ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Παραιτούμαι...





Απ'τη ζωή σου παραιτούμαι...
Από οσα ζήσαμε και ζουμε παραιτούμαι...

Χωρίς απαίτηση για ότι δικαιούμαι...

(Μαριανίνα Κριεζή)


Φτάνει μια στιγμή...
Μια μικρή στιγμή για να καταλάβεις πως το τέλος ήρθε.
Φτάνει μια στιγμή...για να συνειδητοποιήσεις πως οι φόβοι που είχες δεν ήταν τις στιγμης.
Μια στιγμη.
Και η κλωστή σπάει.
Μένει μόνο εκείνη η γεύση του φιλιού.
Μένουν όσα ζήσαμε.
Μενουν και όσα ονειρευτήκαμε.
Μενουν όσα έγω κι εσύ ξέρουμε μόνο...
Μένουν περισσότερα απο αυτά που φεύγουν...

Ξαφνικα βρεθήκαμε...
Ξαφνικά χαθήκαμε...

Παραιτούμαι...
Όταν η αγάπη τελικά δεν είναι αρκετή..
Παραιτούμαι...
Χωρις να θέλω τίποτα..
Παραιτούμαι...
Χωρις να το περιμένω.
Παραιτούμαι...
Για να ξεκινήσω πάλι απο την αρχή...

Σαγαπώ...
 
*αυλαία*

61 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

διαβάζω όσα γράφεις, ομως ειναι αδύνατον να πω το παραμικρό. Μουδιάζω. Ισως γιατι αισθάνομαι αυτό που γράφεις, τόσο πολύ και τόσο βαθιά. Μιλάνε οι στίχοι σου μέσα στην καρδιά μου.

 

Ισως γιατι κι εγω...

Μουδιαζω...

 

Ένα ωχ!!!!!! Τίποτα άλλο.

Φιλιά Μάγε Μέρλιν μου.

 

Ελπίζω ο τίτλος να είναι συμβολικός λόγω του τραγουδιού και να μην παραιτηθείς ποτέ από τίποτα.

Λατρεύω την φωνη της Δήμητρας Γαλάνη και έχω ξεχωρίσει πολλά κομμάτια της ως αγαπημένα!!

Καλό Κυριακάτικο βράδυ !!

 

Ρομαντικό τέλος.
Όλα κάπως έτσι δεν τελειώνουν άλλωστε?

 

Όταν η αγάπη τελικά δεν ειναι αρκετή
παρετούμε....
Για να ξεκινήσω πάλι απο την αρχή...

Καλό βράδυ!!!!

 

Αν αυτός είναι ο λόγος και ο τρόπος που παραιτείσαι, είναι η πρώτη φορά που θα συμφωνήσω με μια παραίτηση...
Υπέροχο...
Καλησπέρα...

 

Το να παραιτεισαι απο την αγαπη ειναι πολυ δυσκολο ακομα και απο το να δινεις και να παιρνεις αγαπη..
Ξεκιναει φυσικα κατι αλλο αλλα και παλι παντα θυμασαι.. Κρατησε τα καλα και προχωρα..

Μαρουλοφιλια!

 

Το τέλος όμως είναι πάλι αισιόδοξο.Δεν είναι ολική η παραίτηση.Ο Φοίνικας αναγεννάται μέσα από τις στάχτες του.

"Παραιτούμαι για να ξεκινήσω από την αρχή."

Καλό βράδυ Merlin :)

 

Venus μου...

Πολλά ωχ...αλλα τι να κανεις..!!

Φιλια!!

 

Σταλαγματιά μου τη μισω τη λεξη παραιτηση...
Αλλα ορισμένες φορες δεν υπαρχει αλλος δρομος ειδικα οταν κατι εξαρταται απο δυο.

Φιλια

 

Νοt me..καπως ετσι τελειωνουν...

Δεν ξερω αν ειναι ρομαντικο παντως δειχνει να ειναι τελος!

 

ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΧΥΑ...ακριβως! ΠΑραιτουμαι για να ξεκινησω απο την αρχη.
Τοτε ειναι που δεν υπαρχει η αλλη λυση!

 

Unidentified σε ευχαριστω!

*Χαμογελακι*

 

Μαρουλακι αυτο λεω κι εγω να κανω...να φυλλαξω τα καλα και να προχωρήσω...κι οπου με βγαλει!

 

Πανεξυπνη λύκαινα μου...ετσι ακριβως εχω σκοπο να αφησω να επηρεασει αυτο το γεγονος τη ζωη μου...μονο για να μου δωσει ωθηση να ξαναγεννηθω...

Φιλια πολλα

 

Έλα βρε Μέρλιν..Εσύ και να παραιτηθείς;
Όχι!
Μην το βάζεις κάτω .
Ξέρω ότι μπορείς ;)

Κουράγιο.

Φιλιά. (:

 

Ανθή μου τελικά κάποιες-λιγες φορές- πρέπει να κανουμε πίσω...

κι εγω μαλλον συναντηθηκα με μια τετοια στιγμη!

 

Αν δεν προχωρα αλλο παραιτησου...
Βοηθα καμια φορα παρα πολυ...
Αλλα μην τα παρατας ποτε! Αφηνεις κατι για να πας σε κατι αλλο.
Τοσες εκπληξεις εχει η ζωη.. Κάπου εκει ειναι και κατι ιδανικο για σενα.
Κατι φτιαγμενο για να το ζησεις και να σε ζησει.
Να χαμογελας, σε ο,τι κι αν γινεται χαμογελα και ολα θα ειναι πιο ομορφα γυρω σου!!
Καλη σου μερα καλε μου=]

 

Να παραιτηθείς αν δεν πάει άλλο, γιατί πως θα μπορέσεις να αιτηθείς, στο άλλο????
Φιλιά, την καλησπέρα μας.

 

"απ΄τη ζωή σου παραιτούμαι"
ok εντάξει, κάποια στιγμή δεν πάει άλλο...


απ΄τη ζωή, όμως,
ποτέ δεν παραιτούμαι...


καλό βράδυ!

 

Mπορεί να παραιτείσαι με το πιο καλό είναι πως δεν ξεχνας και αναγνωρίζεις τα καλά παρόλο το τέλος που ήρθε.. Μια καινούρια αρχή είναι μπροστά! Φιλάκια πολλά :)

 

Παραιτούμαι, όταν δεν έχεις πια τίποτα να δώσεις, παραιτούμαι, κι ας έμεινε μισό το τελευταίο σ'αγαπώ, μα όπου κι αν πάω, μαζί μου θα σε κουβαλάω....
καλό βράδυ Merlin:)

 

Free Spirit υπεροχο το σχολιο σου...

Κατι φτιαγμενο για να το ζησεις και να σε ζησει. ..

^Εκπληκτικο!

Σε ευχαριστω!

 

Αστρο - Συμμορίτες ...ακριβως...πως θα αιτηθω αν δεν παραιτηθω...;;;;

 

απλο"Ποιηση" απο τη ζωη ποτέ...

δεν μου ταιριάζει, δεν το θελω...

Ασε που η ζωη κυκλους κανει...αρα ποτέ δεν ξερεις!

Φιλια!

 

Dreamy Cloud είναι του χαρακτήρα μου να μην ξεχναω!
Αυτο ειναι κ κακο κ καλο...

Παντως τα καλυτερα ειναι που μενουν και θελω να φυλαω στη καρδια μ!

Φιλι!

 

thumbelina δεν θα μπορουσες να εισαι περισσότερο ευστοχη...και περισσοτερο μεσα στο μυαλο μου!

Φιλια!

 

Η ώρα του αντίο ε;

Δεν ξέρω.. Μερικοί "διακόπτες" δεν γυρνάνε ποτέ. Αλλά εσύ εύχομαι να τα καταφέρεις.

Καλό απόγευμα Μάγε.

 

Το ξέρω πολυ καλα αυτό που λές.
Διακόπτες που να πασχίζεις να γυρίσεις και να μενουν αμετάβλητοι!

Ευχαριστω κυρά του Φεγγαριου! Φιλια!

 

συμφωνώ,
όμως,
μακριά από κύκλους...

δες σχετικά

http://without-poetry.blogspot.com/search?updated-max=2009-11-04T07%3A37%3A00-08%3A00&max-results=2

την καλησπέρα μου

 

Θα Το δω απλο-ποιηση!!!

ΕΥχαριστω παρα πολυ!!!

 

Όταν κάτι τελειώνει καλύτερα να το θυμάσαι καλοπροέραιτα, τότε πρέπει να σταματήσεις να παλεύεις και να παραιτηθείς, γιατί αν συνεχίσεις αυτή τη μάχη θα σου μείνει ένα σημάδι για να σου θυμίζει πόσο πολύ σε πόνεσε!

Εύχομαι το σημάδι σου να φύγει γρήγορα!
Φιλιά!

 

Δε φαντάζεσαι πόσο νιώθω αυτά τα λόγια.Τα βίωσα πολύ πρόσφατα.Λες και γράφτηκαν για μενα...
Το θέμα όμως είναι ότι δεν το θεωρώ παραίτηση,απλά συνειδητοποίηση του τέλους.Έρχετε κάποια στιγμή που βλέπεις ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο.Τίποτα να κάνεις,τίποτα να δώσεις,τίποτα να πάρεις και τότε υπάρχουν δύο επιλογές.Ή συνεχίζεις να τραβάς το σκοινί γνωρίζοντας πως όταν σπάσει θα τα γκεμίσεις όλα ότι όμορφο υπήρξε κάποτε ή σταματάς,δέχεσαι το τέλος και κρατάς τις ωραίες αναμνήσεις έστω κι αν αυτές πονάνε κάποια βράδια.

"Ξαφνικά βρεθήκαμε...
Ξαφνικά χαθήκαμε..."

Τι μου έκανες να ήξερες...

Καληνύχτα!

 

Libertas αυτο ποναει...το σημαδι!

Οσο πιο βαθυ τοσο μεγαλυτερος ο πονος. Για αυτο παραιτούμαι...για να το κοιτάω και να μην πονάω...

Δεν ξερω αν θα πετυχει...παντως προσπαθω...

Φιλια!

 

Selena...

Ελπιζω να μην σε στενοχωρησα...
Παντως αυτο ειναι το παρηγορο οταν μοιραζεσαι τις σκεψεις σου...

Οτι την ιδια στιγμη με σενα και καποιος αλλος περναει δυσκολα. Αυτη η μοναξια καπως σπάει...

Σε ευχαριστω ... φιλια!

 

Καλημέρα!

Οι αναμνήσεις που μου ξύπνησες λίγο ναι.Αλλά δεν πειράζει...
Καμιά φορά πρέπει να γίνετε κι αυτό.Κάποιος πρέπει να στεναχωριέται για κάτι που τελείωσε.

Όμως τελείωσε!Έπρεπε να γίνει κι αφού έπρεπε η στεναχώρια μου κρατάει τόσο όσο χρειάζεται για να θυμηθώ τους λόγους...

Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα!!!
Σου στέλνω χαμόγελο και χαρά :)
Φιλιά.

 

Ίσως να κάνεις καλά που λες να παραιτηθείς.
Ίσως έτσι μείνει η αγάπη καθαρή κι ατόφια.

Χαίρομαι που σε βρήκα. Έχει μια όμορφη ζεστασιά το ιστολόγιό σου. Χαμογελώ και χαιρετώ προς το παρόν. :)

 

ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΝΑΣ.ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΓΑΛΑΝΗ.

 

Σελενα...αναρωτιεμαι τι γινεται οταν και ο ερωτας μένει ατόφιος?
Τι γινεται οταν η πληγη που γδερνεται ειναι χωμενη βαθια;

Θα κρατησω αυτη ευχαριστω νοτα αισιοδοξίας που εχεις!!!

Φιλια!

 

lena_zip καλως ηλθες στο βασιλειο μου!

Χαιρομαι που το βρήκες ζεστο!
Θα προσπαθησω οσο μπορω η διαμονη σου να ειναι ευχαριστη!

Φιλια!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ πικρο το ποτηρι που καλουμαστε να πιουμε...

Αλλα τι να κανεις...το πινεις!

 

Δεν είναι θέμα αισιοδοξίας καλέ μου απλά πατάω γερά.Εγώ βέβαια είχα σοβαρούς λόγους για τους οποίους έπρεπε να το πάρω απόφαση.Όμως το αίσθημα δεν αλλάζει.Τον πρώτο καιρό πονούσε πιο πολύ κι αυτός ο έρωτας φαινόταν πως ποτέ δε θα έφευγε.Δε θα με άφηνε ήσυχη εύκολα.Όμως όταν τα έβαλα κάτω και τα μέτρησα τα πράγματα τελείωσε και ο έρωτας...

 

Μπορει να μην ειναι αισιοδοξια αλλα ηταν σιγουρα δύναμη...!

ΝΑ κανεις το βήμα και να προχωρήσεις μπροστα χωρις να κοιταξεις πισω!

Αφου ομως τωρα εισαι καλα αυτα μετράει!
Και στα δικά μας...τωρα!

 

Εμ γι'αυτό στα γράφω :)
Για να δεις ότι κι εσύ πρέπει να το δουλέψεις στο μυαλό σου και τελικά να το πάρεις απόφαση...

Αν θελήσεις κάτι μη διστάσεις ;)

Φιλιά και υπομονή :)

 

Πολυτιμη η βοηθεια σου...

Σε ευχαριστω πολύ

εννοειται πως δεν θα διστασω χεχε!

Φιλακια!

 

φτάνει μία στιγμή να φύγουμε από την ζωή.
φτάνει μία στιγμή να επιστρέψουμε σε αυτήν.
καλησπέρα σου!

 

Φτανει...

και περισσευει...!

Καλως ηλθες!
:)

 

Φίλε Μάγε........ δεν παραιτούμαι... ακόμη..... Πίστεψα στο όνειρο και θα το κάνω να μοιάζει με αλήθεια...... Την αλήθεια μου!!
Την καλησπέρα μου

 

Κανονικά θα έπρεπε να σου πω να παραιτηθείς για να πας παρακάτω όπως σωστά σου είπαν όλοι, αλλά η αλήθεια είναι ότι θα έρθει μόνο του ότι και να σου πούμε αν δεν το νοιώσει η καρδιά παρακάτω δεν πάει. Θα σου ευχηθώ μόνο να γίνει γρήγορα!

Όνειρα γλυκά..:)

 

Φιλε Πανο Καλημέρα!

Δυναμικο το σχόλιο σου...και μου θυμιζει αρκετα τον τροπο που σκέφτομαι...τι κι αν ολα μοιαζουν κόντρα...εγω θα πάω...

Σε ευχαριστω!

 

Μargo εχεις απολυτο δικιο...τελικα αποφασίζουν κι αλλα εκτος απο εμας που δεν οριζουμε...

Ειναι να εχει ερθει η στιγμή...
Να κλεισει ο κύκλος...!

Ουφ!
Ευχαριστω! Φιλια!

 

εφόσον κάθε τέλος είναι μια καινούρια αρχή, ίσως η παραίτηση να είναι η πιο ταιριαστή λύση!

 

Μιλάει σε κάθε ψυχή...

 

Μaya ειναι πολλα που πρεπει να αφήσουμε πίσω...

Αλλα ολα ειναι μια αποφαση...

Βαθεια ανασα και παμε...

 

founio σε ευχαριστώ για το σχολιο σου...

Και αυτο που με γεμιζει περισσότερο ειναι οτι πραγματα δικά μου τα μοιράζομαι με ανθρωπους που μπορει να νιωθουν κι αυτοι το ιδιο...

 

Να κ'ανεις πάντα ότι σε ευχαριστεί πραγματικά.

 

Καλωσήρθες στον νέο κόσμο μας!!!!
Καλημέρα...

 

Αχτιδα μου αυτο προσπαθω...να κάνω πραγματα που με πηγαινουν μπροστα ακόμα κι οταν φαινεται πως υπαρχει μονο αδιεξοδο!

 

Not Me Αυτο το κοσμο θελω....το νεο..
το φρεσκο!

 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.