ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Αναζητώντας ένα καλύτερο ξύπνημα...



Ξυπνάς.
Σε ξυπνάει μάλλον ο εκνευριστικός ήχος της αφύπνισης του κινητού.
Δεν ήταν πάντα εκνευριστικός. Έγινε.
Επειδή τον ακούς κάθε μέρά. Επειδή σε προετοιμάζει πως θα ζήσεις άλλη μία ίδια μέρα.
Σε εκνευρίζει ίσως γιατί σου απαγόρευσε περαιτέρω διαμονή στα όνειρα.
Εκεί που ζεις όπως φαντάζεσαι.

Φαντάζεσαι όμως. Δεν ζείς.

Ξυπνάς.
Τ ο κρύο νερό πέφτει στο πρόσωπο σου. Σου εξαφανίζει κάθε διάθεση ύπνου.
Σε επαναφέρει εντέλως στη ρουτίνα. Ψυχρολουσία...αλλοτε ομως κάθαρση.
Κοιτάς το πρόσωπο που εμφανίζεται στον καθρέφτη. 
Καθε μέρα εισαι εσύ; Αλλάζει; Σου αρέσει;
Κι ομως...ολα τα πρόσωπα που εμφανίζονται είναι δικά σου και δεν σου ανήκουν.
Σε χαρακτηρίζουν αλλα σε αποδομουν συνάμα.

Είναι ο Φίλος. Ειναι και ο Εχθρός. Ειναι ο ατελής μας  Εαυτός.
Ξυπνάς.
Η ζεστή βαμβακερή σου πυζάμα απομακρύνεται απο το κορμί σου. Μένεις πάλι γυμνός.
Τα κρύα ρεύματα του αέρα διωχνουν την νωχελική ζεστασιά του κρεβατιού σου.
Ανοίγεις την ντουλάπα και αναρωτιέσαι ποια θα είναι η σημερινή στολη που θα σε βρει η καθημερινότητα. Τελικά μετά απο ώρα καταληγεις σε έναν απο 3 συνδιασμούς που συνήθως φοράς. Μαυρο με ΜΑΥΡΟ. ΜΑΥΡΟ με Μαύρο. ΜΑΥΡΟ με ΜΑΥΡΟ.
Δεν σε νοιάζει στην ουσία. Μας έμαθαν πως μονάχα στις γιορτές πρεπει να είμαστε ξεχωριστοί.
Μας έμαθαν πως μόνο στιγμές μπορούμε να νιώσουμε ευτυχισμένοι. Μονο για λίγο.
Αρα...; Θα φορέσω πάλι τα ίδια.

Αφού ίδια θα είναι η μέρα. Ιδιοι και οι άνθρωποι. Ιδιος κι εγω.


Ξυπνάς.
Ευτυχώς ξυπνάς.
Μην παραπονιέσαι. Ειναι ευτυχία να ξυπνάς. Ειναι μαγεία να ανοίγεις τα μάτια και να βλέπεις πως ο ήλιος έιναι ακόμα εκεί.
Βρες το γιατί. Τίμα το δώρο που σου δόθηκε. Μην  αποχαιρέτας κάθε πρωί τον κόσμο των ονείρων αλλα πάρτον μαζί σου...στο αυτοκίνητο,στη δουλειά...Μην αφήνεις τα όνειρά σου στο μαξιλάρι.
Σκέψουν λίγο εσένα. Υπενθύμισε τα θέλω σου.
Οτι δεν σκέφτεσαι, δεν υπάρχει.
Δεν υπάρχεις.
Νιώσε όταν το κρύο νερό πέφτει στο μισοκοιμισμένο σου πρόσωπο τη δροσιά της νέα μέρας να συναντάει τα μάγουλα σου. Την ζωή να ηλεκτρίζει ξανα το σώμα που βρισκόταν σε αδράνεια.
Κάτσε μπροστά απο την ντουλάπα και δες την σαν παλέτα. Βάλε χρώμα πάνω σου. Βάλε χρώμα μεσα σου. Και προς θεού...πειραματίσου. Βάλε κάθε μέρα κατι διαφορετικό...η ακόμα καλύτερα...βάλ'τα ίδια με διαφορετική διάθεση!

Γιατί η μέρα δεν θα είναι κάθε μέρα η ίδια. Οι άνθρωποι δεν θα είναι πάντα οι ίδιοι.
Εσύ θα είσαι κάθε μέρα κάτι άλλο. Για την ακρίβεια...ΤΟ κάτι άλλο!




Υ.Γ.:  Η ζωή ειναι όμορφη...ειδικά όταν ακούς να τραγουδά για αυτήν η "θεά" Mercedes Sosa!






 


 

35 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Μόνο αν μείνει στη γύμια του θα καταλάβει ο άνθρωπος τις αντοχές του, το χαρακτήρα του και το τι προβάλει προς τα έξω. Πίσω από ένα ένδυμα-μάσκα όλοι προβάλλουμε αυτό που θα θέλαμε να είμαστε ή αυτό που θέλουν οι άλλοι.
Καλό Σ/Κ (αν και Πέμπτη σήμερα...)

 

Αγελαδιτσα οι πιο επικίνδυνοι είναι αυτοί που το παίζουν γυμνοί.

Το πρόβλημα μας δεν ειναι οι αλλοι. Ειμαστε εμείς.

Παντως μιλάς για την εσωτερική γύμνια ενω εγώ για την εξωτερική ενδυμασία.

Εκτος αν ηθελες να πεις κάτι άλλο και δεν το διατύπωσες η δεν το έγραψα εγω καλα.

 

Έτσι είναι καλέ μου Merlin.. έτσι θα έπρεπε να είναι το ξύπνημα της κάθε μέρας, με ένα πλατύ χαμόγελο στον ήλιο και στη ζωή!
Πέρνα να δεις και το δικό μου ξύπνημα αλλά και τον τρόπο που με ενέπνευσες:)
Καλό βραδάκι!

Cracias a la Vida!!!!!!!!

 

Καλά τα λες εσύ. Εγώ απλά συμπληρώνω! Χιχιχι!

 

Νομίζεις πως κάθε μέρα θα είναι μία από τα ίδια ,αλλά δεν είναι.
Παρ'όλα αυτά δεν τη χαιρόμαστε οπως θα έπρεπε.
"Ζήσε την κάθε μέρα σου σα να είναι η τελευταία."
Γίνεται?

Φιλιά πολλά Μάγε Μέρλιν μου.

 

Ο επίλογος σου με κάλυψε απόλυτα.
Να ζεις την κάθε μέρα και να χαίρεσαι που είναι ίδια γιατί θα μπορούσε να αλλάξει αλλά προς το χειρότερο κι αυτό δεν μας παιρνά από το μυαλό όταν ξεκινούμε την γκρίνια, γινόμαστε αγνώμονες και αυτο είναι κακό.

Να χαμογελάς κάθε πρωί στην ζωή και να λες ευχαριστώ, αυτή η μυστική συνταγή της ευτυχίας!!

Γλυκό ξημέρωμα

 

Margo μου...τι να σου πω...στα είπα όλα στο κείμενο.

Δεν μπορώ να συνέλθω απο το κλάμα.

 

Αγελαδίτσα μου συμπλήρωσεεε!!!
Χωσέ compose
;))

 

Venus mou εγώ λέω και κάτι άλλο...

μην την ζεις σαν να είναι η τελευταία...ζήσε την λες και είναι η καλύτερη!

Φιλια!

 

ΣΤαλαγματιά μου...
Πόσο καιρό έχω να σε δώ απο δω! Και πόσο χαιρομαι που αντικρύζω σχολιο σου!

ΝΑ χαμογελάς...οπως το είπες!!!

ΝΑ χαμογελάς γλυκειά Κανέλα!!

Φιλια!

 

Κι η ρουτίνα ακόμη, όμως, μπορεί να είναι θετική, να δείχνει πως, όσο κι αν τίποτε δεν αλλάζει, υπάρχει τουλάχιστον, ζει, πορεύεται - μέσα από ίδια μονοπάτια ίσως, αλλά, πάντως, στέκει ακόμη όρθιο, πορεύεται, βαδίζει, προχωρεί... και, βεβαίως, ελπίζει!
;-)

 

Merlin, ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω γιατί κάθε κείμενό σου μου φέρνει τρομερά ερεθίσματα για σκέψη. Σαφώς θα πεις πως θαύμα έκανες που με έβαλες να σκεφτώ, ναι. Η αλήθεια είναι πως τα όνειρα όταν τα ονειρεύεσαι μόνος σου παραμένουν όνειρα, ενώ όταν τα ονειρεύεσαι με άλλους, έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα να πραγματοποιηθούν. Και καιρός είναι να μάθουμε να έχουμε σωστές σχέσεις με τους εαυτούς μας. :)
Θα τα πούμε.
Φιλάκια.

 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
 

Kαλησπέρα σου
Έψαξα στο google να πάρω μια ιδέα τη εκφράζει το Εlven Kingdom.
Gracias a la vida η μουσική μου μιλάει,το πάθος της τραγουδίστριας αλλά ο φραγμός της γλώσσας σκοτώνει το τραγούδι πάλι στο google για μετάφραση.
Το τραγούδι το είχα ακούσει πάλι,είχα μείνει μόνο στη μουσική.Θα σου πω μια συνταγή για να δεις τη ζωή διαφορετικά χωρίς ξυπνητήρια που σε πιέζουν.Υπνος στις 11-12μμ ξύπνημα χωρις ξυπνητήρι 5-6 πμ ο αυγερινός στον ουρανό πριν ανατείλει ο ήλιος.Αυτό εφαρμόζω.
Το ιδανικό είναι να έχεις βιορυθμό σύμφωνα με τη πορεία του ήλιου.Κοιμάσαι στη δύση ξυπνάς στην ανατολή.Οσο ο ήλιος λάμπει πρέπει να είναι κανείς ξύπνιος έχει τη μεγαλύτερη παραγωγή σερατονίνης,πιθανότητα μελαγχολίας μικρή.Τα ζώα έχουν αυτό το βιορυθμό.Οι άνθρωποι προσπαθούν να ζουν όπως τα κοτόπουλα στα πτηνοτροφία που είναι μέσα σε έντονο φως όλη τη μέρα,γιατί αυτό βοηθά στη ταχύτερη ανάπτυξη τους.Το ερώτημα το βάζω μόνος μου είσαι σοβαρός?Μπορεί κανείς να χάσει την απόλαυση σε ένα μπαράκι 2 η ώρα μετά τα μεσάνυχτα μουσική ,τσιγάρο ,ουισκάκι,όμορφη παρεούλα.... Άσε μας στη κρεπάλη μας εσύ κλείσου σε μοναστήρι εμείς δεν γουστάρουμε.

 

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑΑΧΗΜΑ.ΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΑΛΑ.

ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΣΑΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ:)))

 

με τα ονειρα ομως
δημιουργεις και την πραγματικοτητα σου,
ετσι δεν ειναι μαγε μου?
και λες:
"μας μαθανε.."
ε
ας ξεμαθουμε εμεις οι ιδιοι
κι ας μαθουμε απο την Αρχη....
νομιζω κι εγω
μη νομιζεις οτι ξερω κιολας!!!!
καλημερα Μερλιν!!!!!!!!!!!!!!!!

 

από την στιγμή που άκουσα τους ήχους του δάσους, ήξερα πως με αυτούς θα ήθελα να ξυπνάω!

 

Τελειο το κειμενακι σου!!!
Μου άρεσε πάρα πολυ!!

 

Asteroid καλή και η ρουτίνα αλλα προτιμω την κουρτίνα!! χεχε!!

Μου αρέσει πολύ να βλέπω εναλλακτικούς τρόπους σκέψεις!!!
Δεν ειχα δει τη ρουτινα απο αυτο το πρισμα!! Ευχαριστώ!!!

 

Creep μου έχει απολυτο δικιο! Σε βρίσκω σε καταπληκτικό δρομο!!

Ευχομαι ολα σου τα ονειρα να γινουν πραγματικά!!!

 

a-kentavrou πρώτον συγγνωμη για την googloαναζήτηση που σου προκάλεσα αθελα μου!!

Δεύτερον...ε οχι να πέφτω για ύπνο και με τις κότες!!! Ουτε στην μονή Εσφιγμένου τέτοιο πρόγραμμα!!!

Τριτον να προσθεσω πως μαζι με το ξενυχτι λατρευω να με βρισκει η αυγή στη θαλασσα!!!

Αυτα απο μενα!!! Καλως ήλθες!

 

Σκρουτζακοοο εννοειται πέρασα και εχω δηλώσει!! φιλακια!

 

Πεταλούδα ομορφη συμφωνω με τα λεγομενα σου!!!

Ας ξεμάθουμε..ας προσπαθησουμε να χτισουμε ξανα οτι δεν μας αρεσει!!!

Και τότε ο ηλιος θα ανατέλλει ακομα πιο ευχαριστα για ολους!

 

Μαγια ήταν οτι ιδανικότερο υπήρχε για να συνοδεύει τις σκέψεις μου..


Οι ήχοι απο βασιλικό δάσος των ξωτικων!!!

 

jimdim2 χαιρομαι που σου άρεσε το κειμενο!!!

ΝΑ εισαι καλα!

 

οι ατέλειες είναι που κάνουν την όποια τελειότητα. και φυσικά η ζωή είναι όμορφη. ακόμα ομορφότερη σαν παρατηρούμε τα απλά. με απλά. πετώντας περπατώντας είτε τέλεια είτε ατελή.
σε ήχους. σε λέξεις. σε εικόνες.
με χαμόγελο με.
καλησπέρα σου!

 

δεν ξεέρω για σ ένα μέρλιν πάντως εγώ προτειμώ< όταν δεν είμαι αναγκασμένος να ξυπνήσω νωρίς, να σηκώνομαι βράδυ...ειδικά το καλοκαίρι που η ατμόσφαιρα είναι βαριά από την ζέστη...ξυπνάς καλύτερα στην δροσιά, όπως και να το κάνουμε!

πολύ όμορφο τραγούδι!

 

H ζωή είναι υπέροχη... Και κάθε ξύπνημα μας φέρνει κοντά της... Ενα νέο ξεκίννημα μια (ανα)γέννηση... Να σαι καλά Δημήτρη μου... Φιλιά πολλά...

P.S. Κερνάω ζεστό καφεδάκι... :)

 

b|a|s|n\i/a

ΚΑι η ζωή μια τέλεια ατέλεια δεν ειναι άλλωστε;;;

Αυτο ειναι που την κανει εθιστικη!!

καλησπερες!

 

stolenblood μακαρι να κοιμομουν την ημερα και να ζουσα τις νυχτες!!!

Τη λατρευω την νύχτα!!!

Ειναι τόσο μοναδικο το συναισθημα που μου δινει..η σιωπη!

φιλια!

 

Τι ομορφο το σχολιο σου Εστελλα/Μαρια μου!

Η ζωη ειναι ομορφη...οντως!! Πολύ ομορφη!!!

Υ.Γ. Το καφεδάκι το αποδεχομαι!!! ΚΑιρος να το κανονισουμε!

 

Πάντα έχω δίκιο. Β)
Φιλάκια.

 

Χαμογέλασα χαμογελάω και θα γελάω μέχρι να μην μπορώ..
Καλημέρα..

 

Creep...δεν εχεις...αλλα τωρα ειχες.

:p

 

Νοτ me...γέλα κι εσυ μεχρι να πονέσουν τα σαγόνια σου!!!! χεχε