ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Transformation Mode: ON




Dear Elf-Citizens...

Nιώθω διαφορετικός...
Νιωθω καινούργιος!
Νιωθω μια νέα δύναμη να κατακλύζει το κορμί μου!

Αλλάζω κάθε στιγμή...
Και μετά αλλάζω και την ίδια τη στιγμή.



Ο Διακόπτης γύρισε.
Μοde: ON

Αλλάζω και το ευχαριστιέμαι...
Αλλάζω έτσι απλά...αβίαστα!
Aπο την Κλασσική στη Ροκ..
Ξανά στην αμφισβήτηση...



Νιώθω να κοχλάζω...
Καίω...
Πετάω φλόγες
Ξανα Ζωντανός...
Νιώθω επιτέλους οτι είμαι 25


Καινούργιος...
Οπως το Ηφαίστειο που ξυπνά ο Εγκέλαδος απο τον ύπνο...
Με Λάβα έτοιμη να ξεχειλήσει...


Destroy when you can create...




Πέταξα πολλή σαβούρα.
Σαβούρα που εγώ κουβαλούσα μέσα μου!
Και ξέρω πως δεν θα ψάξω να τη βρω...

Κανείς δεν μας φταίει περισσότερο
Πάρτε το χαμπάρι...
Εμείς αποφασίζουμε για το τι θα μας συμβει...
Η στάση μας το προετοιμάζει...


Παραιτήθηκα.
Και το ευχαριστήθηκα.
Μάλλον...
Με παραίτησα...
και με ανέκτησα!

Be continued...




Royal Greetings


Rock & Roll King


46 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Δεν πιστεύω να εννοείς πως παραιτείσαι και από τη συγγραφή?

Πάντως να σου πω ,πως μακάρι να ήμουν κι εγώ 25 με το μυαλό που έχω τώρα.
Θα ήμουνα πιο βέβαιη για πολλά πράγματα και δεν θα παραιτιόμουνα τόσο εύκολα.

Τα φιλιά μου μάγε Μέρλιν .

 

Μα πάντα εμείς οδηγούμε το όχημα που λέγεται Εαυτός..
αν κάποιες φορές χάνουμε τον δρόμο, δέν πειράζει.. τον ξαναβρίσκουμε..

καλό (νέο) δρόμο λοιπόν..

χαιρετώ σε :)

 

Είναι σημαντικό να μπορείς κάθε φορά να γεννιέσαι από τις στάχτες σου και να μοιάζεις πάλι καινούργιο !!


γλυκο ξημέρωμα

 

Συμφωνώ με Ευτυνοο εμέις οδηγούμε το όχημα.Οιάλλοι δεν μας κάνουν τίποτα περισσότερο απο ότι εμείς τους επιτρέπουμε.Ομορφη Κυριακή να έχεις!

 

Μπορεί και να περιμένα την κατάλληλη ευκαιρία, για να αφήσω μια λεξούλα στο μαγικό σου σπίτι...

Κάπως έτσι φτάσαμε στο σήμερα, που άνοιξα τον υπολογιστή και "σε" διάβασα...Και με πλημμύρισε μια αίσθηση επιβεβαίωσης, μαχητικότητας, άρνησης της μιζέριας...

Ναι, για να σηκωθείς πρέπει να διαλυθείς, για να προχωρήσεις πρέπει να κάψεις τη σαβούρα, για να αποδεχτείς κάτι πρέπει να το έχεις αρνηθεί από τα βάθη της ύπαρξης σου...

Την καλημέρα μου, Μάγε! Μη σταματήσεις ποτέ να διαλύεις, για να ξαναφτιάχνεις! Ποτέ...

 

Ο άνθρωπος αλλάζει ρόλους συνεχώς....... Είτε λόγω ηλικίας, είτε εμπειριών, θα αλλάξεις πολλούς ρόλους...... Σημασία έχει να μη χάσεις κάπου εκεί τον εαυτό σου..........

 

Αχχ!!
Τι ωραίο site που έχετε :) Τί μουσικούλα! ^^

Καλή επιτυχία!

 

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΤΑΞΕΣ ΤΗ ΣΒΟΥΡΑ.ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.

 

Αναγέννηση από τις στάχτες μας, σαν τον φοίνικα... Τι τελειότερο; Καλή αρχή, μάγε Μέρλιν!

 

Merlin μου είδες που κάνει καλό η "παραίτηση" καμιά φορά???

Τι γίνετε βρε παιδί μου?Είσαι μέσα στο μυαλό μου?Ήρθες για να μου θυμίσεις καταστάσεις?Μήπως εγώ ήρθα για να σου πω 5 πράγματα που έζησα λίγο πριν τα ζήσεις?Ή μήπως για να δούμε και οι δύο ότι δεν είμαστε οι μόνοι?

Η ανάρτηση σου με πήγε 7 μήνες πρίν.Τότε που κι εγώ παραιτήθηκα και είπα "τώρα θα ζήσω" κι ας μην πρόλαβα τελικά να το κάνω...

Το ξέρω αυτό το συναίσθημα.Βγες,ζήσε,άλλαξε!Φωτιά γίνε και κάψε.Βρες πάλι τη λάμψη και το χαμόγελο :)

Φιλιά!

 

Venus εννοειται οτι απο το συγγραφη και να ηθελα δεν μπορω να παραιτηθω!
Ειναι ψυχοθεραπευτικη η σχέση μας!!

Καλημερα και πολλα φιλια!

 

Ευρυνοε...ακριβως αυτο πιστεύω κι εγω...
Εμεις κρατάμε το τιμόνι!
Δεν πιστευω οτι κάποιος μπορεί να μας κανει καλο η κακο χωρις να του το επιτρεψουμε εμεις...!

Ευχαριστω για το σχόλιο!

 

Σταλαγματιά μου..
Ετσι μου αρέσει ακριβως να ζω...εχω αλητισσα ψυχη και δεν φοβαμαι..μπορω και κανω καθε μερα νέα αρχη που λεει και το ασμα...!

Φιλακια!!!

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ οπως προειπα και εγω της ιδιας φιλοσοφίας ειμαι!

Εμείς κάνουμε το κουμαντο...τα αλλα ειναι υποκρισια!

Φιλια πολλα!

 

Auctor ignotus τι ομορφο το σχολιο σου!
Τι ζεστασια με γέμισε!
Ευχαριστω πάρα πολυ για τις αληθινες ευχές...
Ευχομαι να σε περνας συχνα απο το σπίτι μου!

Φιλια πολλα!

 

Πάνο κραταω πάντα το ιδιο υλικό...οι μορφές αλλάζουν...

Το υλικό ομως ίδιο!
Φιλια!

 

Νικη Ασημακιδη καλως ήλθες!!!
Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια!
Εισαι καλοδεχουμενη στο χώρο της σκέψης μου! Φιλια πολλα!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ κι εγω πιστευω οτι θα πάνε καλα!

Δεν υπαρχει λόγος να μην πάνε!

Χαιρετισμους!!!

 

Σελήνη..δεν ειναι τυχαιο οτι το αγαπημενο μου μυθικο πλάσμα ειναι ο φοινικας!!

Με εκφραζει απολυτα αυτη η αεναη προσπάθεια της μη παραίτησης!

Φιλια!!!

 

Selena μου νομίζω οτι υπάρχει μεταξυ μας μια σχετικη ταυτιση! χεχε!

Δεν εξηγειται αλλιως!
"Φωτια γίνε και κάψε"...
Πάλι έπεσες μέσα...γιατι το κυριαρχο στοιχειο μέσα μου...ειναι η φωτια!!!!!!

Φιλια!!!

 

Ωραία! Είσαι σε καλή στιγμή να τη ζήσεις, να τη χαρείς, καινούργιος και ζωντανός. Να είσαι πάντα έτσι δε θα ήταν ευχή, δεν μπορεί να γίνει ίσως δε θα είχε ενδιαφέρον έτσι η ζωή. Σκέψου ότι ήταν μια δοκιμασία που σε κάνει τώρα να πετάς και αυτό είναι πολύ όμορφο. Οι δάσκαλοί μας είναι αυτοί που μας δυσκόλεψαν τη ζωή.
Be continued..:)

Καλή βδομάδα!

 

Θα "ξε-υφάνω" λίγο το ουράνιο τόξο σας, επαναλαμβάνοντας κάτι όμορφο που είδα:

" Εμείς κάνουμε το κουμαντο ... τα αλλα ειναι υποκρισια! "

Να'στε καλά ...

Σταύρος

:)

 

:)

Προσθέτω το link που δεν "δούλεψε" στο προηγούμενο σχολιό μου :

Ξε-ύφανση του τόξου

Σταύρος

 

Καλέ μου Μέρλιν χαίρομαι που ξαναγεννήθηκες και προχωράς με ορμή ξανά μπροστά
Πιστεύω ότι ο καθένας μας παίρνει ότι του αξίζει,εμείς ορίζουμε την ζωή μας, δικές μας οι αποφάσεις, δικές και οι συνέπειες αυτών...
Για ακόμα μια φορά τα λόγια σου τόσο υπέροχα μα και τόσο εύστοχα..
σε φιλώ, καλό βράδυ!

 

Μargo μου καλημερα!!!
Ετσι οπως τα λες τα είδα κι εγω!!!!

Δοκιμασία που με εκανε δυνατοτερο!!!

Καινουργιο και ζωντανο!!!

Φιλια!

 

negentropist ευχαριστω πολυ για το λινκ!!

Φαινεται ιδιαιτερα ενδιαφερον!
Να εισαι καλα!

 

Τοσοδουλα μου γλυκεια η ζωη ειναι ενα ρισκο που δεν το παρεις χανεις βασικές χαρές της...

Δεν θα σταματήσω...ειμαι ακομα στην αρχη!

Ροκαρω και μου αρεσει τρελλα!!!

 

Και το βασικότερο ειναι πως εγινε τη σωστη στιγμη...

Βρήκα ξανα το "γιατι" μου...και όλα μοιαζουν απλη διαδικασία!!!
Φιλακια Γλυκεια μου!!

 

μεγειά λοιπόν!! ;)

είναι ωραίες οι αλλαγές ειδικά όταν απο ότι κατάλαβα γίνονται προς το καλύτερο!!!

Φιλί γλυκό!

 

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ! Και πολύ καλά έκανες! :)

 

"brand new" Merlin,
wellcome back!

 

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλάφρωση από το πέταμα της εσωτερικής σαβούρας.
Αυτά τα απόβλητα είναι τα πιο σημαντικά γιατί για να τα συλλέξεις έχεις υπσοτεί μεγάλη επεξεργασία!
Την Καλημέρα μας.

 

Απόλαυσε το λοιπόν!


Άλλοι δεν ξεκολλάνε ποτέ.


25 ε; Μια χαρά! :)

 

next day τις χρειαζομουν! Ειναι ωραιο πραγμα το format! Χρειαζομουν καινουργια προγραμματα!

φιλιι

 

Parakmiako Ergaleio και το εκανα και το καταευχαριστηθηκα!

Born to be Alive!

 

Maya καλως σας βρηκα!

Η Νεα εκδοση μου αρέσει πολυ..πρωτα σε εμενα!
Επιτελους!

 

Αστρο-Συμμοριτες μου συμφωνω και προσθετω πως η συλλογη τους ειναι επιπονη και χρονοβορα...αλλα αξιζει..για να εκτιμησεις καλυτερα τι μπορει να σου κανει το αποβλητο!

φιλια!

 

Madame de la luna ειναι να μην το παρω αποφαση! Αμα το πάρω...τα αλλα ειναι λεπτομερειες!

Ορμαω και οτι γίνει!!!
Φιλια!

ΥΓ. Ναι 25 ;)

 

Αν και δεν συμφωνώ με την ύπαρξη του θεού και κάθε θρησκείας,συμφωνώ με πολλά από τα παραπάνω.Μόνο που πρέπει να έχεις μια ισορροπία σε όλα πράγμα που είναι σχετικά δύσκολο.Η προσπάθεια όμως κάποια μέρα ανταμοίβεται.

 

Το κομματι αυτο (θρησκεια-θεος) ειναι προσωπικο στον καθενα...

Ολα ειναι θεμα αποφασης για μενα!
Το θες; Το κανεις!

:)

 

kalispera kai kalos se vrika.i eftixia einai stigmes.den nomizo oti mporoume na eimaste eftikismeni sinekia.eftixia einai opos les kai esi,na pas volta,na anapsis keria,kai na strosis ta kala sentonia kai otan eisai monos sou. :))))

 

Καιρό έχω να δω τις σκέψεις σου...
Επειδή κατανοώ το κείμενο σου, έχω να σου πω πως χαίρομαι, γιατί αυτό δείχνει νέα αρχή για σένα. Δεν αφήνουμε τα παλιά, ωστόσο, μα καταλαβαίνω αυτήν την αίσθηση νέου που νιώθεις.
Ζήσε το νέο, ζήσε και tα 25 σου.
Καλημέρα. :)

 

Αλητάκι...

Ετσι ακριβως...η ευτυχια ειναι στιγμες...αλλα μπορουμε να τις κάνουμε να ειναι συχνες!!

Φιλια!

 

Creep μου αρέσει πάντα να ανακαινιζω τον εαυτο μου.

Θεωρω οτι οι περισσοτεροι το χρειαζομαστε! Για να μην βαλτωνουμε!

Χαιρετισμους!

 

Το να ανακαινίζεις τον εαυτό σου κρατώ, που το γνωρίζω καλά. :)
Ευχαριστώ και ανταποδίδω τους χαιρετισμούς σου αγαπητέ Μέρλιν.

 

χρονια πολλα καλες γιορτες,με νεα χρονια με υγεια αγαπη και δυναμη για ολους.