ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

To Κιτάπι των Ονείρων




Verba volant, scripta manent.
 (Λατινική παροιμία)


Μιλάμε για όνειρα, μιλάμε για επιθυμίες, μιλάμε για θέλω...
Μιλάμε, μιλάμε, μιλάμε....
Μιλάμε για μια καλύτερη ζωή...για ουρανούς που ποτέ δεν ακουμπήσαμε...
Μιλάμε για έρωτες που περιμένουμε και δεν τους ζήσαμε
Μιλάμε με στόμφο, μιλάμε με πάθος, μιλάμε με ανάσες που φτάνουν στο στομάχι.
Μιλάμε για στιγμές που δεν γευτήκαμε, Μιλάμε και η ανατριχίλα μας παραλύει εν τάχει.
Και μετά ...Τίποτα. Και πιο μετά απο το προηγούμενο μετά πάλι δεν συμβαίνει τίποτα!


Συνεχίζουμε στην ιδια ρουτίνα, με την ιδια διάθεση...
Συνεχίζουμε με τις ίδιες ασπρομαυρες σκέψεις.
Συνεχίζουμε να εκφραζόμαστε με τις ίδιες αηχες λέξεις.
Και στη ζωη συνεχίζουμε έτσι.
Μα γιατί;
Αφού μιλάμε!
Μιλάμε για μια ζωη άλλη που θέλουμε να ζήσουμε.
Να αλλάξουμε πολλά...μεγάλα & μικρά.





Κι όμως...συνεχίζουμε!

Γιατί όπως εύκολα μιλάμε κι έτσι εύκολα ξεχνάμε.
Ξεχνάμε τα όνειρα που κάνουμε στο φως.
Ξεχνάμε τα όνειρα που γεννιούνται στο σκοτάδι.
Ξεχνάμε όλες τις χρωματιστές πινελιές που θέλουμε να προσθέσουμε στον ασπρομαυρο καμβα της καθημερινότητας.




Ετσι κι εγώ, εδω και χρόνια...έγω το δικό μου κιτάπι.
Το βιβλίο των ονείρων μου.
Εκεί που γράφω πάντα τι θέλω.
Του δίνω ζωή...
Ειναι όμορφο να βλέπεις τη σκέψη σου να περνάει απο τον κόσμο της φαντασίας στο χαρτί.
Παίρνει μορφή...
Και τα διαβάζω τα όνειρα μου κάθε μέρα πριν κοιμηθώ.
Τους βάζω ημερομηνία λήξης.
Στόχους μικρούς, στόχους μεγάλους...
Ολους τους στό βιβλίο μου το μαγικό.

Αυτό που έχω τώρα το πήρα απο ένα παζάρι στο Πορτομπέλλο.
Είναι φτιαγμένο απο δέρμα και ασήμι.
Οι λευκές του σελίδες είναι κάθε φορά έτοιμες να καλοδεχτούν οτι σκέψη τους δώσω να φυλάξουν.
Μου την κρατάνε δυνατή και ζωντανή.
Μου την υπενθυμίζουν κάθε μέρα...




Και τότε αυτή πραγματοποιείται...
Γιατί τη θυμάμαι...
Γιατί τη θυμάμαι κάθε μέρα...
Γιατί τη θυμάμαι κάθε μέρα και βάζω ένα λιθαράκι επίσης κάθε μέρα...
Γιατί τη θυμάμαι κάθε μέρα και βάζω ένα λιθαράκι επίσης κάθε μέρα και ξυπνάω κάποια στιγμή έχοντας κατασκευάσει ολόκληρο οικοδόμημα...






Και το όνειρο βρίσκει σπίτι...και με ακολουθεί στην πραγματικότητα!


54 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Αν και το άρχισες κάπως απαισιόδοξα, το έφτιαξες πολύ στο τέλος :)

Με έκανες να χαμογελάσω! Κράτα τα όνειρά σου γερά. Είναι ότι μας κάνει να πετάμε, να βγάζουμε φτερά για άλλους κόσμους...

Φιλιά και καλημέρες!

 

Raven μου...προσπάθησα να δημιουργήσω αυτη την κλιμάκωση των συναισθημάτων...

Τα κραταω και τα γράφω...
Στο χαρτί!!!

Φιλάκια!

 

Τι ομορφη αναρτηση!!!

Τα ονειρα μας ειναι η ελπιδα μας για να συνεχιζουμε.. Ειχα παψει να κανω αλλα πλεον κανω, κανω και πραγματοποιουνται κιολας!

Πολυ ομορφη η ''σκαλα συναισθηματων'' που δημιουργησες! Εισαι ταλεντο!!
Μπραβο!Συνεχισε..

Μαρουλοφιλακια!

 

Μαρουλακι μου σε ευχαριστω πολύ για τα καλα λόγια!
Να κανεις πάντα όνειρα...και ταπεινή συμβουλή άρχισε να τα γράφεις!!!

Θα δεις...θα αρχισουν να συμβαινουν ομορφα πράγματα!!!

Φιλακια!

 

Μιλάμε πολύ και ξεχνάμε εύκολα, να ποιοι είμαστε λοιπόν!!

Να γεμίσεις το βιβλίο σου με όνειρα και να σβήνεις ένα ένα εκείνα που κατάφερες να πραγματοποιήσεις.
Να σβήνεις και να σβήνεις συνεχώς και να γεμίζεις ξανά με καινούργια !!
Και τότε ναι είμαι σίγουρα πως θα ξέρεις να ζεις!!

Καλή εβδομάδα!

 

Σταλαγματιά μου, σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!

Αυτό ειναι ήδη το τρίτο βιβλίο που ξεκινάω...!

 

Συνέχισε τις μεταμορφώσεις σου Merlin.

"Και είδε ότι ήταν καλό" :p

 

Θα το φροντίσω...χεχε!!!

Erevierax χαιρομαι πολυ που επισκέφθηκες το κόσμο μου!

Να εισαι καλα!

 

Αυτό ακριβώς θαυμάζω σε μερικούς ανθρώπους...το γεγονός ότι ζουν από τα όνειρά τους και δε ζουν μέσα σ' αυτά!
Καλή εβδομάδα!

 

Gi Gaga Kouni Beli ειναι όμορφο να ονειρεύεσαι αλλα καλύτερο να ζεις..

Προτιμω να κάνω τα ονειρα πραγματικότητα και να δουλεύω για αυτα απο το να τα αντιμετωπιζω ας απροσιτες ιδεες!

Φιλια!

 

ΤΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΛΛΑ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

 

Κι εγω αυτο προσπαθω φιλαράκι!
Να τα υλοποιήσω και όχι μόνο να τα σκέφτομαι!!

Χαιρετισμους!

 

Κι εγώ που ζώ μονάχα μέσα στα όνειρα, έγινα ένας Τρελός μονάχα..

μα είναι ευτυχία κρυμένη μέσα εκεί..
άλλωστε όοι σε ένα όνειρο ζούμε κι όμως δέν το ξέρουμε.. όλοι..

καλησπέρα σας :)

 

Ένα ανάποδο ημερολόγιο είναι το βιβλίο σου Merlin, δε γράφεις ότι έγινε αλλά αυτό που θα γίνει επειδή εσύ το θέλησες!
Όμως και γι αυτό ακόμη χρειάζεται πίστη και θέληση και φαίνεται ότι την έχεις.
Θα σ' ακολουθήσω.. είναι καιρός τα όνειρα να φύγουν από τις σκέψεις.. αν μπουν στο χαρτί είναι ένα βήμα προς την υλοποίηση.
Καλή βδομάδα!

 

Ευρύνοε...ολοι τρελοί κι ονειροπόλοι είμαστε..αλλοι το ξέρουμε κι αλλοι οχι!

Τους χαιρετισμούς μου στέλνω!

 

Μargo μου...ακριβως αυτό είναι!

Γράφω για να τα καλέσω...γράφω για αυτά που θέλω να ζήσω και τους δινω το πως και το πότε!

Κι πιστεψέ με γίνονται!
Γιατι τα βλέπω γραμμένα...δεν υπάρχουν στο μυαλο μου...υπαρχουν και στην τσάντα μου και στο κομοδίνο μου...παντού...

Φιλια πάρα πολλα και περιμένω να ακούσω για τα αποτελέσματα!!

 

Ονειρα ε? Χμμμ...Περιεργη εννοια και πολυσημαντη. Για εμενα τα ονειρα απλα ξεκουραζουν λιγο τον νου. Το να ονειρευεσαι σημαινει οτι εχει χαραξει εναν δρομο και προσπαθεις να τον διασχισεις για να φτασεις στο τερμα του. Δεν βλεπω την ζωη ετσι. Την ζωη βλεπω σαν ενα ταξιδι χωρις καμια πυξιδα, χωρις ονειρα αλλα γεματη πραγματικοτητα που ειναι τοσο ομορφη οσο τα ονειρα αν το ειναι σου ειναι γεματο ομορφια και χαρα. Δεν χρειαζομαι πλασματικους κοσμους για να ζησω. Τα ονειρα ειναι παντα κατι που δεν θα εκληρωθει ποτε ισως, τουλαχιστον οχι οπως το φανταστηκε καποιος. Για εμενα δεν υπαρχει τιποτα αλλο παρα η εκσταση και η ευδαιμονια του τωρα. Ουτε το μελλονοτος ουτε του παρελθοντος.

 

Κάθε γνώμη είναι σεβαστεί...

Το δικό μου τώρα μου αρέσει να το ζώ με την προοπτικη του αύριο και με την γνώση του χθες...

Χαιρετισμούς αγωνιστικούς στελνω και σε ευχαριστώ πολυ για το σχόλιο!

 

Ο άνθρωπος ξεχνάει εύκολα,αν όμως πονέσει συμβαίνει δύσκολα ή και ποτέ.
Λένε κάποιοι πως για να έχεις επιλογές πρέπει να κάνεις θυσίες.Δεν γίνεται να τα έχουμε όλα δικά μας.
Μ αρέσει το "μαγικό βιβλίο" σου..

 

Νοt Me καλως ηλθες στο βασίλειο των σκέψεων μου!

Οντως όλα εχουν ένα τίμημα!!
Προτιμώ να το πληρώνω για να εισπράττω αυτά που θέλω αντι να το πληρώνω για μου πασάρουν οτι θέλουν...
Διεκδικώ τα ονειρά μου!
Να σαι καλα!!
Ευχαριστω για το σχολιο!

 

ξεχωριστές οι σκέψεις σου!

νομίζω δίνεις μια ευρηματική λύση
για να μην ξεχνάμε τις επιθυμίες μας
παρασυρόμενοι από το ρυθμό του σύγχρονου τρόπου ζωής...

εξαιρετική ανάρτηση!

την καλησπέρα μου

 

Κάνε τα όνειρα να ξεπηδήσουν από τις σελίδες και να γίνουν πραγματικότητα.

Καλό βράδυ Merlin :)

 

απλο"Ποιηση" χαιρομαι πολύ που σου άρεσε ο τρόπος αναζωογονησης των ονειρων μου...

Τα προσέχω...μη μου πάθουν κάτι..μη μου σκονιστουν!

Φιλια πολλα!

 

Λυκαινα μου αυτο προσπαθω καθημερινά...να τα κάνω να ξεπηδήσουν!!

Σε φιλώ!

 

''τόλμα να πλανάς τον εαυτό σου και όνειρα να πλέκεις''Schiller
Με δύναμη και αισιοδοξία!!
Καλό βράδυ!

 

Μερλιν φιλε μου λες οτι ζεις με την προοπτικη του αυριο και με την γνωση του χτες. Αυτο σημαινει οτι το μελλον μας το σχεδιαζουμε με ορους του παρελθοντος και την γνωση του, ετσι δεν ειναι? Οποτε μια ζωη το μελλον μας και τα ονειρα μας δεν προκειται να ειναι ποτε φρεσκα, αλλα θα καθοριζονται απο το παρελθον. Δεν εντοπιζεις μια θεμελιωδη αντιθεση σε αυτο το πραγμα?

 

IΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...
Πετυχες ευαισθητο σημειο...τον λατρευω τον Schiller!!!

Σε ευχαριστω πολυ για το σχόλιο!

 

Αλχημιστή μάλλον συγχέεις τις έννοιες...το γεγονος οτι δεν παραβλέπω το παρελθον δεν σημαίνει πως το ανακυκλώνω. Δεν με εμποδιζει απο το να ζω νεες εμπειρίες και να έχω ολοφρεσκα ονειρα! Ακριβως γιατί υπάρχει και αυτη η προοπτικη του αύριο...αυτη που μου ανοιγει τους νεους οριζοντες. Δεν συμφωνω πως υπάρχει θεμελιώδη αντίθεση...θα έλεγα πως υπάρχει "καρμική" αλληλουχία... Ειμαστε και το παρελθον μας και το παρον μας και το μελλον μας...

Μου αρέσει συνέχεια να δοκιμάζω νέα φαγητά...αλλα δεν επιστρέφω μαζοχιστικά σε αυτά που είδα πως δεν μου κάνει η γεύση τους...Ετσι δίνω χώρο στη φρεσκάδα...στο καινούργιο!

:)

 

Πάρα πολύ όμορφη η ανάρτησή σου,καλέ μου Merlin, και αυτή η συνεχής κλιμάκωση συναισθημάτων ήταν εξαιρετική!
Τα ανεκπλήρωτα όνειρα είναι εκείνα που μας καίνε, μας δίνουν φτερα και ελπίδα. Κάθε φορά όμως που καταφέρνουμε να υλοποιήσουμε ένα όνειρό μας αισθανόμαστε ολοκληρωση, πληρότητα, ευτυχία και έτσι πιο δυνατοί και αισιοδοξοι συνεχίζουμε για την εκπλήρωση του επόμενου.
Γέμιζε το μαγικό σου βιβλίο με όσα πιο πολλά όνειρα μπορείς, και κάντα αληθινά..
καλή σου μέρα:)

 

Eυχαριστω πολύ τοσοδούλα!

Θα το γεμισω να είσαι σίγουρη!
Κάθε φορά που ένα όνειρο γίνεται πραγματικότητα του τραβάω γραμμή με ένα χρυσό μαρκαδόρο...!

Φιλια πολλα!

 

Aυτό το βιβλίο που κρατάς και τα όνειρα που γράφεις είναι σαν να τα φυλακίζει, με την καλή έννοια, και έτσι να γίνονται όλο και πιο κοντινά σε σενα και στην πραγματικότητα.. Μ'αρέσει ο τρόπος αυτός πολύ, όλα στο μυαλό είναι!! Πολύ όμορφο κείμενο.. Φιλάκια πολλά!!! :)

 

"Σαν όνειρο .Ψάξε. Πες μου είδες?"

Μη σταματήσεις ποτέ να ονειρεύεσαι και να γράφεις τόσο όμορφα!!!


Φιλιά ονειρεμένα

 

Dreamy Cloud αυτο ακριβως ειναι το κιτάπι μου...ονειροπαγίδα...ειναι η γεφυρα που το οδηγει απο την φαντασια στην πραγματικοτητα.

Φιλια πολλα!

 

Venus με την τοσο μοναδικη γραφη! Καταφέρνεις πάντα και τα σχολια σου με κανουν να χαμογελω πλατια!

να εισαι καλα!
Φιλια πολλα και ξωτικιενια!

 

Δημήτρη δεν ξέρεις πόσο με προβλημάτισε αυτό σου το κείμενο.
Πραγματικά, λόγια που μένουν απλά λόγιακαι σε αντίθεση όνειρα που γίνονται πραγματικότητα :)
Συνέχισε να μας καθηλώνεις!

Και η νέα εμφάνιση είναι καταπληκτική<3

Καλή σου συνέχεια και πάντα φωτεινή!
Ανθή.

 

Ανθη χαιρομαι πάρα πολυ που σε βλέπω στο σπίτι μου!!!! Παρα πολυ!

Τα ονειρα γινονται πιο δυνατα οταν τα κυνηγας! Κι εγω δεν αφηνω τιποτα! χεχε

Φιλια πολλα!

 

Είναι όμορφο να σε γεμίζουν τα όνειρα σου... Να μπορείς να κλεινεις τα μάτια σου και να βλέπεις εικόνες, αισθήματα... Να σαι καλά και να περνάς ονειρεμένα. Φιλιά πολλά

 

Ειναι πολύ ομορφο Εστελλα! Οντως...
αλλα δεν θελω να τα βλεπω μονο με ματια κλειστα...θελω και με ανοιχτα...για αυτο πασχιζω!

Φιλια πολλα γλυκειά μου! Να περνας ομορφα!

 

Από τους φίλους στα blogs έχω μάθει πολλά.
Από σένα σήμερα κλέβω την ιδέα του να γράφεις τα όνειρα σου για να μην πετάξουν μακριά.
Τέλεια δομημένη ανάρτηση.
Ευχαριστούμε Merlin.

 

Χρωματιστή σε ευχαριστω πολυ για το γλυκο σου σχολιο!

Να την κλέψεις την ιδέα..και οτι αλλη ιδεα θέλεις!!!
Φιλια πολλα!
Να περνας! θα χαρώ!

 

πετυχημενη σκεψη. ειναι καλο να μην ξεχνας τα ονειρα σου... ετσι εισαι ενα βημα πιο κοντα στο να τα πραγματοποιησεις!
χαιρετησματα κ ευχες για μια ωραια μερα :)

 

Καλημέρα Ρέα μου!

Οταν κάθε μέρα ξέρεις το γιατί τρέχεις, γιατί δουλεύεις, γιατι πολεμάς...είναι ολα διαφορετικά!

ΚΑι πάντα μου θυμίζω το γιατί μου!

Φιλια πολλα!

 

Καλημέρα Merlin χθές πέρασα και διάβασα το υπέροχο κι αληθινό κείμενό σου.Νύσταζα και δεν άφησα σχόλιο γιατί ήθελα να του δώσω την απαιτούμενη προσοχή κι έτσι σήμερα με καθαρό μυαλό...

Δε χρειάζεται να γράφεις σε κιτάπια τα όνειρά σου.Όταν είναι αληθινά,όταν τα θέλεις πραγματικά,όταν τα ονειρεύεσαι με μάτια κλειστά μα και ανοιχτά,τότε δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξεχάσεις ποτέ.

Συμφωνώ μαζί σου εκεί που λες για τους στόχους.Πρέπει να βάζουμε στόχους μικρούς οι οποίοι να μας οδηγούν σιγά σιγά αλλά σταθερά στον μεγαλύτερο στόχο μας.Πρέπει κάθε μέρα να βάζουμε ένα λιθαράκι όπως είπες κι εσύ...

Και τώρα σκέφτομαι για μένα "δάσκαλε που δίδασκες..."!Με ταρακούνισες και σε ευχαριστώ γι'αυτό!

Γεία σου και χάρηκα :)

 

Selena πρωτα απο όλα καλως ήλθες!
Χαιρομαι πολυ που απόλαυσες το κείμενο!

Συμφωνω οτι οταν ένα όνειρο ειναι δυνατό δύσκολα το ξεχνας...ωστόσο οι σειρήνες ειναι πολλες...

Θα ακούσεις πολλούς που θα σου πουν πως δεν γινεται. Αλλους που θα απλα θα προσπαθήσουν να σε μιζεριάσουν. Ακομα κι εμεις οι ιδιοι ξεχναμε γιατι δεν μας αρέσει να ξεβολευομαστε.

Για μένα στοχος και όνειρο ειναι οτι δεν βρίσκεται στο πεδίο βολής μου. Ειναι αυτο που για να το αποκτήσω πρεπει να κανω μια μικρη η μεγάλη υπέρβαση.

Σε ευχαριστώ για το ειλικρινές και ομορφο σχόλιο!

Χαιρομαι πολύ που ήλθες στον βασίλειο της σκέψης μου!

Φιλια!

 

Νομίζω πως το παραμύθι στο δεύτερο μπλόγκ μου "Τα παραμύθια που αγαπώ" είναι η πιο σωστή απάντηση :)
Αν το διαβάσεις θα δεις τι εννοώ :)

Καλό μεσημέρι ;)

 

Θα το επισκεφθω το συντομοτερο!!!!

Καλο μεσημερι και σε ενα!

 

Ω έχεις πολύ όμορφο χιονισμένο μπλογκ, χειμωνιάτικη διάθεση ^_^

Και επί του θέματος...
Ωραίο είναι νά'χουμε όνειρα αλλά καμιά φορά η πραγματικότητα τα σκοτώνει. Δύσκολο να τα θέσουμε σε εφαρμογή. Η άτιμη η ρουτίνα φταίει :-/ Καμιά φορά θέλω να αλλάξω τα πράγματα, αλλά δεν μπορώ.

 

Kαλως ηλθες Παρακμιακο εργαλειο!!!!
Ευχαριστω για τα σχολια!

Για αυτο τα γράφω...ειναι το αλεξισφαιρο των ονειρων μου στις βολες της καθημερινοτητας!!!

Μακια!!!

 

Xμ... Δεν θα περίμενα κάτι διαφορετικό Μάγε Merlin, απ' το να πραγματοποιείτε τις ευχές σας. Αν μπορείτε να κάνετε κάτι και για τις δικές μας, να μου το πείτε ;)

Χαίρομαι που συναντηθηκαν τα μωβ, τα μπλε και τα μαύρα μας. Σαν στο σπίτι μου ένιωσα εδώ :) Γι' αυτό ήρθα και χτες άλλωστε..

Καλό βράδυ μέχρι να τα ξαναπούμε.

 

Madame de la luna με το υπέροχο όνομα!!!
Πείτε οτι επιθυμια θέλετε και θα κάνουμε κάτι και για εσάς!!!

Χαίρομαι που ένιωσες οικεία το χωρο μου...γιατι έτσι ακριβως ενιωσα κι εγω στον δικο σου!

Να περνατε! Θα χαρουμε!
Φιλια και καλημέρες!

 

Πολύ όμορφη ανάρτηση δεσποινίς!!!
τα όνειρα είναι η εσωτερική μας χρονική ταυτότητα.
Ο Jung παρότρυνε να καταγράφονται και η μελέτη τους είναι ενδεικτική.
ΤΗΝ ΚΑΛΉΜΕΡΑ ΜΑΣ.

 

Δεν ειμαι Δεσποινις!!!! χεχεχε

Αφου το λεει και ο Jung παει να πει πως ειμαι σε καλο δρομο!!

Φίλια Συμμοριτες!!

 

H ζωή είναι πολύ γλυκιά, κυρίως μέσα από τις τόσες της πίκρες. Μην παραιτείσαι έτσι....

Κάποιος ηθοποιός θα θέλει αύριο να αναβιώσει και να παίξει το έργο της ζωής σου.

Γιατί να το αφήσεις μισοτελειωμένο;

 

Φανταζομαι οτι αναφερεσαι στο προηγουμενο κειμενο...

Εχεις δικιο...αλλα η παραιτηση μου δεν ειναι αρνηση...ειναι εκκαθαριση!

Φιλια!!!