ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Αν μ'αγαπάς κι είναι όνειρο...








...ποτέ να μη ξυπνήσω, γιατί με την αγάπη σου ποθώ να ξεψυχήσω!

Κάπως έτσι ο Χατζιδάκης περιέγραψε στα Λιανογράγουδα την απόλυτη ταύτιση δυο ψυχών.
Εκεί που η σάρκα σιωπά γιατι το τραγούδι της καρδιάς δυναμώνει τη φωνή της.
Εκεί που το όνειρο δείχνει το δρόμο στη καθημερινότητα.

Ξυπνας και πριν ανοίξεις τα μάτια σου ερχεται η μυρωδια του κορμιού που λατρεύεις...
Ηρεμεις...δεν ανοίγεις τα μάτια...ρουφάς τη μυρωδιά.
Το κρεβάτι είναι τεράστιο...σαν στάδιο...θυμάσαι?
Ετσι το βλέπεις...Αλλιως δεν μπορούσε να χωρέσει την αγάπη σας..
Νιώθεις ολο και πιο έντονα τα χέρια που έχουν "εγκλωβισει" το σώμα σου...
Πόσο λατρεύεις αυτή τη φυλακή! Ποσο λαχταράς τα δεσμά της!
Πεταρίζουν τα βλέφαρα σου...προσπαθούν τα μάτια να σηκώσουν τα παράθυρά τους...
Μάταια ομως...τωρα δεν σε νικάει κανείς...και εσύ θέλεις να παραμείνουν κλειστα!

Γιατί είναι το δικό σου όνειρο..και τα όνειρα μας έμαθαν πως τα απολαμβάνουμε καλύτερα με κλειστά τα μάτια.
Κινήσεις νωχελικές...σιωπή.
Μπορεί να αντηχήσει στα αυτιά σου και ο παραμικρός ήχος.
Και ο ήχος της καρδιά σου ακόμα.
Οχι άδικα.

Χτυπάει δυνατά, σταθερά. Χτυπάει επιτέλους με τον ίδιο τρόπο που περιέγραφαν οι ήρωες στις ερωτικές ιστορίες των βιβλίων.
Τα μάτια παραμένουν κλειστά. Τα χέρια τυλιγμένα γύρω σου.
Ψάχνουν τα χείλη το ταίρι τους...αρχίζουν να δυσανασχετούν που είναι μακρυά.
Πας ακόμα πιο κοντά. Οι ανάσες σας σμίγουν και τότε γεύεσαι λίγο απο τη μελένια γεύση...
Κάνεις πίσω για λίγο...Αποκρίνεται με τον ίδιο νωχελικο νυσταγμένο τονο...
Και συνεχίζεις να γεύεσαι...
Αχόρταγα...
Γιατί είναι όνειρο...
Και τα όνειρα μας έμαθαν πως έχουν ημερομηνία λήξεως.


Αν μ'αγαπάς λοιπόν κι ειναι όνειρο...άσε με να το ζήσω!


37 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

περιττό να σου πώ, ότι το έχω ήδη ακούσει 3 φορές, χωρίς φυσικά να βγώ απο το σπιτάκι σου...το περιγράφεις τόσο όμορφα...με έχεις κάνει να ανατριχιάσω..αχ αυτη η μελένια γεύση που λές...
και το ζεστό κορμί ε?? τί πιο γλυκό, τί πιο όμορφο..τελικά αυτό είναι ευτυχία,τέρμα και τελειώσε!
Πω..πω...μου βγαίνουν τόσα πολλά πράγματα..είναι τρομερο το πόσα συναισθήματα με τριγύρισαν διαβάζοντας τον τίτλο και στην συνέχεια όλη σου την ανάρτηση!
Καλό μήνα καλέ μου.....
Φιλί γλυκό και πολλά μπράβο για αυτή την ανάρτηση! πραγματικά εξαιρειτική!
Συγνώμη για την προηγούμενη διαγραφή, κατά λάθος έγινε!

 

Next_day Καλο μήνα και σε σενα!!!

Αυτες οι στιγμές ειναι που κάνουν τη ζωη μας να αξίζει...αυτα τα πρωινά της Κυριακής..
Ενιωσα τοσο ομορφα διαβαζοντας το σχολιο σου ..Σε ευχαριστώ ειλικρινα!

Το σπιτάκι μου ειναι πάντα ανοιχτό να ξερεις!!

 

Καλο μηνα και απο μενα...
Πραγματικα δεν ξερω τι να πω. Δεν ειναι οτι ξερω γω με εχεις αφησει αφωνη, μιας και το κειμενο σου, οσο ομορφο κι αν ειναι, μου ειναι also ακατανοητο. Φυσικα εχουμε χρονο να ερωτευτουμε μα...
Απλα περασα, να δω το κειμενο, για το οποιο ακουσα καλες κριτικες στο χγ.... αλλη μια αποδειξη πως ο τροπος που αποτυπωνεις τις σκεψεις σου στο χαρτι (στο μπλογκ, εστω) ειναι.... γεματος. Πολλοι θα ευχονταν να γραφουν σαν εσενα, νομιζω το γνωριζεις αυτο... ισως και γω... ποτε δεν ξες. Καλησπερα σου Μερλιν. :)

 

Και κατι αλλο... στο ερωτημα που εχεις θεσει με ψηφοφορια, υπαρχει δυνατοτητα να ψηφησεις οσες φορες θελεις. Απο τον λογαριασμο μου εχω ψηφησει μια φορα εγω, μια ο αδερφος μου, και μια η μικρη μου ξαδερφη.

 

Μπράβο σου για άλλη μια φορά Μέρλιν...Έχεις το χάρισμα να γράφεις και να κάνεις τον αναγνώστη σου να νιώθει το κείμενο, να ανατριχιάζει.Έγώ τουλάχιστον αυτό έπαθα.Είναι πραγματικά υπέροχο, συνέχισε να μας χαρίζεις τέτοια υπέροχα κειμενάκια!:D

 

Παιδί ηφαίστειο ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια και την διαθεσή σου να διαβάσεις και να επισκέπτεσαι το χώρο μου.

Μαρσι μου η μεγαλύτερη χαρά μου είναι να μπορούν οι εικόνες μου να μεταφερθούν και στα δικά σας μάτια! Σε ευχαριστώ κι εσενα!

 

jesus....
ηταν τοσο δυνατο κ εντονο αυτο το ποστ που εχω την αισθηση οτι ενιωα για μια στιγμη την ηρεμια, την γαληνηκ την ευτυχια που περιγραφεις.
(κ τολμω να ομολογησω ζηλεψα λιγο που ακομα δεν εχω ζησει πραγματικα κατι αναλογο :/)

να σαι παντα καλα μερλιν μου κ σου ευχομαι να ζησεις πολλα ακομα τετοια πρωινα :)

 

Ρεα μου τι να πω...

Πραγματικα σου εύχομαι να νιώσεις αυτήν την λύτρωση στο μέγιστο βαθμό!!!

Να σαι καλα...και εύχομαι επίσης να συναντήσεις κι εσύ οσο το δυνατον πιο γρήγορα τέτοια πρωινα...

 

ναι κ γω το ευχομαι τις τελευταιες ωρες ;ρ

 

Tότε θα έρθουν....

Σίγουρα!!!!

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.

 

Ευχαριστω πολυ φιλε μου!!! Να εισαι καλα! Ευχομαι καλό Νοέμβριο!

 

Μόνο που κάποιες φορές σε ξεχνούν κι εκείνα κι εσύ προσπαθείς μάταια να βρεις την τον δρόμο που θα σε οδηγήσει σε μια ιδεατή πραγματικότητα.
Τα βράδια μου γίνονται όλο και πιο άδεια...ούτε μια στάλα ονείρου...ούτε μία...

Το έχω διαβάσει ξανά το κείμενο σου αλλά δεν θυμάμαι γιατί δεν σου έγραψα :))

 

ΣΤαλαγματια μου (Αλήθεια, τι ωραιο νικ!)

Τα αδεια μου βράδια πάντα τα γέμιζα απο χειμάρρους ονειρων...Και όσο πιο άδεια...τόσα περισσότερα όνειρα...

Τα ονειρα ήταν πάντα το "γιατί" μου.
Προσπάθησέ το...μην βλέπεις το τέλος...αλλα την αρχή!!

Μην βλέπεις πως είναι άδεια...δες πως είναι ελεύθερα πλεον για κανούριες εμπειρίες...

Σε ευχαριστώ πολύ για το ειλικρινές σου σχόλιο..

 

Όνειρο μπλεγμένο σε μια πραγματικότητα που δεν θες να τελειώσει.. Υπέροχο κείμενο, μου έφερε μνήμες και αισθήσεις που δεν ξεχνιούνται εύκολα μα με τα λόγια σου τις έζησα ξανα απο την αρχή.. Φιλάκια πολλά!!

 

Καλως ήλθες στον κόσμο μου...!!!

Σε ευχαριστώ πολυ για το σχόλιο, μου έδωσε χαρά!

Να περνάς όμορφα!

 

Πολύ ωραίο το blog σου και το κείμενό σου για το καταπληκτικό τραγούδι του Χατζηδάκη! Καλώς σε βρήκα!
Καλησπέρα

 

Καλως ήλθες!!!!!

Ευχαριστώ πολυ για το σχολιό σου!! Ελπιζω να σου αρέσει ο κόσμος μου!!!

 

Γλύκα... Μια απίστευτα γλυκιά, γαλήνια αίσθηση με πλημμύρισε διαβάζοντας το κείμενο...
Πανέμορφο...
Καληνύχτα...

 

τιποτα πιο γλυκο απο το σιρόπι του έρωτα....

Καλως ηλθες!!!

Καληνυχτα!

 

καλημερα φιλε
καλως σε βρηκα
εκπληκτικο κομματακι,υπεροχο blog :)
θα τα λεμε!
καλο ΠΣΚ να εχεις!

 

Καλως ήλθες στον κόσμο μου!!

Να είσαι καλα για το σχόλιο και για τα καλά λόγια!

Καλή συνέχεια!

 

Τα όνειρα έχουν ημερομηνία λήξεως μόνο όταν το θελήσουμε εμείς!
Καλό απόγευμα!

 

Ακριβώς...μονο όταν το θελήσουμε εμείς...

Καλως ηλθες!

 

Έρωτας η πιο γλυκιά φυλακή.

Αγαπημένο τραγούδι.
Αθάνατος Χατζηδάκης.

Καλησπέρα Merlin :)

 

Καλως σε βρήκα λύκε!!

Καλως ορισες στον κοσμο μου!

 

Μπαίνω χωρίς να χτυπήσω.

Απίστευτο κείμενο ,λατρεμένο τραγούδι.
Καλώς σε βρήκα Merlin.

 

Και πολύ καλά έκανες!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!

Καλως ηλθες στο δικό μου βασίλειο!

 

Χάρηκα που διάβασα τις σκέψεις σου κρατώ κάτι που με φοβίζει και μένα: Αναρωτιεμαι τι πρέπει να φοβάμαι περισσότερο.
Το Εγώ μου ή εμένα; Ξέρεις γιατί; απο αυτό ξεπηδούν τα λάθη μας .Να είσαι καλά , θα σου ξανάρθω καλέ με κουλουράκια για το καφέ!

 

Εννοειται!!!Περιμένω τα κουλουρακια!

Φανταζομαι όμως οτι το σχόλιο πήγαινε στην αποπάνω ανάρτηση!!

 

Τί γίνεται όταν ξυπνήσεις από το όνειρο; Οταν καταλάβεις ότι δεν θα πραγματοποιηθεί ποτέ; Πως το βάζεις μέσα στην πραγματικότητα αυτό;
Καλώς σε βρήκα Merlin

 

Μα αλλο όνειρο...αλλο παραισθηση...
Το ονειρο του ερωτα το ζουν και οι δυο..οχι ο ενας...

Πιστευω οτι ερωτας μονομερής δεν ειναι έρωτας, δεν ειναι όνειρο...ειναι παραισθηση...

Αν ξυπνήσω και το ονειρο δεν υπήρξε θα χαμογελάσω που το ονειρευτηκα και θα προχωρήσω...!

Καλως ηλθες!!

 

Εχεις λάθος ώρα στο blog σου. Είμαστε +2. :)) Τι παρατηρεί κανείς!

 

Σας ευχαριστώ, το διορθωσα!!!!

 

:) καλή σου μέρα. Προτιμώ τον ενικό.

 

Οκ...τότε!!!

Κι εγώ τον προτιμώ!!

 

Πρεπει να ειναι πολυ ωραίο να ξυπνας με αυτη την αίσθηση! Ευγε