ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Το Τραγούδι του Δάσους


Πήγα...
Γυρίσα πάλι πίσω...
Στις ευωδιές της φύσης και του νοτισμένου χώματος...
Εκεί που τα στόματα σωπαίνουν...
Η ψύχρα της νύχτας τυλίγει το κορμί σου καθως βαδίζεις ανάμεσα σε παρέα που δεν πρόκειται να μιλήσει...Τα δέντρα.

Αυτά ακούν...Αυτά συμβουλεύουν...
Ποτέ δεν κατακρίνουν γιατί ξέρουν πως όλα βρίσκουν το δρόμο τους...
Όλοι...&..Όλα...

Το δάσος το ξέρει αυτο...το λένε τα παραμύθια του...
Που ψιθυρίζουν τα έλατα και οι πευκοβελόνες...
και σαν ο άνεμος χορέψει στα φύλλα του...
Ξεκινάει το τραγούδι που ξεκίνησε εδώ και αιώνες...


Ο Δρόμος ποικίλει...άλλοι έχουν δρόμο μακρύ..
Πότε εδώ και πότε εκεί...
Αλλοι δρόμο κοντινό...
Αλλά απο το φεγγάρι φωτεινό...
Πολλοί ψάχνουν το δρόμο τους σε αυτό του διπλανού...
Μα δεν έχουν καταλάβει πως ειν΄στο χείλος του γκρεμού..
Αλλοι παίρνουν δρόμο βιαστικό...
Και απορούν που γνωρισαν τον ερωτα περαστικό..
Αρκετοί που πάτησαν τους 100 τους δρόμους...
Το δάσος τον λησμόνησαν και τους δικούς του νόμους...
Στα μάτια τους δεν έμεινε η φωτιά του ξύλου...
Και στη καρδιά δεν έφτασε το βαλσαμο του φίλου...
Για αυτό και εγώ θα τραγουδώ τους δρόμους τους ζωής σας...
Αιώνες σαν ακολουθώ του ρού της ύπαρξης σας..



Κάπως έτσι άκουσα εκείνη τη νύχτα τη μελωδία του βουνού..
Αυτό κατάλαβα...αυτό με άφησε να νιώσω...
η μάλλον...μέχρι εκεί άξιζα να ακούσω...
Γιατί το πνεύματα μιλάνε...κατοικούν εκεί που κοιτάμε κάθε μέρα...
Κοιτάνε κι ας γίναμε τυφλοί...
Μιλάνε κι ας μείναμε βουβοί...

Πήγαινε λίγο πίσω
Πιάσε ξανά το νήμα απο τότε πίστευες πως όλα έχουν ψυχή...
Ακόμα και αυτά που δεν μιλάνε...
Ακόμα και αυτά που δεν προχωράνε...
Ελα κοντά σε αυτά που θέλησες...
Και διώξε ότι ανέλυσες...


 




Ακολούθησε τη Φύση...ΣΟΥ!

Kαι όπου βγάλει ο ποταμός...


42 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Χα, αυτή τη φωτό θα την ανέβαζα στο ποστ για το Φάνγκορν :)
Τεσπά, πανέμορφο το ποίημα...
Δες κι αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=vhaRjc8XIvY
Είναι μια σερενάτα για Έγχορδα και Αηδόνι...

 

Ξέχασα να σου πω, λέγεται Tocelli's Serenade...
Καλησπέρα και καλό μήνα...

 

σε ευχαριστώ για το σχόλιο!!!!!

Το ποιημα μου βγήκε...νεράκι!!!

Τελεια η σερενάτα!!!Αυτή ακούω τώρα!!!

Φιλακια!!!

 

Καρδούλα μου...; Τι ωραίο blog είναι αυτό; Με χαλάρωσες τόσο πολύ με την ανάρτησή σου... Και ξέρεις κάτι, παρότι είχα την ανάγκη να κάνω και γώ μια ανάρτηση με την δική σου αισθάνθηκα να εκφράζομαι και πλέον μάλλον θα τ αφησω γι αλλη στιγμή...Ή ίσως για αύριο...φιλιά πολλά... Ακολουθώ το ποτάμι της ζωής μου...Ελπίζω να σαι και σύ μαζί μου...για παρεούλα...

 

Τι όμορφες αλλαγές είναι αυτές Μάγε μου?
Καταπληκτικό ποίημα.!!!
Πανέμορφη μουσική.
Καλή σου μέρα και χαίρομαι να σε βλέπω ...ανεβασμένο.
Πολλά φιλιά.

 

@Εstella

Περνάμε για αλλη μια φορά την ιδια φάση ε?? Εννοειται θα ειμαι κι εγω μαζι σου στο ποτάμι...!

Ετοιμάσου να κανουμε τρελο καγιακ!!!!
Γιατι το ποτάμι μας δεν θα ηταν ποτε ηρεμο!!!

φιλια!!!

 

@Venus

Αφροδιτη μου γλυκειά σου αρέσει το καινούργιο μου σπιτάκι;;;; Ηθελα κάτι φρέσκο, παιδικό...ονειρικο και παιχνιδιάρικο@!!!

Σε ευχαριστώ!!!

 

σε επιασε η ανοιξη μαγε μου?
ακου κι αυτο:
http://www.youtube.com/watch?v=0GLqG6yGWDc
στη ροη του Δρομου
και του ποταμου...
ξαποσταινω στα δεντρα......
καλημερα Merlin!
καλο μηνα
κι ομορφη
μαγικη ανοιξη.............

 

Οπως το είπες πεταλουδίτσα!!!

Μπήκε ο Μαρτης και ανοιξιαστηκα!!!!

Τελειο το κομμάτι!!!

 

Kι αυτό για σας!!!

http://www.youtube.com/watch?v=QEUtF4-PUy0

 

Και μετά θέλεις φαξ..

μιά χαρά τα καταφέρνεις φίλε μου :)

και μάλιστα όταν θίγεις θέματα Φύσης και Δάσους, τότε εγώ μένω με τις καλύτερες εντυπώσεις μιά και είμαι δασόπληκτος, δενδρόπληκτος, νεραϊδόπληκτος και όλα όσα αφορούν το δικό μου περιβάλλον..

καλό μήνα :)

 

Ε το φάξ ήταν απαραίτητο συστατικό στην όλη συνταγή!!!

Ευρύνοε κι εγω τα ίδια έχω...δασόπληκτος, δενδρόπληκτος, νεραϊδόπληκτος για αυτό και τα έχω πρώτη γραμμή στο βασίλειο μου!!

Φιλια!

 

καλο μηνα
εκτος απο πανεμορφη φωτο
πιστευω οτι η σιωπη καμια φορα φωναζει τοσο δυνατα που μας τρομαζει

 

Αχ σκουλικάκι κι εγώ έχω καταλήξει οτι τελικά η σιωπή λέει τις πιο μεγάλες λέξεις...

Χωρις να υποτιμώ την μαγεία της έκφρασης του λόγου...!

Φιλια!

 

Η μαγεία ενός δάσους είναι τεράστια... Το μεγαλείο της φύσης.Γι αυτό πρέπει να την αγαπάμε και να την προσέχουμε ,αν και πολλές φορές το ξεχνάμε.
Τι όμορφη ανάρτηση που ήταν αυτή...Μαγευτική!
Πάντα γράφεις όμορφα ,μα τώρα φαίνεται μπήκε η άνοιξη και "ανθίζεις" και συ μαζί της!
Να κρατήσεις για πάντα αυτή τη μαγεία σου Δημήτρη μου! :)
Φιλιά πολλά! :]

 

Σαν μια περιπλάνηση στο Mirkwood, σαν τα ταξιδιάρικα τραγούδια του Bilbo, σαν μια περιπέτεια στη ζωή.. Αχ ωραίο ποστ :)

 

Μαγεμένες ιστορίες από έναν μάγο Μερλιν που χαίρομαι να διαβάζω κάθε φορά! Μου θύμισες μια ιστορία (δε θυμάμαι τίτλο παραδόξως!) με ένα βέλος και ένα δέντρο. Τι να σου λέω τώρα...θα ψάξω και θα στη στείλω!

 

η φύση ξέρει. και η δική μας ίσως καλύτερα. και το μόνο που (και) έχουμε να κάνουμε είνα να φυτεύουμε σπόρους και βλαστούς.
πολύ καλό σου μήνα! επιτέλους άνοιξη!

 

ειναι εποχή αλλαγών;
και για μένα!
αν και δεν είχα την χαρά να βρεθώ στη σιωπή του δάσους!

 

Ανθουλα μου...λες να ανθιζω?? Αχ πολύ μου άρεσε αυτό!!!!

Ηταν πραγματικα απο τα καλύτερα που μου έχουν γραψει!!!

φιλια!

 

Παρακμιακό Εργαλείο...καιρό εχω να σε δω απο τα; μέρη μου και πολύ το χαιρομαι που σε βλέπω πάλι!!!

Φιλακια πολλα!!!!

 

Gi Gaga Kouni Beli σε ευχαριστώ για την υποστήριξη και τη στηριξη!!!

Ειναι βασικό για μένα!

Περιμένω την ιστορια!!!!

Φιλια!

 

b|a|s|n\i/a....Καλο μας μήνα...καλή σπορά!!!!

Φιλιά πολλα!

 

Μaya ειμαστε στην ιδια φάση....!!!

Σου προτείνω...να την κάνεις τη βολτα!!! Το δάσος βοηθάει...

 

Mπήκε η άνοιξη και η μαγεία της παρέα με την δική σου..σε απογείωσε!εε..μάγε;

 

Οπως το είπες ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!! ενωσαμε τις μαγείες μας πάνω μου!!! Νιωθω να πετάω!!!!!!

Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και παρακολουθείς τις πτήσεις μου!

 

Φύση και ψυχή είναι δύο έννοιες αλληλένδετες.
Θα ήθελα να χωρούσαν και τα δύο μέσα μου και προσπαθώ γιαυτό : )))
Μεγιά το νέο χώρο είναι τέλειοοοοοοοοοοοοοοοο : ))))))))
Φιλιά

 

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Γιατί το πνεύματα μιλάνε...κατοικούν εκεί που κοιτάμε κάθε μέρα...
Κοιτάνε κι ας γίναμε τυφλοί...
Μιλάνε κι ας μείναμε βουβοί.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 

Το φυσικό περιβαλλον του ανθρώπου είναι η φύση και όχι οι τσιμεντένιοι τοίχοι,τα κτήρια κτλ.
Πρέπει να επιστρέφουμε στην φύση όσο πιο συχνά μπορούμε αλλιώς ξεχνάμε από που προερχόμαστε....
Όμορφη ανάρτηση.
Καλημέρα..

 

Skroutzako μου χαιρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε!!!

Δεν γραφω συχνα ποιηματα...τα φοβαμαι!


φιλακια

 

Νot Μe...απο χωμα φτιαχτήκαμε στο χώμα γυρνάμε...το χώμα είναι το υλικό μας...!

Οσο καλύτερη επαφη έχουμε τόσο καλύτερα γνωριζουμε τον εαυτο μας!

 

Σταλαγματια μου...την χρειαζομουν την ανακαινιση!!!

ηθελα κατι πιο φρέσκο!!!! Να μου δωσει εμπνευση για τη συνεχεια!

 

Τέλεια ανάρτηση! Με ταξίδεψες όσο δεν πάει! :)

Καλό σουκου εύχομαι

 

Πως καταφέρνεις και μου αλλάζεις πάντα την διάθεση. Πραγματικά μαγεμένη ανάρτηση.
Θα τα πούμε, Δημήτρη. :)

 

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ :)))

 

Ήρθα!Με συγκίνησες!Δε θέλω να πω κάτι άλλο.Τα είπες όλα εσύ!
Τέλειο!!!

Φιλιά πολλά όμορφο ξωτικό μου!Να προσέχεις!!!


Υ.Σ.:Θα σου πω την αλήθεια!Προτιμούσα το παλιό φόντο!

 

Raven μου να εισαι καλα!!! Φιλακια πολλα!!!

 

Creep

Χαιρομαι που απολαυσες την αναρτηση!

Να εισαι καλα!

 

Σκρουτζακο καλη εβδομαδα να εχεις κι εσύ!!!!

 

Selena μου!!!!

Χαιρομαι που ξαναπέρασες!!!!

Ηθελα να το κανω λιγο πιο παιχνιδιαρικο!!! Το χρειαζομουν!

 

Ειναι υπεροχα τα λογια σου... τα πνευματα του δασους βρισκονται παντου, και ας μην τα βλεπουμε, τα νοιω8ουμε, τα ακουμε... συγχαρητηρια... :D

 

Κατερινάκι τώρα ειδα το σχόλιο σου!! Ευχαριστώ παρα πολυ!!