ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Κοίτα με (Ξανά...)




ΥΓ: Το κείμενο είναι παλιό...απλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας....




Κοίτα με...
Ευθεία στα μάτια!
Δέξου την πρόκληση και χόρεψε μαζί μου....


Θέλω αυτός ο χορός να γίνει μάχη.
Μάχη που ο νικητής θα χάνει από τον ηττημένο...
Μάχη που θα αφήσει πάνω στο κορμί μας τραύματα & λοιπά θαύματα.


Χόρεψε μαζί μου σου λέω...
Άσε με να γίνω ο αέρας που θα ανεμίσει τα μαλλιά σου...
Άσε με να γίνω το χάδι που θα κυλήσει στο λαιμό σου!


Μη κοιτάς αλλού οταν σου μιλάω...
Τώρα χορεύουμε...


Άσε με να οδηγήσω τα πόδια σου στο ρυθμό της καρδιάς.
Πήγαινε πάσο στα υπόλοιπα και βάλε τα ρέστα σου στο τελευταίο μας χορό.


Μείνε εδώ...
Τρέξε για μια φορά μακρυα απο τα μέρη που το σκοτάδι σου τρώει τα ονειρα.
Νιώσε τη μουσική να σε παραδίδει δυνατή στα χέρια μου...


Φόρεσε  κόκκινο.
Γίνε φωτιά ξανά...και κάψε το παρελθόν φιλώντας το στο στόμα.
Και με το ίδιο φιλί μέθυσε μου τα χείλη...





Κοίτα με...
Ευθεία στα μάτια!
Τώρα χορεύουμε....









66 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

βλέπω κρατάει καλά ο χορός!!!
Θέλω κι εγώ να δώσω μια τέτοια μάχη... και να είμαι ο νικητής... για να χάσω απο τον νικημένο! υπέροχη σκέψη!!!
να χορέψω κι εγώ λίγο πάρα πέρα.. δεν θα σας ενοχλήσω καλέ! μην φωνάζεις!!

 

Εννοειται να χορέψεις!!!

Next Day μου εσυ δεν ενοχλείς...:)

Ο Χορός κρατάει...δυνατός κ αέναος!

 

Τι όμορφο ποίημα <3
Ο χορός πράγματι είναι απελευθερωτική δύναμη :D

 

Rip σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!!!

Η καλύτερη ψυχοθεραπεια είναι ο χορός!

 

Το είχαμε δει και στο άλλο μπλογκ, αλλά πραγματικά δεν το χορταίνεις αυτό το κείμενο.
Απίστευτα ερωτικό και παθιασμένο!
Τα φιλιά μου!

 

;)
Ευχαριστω για τα γλυκά λογάκια!!!!

Ανταποδιδω κι εγω το φιλιαααα!!!

 

Ε ας κρατήσουν οι χοροί λοιπόν...
Μέχρι να χάσουμε όλοι... :)

 

Καλως όρισες Φοραδιτσα!

Ας κρατήσουν μέχρι τελικης...οι χαμένοι δεν θα βγουν...χαμένοι!

 

Συγνώμη.. ο Antonio χορεύει, είδα καλά ή με πείραξε ο καύσωνας;

Ωραία λόγια. Καλό σαββατοκύριακο :)

 

Δεν ξέρω να χορεύω....αλλά χορεύω συνέχεια...

Χορός - μία "έκφραση" που απελευθερώνει όσα όλα όσα δυνατά, τρυφερά μας περιγράφεις παραπάνω!

Καλησπέρα

(για το elvenKingdom..... η απάντησή σου με έκανε να σκεφτώ ότι το πιο απλό ήταν και το πιο σωστό)
:-)

 

Maximus δεν σε χτύπησε η ζέστη...ο Αντόνιο Χορεύει1

Να σαι καλα! Καλο σκ!

 

Βάσσια μου κάνεις την καλύτερη δουλεια...

δεν εχει σημασια να χορεύεις καλα...εχει σημασία να μπορείς κ να αντέχεις να χορεύεις!

 

Πάντα τόσο ζωντανή γραφή!

Να γράψεις ποίηση...♥

 

Poly erwtiko, den ksero giati alla mou thymise tango, ligo i photo, ligo ta kokkina triantafylla sto background. Thumbs up!

 

Την Καλησπέρα μου!
Καλώς σε βρήσκω!!!Και εγώ!!!
Τι καλύερο απο το να κοιτάμε ευθεία στα μάτια;;;!!!!

 

συναδελφε πως το εκανες αυτο?

 

Οκ μαζί σου ο χορός είναι ελευθερία!!!

 

Σε κοιτώ
Αφήνω τα χέρια σου να χαϊδέψουν το κορμί μου σε πάλη ονειρική...
Αφήνω το ρυθμό να ξεχυθεί στην ψυχή μου μαζί με το πάθος σου που επικίνδυνα τώρα με πλημμυρίζει...
Και χορεύω,
χορεύω γύρω σου, σε ζαλίζω και γυρίζω ξανά και σε κοιτώ βαθιά στα μάτια...
Ζω στο θαύμα, σε κείνο το θαύμα του ρυθμού της καρδιάς σου και ενώνομαι με τη φωτιά που αναδύουν τα χείλη σου...
Δέχομαι την πιο μεγάλη πρόκληση, σε κοιτώ...
Κοίτω τις λέξεις σου και νιώθω το βλέμμα σου να γίνεται ένα με το δικό μου,
δεν πάυω όμως να χορεύω.

 

Πάθος!
Κατάματα όμως!
Την καλησπέρα μου

 

Καλησπέραααααααα! :Ρ
Μπα; Τι γίνεται; Δεν έχουμε έμπνευση νεαρέ; Β)
Να την διαγράψεις την ανάρτηση σου την αρχική. Ξες εσύ. :Ρ
Α, και να ξες, την μουσική που χεις τώρα εγώ την άκουγα όταν ήσουν στα χωράφια. :ΡΡΡΡΡΡ
Καλό βράδυ μέγα μάγε. :Ρ

 

Χορός και βλέμματα κατάματα.. Τίποτα άλλο δεν χρειάζεται! Πολύ ωραίο κείμενο.. όπως πάντα άλλωστε! Φιλάκια πολλά!! :)

 

Καλημέρα!!Οπου χορός και μαγικά εγώ πρώτη,πως μου ξέφυγες εσύ merlin; Πέρασα για μια γνωριμία και έμεινα ενθουσιασμένη για την εικόνα σου...Συμπέρασμα, τώρα που σε βρήκα θα περνώ συχνά..ας πρόσεχες να μην είσουν τόσο εδιαφέρον χιχιχι!! Εχεις την εκτίμησή μου και ενα πλατύ χαμόγελο!! Καλό Σ.Β.Κ.!!

 

Πάλι αλλαγές μάγε μου?Μαγεύτηκα από το χρώμα σου και τη μουσική σου.
Φιλιά πολλά καλέ μου.

 

Kαι πολύ καλά έκανες και το ξαναδημοσιευσες!
Τι ομορφιά που έχουν αυτές οι μάχες που δεν σε νοιάζει η τελική τους έκβαση...
Καλό Σ/Κ φίλε μου!!! :)

 

Πολύ καλό!!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!!!!!!!

 

Εκτός από ερωτικό, χορευταρά και γεμάτο αυτοπεποίθηση, τον κόβω και για καλό ...ποκαδόρο! :))

Τα ρέστα μου Μάγε και καλό βράδυ!!!

 

Εχεις και απο εμενα βραβειακι! Οποτε κανεις διαλλειμα απο τον χορο ελα να το παρεις!!

Μαρουλοφιλακια!

 

Το θυμάμαι το κειμενάκι... και κρύβει έναν ιδιαίτερο ερωτισμό!

Πολύ καλό!
:)

 

Καλησπέρα!

Πφφ... Για ακόμη μια φορά με έκανες να κλείσω τη μουσική που άκουγα για να ακούσω το κομμάτι του μπλογκ σου... το οποίο το ήξερα επίσης γιατί είχα δει την ταινία. :Ρ
Στο θέμα μας τώρα.
Έχεις αρχίσει μαθήματα χορού ξωτικό; Ή αυτό συμβαίνει ή γκαντ, παίζουν τρελά συναισθήματα στο παρασκήνιο.
Φιλιά!

 

Υπέροχη η ανάρτησή σου Merlin!!!!!Πολύ αισθησιακή...Ειδικά στο σημείο που λες για το χορό που μετατρέπεται σε μάχη,μου θυμίζεις τον παρτενέρ μου...Μρικές φορές πραγματικά "παλεύουμε" όταν χορεύουμε!Ιδίως στο tango και όταν κάνουμε musical...
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

P.S.Λατρεύω την ταινία Take the lead και ειδικά τη σκηνή με το συγκεκριμένο τραγούδι!

 

Λευτεράκη μουυυυυ

Γράφω ποιηση...και θέλει κλωνοποίηση!

Θα αναρτήσω κάτι απο τα καινούργια!

 

musicbug πολύ σωστά σου θύμησε τανγκο γιατί είναι γραμμένο πάνω σε τανγκο!!!

Να εισαι καλα!!!!

 

Κarkinos7...το κοιταγμα στα μάτια είναι ότι καλύτερο...

Ποιος τολμάει όμως να ορθώσει το βλέμμα του;;;

 

Συνάδελφε ΜΑΓΕ;;; Ποιο ακριβώς εννοείς;

 

Δραπέτη ελευθερία και γλυκειά φυλακή μαζί! χεχεχε

 

Sweet truth! Μεθυστικο το σχόλιο...
Απλά μεθυστικό!

 

D.Angel πάντα κατάματα...

και πάντα με πάθος!

 

Creep...

Πρώτον εισαι πατσαβούρα.

Δεύτερον και η ανάρτηση και το blog έχει διαγραφεί.

Τρίτον είναι σίγουρο οτι είσαι και μεγαλύτερη και κακογερασμένη.

Τεταρτον εισαι πατσαβούρα.

 

Dreamy Cloud μου! Παντα χαιρομαι να βλέπω πως περνάς απο το σπιτάκι μου! Σε φιλώ γλυκά!

 

mar9659 καλως ήλθες!!!!

Να μας περνας απο εδώ συχνά γιατί κι εγώ ειμαι των μαγικών και της μουσικής!!!!
Καλως όρισες νέο ξωτικό!

 

Venus μου!!!!!

Τι κανεις!!!; Ποσο καιρο!!

Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια!!!

 

Iανε έτσι είπα κι εγώ ... οτι έπρεπε να το βάλω ξανα! Σε φιλώ!

 

stavroulazerva καλη εβδομάδα να έχεις καλή μου!

 

Radio Marconi κάτι ξέρεις .. κάτι ξέρεις!

Να το στρώσω;

 

σιωπηλή κραυγή σπαθάτο και χωρίς κρυφά νοήματα...

αυτο λέμε αυτό εννοούμε!

 

Marouli μου ευχαριστώ πάρα πολυ!!!!

Ειλικρινά δεν έχω τι να πώ!

Σε υπερευχαριστώ!

 

Libertas ευχαριστώ για το όμορφο σχολιάκι!!!

Να εισαι καλα!!!

 

Το τραγούδι τα σπάει ομολογουμένως Dreamcatcher!!!

Μαθήματα χορού κάνω εδω και 1 χρόνο. Λάτιν πάντα!

Τωρα οτι αφορά τα κρυφά συναισθήματα...δεν θα απαντήσω!

Με δεσμεύει το συμβόλαιο μου!

 

!sweety! ΧΟΡΕΥΕΙΣ????

Να κανονίσουμε χορογραφία κτλ κλτ!

Αυτη τη μάχη πάντως ποτέ δεν τη χορταίνω!

 

Ναι,ναι χορεύω εδώ και 13 περίπου χρόνια!
Ούτε εγώ τη χορταίνω αυτή τη μάχη!Ποτέ...

 

Ποσο με καταλαβαίνεις τότε!!! <3

Να χορεύεις πάντα!!!

 

Δεν υπάρχει τίποτε πιο ερωτικό ως τέχνη από τον χορό... Σώματα που πλησιάζουν το ένα το άλλο για λίγο, όσο κρατάει μια στιγμή, και χωρίζουν για πολύ περισσότερο, μόνο και μόνο για να μπορούν να κοιταχτούν ξανά από απόσταση, να βιώσουν την επιθυμία, την λαχτάρα κι έτσι να ενωθούν ξανά.
Είναι το ύπατο τελετουργικό του έρωτα ο χορός...
Παρτ' όλ' αυτά, σου εύχομαι πιο πολύ έρωτα παρά χορό σύντομα!!!
;-)

 

Και γω που δεν ξέρω χορό;

Ή δε βρίσκω το λόγο να μάθω;

Τι φταίω;

 

Αsteroid...ο ερωτας ειναι που μου φέρνει αυτή τη διάθεση για χορό...Γεμιζω και προσπαθω να βρω τρόπο να ξεσπάσω!

 

BlaCk piTt εσείς απλά περιμένετε τη σωστή στιγμή....

Οταν έρθει δεν θα σταματάτε τις φιγούρες!!!

 

Το έχω ξαναδιαβάσει το κείμενο σου δέν θυμάμαι αν ήταν σε τούτο ή σε άλλο σου μπλόγκ..

χορέψτε..
είναι ένας τρόπος Θέωσης..

καλησπέρα :)

 

Καλησπέρα!

Στο άλλο ήταν Ευρυνοε μου!

Φιλάκια!

 

Θέλω να με κοιτάς…..αν μπορείς να σταθείς μπροστά μου…θέλω να με κοιτάς.
Κι όταν τα χείλη σου ήχους θα βγάζουν εσύ να με κοιτάς.
Δεν είναι πως λυπάμαι…είναι που ήθελα να «βλέπω» εσένα κι όχι τα λόγια σου…
Είναι που ήθελα να δω αυτό που είσαι κι όχι αυτό που φαίνεσαι….
Θέλω να με κοιτάς…αν τολμάς …..απλά κοίταξε με……..

Τα λόγια σου μοιάζουν κομμάτι μιας άλλης εποχής για μένα καλέ μου μάγε…..

Σ ευχαριστώ που πέρασες μα πάνω απ όλα σ ευχαριστώ γιαυτά που μου έγραψες!!

 

Γλυκειά μου Σταλαγματιά πιστεύω μέχρι και τη τελευταια λέξη!

Εισαι απο τα πολύ αγαπημένα πλάσματα-πένες της Μπλογκόσφαιρας!

Να εισαι καλα!

 

καντρίλιες
ζεϊμπέκικα
πυρρίχειοι
τανγκο

δεν έχει σημασία ο χορος
το ταίρι έχει, ή όχι...

να'σαι καλα Μέρλιν

:)

 

Ναύτη είσαι δύναμη!

Πυρρίχειος και τα μυαλά στα κάγκελα!

 

αυτο το μαγικο με τα ματια?

 

Θέλει καλό κολλύριο!

ΚΑτα τ'αλλα πολλή εξάσκηση!

 

Tι ωραια αναρτηση!
Με κανεις να θελω να χορεψω και εγω :P :)

 

Ακολούθησε μας στο χορό Φλερ μου!!!!

Ολοι στον τρελο ρυθμό του!