ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ένα Γλέντι του 94

Πως περνάνε θεέ μου τα χρόνια...
Σαν τώρα το θυμάμαι εκείνο το γλέντι...
Κι όμως πέρασαν 16 χρόνια...

16...ούτε 2, ούτε 5...

1994...και αρραβωνιάζαμε τη μικρή μου θεία.
Κόσμος, τραπέζια, φαγητό...
Και χορός...πολυυύ χορός!
Τότε βλέπεις χόρευε ο κόσμος στα σπίτια του...

Μέσα κι έξω τραπέζια γεμάτα χαμογελαστά πρόσωπα!
Πραγματικές στιγμές χαράς και κεφιού..

Και κεντρικός πρωταγωνιστής...ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ!
Ο δικός μου παιδικός ήρωας...
Ο παππούς μου!

Ο τόσο θεότρελος Τάκης!
Που επειδή στο τελευταίο γλέντι πριν τους αρραβώνες 
του απαγόρευσε η γιαγιά μου να σπάσει πιάτα * γιατί είχε κατεβάσει 6 σερβίτσια*
πήγε και αγόρασε μια Limoges πορσελάνινη πιατέλα μόνο και μόνο για την σπάσει!
Και την πιατέλα...και στη γιαγιά μου!

Περνάει ο καιρός μα τα σημάδια μένουν...
Δεν μπορώ να πω πως ακόμα δεν βουρκώνω όταν παρακολουθώ
το τρόπο που χειριζόταν το κορμί του σε αυτό το άπιαστο τσιφτετέλι που πάντα χόρευε!
Δεν μπορώ να πω πως ακόμα δεν βουρκώνω όταν βλέπω πως φωτιζόταν το πρόσωπο του όταν χαμογελούσε..
Δεν μπορώ να πω πως ακόμα δεν βουρκώνω όταν βλέπω με πόση αγάπη άνοιγε τα χέρια για να σε βάλει μέσα στην αγκαλιά του...


Καλά να είσαι εκεί που είσαι και να ξέρεις πως σε αγαπώ....όλους σας εκεί πάνω!
Είμαι σίγουρος ότι το έχετε στήσει το μουχαμπέτι εκεί!


Υ.Γ: Μου έχετε δώσει τόση αγάπη και όμορφα συναισθήματα που δεν θα μπορούσα να μη μοιραστώ μαζί σας...λίγο από αυτή τη βραδιά...αλλά και το στιγμιότυπο της πιατέλας! 


                                     

Y.Γ: Το Φόντο είναι αφιερωμένο σε εκείνον καθώς ως δεινός ψαράς λάτρευε τη θάλασσα! Το τραγούδι ένα απο τα αγαπημένα του....Δούκισσα και Αναμνήσεις! 

67 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Τέτοιοι άνθρωποι μόνο καλά μπορούν να είναι εκεί που είναι!!!!!!!
Την καλημέρα μου!!!!!

 

Νάσαστε καλά να θυμόμασαστε τον γλεντζέ παππού σας!!!
Μου θύμισες τώρα και μένα έναν άλλο, παρόμοιο γλεντζέ τον πατέρα μου, που εκείνος χόρευε πάντα ωραίες ζειμπεκιές!
Σίγουρα, έχουν συναντηθεί εκεί πάνω και γλεντούν όλοι παρέα!

 

Καλημέρα Σταυρούλα μου!!!

Κι εγώ έτσι νομίζω!!!
Μονο καλά μπορεί να είναι~!!!

 

Ωραίο ποστ... Είναι όντως ωραίες τέτοιες αναμνήσεις, ακόμη και αν λίγο πονάνε γιατί δεν θα τις ξαναζήσεις αλλά είναι όμορφες..

Και μένα ήρωας μου ήταν ο παππούς μου.. Ο δεύτερος μπαμπάς μου.. Είμαστε τυχεροί που γνωρίσαμε τέτοιους εξαιρετικούς ανθρώπους..

 

kariatida62 να τον θυμασαι τον μπαμπα!

Νομιζω οτι εκει πάνω το γλέντι ειναι μονιμο! Ειλικρινα το πιστεύω!!! Θα ανταμώσουμε πάλι με κέφι και χορούς!

 

Οντως Κevin ειμαστε τυχεροι! Τετοιοι ανθρωποι δεν γεννιούνται συχνά! Εξω καρδιά και αληθινοί!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

 

Καλημέρα! Δεν έχω πολυ δυνατές εικόνες, ανάλογες με τις δικές σου να θυμάμαι... Σε θαυμάζω που ακομα μπορείς και ανακαλείς τόσο όμορφες εικόνες. Μπράβο σου :)

 

Τότε βλέπεις χόρευε ο κόσμος στα σπίτια του...
Αυτό ακριβώς. Πως καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτή τη φράση!

Πρέπει να νιώθεις τυχερός που γνώρισες τον παππού σου! Έναν τόσο ζωντανό και δραστήριο άνθρωπο.
Εμείς που δε γνωρίσαμε κανένα τι να πούμε;

Τα λέμε ξωτικό!

 

marco ευτυχώς τον έζησα ΠΟΛΥ!

Δεν θα μπορούσα αλλωστε να κάνω και διαφορετικά μαζί του! Πληθωρικός και ισοπεδωτικος!

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!!

 

Dreamcatcher μου...Λιζακι μου γλυκό εχεις δίκιο..τουλάχιστον εγώ τους γνώρισα!

Χαιρομαι που κατάλαβες το σχόλιο περι χορού! Γίναμε μια ασπρόμαυρη και άηχη κοινωνία! Χωρίς χώρο για χορούς και χαρές!

 

Είχε μέσα του τον ρυθμό ο παππούς!

και με τον χορό του ενωνόταν με το σύμπαν..

να τον έχεις πάντα στην καρδιά σου και πάντα θα μένει Αθάνατος..

καλημέρα φίλε μου :)

 

Τον είχε τον είχε!!!

Κιμπάρης και χορευταράς!

Σε ευχαριστω για το σχολιο Ευρυνοε! Καλημερες!!

 

Να πω ότι ζηλεύω που είχες τέτοια σχέση με τον παππού σου? Θα το πω. Εγώ βλέπεις δεν γνώρισα κανέναν απ' τους τέσσερις...
Να τον θυμάσαι πάντα όπως τώρα

"Τότε βλέπεις χόρευε ο κόσμος στα σπίτια του"
Ω ναι. Τα πρόλαβα κι εγώ αυτά, για λίγο (αν και σπίτι μου ακόμα το κάνουμε :Ρ). Τώρα για να χορέψουμε πρέπει να τρέχουμε στα μπουζούκια και τα κλαρίνα...

 

ευτυχής όποιος έχει αναμνήσεις όμορφες ν' ακουμπά!
στα εύκολα και στα δύσκολα!
την καλημέρα μου !

 

Δεν μας λες ομως ποιο αγορακι εισαι απο αυτα που χορευουν..............

 

Sorry alla de mporesa na to diavasw olo to post, mou irthan ki emena sto mialo ta glentia sto spiti pou mazevomastan oloi, kai twra den exoume meinei oute oi misoi, polla agapimena prosopa pou efygan. Pws pernane ta xronia de les tipota!
Kalimera!!!!

 

Μαγκας ο παππους σου. Ειναι να χαιρεσε τετοιους ανθρωπους, που παρα την ηλικια τους δινονται με ολη τους την ψυχη στη ζωη.

ΥΓ: Εκει που ειπες οτι του αρεσε το ψαρεμα, ψιλοβουρκωσα γιατι και ο δικος μου παππους (δυστηχως εχει πεθανει εδω και εναμιση χρονο) λατρευε το ψαρεμα.

Να σαι παντα καλα μαγεμενε, και να τον θυμασαι, οπως τον βλεπεις ετσι στο βιντεο. Χαρουμενο και δυνατο.

 

φυσιογνωμία ο παππούς σου και ωραία η πιατέλα.

η ανάρτηση είναι πλημμυρισμένη από τρυφεροτητα...

 

Rip μου ευτυχώς τους πρόλαβα τους περισσότερους και τους έζησα!

Θα τους θυμάμαι!!!

Οσο για τις συνεστιάσεις...ολο και λιγοστεύουν! Μπραβο στους δικούς σου που το κρατάνε!

 

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα απο αναμνήσεις ΠΟΛΛΕΣ!

Ευτυχως....τα θυμαμαι ολα...και συνέβησαν πολλά!

 

meanan είμαι ενα χαζούλη ντυμένο στα κίτρινα που κάθεται στον καναπέ!!!

 

musicbug καταλαβαινω τη συγκινησή σου!

Πονάει πολύ αυτο το σημείο της καρδιάς!
Να είσαι καλά!

 

Μέρλιν, είναι η δεύτερη ανάρτηση που βλέπουμε για τον παππού σου, και μάλλον τώρα καταλαβαίνουμε πόσο πολύ σε έχει σημαδέψει αυτός ο άνρωπος. Να έχεις πάντα τέτοιες όμορφεα αναμνήσεις από 'κεινον:)
Φιλάκια πολλά!

 

Gaston κι ο δικός μου περίπου τόσο είναι που έφυγε...

ΝΑ θυμασαι κι εσύ τον παππού σου και να ζήσεις μια ζωή που θα τον κάνει να είναι περήφανος για τον εγγονό του!

Ειναι οτι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για εκεινους...

Να ζήσουμε με ευτυχια, αλήθεια και αξιοπρέπεια!

Σε φιλωωωω!

 

ria ο ανθρωπος ήταν μεγααααλη μούρη!

Τι να σου λέω! Αστα!

Σε φιλώ!

 

Marsy μου...ειναι μέσα στους 3 που με διαμόρφωσαν...
Μοιάζω περισσότερο σε εκείνον παρά στον πατέρα μου!!!

Δεν ειχαμε μεγάλη διαφορά...στα 44 τον έκανα παππού!

Να εισαι καλα!

 

Πολύ με συγκίνησες! Θυμήθηκα τον δικό μου παππού και πολλά άλλα!

 

ζημιάρης είσαι! σαν τον παπού σου!
αχ, όλους μας θύμισες πράγματα!

 

Tέτοια γλεντια γίνονται ακομα στο χωριο μου -ευτυχώς.

Με συγκινησες κι εμενα βρε Μέρλιν μου... :(

 

Tέτοια γλεντια γίνονται ακομα στο χωριο μου -ευτυχώς.

Με συγκινησες κι εμενα βρε Μέρλιν μου... :(

 

Καλέ μου δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκίνησες σήμερα.
Θυμήθηκα κι εγώ τον παππού μου που πάνε κοντά τέσσερα χρόνια από τότε που έφυγε από κοντά μας.
Χόρευε, τραγούδαγε...και άρρωστος που ήταν γλεντούσε μαζί μας...
Γλέντι κανονικό...
Σε φιλώ ελπίζοντας να μη σε βρέξουν τα δάκρυα που έφεραν όλες τούτες οι αναμνήσεις στα μάτια μου...

 

Γνώρισα τους 3 από τους 4. Οι δύο μάλιστα ζούσαν μαζί με την οικογένειά μου από τότε που γεννήθηκα. Τώρα αυτό που κάνω είναι να έχει η κόρη μου όσο γίνεται πιο συχνή επαφή. Να μένει με τις γιαγιάδες. Καλλιεργώ τη σχέση και δεν επεμβαίνω ποτέ. Αφήνω να δώσουν ότι έχουν και είναι πάντα το καλύτερο.

 

Παρα πολυ ομορφη αναρτηση.
Να ειναι καλα εκει που ειναι ο παππους σου.:)

Φιλια!:)

 

Με συγκίνησες πολύ.......
Ο θάνατος αγαπημένων προσώπων, όταν είναι συνάμα και "απώλεια" πονάει...... αλλά και η σκέψη τους μόνο, μας γλυκαίνει.

Είσαι τυχερός που είχες ανθρώπους τέτοιους!

Καλό σου βράδυ Μέρλιν
:-)

 

Ατιμο πραγμα ο χρονος! Αμειλικτος!Αλλα κανεις δεν φευγει οσο δεν τον ξεχνανε!!! Kαλησπερες φιλε μου!!! :)

 

Δεν δακρύζω για σένα... δεν δακρύζω για τον παππού σου... δακρύζω όταν θυμάμαι εκείνη την νύχτα.
Πέρασε ένας χρόνος ε? Στην δική μου ιστορία πέρασαν 13 κι ακόμη θυμάμαι.
Αν ποτέ το φέρει η κουβέντα ρώτα να μάθεις πως έχασα τον δικό μου μάγο, πρέπει να μαι από τα λίγα άτομα που καταλαβαίνουν τον πόνο σου. Αλλά λένε οτι ο Θεος παίρνει γρήγορα αυτούς που αξίζουν... και οι 2 τους πάω στοίχημα πως άξιζαν...

Υ.Γ. Σίγουρα αυτοί οι 2 θα ειναι τα καλύτερα φιλαράκια εκει πανω... απο οσα διαβάζω έμοιαζαν αρκετα!

Καληνύχτα!
:)

 

Τέτοιοι άνθρωποι δεν ξεχνιούνται..
Εγώ δεν θυμάμαι και πολύ τον άρχοντά μου αλλά ξέρω πως ήταν ένας από αυτούς, ξεχωριστός.. Ίσως γι'αυτό να έφυγε και νωρίς. Ζημιάρης μα έξω καρδιά ο παππούς σου!! :) Φιλιά πολλά!

 

Να τον αποκαλέσω Ζορμπά;Του πάει...

 

Εκείνοι οι άνθρωποι ήταν έξω καρδιά, μόνο με λίγο κρασάκι και τα απαραίτητα καλούδια(όχι ιδιαίτερα πολυέξοδα) έστηναν τα καλύτερα γλέντια!!!! τώρα μας έχει γονατίσει όλους το τρέξιμο της καθημερινότητας και χάνουμε την ουσία!!!
Να είσαι καλά να ανοίγεις το κουτάκι( σεντούκι θα έλεγα) των αναμνήσεων σου και να θυμάσαι!!!
Καλημέρα....

 

big mama ευχαριστώ που άφησες το κειμενο μου να μπει στη καρδιά σου και να σου φέρει συγκίνηση!

Σε φιλω!

 

tovenito ειμαι ειμαιιιιιιιι!!!!

Απο εκεινον πήρα άλλωστε!!!!!

Ταμαμ είμαστε!

 

.Bigollo. απολαυσε τα οσο μπορείς...ειναι απο τα πιο αυθεντικα πράγματα που θα έχεις να θυμασαι!

 

Sweet truth! αυτα τα δάκρυα για μένα ειναι η μεγαλύτερη τιμή!

Ειμαστε τυχεροι που τους γνωρισαμε!

 

Coffeemug της χαριζεις το μεγαλύτερο δώρο! Η σχέση με τους παππούδες ειναι μοναδική!

 

Fleur μου ευχαριστώ για τα ομορφα λογάκια!!!

Κι εγω πιστεύω οτι θα είναι καλά!

Φιλακια!

 

Βάσσια να ξερεις οτι οσες φορες βλέπω σχολιο σου χαίρομαι αφάνταστα!

Ειμαι τυχερός το ξέρω..για αυτο κρατάω τις αναμνήσεις μου σαν φυλαχτό!

 

Iανος ακριβως! Η Λήθη φέρνει τον πραγματικό θάνατο...

Κι εγώ δεν εχω σκοπο να πιω απο το νερό της!

 

Libertas πραγματικά μένω άφωνος!
Τοσο καιρό γνωριζόμαστε κι ομως ποτέ δεν μου το είχες πει!

ΘΑ μιλήσουμε ιδιαιτέρως...

Να τον θυμάσαι το δικό σου μάγο!

 

Dreamy Cloud θα κανουν παρέα τότε!

Ολοι αυτοί οι ζημιάρηδες θα τα σπάνε τώρα στο παράδεισο!

 

VAD του πααααααειιιιιι!!!
Και του παραπάει!!!!

Ενας ακόμα Ζορμπάς ήταν!

 

ΦΟΥΛΗ δεν χρειάζεται μεγάλο κόστος...μεγάλη καρδιά χρειάζεται!

Το σεντούκι το ανοιγω συχνά...

ΠΩς αλλωστε θα πορευτώ στο μέλλον αν δεν έχω συντροφιά τις χαρές του παρελθόντος;

 

καλησπέρα ...

ανταποδίδοντας την επίσκεψη, βρήκα πολλά κοινά...

Να σαι καλά μάγε!

Ελπίζω να χόρευε απτάλικο και να στο έμαθε κιόλας!
Έτσι για να μη ξεχνιώμαστε βρε...
απ όσα διαβάζω πρέπει να είσαι...

"Αμόν αζούλιγον γαρκόν"

χα χα...

Φιλιά και καλησπέρες!!!!!

 

Ολα εκείνα που κρατάμε στην μνήμη, μας συντροφεύουν ..μας στιγματίζουν την υπόλοιπη ζωή μας ...
Ανθρώπους δικούς μας, που άφησαν στην καρδιά μας το πιο γλυκό αποτύπωμα !!
Να είσαι καλά και να κρατάς μέσα σου πάντα αυτούς τους ανεκτίμητους θησαυρούς !!
Να θυμάσαι ότι τίποτε δεν πεθαίνει ,αν δεν το αφήσουμ εμείς να πεθάνει !!!
Πανέμορφη η ανάρτησή σου !!!
καλό βράδυ !!

 

Merlin
οι φίλοι και οι φίλες με κάλυψαν σε ότι είχα στο μυαλό μου να γράψω.
Η Δούκισσα έρχεται και μας καλύπτει μελωδικά.
Γεροί να είστε...

 

Σίγουρα απο κάπου εκεί πάνω θα σε βλέπει και θα χαμογελάει!
Να σαι καλά!
Φιλιά κ καλό σου μήνα

 

Απίστευτες κσι γεμάτες συναισθήματα,οι μνήμες αυτές!!!
Φέρνεις στο κουρασμένο μυαλό πολλά!!!
Να 'σαι καλά!!!
Καλό Μήνα να έχεις!!!
Την Καλημέρα μου!

 

Στιγμές που μένουν χαραγμένες ανεξίτηλα, κομμάτια από την ζωή που έπαιξαν με την αγάπη και την χαρά!
Ετσι να τον σκέφτεσαι!
Ο Αρχοντας που χορεύει...

 

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.
ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!

 

Τέλειος ο παππούς σου!!!Μια χαρά το χόρευε το τσιφτετέλι του...Καλά να είστε να τον θυμάστε!

Το περιστατικό με την πιατέλα μου θύμισε το προχθεσινό βράδυ που είχε επέτειο γάμου η θεία μου(30 χρόνια γάμου)και έσπασε μια πιατέλα και δυο πιάτα όταν σηκωθήκαμε εγώ,ο ξάδερφος μου και μια άλλη θεία μας(πραγματικό τρελοκομείο!)να χορέψουμε τσιφτετέλι!

Καλό βράδυ και καλό μήνα!

 

Νερένια καλως ήλθες!!!!!

Ενα εχω να πω...πρεπει να κανονισουμε βραδιά στο Κορτσόπον!


Φιλια πολλά!

 

Δέσποινα Γιαννάκου καλως όρισες στον κόσμο μου και σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!

Τετοιοι ανθρωποι δεν πεθαινουν ποτέ...τους κρατάει ζωντανή η μνήμη τους!

 

Ανεστης Θ. Κετσετζιδη ειμαι πολύ χαρούμενος οταν βλέπω τα αλλα ξωτικά να μένουν ευχαριστημένα!!!

Σε χαιρετω!

 

D.Angel κι εγώ έτσι πιστεύω! Ειναι εκεί και με βλέπει!

Ειναι εκει και με παρακολουθει!

 

karkinos7 ειναι πολύ σημαντικές για μένα!!!

Χαιρομαι να τις μοιράζομαι...γιατι πραγματικά αξίζουν!!

Σε φιλω!!!

 

Γιαγιά Αντιγόνη...!!!!!

Ποσο ήθελα να το διαβασεις το κειμενο μου!!! Ποσο σε σκεφτόμουν οταν το έγραφα!

ΣΕ γλυκοφιλώ!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ καλο μήνα!!!

Να εισαι καλά και σε ευχαριστώ που είσαι παντα εδώ!

 

!sweety! τα σπάσατε εεε;;;;

Καλα κανατεεε!!! Ετσι πρέπει!!!Ζήλεψα! Να περνας ομορφα και να εισαι καλα!!!