ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Η Επέτειος της Αρχής μου....



Η ώρα ήταν 11.40...
Σκέψεις πολλές μέσα στο μυαλό μου...
Επέστρεφα μαζί με την μητέρα μου απο ένα εξαιρετικό σεμινάριο...
Κουρασμένος αλλα και χαρούμενος απο αυτά που είχα ακούσει!


Η 18η του Απρίλη θα έμπαινε σε λίγες ώρες....


Η Μητέρα μου καθόταν στη θέση του συνοδηγού...
Και σαν να άκουσε τι σκεφτόμουν μου απάντησε...


"Τη θυμάμαι σαν τώρα τη μέρα που γεννήθηκες...
Τι ώρα με έπιασαν οι πόνοι, τη ώρα με πήρε ο γιατρός...
Θυμάμαι καθε λεπτομέρεια....


Μα περισσότερο θυμάμαι όταν για πρώτη φορά την ώρα του τοκετού...
είδα το κεφάλι σου την ώρα που βγήκε....
Θεέ μου...τι ευτυχία ήταν αυτή!
Δεν πίστευα αυτό που ζούσα!
22 χρονών ήμουν....παιδάκι κι εγώ!


Σε ακούμπησαν πάνω στο στέρνο μου
Νταμπλάς μου΄ρθε!!!
Το παιδί ΜΟΥ...
Κι εσύ....ενα ψηλό μωράκι με σκιστά μάτια 
Ανοιγοκλεινες το στοματάκι σου λες και ήσουν ψάρι έξω απο το νερό
"


Εκείνη τη στιγμή ήθελα να της πω συγγνώμη για όσες πίκρες τις έχω δώσει...
Για όσες φορές τις αντιμίλησα...
Για όσες φορές ήμουν άδικος μαζί της!
Που με ανέχτηκε, που με δέχτηκε, που με υποστήριξε, που ποτέ της δεν με κριτικάρισε, που ακόμα με αγαπάει με τα θέλω τα δικά μου...
Η γέννηση  σφραγίζει αυτή τη σχέση.
Μάνας-Παιδιού.
Πόσο μάλλον Μάνας-Υιού.


Μερικά λεπτά είχαν μείνει....
Παρκάρω το αυτοκίνητο...
και μπαίνω στο σπίτι...
Ανεβαίνω τα σκαλιά...και φτάνω στην πόρτα της εισόδου...
Ξεκλειδώνω και.....


ακούω ένα ΜΠΑΜ!


Κομφετι, χρώματα μεταλλικά, μπαλόνια...
10-12 φατσούλες, αγαπημένες, χαμογελαστές, φωτεινές, με καπελάκια ασημί...
Μια τούρτα να περιμένει τον υπεύθυνο...για την κατάσβεση των κερακίων! 


Και μετά φιλιά, αγκαλιές, δώρα...ευχές απο καρδιάς!


Απρόσμενα, αλλιωτικα...γνήσια!
Ετσι ξεκίνησα χθες το βράδυ να γιορτάζω αυτή την επέτειο της αρχή μου!


Και θα συνεχίσω έτσι...γιατί είναι περισσότεροι οι άνθρωποι που μας αγαπούν απο αυτούς που θεωρούμε...
Και πολλές  πολλές φορές και ειναι διαφορετικοί αυτοί που μας αγαπούν απο αυτούς που νομίζουμε...




Πάντως υπάρχουν...
και μας αγαπούν....


Σας ευχαριστώ!





Ο Μικρός Μάγος Μέρλιν....




Υ.Γ: Δεν μπορούσα να τελειώσω χωρίς τραγούδι!!!






50 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
 

Γιορτάζει ο μάγος μας;
Υπέροχος ο τρόπος που περιέγραψες την μέρα που είδες το φως!
Η σχέση μάνας-παιδιού θα μένει πάντα δυνατή και αναλλοίωτη ότι κι αν γίνει.
Είναι η μοναδική και η πιο καθοριστική!!

Χρόνια σου πολλά μάγιε μας να τα χιλιάσεις και να βρεις ότι λαχταρά τη καρδιά σου να λάμπει στα μάτια σου!!

Φιλιά!

 

Ε άντε χάσου, ψωνάρα. :Ρ
Χρόνια πολλά μπουρτζόβλαχε! Ναι τα χιλιάσεις, τώρα στα 850 σου, να μην σε ξεφορτωθούμε ποτέ. :Ρ
00:01 πήρε τηλεφωνάκι ο Λευτέρης, ε;
Χα! Έκανα σχόλιο δεύτερη!

 

Ξες πόσο μου λειψαν οι αναρτήσεις σου; <3

Δημητράκο μου και από εδώ τις καλύτερες ευχές μου!

Ο μικρός μάγος Μέρλιν τι ηλικία έχει στη φωτογραφία; Είναι γλύκας!

Είναι πολύ συγκινητική η στιγμή που περιγράφεις... και φαντάζομαι τα γλέντια-άκυρο, μουχαμπέτια:Ρ- μετά με το πάρτυ έκπληξη!

Πάντα υγιής!
Και μεγειά τη μουσικούλα!!

Creep, ναι 00.01 πήρα, τι θες; *snob*

 

Σταλαγματιά μου....
Σε ευχαριστώ πάρα πολυ για τις ευχές σου!!!!

Να περνας ομορφα!

Μαγική οπως παντα!

 

Creep σε ευχαριστώ!

Ευχομαι μια μέρα να γινεις ανθρωπος και να μην παραμεινεις ο γορίλας που γνωρίσαμε και σιχαθήκαμε! Ασε που μαδάς στον καναπε...τριχόμπαλα!

Σε ευχαριστώ Κωνσταντινα μου!!! Να εισαι καλα!!!

 

Λευτεράκο μου κι εμενα μου έλειψαν!!!

Ο μάγος εκεί είναι 2 χρονων! Το 1986 στην Αμοργό!

Ευχαριστώ για όλα!!!

Ξες εσύ!


Τα γλεντια ήταν φανταστικά!!!χεχε

Φιλια!

 

Χρονια πολλα Μαγε μας! Να τα εκατοστησεις! Οτι επιθυμεις να γινει απλα και μαγικα!

Μαρουλοφιλακια!

 

Χρόνια σου πολλά μικρέ μου μάγο.. γιατί για μάγος είσαι πολύυυυυ μικρός, τα 1000 χρόνια τα έχεις σίγουρα:))

Η στιγμή της γέννησης είναι ένα θαύμα και η μάνα είναι και θα είναι πάντα εκεί. Μας συγκίνησες πάλι μάγε Merlin..
Να είσαι καλά και οι άνθρωποι που σε αγαπούν αληθινά, να είναι πολύ περισσότεροι αυτούς που πιστεύεις.
Φιλιά

 

Καλησπερα μάγε!

Περίμενα εδώ και καιρό μια καινούργια ανάρτηση και να που ήρθε ο καιρός και για αυτό!

Χρόνια σου Πολλά και Άντε... Καιρός να τα χιλιάσεις και να μας χαρίσεις τη μαγεία σου!

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Τα λόγια της μάνας πόσο τρυφερά και αληθινά!
Ο γιός ΤΗΣ!
Να σε χαίρεται, μάγε της ζωής της!!!
Πολλά φιλιά!!!!

 

Χρόνια Πολλά & Ευτυχισμένα!
Εύχομαι ό,τι ομορφότερο & να συνεχίσεις να μαγεύεις τους αναγνώστες σου με τη δύναμη των λέξεών σου!

Και φυσικά υγεία πάνω απ'όλα!

:)

 

Χρόνια πολλά Μάγε Merlin!
Ό,τι επιθυμείς!

 

χρόνια πολλά ώ, μεγάλε μάγε των μπλόγκς! να είσαι κοντά μας για πολλές ακόμη χιλιετίες!

 

χρόνια πολλά και καλά!
εύχομαι όταν μεγαλώσεις
γιατί ακόμα είσαι μικρός
και μαθητευόμενος, φαντάζομαι,
να γίνεις ένας καταπληκτικός μάγος ανώτερος και από τον συνονοματό σου!

 

ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΕΣ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ.
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝ Η ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

 

Merlin mhn skalizeis thn myth souuuuuuuuuuuuu!!! :P

Happy Birthday to you, euxomai ta kalutera ^_^

 

χιλιόχρονος! πάντα με υγεία. πάντα με αγάπη. πάντα με όλα αυτά που σε κάνουν αληθινά χαμογελαστό και ευτυχισμένο. χρόνια σου πολλά και καλά και μαγικά ονειρεμένα αληθινά!

 

oooh χρονια πολλα :)
η αληθεια ειναι οτι δε τα παω καλα με τις καθιερωμενες ευχες αλλα δεν νιωθω κ ιδιεταιρα δημιουργικη σημερα οποτε θα αρκεστω στο να σου ευχηθω καθε μερα των επομενων ετων να εχει τουλαχιστον μια χαρουμενη αναμνηση που θα σκεφτεσαι με νοσταλγια οταν θα σαι σεβασμιος (?) γεροντας :ρ

 

Marouli μου να εισαι καλα!!!!

Ευχαριστώ παρα παρα πολυ!

 

Mαργκο μου!!!!
Ποσο μου έλειψες!!!!

σε ευχαριστώ πολυ για τις καταπληκτικες ευχες!!!

 

Dreamcatcher μου!!!!

Εχω εμπνευστει απο σένα να ξερεις!!!

Η επόμενη μου αναρτηση θα βασιζεται σε δική σου!

Φιλακια!

 

Γιαγιαααα Αντιγονη πόσο χαίρομαι που σε ειδα να περνάς απο εδω!!!!

Σε ευχαριστώ πολυ!!!

Χαιρετισμούς απο τη μητέρα μου!

 

Γλύκα εισαι...γλυκα!!!

Σε ευχαριστώ που πέρασες απο το βασιλειο μου!!!

 

Dream Girl μου σε ευχαριστώ πολυ πολυ!!!!!

Τα λέμε εμεις!!!!

 

stolenblood τιμή μου!!!!

Σε ευχαριστώ παρα πολυ!!!

Θα προσπαθήσω να σας μαγεύω με τα ξόρκια κειμενου μου!!!!

Και σε όσους δεν τους αρέσω...υπάρχει και η Αβαντα Κεντάβρα!! χεχεχε

 

Μaya μου δεν θα παψω να ειμαι ποτε μαθητευομενος!!!!

Σε ευχαριστω για τις μαγικες ευχες σου!!!

 

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου!!!

Παντα ευγενικος!!!!

Πάντα καλοσυνατος!

Να εισαι καλα!!!!

Φιλακια!

 

Parakmiako Ergaleio ημουν μικρός!!!!

Δεν το κάνω τώρα!!!!

Ευχαριστω για τις ευχες!!!

 

b|a|s|n\i/a σε ευχαριστώ πολυ για τις αλήθινες ευχές σου!!!

Να εισαι καλα!!!

 

Rea μου καμια φορά οι λέξεις δε μετράνε!!!

Φτάνει η κίνηση!

Ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!!

Μακια!

 

Μίλησε ο δασύτρυχος, ελεεινός τύπος. :Ρ
Καλά, καλά, δεν μιλάω άλλο. :Ρ

 

Μάγε μου καλώς όρισες, αναγεννημένος έτοιμος για μια καινουρια αρχή, χαίρομαι πολύ που ο πόνος έφυγε και έδωσε τη θέση του στη χαρά,
να τα εκατοστήσεις Δημήτρη μου, να χεις μια ζωή όμορφη κοντά σ'αυτούς που αγαπάς,
πολύ όμορφος και συγκινητηκός ο τρόπος που περιέγραψες τη στιγμή της γέννησής σου και τι αισθάνεσαι για τη γλυκιά σου μανούλα, ποτέ μη σκεφτείς ότι δεν θα είναι δίπλα σου, η αγάπη της για σένα δεν τελειώνει ποτέ...
να είσαι καλά,
σε φιλώ!!!!

 

Χροοόνια Πολλά!!!Οτι αγαπάς να το'χεις στην αγκαλιά σου!
Υ.Γ.πολύ τρυφερή και αγαπησιάρικη η ανάρτηση σου!Φιλί!

 

Χρόνια σου πολλά Μάγε μου. Πολύχρονος ,να τα χιλιάσεις ,να είσαι πάντα ευφάνταστος ,δημιουργικός και να συνεχίσεις να μας ταξιδεύεις έτσι όπως μόνο εσύ μπορείς.
Ό,τι επιθυμείς καλέ μου να το βρεις γρήγορα και να κρατήσει για πάντα.
Πολλά πολλά φιλιά μοναδικέ Μάγε Μέρλιν μου.

 

Creep αναμενω με αγωνια τη μέρα που δεν θα μιλας!!! *evil*

xaaxa

 

Thumbelina μου...η αλλιως...τοσοδουλα μου!

Υπαρχουν ορισμενοι αναγνωστες που μου δινουν ξεχωριστη δυναμη τα σχολια τους!

Χαιρομαι που εισαι ακομα εδω και με ακους...γιατι εισαι μια απο αυτούς!!!

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...τι να κανω είμαι κι εγω ετσι αγαπησιάρης!!!
Αχ!

σε ευχαριστώ για τις ευχές!!!

Φιλακια!!!

 

Venus μου!!!!

Το πύρινο κοριτσι των μπλογκ με το γλυκο λογο!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκούλα μου!!! ΝΑ εισαι καλα!!!!

Με κανεις πιο δυνατο για να συνεχισω το ταξίδι στις λέξεις!

 

μαγε επιτελους!
οχι μονο γυρισες αλλα γυρισες γιορτινος, χαρουμενος και τριγυρισμενος απο αγαπη!!!!!!
χιλιαδες χρονιας μαθητειας σε ξορκια,
μαγια, μαγειες,και ονειρεμενα μαγικα ταξιδια να εχεις!!!!!
να εισαι καλα παντα μαγε!!!!
να αγαπας και να αγαπιεσαι σου ευχομαι!!!!!!
Υ.Γ πεταλουδισια αγκαλια...
πολυ χαιρομαι που γυρισες!!!!!!!!

 

Πεταλούδα μου!!! Ποσο γλυκεια και μαγική μπορεις να είσαι;; Καταπληκτικο το σχολιο σου.

Εδω ειμαι και θα επανέλθω δριμύτερος!!!

 

Σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!Μα πάνω από όλα ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ!!!Υγεία και ατελείωτη Αγάπη στη ζωή σου!!!Χαμόγελα στην κάθε μέρα σου!!!Αγκαλιές ζεστές σε κάθε σου βήμα!!!

Συγγνώμη που άργησα!Χίλια συγγνώμη!
Νιώθω πολύ λυπημένη γι'αυτό.

Το κείμενο σου φοβερό όπως πάντα.Σαν να ήμουν εκεί τα είδα όλα...

Σε φιλώ γλυκά!Ξανα ζητώ συγγνώμη και σε χαιρετώ!!!

 

Να μην ζητάς συγγνωμη!!!!

Ειδικα εσυ!! Δεν εχει σημασια ο χρόνος...αλλα το αποτελεσμα!!!!

Σε φιλω! Μου λειψες!!!

 

Αν και καθυστερημένα χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς στην αγκαλιά σου να το βρείς...

 

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))

 

Τί υπέροχο φατσάκι είναι αυτό???
να ζήσεις καλέ μου, να είσαι πάντα γερός κι ευτυχισμένος!
Φιλί γλυκό!

 

Not Me σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!

 

Καλο μήνα Σκρουτζάκο μου!!!!

 

Next Day μου!!!

Τι κανεις;;;; μου έλειψες!!!!!

ευχαριστώ πολύ !!!!

 

Επέστρεψα καλέ μου, γιατί μου λείψατε πολύ!!!
Είμαι και πάλι εδώ!! ;)
Σε φιλώ γλυκά!!!