ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Η Ανάρτηση της Πλάκας!

Την ανάρτηση την κάνω απο τη δουλεια...

Η Ωρα ειναι 8.22 και αρχιζω να περιπλανιέμαι στο ξωτικένιο βασίλειο μου...με την ελπίδα πως θα ηρεμήσω...

Εχω κλείσει σχεδόν 11ωρο...Άλλη μια μέρα....με το ιδιο προγραμμα...Άλλη μια εβδομάδα με το ίδιο πρόγραμμα...

Και να σου πω κατι....έχω τόση ανάγκη να γελάσω...!!!!

Θέλω τόσο να χρωματίσω το προσωπο μου ξανά με ενα μεγάλο χαμόγελο!!!


Πάω να βάλω μουσική...Στανίση...εεε Στανίσκυ...(Δεν τον ξέρετε, ήταν απαγορευμένος επι τσάρου!)



Και συνεχίζω..γιατί εχω κέφια (δεν ξέρω που τα βρήκα!)

Γιατί σας έχω πεί....να τον τρίβετε τον πάγο!!!!!
Αλλιως... μη μου τον χώνετε βαθειά...τον άντρα μου στο μνήμα!





Ντένη...εγγύηση!



Το χειρότερο είναι οτι ....(βλ. βίντεο!)



Ανωρωτιέμαι γιατί οι άνθρωποι θεωρούν το γέλιο φαιδρότητα...
Το γέλιο ειναι στάση ζωής...
Το γέλιο ειναι ζωή...
αααα....να πω στη Ντένη να πάρει και τις γόβες απο τον Χαραλά....






Πάντως τα δράματα ειναι αλλού...εμείς πάλι καλά είμαστε...!!!
Τι να πει και η Λαυρεντία Μπισμπίκη...Γνωστή και ώς Γκιώνα...
Και οικονομική...μόλις 200.000 το φουγάρο!



Άσχετο...αλλά η κυρία Τζέλα είναι πολύ διεφθαρμένη...Τι ποια κυρία Τζέλα;;
Η ΤΖΕΛΑ ΔΕΛΑΦΡΑΓΚΑ!*εμότικον παναγιωτοπούλου παριστάνει τσιφτετέλι δελαφράγκα*



 Ασε που ακούγονται διάφορα για αυτήν....!!! Ο θεός να σε φυλάει....




Να σας πω κάτι....

Η Ανάρτηση ειναι της Πλάκας....!!!

Αλλα την καταευχαριστήθηκα...ολη την πλάκα που έσπασα φτιάχνοντας την....

Μακια!!


Υ.Γ: Σας παρακαλώ...δεν θα θελα!




-----------


Υ.Γ.2: Εννοείται πως θα κλείσουμε με τραγούδι!



Σας γλυκοφιλώ & Να χαμογελάτε...κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται!

42 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

11 ωρες δουλειας? Ελεος! Που εχουμε φτασει! Τελικα μου φαινεται οτι ζουμε για να δουλευουμε...Ε με μερικα διαλλειματα γελιου ετσι για να μην τρελαθουμε τελειως!! Ωραια ζωη!

Καλη ξεκουραση!

 

Χαχαχα! Υπέροχη ανάρτηση Μέρλιν! :Ρ
Αν και θα ξαναγκρινιάξω λίγο. Δουλεύεις πάρα πολύ...:/ Δεν κάνει καλό. :Ρ
Μάαακιααα ^__^

 

όλα τα βίντεο ένα κι ένα! τι γέλιο!!
Καλό βράδυ!

 

Καλά εκπληκτικές ατάκες :))
Να έχεις πάντα κέφια και να γελάς γιατί καμιά στιγμή δεν επαναλαμβάνεται και εκείνες που γελάσαμε δεν τις ξεχνάμε ποτέ :))

Φιλιά !

 

πλάκα στην πλάκα ας και να αναρωτιούνται. ;) ενίοτε και εμείς. :)

 

Πράγματι έχεις κέφια! Όλα ένα κι ένα αλλά πρέπει να μας πεις το μυστικό σου. Μετά από 11 ώρες στη δουλειά και τόσο κέφι; Λέγε γρήγορα!

 

Δεν σε πιστεύω ! Μόλις έκανα παρόμοια ανάρτηση και στο τέλος έκλεισα με την ίδια σχεδόν φράση.
Πιστεύω να κατάλαβες πως είναι τυχαίο ,αν και είμαι σίγουρη πως και άλλοι σκέφτονται τα ίδια με μας.
Καλή σου μέρα Μάγε Μέρλιν μου.

 

Χαχαχαα ευτυχώς που έχουμε και κάτι τέτοια για να χαμογελάμε:)
"Αλήθεια πόσο καιρό έχω να γελάσω" είναι μια έκφραση που ακούω συχνά.. είναι και δική μου σκέψη.. κάποτε σκάγαμε στα γέλια με το παραμικρό..
Να σαι καλά Merlin καλή σου μέρα!

υ.γ. το mp3 σου κόβεται, αν θες οδηγίες για να το μικρύνεις πες μου να σου στείλω.

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ώστε από δω είνα η επική φράση σας παρακαλώ δεν θa θελα!
Κόψε το δούλεμα όμως.
Εννοώ την υπερβολική δουλειά. :Ρ
Τσάγια!

 

πάντα υποστήριζα το γέλιο...είναι μαγικό και επικίνδυνα μεταδοτικό! είναι ωραίο να ξεκινάς και να τελείωνεις την μέρα σου με ένα χαμόγελο!

 

Αλχημιστη μου τι να κανεις!!!!
Δεν εχω αλλη λυση!! Η κρίση βλέπεις!

 

Συ-Dream girl δεν εχω αλλη επιλογη!! Κανω καριερα διεθνη!! χαχαχαχα

 

Αγελαδίτσα χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!!!!

Ηθελα πολυ να σας κανω να χαμογελάσετε!

 

ΣΤαλαγματιά μου αυτό λέω κι εγω...

Γέλα για να καταλαβαίνεις πως η ζωή ειναι απο μόνη της ευτυχία!

 

b|a|s|n\i/a

ΘΑ γελάω για να τους κανω να νιωθουν αβολα μουχαχαχα!!!!

 

coffemug αλλη λύση δεν υπαρχει!!!

Η θα τρελλαθώ η θα τους τρελλανω...

και προτιμώ το δεύτερο!!!

 

Venus μου...τιποτα δεν ειναι τυχαιο!!!

Τα πνευματα μας συναντωνται!

φιλια!

 

Μαργκο μου...με εχει σωσει η Ντολτσε Βιτα!!! Σασα και Ασπασια και τα μυαλά στα καγγελα!!! Και ασε τους αλλους να κουρεύονται!

 

Creep απο εδω ειναι!!!

Σασα θεοτητα!!!

Αν το κοψω θα με συντηρείς εσυ;;;
χεχε

φιλια!!

 

Stolenblood ειναι το Α και το Ω...

Γελιο...να ξεραμε μονο τις ιαματικές του ιδιοτητες!!!!

Γελάτε λοιποοον!

 

Αγορίνα μην βλέπω συννεφιές απο σένα. Αστα αυτά σ εμάς που μας πάει. χαχα

Να γελάς. Ε και αμα δεν εχεις όρεξη παρε τηλ. Πάντα κάποια μαλακια θα εχω να σου πω. :P

Tα βιντεα ειναι ένα και ένα. Πολύ μ αρεσαν. :P

Καλό το τελικό σλόγκαν. Αλλά ξερεις και ένα άλλο που λενε: Smile and the world smiles with you. Fart, and you stand alone :P :P :P (μ επιασε το καφρικο σορι...)

φιλιά πολλά. μακια.

"Εχει καταντησει μάστιγα χρυσε μου!"

 

Ε με τέτοια βίντεο πως να μην έχεις κέφια;

Σάσααααα!
Ντένη!!
Τζέλα Δελαφράγκα!!

Με συγκίνησες βλακάκο :Ρ

Πάω να πάρω τις γόβες!

 

Εστελλα μου και να χω συννεφιες..θα ρίξουμε πλεον ενα χορό και θα ξεδωσω!!!

Επισης εκτος απο το τηλεφωνο...καιρος για τη συναντηση!

Το Σλογκαν ρισπεκτ!!!

Οντως....Μαρουσκα το Εβιαν!!!

Φιλιααα

 

Να πάρεις ενα ζευγάρι στο χρωμα Λευτέρη!!!!

Το τριο που ανεφερες το αγαπωωωω!!

Κερνάω γρεναδινη sprite...δεχεσαι;

 

Για να δούμε.. Σπράιτ με Γρεναδίνη... Δέχομαι. Αλλά στο πάρκο της Κατερίνης! Αυτό με τα συντριβάνια!

 

Εγινε!!!

Κανονισε γιατί δεν γλυτώνεις!!!

 

δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα και δεν μου ανοίγουν τα video στα blog. ευτυχώς τα περισσότερα τα είχα ήδη δει ...
γελάμε με τα ίδια πράγματα!

 

Είχε πολύ πλάκα η ανάρτησή σου όντως!
Ευχαριστούμεεε!

"Α μωρή σακαφιόρα..."
χαχαχαχα

 

Δεν ξέρω αν μετά από 11 ώρες δουλειάς θα είχα κουράγιο να κάνω ανάρτηση, μα σίγουρα το γέλιο σώζει. Γι' αυτό ας γελάμε. Ευχαριστούμε που μας το θύμισες.

 

..με χαρα βοηθος στο να τους τρελανουμε!
λαβε χαμογελαστο χαμογελο
για αρχη!!!!!!!!!!!!!!
καλησπερα!

 

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))

 

Maya...οταν κατι ειναι πραγματικα καλό...ειναι φυσικο να κανεις τους αλλους να χαμογελουν!

 

Libertas χαιρομαι που την απολαυσες!

Α και αλλη φορα να τριβεις τον παγο!

 

ΙΖΑ αυτο δεν το ξεχναω ποτε...Γελιο!

Αλλιως δεν την παλευω!

 

Πεταλουδα το λαμβανω και το απολαμβανω!!!!!

μουατς!!! Παρε φιλακι!

 

Σκρουτζακο μου χαιρομαι που κι εσυ την απολαυσες!!!!

 

Ρε, δε με έχεις ανάγκη, είπαμε, μοντέλο της κρεστ/τριντεντ και λοιπές εταιρίες. Παρόλα αυτά, ο καναπές σε χωράει αν καμιά μέρα τριγυρνάς Θεσσαλονίκη σα ζητιάνος. :Ρ

 

Καλα Καλα...

Σιγά μη πέσω στην αναγκη σου!
ΘΑ κάνω κομποδεμα και μετά θα συνταξιοδοτήσω τον εαυτό μου!

 

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))

 

Τι χιουμοριστικη, εξωφρενικα αστεια και διαφορετικη αναρτηση ειναι τουτη 'δω;
Η διαθεση μου ανεβηκε στο ζενιθ. Συγχαρητηρια ξωτικο! Τα καταφερες!



Υ.Γ. Εγω το 'χω πει. Το ζωδιο σου φταιει για την εργασιομανια σου.

 

Kαλό μηνα καλε μου Σκρουτζακο!!!!

Να ειμαστε καλα!!!

 

Dreamcatcher εσυ τα είπες!!!!!Το σωστο να λέγεται!!! Αλλα και ως γνησιος κριος...δεν χάνω και το χιουμορ μου!!!

φιλακια!