ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Κραυγή

 
Πονάω...
Τα μάτια μου βουρκώνουν και νιώθω να χάνομαι.
Πονάω...
Το στομάχι μου διπλώνει και στο κεφάλι μου κυριαρχεί ο θόρυβος.
Πονάω...
Είναι απο τις μέρες που δεν μπορώ να σκεφτώ, να μιλήσω, να προσποιηθώ πως ζω.
Πονάω...
Νιώθω πως η βιοενεργειά μου με εγκαταλείπει απο τις άκρες των δαχτύλων μου.
Πονάω...
Νιώθω άχρωμος, άηχος...όλα τα ά.
Πονάω...
Δεν μπορώ να γράψω, γράφω μήπως και λίγο ανακουφιστώ.
Πονάω...
Μένω βουβός, μένω κενός, μένει μόνο το απόβαρο.
Πονάω...
Οι ώμοι μου φορτωμένοι απο τις σκέψεις που δεν μπορώ να κάνω.
Πονάω...
Θέλω να ουρλιάξω για να φύγει όμως η λαλιά μου ειναι κομμένη.
Πονάω...
Δεν λειτουργεί τίποτα. Μόνο τα μάτια που κοιτούν το άπειρο.
Πονάω...σου λέω.
Δεν ακούς...αλλα πονάω.







Σήμερα...είναι από τις μέρες....που δεν γίνεται τίποτα.
Σήμερα μόνο πονάω.

26 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Στραβά μας μπήκε η Άνοιξη για τους περισσότερους , βλέπω.
υπομονή, μάγε μου, τι άλλο να σου πω?...

 

Δύσκολος ο πόνος, η οδύνη μας κάνει και υποφέρουμε, αφού όμως μπόρεσες και έγραψες, έστω αυτά, δεν έχεις φτάσει στο όριο "την απόγνωση". Εκεί σιωπάς.
Καλό σου βράδυ.

 

Άν ο πόνος είναι της καρδιάς, δύσκολα περνάει, μα αν είναι σωματικός θα φύγει..
τον άλλο, εκείνο της καρδιάς να σκέφτεσαι, πως ήρθε κάτι να σε μάθει..

γρήγορα να περάσει ότι κι αν είναι..

καλησπέρα φίλε μου :)

 

Σε κραυγές δεν μπορώ να μη σταθώ..σώπα κάνε κουράγιο θα περάσει!
Κοίταξε έξω έρχεται η άνοιξη, θα περάσει!
Φιλί.

 

Συγνώμη που ξαναγράφω..
συμπάσχω τώρα κι εγώ με φυσικό πόνο δυνατό..
πρίν απο κανα μισάωρο έβγαλα ένα δόντι και είμαι χάλια..

αγάντα φιλαράκι :)
κουράγιο!

 

What the fuck is going on here, Merlin?
Ούρλιαξε αν το θες. Δεν ξέρω τι να πω...

 

Το μοιράστηκες και ήδη πρέπει να είσαι καλύτερα.
Η μέρα φτάνει στο τέλος της μια καινούργια θα ξημερώσει αύριο καλέ μου Merlin.
Μια σφιχτή αγκαλιά.. μετάγγιση ενέργειας θετικής:-)

ΚΑΛΟ ξημέρωμα!!!

 

Eλα μην πονας...
Ολα περνανε:)!
Χαμογελα οπως εσυ ξερεις!
Κανε κατι για να ανακουφησει τον πονο!
Τα λεμε Δημητρη! :)

 

Ελπίζω και εύχομαι ο πόνος να μην είναι τόσο έντονος όσο συχνά επαναλαμβάνεις τον πόνο....
Ελπίζω και εύχομαι το πρωί όλα να είναι αλλιώς!!!

Να προσέχεις φίλε!!

 

Όλα τα ά, ε; Να συμπληρώσω; Πως λέμε απίθανος, απίστευτος, άπαιχτος κλπ κλπ...; :D
Έλα μάγε Μέρλιν, χαμογέλα και θα περάσει ό,τι κι αν είναι. :) ;)

 

Θα περάσει εύκολο να το λες το ξέρω.. αλλά πίστεψε το!! Ελπίζω να νιώθεις καλύτερα έστω και που το μοιράστηκες.. Φιλάκια πολλά και υπομονή..

 

εεε...πήγες σε κανέναν γιατρό? οκ πλάκα κάνω...θα περάσει! και οταν περάσει θα είσαι χαρούμενος που το πέρασες...θα ξέρεις οτι την επόμενη φορά δεν θα είναι τόσο οδυνηρό!

 

Αυτό που νιώθεις, βίωσε το ότι και να είναι. Μα να σταθείς όρθιος μετά, μην το αφήσεις να σε ρουφήξει. Χαμογέλα, και περ΄΄ιμενε τον νέο ήλιο :)

 

Δεν θα ήθελά να σου δώσω καμμιά συμβουλή για το τι θα έπρεπε να κάνεις ή όχι.Μόνο εσύ ξέρεις τι "πρέπει" να κάνεις,να κλάψεις,να πονέσεις,να γελάσεις....Είναι στο χέρι σου...Με όποια δυσκολία περιλαμβάνει αυτό...

 

Ξέσπασε. Αυτό έχω να πώ. :) Φιλιά

 

ΥΠΟΜΟΝΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.ΑΦΟΥ ΖΟΥΜΕ ΘΑ ΤΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΟΛΑ.ΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ Ο ΠΟΝΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :)))))

 

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλα τα επίπεδα!

 

Όσες κροτίδες πέφτουνε
το Πάσχα στον αέρα,
τόσες χαρές σου εύχομαι
να έχεις κάθε μέρα!!

 

μαγε μου
ο,τι ειναι
ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ....
ελα..
μην εξαφανιζεσαι..
ελα και πες πως εισαι.
εναν μαγο εχω
και δεν ξερω ουτε πως ειναι
ουτε τι κανει..
ελα μαγε..
μην εξαφανιζεσαι
μαγε?

 

Εχεις πολυ δύναμη μέσα σου μαγε μας ψαξε την και θα περάσει κι αυτό..και ένα χάρισμα..την γραφή.. να μετουσιώνεισ τον πόνο.να μεταλλάσεις την οδύνη και να την αφήνεις να φεύγει ακουμπωντας την σε ένα λευκό χαρτι και να γλυκαινεις τα δύσκολα..
Μπορε'ις!!ΦΙΛΊ!!!

 

Καλή Ανάσταση σε ότι σε βαραίνει..
Μάγος είσαι τον δρόμο θα τον βρεις..
Φιλιά!!!

 

καλέ μου μάγε, παρακαλώ και ελπίζω ο πόνος τώρα πια να είναι μακρινή ανάμνηση..
θα πάνε όλα καλά, θα δεις, μπορείς... δεν είσαι μόνος....
φιλί γλυκό!!!

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

 

μαγε?
που εισαι?
ολα καλα?
μια αγκαλια μεγαλη σου στελνω
κι ενα χαδι...

 

Σε ανακάλυψα όταν πονούσα πολύ και ο πόνος μου απάλυνε με τη γραφή σου. Ελπίζω να σταμάτησε ο πόνος (αν και δεν ξέρω αν είναι ποτέ δυνατόν αυτό). Σε φιλώ

 

Merlin, γιατί χάθηκες?
είσαι καλά?
σου στέλνω ένα φιλι γλυκό και μια μεγάλη αγκαλιά...