρ)
Και καλά να περάσεις στο Κατερινάκι Β)

 

Απο ποτε, Λευτερη, μικρε της θετικης, περιμενες κατι απο μενα?? Β) Ελα, πλακιζω. Ω ναι. Απλα δεν μπορω να σταματησω να σπαμμαρω. :P

 

Λευτεράκο συμφωνω απόλυτα...απλα για μένα το τέλος είναι μόνο η αρχή...

Τώρα όσο αφορά το Κατερινάκι...με συγχωρείτε αλλα δεν ακούω κουβέντα....καλη η ροκ, καλη η ποπ...αλλα μεράκλωμα σωστό μόνο με την ιέρεια!

Το έχει πει και ο Ζουράρις!:Ρ

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.ΟΙ ΦΙΛΙΕΣ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
ΦΙΛΙΑ ΛΕΞΗ ΙΕΡΗ
ΑΝΘΟΣ ΠΟΥ ΑΝΘΙΖΕΙ ΣΠΑΝΙΩΣ
ΜΑ ΑΝ ΑΝΘΙΣΕΙ ΚΑΠΟΤΕ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ.

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

 

Καλως ορισες Jk!

Φιλια λέξη ιερη...εδω ειναι τα πάντα ...ολη η ουσια!!!

Σε ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου!!

 

Το να ξέρεις οτι έχεις φίλους που σε υπολογίζουν και σε θυμούνται είναι ένας ανεκτίμητος θησαυρός!

Τα λέμε τρελέ φαν της Στανίση! Να χαιρεσαι το όνομά σου!
;)

 

Oπως ακριβώς το λες...

Θησαυρός!!!


Ευχαριστω πολυ για το σχολιο Libertas!

 

Ευχαρίστησε και για τον προσδιορισμό περί Κατερίνας:Ρ

 

Χατζηδάκις, λιανοτράγουδα, Φλέρυ Νταντωνάκη, Ψαριανός, τι υπέροχες θύμησες!
Ευχαριστούμε για το λινκ, ανταποδίδουμε και ανταποδίδουμε.
Χαιρετισμούς.

 

Φαντάζομαι μιλάτε για την αναρτηση άνωθεν!

ευχαριστώ!!!

Καλως σας βρήκα!