ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Η Επιστροφή του Χαμένου Ξωτικού






Πάει αρκετός καιρός απο την τελευταία μου ανάρτηση.

Μάλλον χρειαζόμουν να μείνω λίγο μακρυά απο το βασίλειο των σκέψεων μου...αλλά όχι απο τις σκέψεις μου!

Μου έλλειψε. Μου λείψατε.

Πέρασα όμορφα, Γεύτηκα γεύσεις καινούργιες, Άκουσα ήχους πρωτόγνωρους, Είδα εικόνες καινές που ξόρκισαν τα παλιά.

Νιώθω κάθε μέρα ολοένα πως αλλάζω. Μα πάντα ίδιος μένω. Κι όμως αλλάζω.

Ξυπνάω με την ελπίδα, κοιμάμαι με την πίστη.

'Εμαθα αυτό το διάστημα πως σημασία δεν έχει τι νομίζεις ότι είσαι αλλά τι κάνεις για να είσαι αυτό που είσαι!

Δεν είναι πάντα εύκολο να παλεύεις με τον εαυτό σου. Είναι όμως δυσκολότερο να παραδίνεσαι σε αυτόν.

Μία νέα δεκαετία ξεκινησε. Και το κατάλαβα αυτές τις γιορτές.

Κατάλαβα καλύτερα απο κάθε φορά πως ένα κεφάλαιο ζωής κλεινει. Πως όλα τα βιβλία έχουν τελευταία σελίδα.

Ο φόβος που προσπαθώ να νικήσω. Ο εχθρός που νομίζω οτι έχω. Η κρύα τελευταία σελίδα.

Πρέπει να την αγαπήσω. Θέλω να την αγαπήσω. Θα την αγαπήσω.

Γιατί και η τελευταία μου σελίδα μου ανήκει. Απο μένα θα γραφεί. Εγώ θα την επιλέξω.

Μου ανήκει. Δεν της ανήκω.

Χαμένος όπως ήμουν στα μονοπάτια του έξω κόσμου συνειδητοποίησα πως τελικά ζούμε παράλληλες ζωές.

Αυτές ψάχνουμε κι αυτές μας ψάχνουν.

Ζούμε με τα παράλληλα Εγώ μας.

Μας βασανίζουν και τα βασανίζουμε.

Βιώνουμε το παράλληλο, Βιώνουμε και το τεμνόμενο.

Αυτο θέλω, Αυτό κυνηγάω.

Αυτο θα ζήσω.


Υ.Γ: Καλώς σας Βρήκα!



40 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Χαίρομαι που ακόμα και σε δύσκολες στιγμές, υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν το ποτήρι μισογεμάτο! Καλώς μας βρήκες- ξανά!
Το τραγούδι της Sarah από τα αγαπημένα μου και χάρηκα που το άκουσα μετά από τόσο καιρό!

 

Aγελαδίτσα μου τι ευχαριστη εκπληξη!!!

Χαίρομαι που είσαι το πρώτο μου σχόλιο!!!!

Να περνάς καλα!!!

ααα επίσης το λατρευω το τραγουδι!!!

 

Παραμυθένιο τραγούδι! Αχ αυτή η ρημάδα η τελευταία σελίδα. Νικητής γύρισες. Θα μας δείξεις τον δρόμο τώρα. :)

 

Coffeemug μου!!! Τι κανεις;;;;

Ετσι νομίζω...Νικησα...

ή νικάω!!!

Φιλακια!!!!

 

Μάγε Μέρλιν μου!!!!!!!!
Μου έλειψες αφάνταστα.
Δεν θα σχολιάσω τίποτα ,γιατί όλα αυτά που έγραψες τα σκέφτομαι κάθε βράδυ.
Δεν μπορώ όμως να αγαπήσω την τελευταία σελίδα.
Φιλιά πολλά Ξωτικό μου.

 

Καλώς τον!

Και ότι θα σε ρώταγα αν είχες σκοπό να ξαναγράψεις εδώ! Καλά τα φόρουμς αλλά σαν το ημερολόγιο δεν είναι τίποτα!

Λοιπόν, πρώτον, και πάλι καλώς σε πίσω!
Δεύτερον, είναι μεγάλο βήμα-πιστεύω-να ανακαλύπτεις, ή μάλλον να συνειδητοποιείς ότι εσύ θα γράψεις την τελευταία σελίδα! Συγχαρητήρια γι' αυτό!

Σου είχα πει κάποτε πως δεν πιστεύω στα ξωτικά, στις νεράιδες και τις κυρίες με φτερά. Το θυμάσαι;
Εντάξει ίσως έκανα λάθος. Να ένα ξωτικό!
Όμως γιατί χαμένο;

Υ.Γ. Εγώ, από το ελάχιστο που γνωριζόμαστε, ένα Εγώ σου γνώρισα, και ξέρεις πόσο το συμπάθησα. Και αν μαλώνουμε καμιά φορά, ένδειξη υγείας είναι!
Καλή συνέχεια ;)

 

sam η δικιά μου ιστορία στη μέση γη τελείωσε...έχουν μείνει μερικές λευκές σελίδες για να γράπσεις την δικιά σου...( ουπς, σορρυ! παρασύρθηκα λίγο από το όνομα του γρουπ, λίγο από το όνομα του μάγου που έχει αυτο το γκρούπ...)

Πλάκα κάνω! λοιπόν ασ σοβαρευτούμε...πρώτα από όλα χάρηκα πολύ όταν είδα ότι γύρισες...και γύρισες δυναμικά από οτι κατάλαβα : ) μου άρεσε πολύ το σημείο που μιλας για τις παράλληλες ζωές...δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι...ίσως οι παράλληλες ζωές μας να είναι τα όνειρά μας...που κυνηγάμε να πετυχουμε...τα όνειρα στα οποιά νιώθουμε ολοκληρωμένοι...το ταξίδι μεχρι αυτά!...anyway...χαίρομαι που γύρισες...καλό ξημέρωμα!

 

μ' αρέσουν τα ξωτικά. κυρίως τα χαμένα...

καλημέρα!

 

Venus μου!!!

Κι εμενα μου έλλειψες!!!
Είχα αφοσιωθει στα άλλα ταξίδια αλλα τώρα γύρισα!!!

Ειμαι πολυ χαρούμενος σε βλέπω εδω!!!

Αχ!

:)

 

Λευτερη μου!

Το ξέρεις οτι σε λατρευω ετσι;;;

Υπάρχουν σίγουρα ξωτικά!Στο είπααα!!!

Οσο για τα μαλώματα...ολα για τους ανθρωπους ειναι!!

:))))

 

stolenblood καλως σε βρήκα ξανα!!!

Πραγματικά ευχαριστώ για το γλυκό σου σχόλιο!!!
Ειναι πολύ σημαντικό να παίρνω τετοιες θετικές δονήσεις απο εσας!!

Φιλια!!!

 

Οpium αφού σου αρέσουν...να ξέρεις οτι ήρθες στον σωστό χώρο!!!

Το Βασιλειο τους σε καλοδέχεται!!

Φιλι!!

 

Ω!!!!ΤΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ :))))

 

Προσπάθησα πολλές φορές να μπω αλλά η σύνδεσή μου βάζει συνέχεια τρικλοποδιές:)

Μάγε Merlin μη λείψεις τόσο άλλη φορά. Είναι όμορφα να γυρνάμε τις σελίδες μας ο καθένας με καλή συντροφιά.. το τραγούδι μαγικό!

Μου άρεσε αυτό: Πρέπει να την αγαπήσω. Θέλω να την αγαπήσω. Θα την αγαπήσω.
Να σαι καλά!!!

 

Μέρλιν! :|
Τα σέβη μου. :|

Πόσο καιρό έχεις να γράψεις, ε; :Ρ

Φύγε από δω, δε σε θέλουμε. :Ρ

Να περάσεις από το μπλογκ μου, σου έχω αφήσει ένα δωράκι. Θα σου δώσει έναυσμα να γράψεις. :Ρ

 

Μerlin
wellcome back!
υπέροχο τραγούδι!

 

Καλημέρα ξωτικό.
Είναι όμορφο να αναθεωρούμε την ζωή μας.Όλα αλλάζουν πάντοτε.Τίποτα δεν είναι ίδιο..

 

Αυτό να ζήσεις. Κι εγώ στο εύχομαι..

 

Aγαπημένε μου μάγε Μέρλιν καλώς σε βρήκα, μου έλειψες,
δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις και εκφράζεις τις σκέψεις σου,
φύσει και θέσει αισιόδοξος άνθρωπος, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..
ζήσε αυτό που θες με όλο σου το είναι...
μαγικό το τραγούδι της Sarah Brightman;)

 

Ξέχασα, καλό μήνα, φιλιά!!!

 

:) welcome back!
Χαίρομαι για σένα μ'αυτά που λες.
Πάμε! Γεράαααααα!

 

ΣΚΡΟΥΤΖΑΚΟΟΟΟ!!!

Καλως σε βρηκα!!

Χαιρομαι πολυ που σ βλεπω ξανα απο την γειτονια μου!

 

Μargo μου δεν εχω σκοπο να ξαναλείψω τόσο!!!

ΝΑ εισαι σιγουρη!!!

Δεν θελω να χασω την παρεα σας!

 

ωωω σε ευχαριστώ Creep για το βραβείο!!

Nα εισαι καλα!!!

Και ξανακαλως ηλθες στον κοσμο μου!

 

Μaya καλως ορισες κι συ!!!

Ειναι λατρεμενο το τραγουδι!!!

 

Νοt me...οντως ολα αλλαζουν...και τοτε καταλαβαινεις πως ζουν! Οταν αλλαζουν!!!

Ευχαριστω για το σχολιακι το ομορφο!

Φιλι!!!

 

Τοσοδουλαααααααααα!!!!

Τι συγκινητικο το σχολιο σου! Σε υπερευχαριστω για τα καλα λογια!!!

Δεν θα λειψω τοσο ξανα!!! Promise!!!

 

Μadame de la luna εισαι απο τα αγαπημένα μέλη του βασιλειου!!!

Χαιρομαι πολύ που ξαναπερασες!

 

Parakmiako Ergaleio εννοειται πως παμε γερα...μαλλον οχι...παμε ΓΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!


Φιλια!!!!

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΑΣ ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ!

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΩΡΟ!

ΦΙΛΙΑ!

 

Mας έλειψες βρε..να ταξιδευεις όμορφα να απολαμβανεις τις όμορφες στιγμές των ταξιδιών σου και όσο για τ'αλλα τα δύσκολα να τα προσπερνάς.Η brightman απίστευτη!!

 

Κι εμενα μου λειψατε πολυυυυυυ!!!! Παρα πολυυυ!!!

 

Καλωσήρθες!!! :)
Μας έλειψες!!!
Πέρνα από το μπλογκ μου έχω κάτι ΜΟΝΟ για σενα :)
Ελπίζω να σου αρέσει :)
Φιλιάαααααααααααααααα

 

ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ! αΠΛα!

 

Χαιρετώ τον συνάδελφο...περιπλανήθηκα λιγάκι στον μαγικό σου κόσμο...και θα ξανάρθω...να προσέχεις το Selenaki μας!

 

Θα το προσέχω! Μη σε ανησυχει!

Καλως ηλθες!

 

Καλημέρα και καλησπέρα.
Τουλάχιστον προσπάθησε να χαμογελάς όταν όλα πάνε στραβά...

 

Καλως ηλθες!!!

Μας ελλειψες!

 

Καλημερα και καλησπέρα επισης Not Me

Το χαμογελο για μένα ειναι στάση ζωης!!! χεχε

 

Καλως σας βρήκα jimdim2!!

Κι εμενα μου λειψατε!!!