ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Γράμμα στον Γνωστό-Άγνωστο Νεοέλληνα


Αγαπητέ Νεοέλληνα,

Σου γράφω ένα γράμμα, όχι πως θέλεις να σ' το δώσω. Να έτσι, για να σιχτιρίσω λίγο μαζί σου. Η ώρα είναι έξι, σε μισώ όπως στις έντεκα, στις δέκα, στις οκτώ. Δε θέλω άλλο τίποτα, είναι πια κάθε μου κύτταρο γεμάτο σε μισώ (Αν σας θυμίζει λίγο Πάριο τότε ντροπή σας...είστε κακοήθεις!).  

Δεν γουστάρω να θεωρείς πως μπορείς συνέχεια να μου τα παίρνεις
Δεν γουστάρω να είμαι αριστερός 
Δεν γουστάρω να είμαι δεξιός
Γουστάρω να είμαι εγώ.

Δεν γουστάρω τους ψευτονεοπλουτόβλαχους 
Δεν γουστάρω να το παίζεις ουάου και γεια σου με τα λεφτά του μπαμπά σου.
Δεν γουστάρω ούτε το μπαμπά σου που κλέβει το δημόσιο για να τα χώνει σε σένα!
Γουστάρω τους ανθρώπους που πρώτα ίδρωσαν και μετά έφαγαν.

Μου τη σπάει η φάτσα σου
Μου τη σπάει η ράτσα σου 
Μου τη σπάει η Ακρόπολη σου.
Μου τη σπάει το πως τη χρησιμοποιείς και πως την εγκαταλείπεις.

Μου τη σπάει το ζελέ στο μαλλί σου
Μου τη σπάει και το D&G στο βρακί σου
Μου τη σπάει το μαϊμού γυαλί σου...
Και περισσότερο από όλα μου τη σπάει που θέλεις μια ζωή παρθένα την αδελφή σου.

Σιχαίνομαι τους εθνικισμούς σου
Σιχαίνομαι τους ρατσισμούς σου
Σιχαίνομαι τους κάφρικους αστεϊσμούς σου
Σιχαίνομαι και την επανάσταση από το καναπέ του σπιτιού σου.

Ααα σιχαίνομαι και την τεμπελιά που βαφτίζεις ελευθερία
Σιχαίνομαι που οικογένεια, σχέσεις δουλειά τα γράφεις στα 3

Αγαπητέ μου Νεοέλληνα δεν θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά...

Σε μισώ για τους πολιτικούς  σου 
Σε μισώ που νοιάζεσαι μόνο για τους κοιλιακούς σου
Σε μισώ που το παίζεις φιλόσοφος και κουλτουριάρης
Σε μισώ που βλέπεις ξένο και το παίζεις παραπονιάρης.

Μα με μισώ περισσότερο που σε άφησα τόσα χρόνια να βαδίζεις ανενόχλητος στα λημέρια τα δικά μου...και να κάνεις τη ζωή σου με τα πληρωμένα ι-δανεικά μου.

Λατρεία στα είπα και ξέσπασα...
Να είσαι καλά κι αν είπαμε και μια κουβέντα παραπάνω.. ξέρεις εσύ!
Νερό κι αλάτι! 

ΥΓ1.:Φιλιά στην οικογένεια (και στην γκόμενα ρεε!)
ΥΓ2: Το φόντο άλλαξε και θα αλλάζει ανάλογα με την κάθε ανάρτηση! Τρελός είμαι οτι θέλω κάνω! 
ΥΓ3: Το τραγουδάκι το αφιερώνω σε 3 ανθρώπους που με βοήθησαν περισσότερο απο τον καθένα αυτο το 3μερο! 






73 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Και'γω μαζί σου μπορεί και να'μαι κάτι απ'ολα αυτά που σιχτιρίζεις αν κοιταχτούμε βαθιά μέσα μας κάτι σ'αυτά σίγουρα θ'ανακαλύψει ο καθένας μας.

Καλώς σε βρήκα!

 

Ακριβώς Ζουζού μου!!!
Κάτι υπάρχει στον καθένα μας...
Κάτι που το κρατάμε κρυφό και παριστάνουμε πως δεν υπάρχει!

Καλως ορισες!

 

Η ώρα είναι 6.30μμ
Ώρα να ξεδώσουμε.
Θα μου χαρίσεις τον προηγούμενο, τον επόμενο και τον παντοτινό ετούτον τον διάσημο χορό;

Φιλιά

 

Θα συμφωνήσω και εγώ σε όσα είπες.. Και με τα σχόλια.. Όλοι έχουμε κάτι απο αυτά, ψεύτης θα είναι αυτός που θα πει όχι..

Γέλασα με το εξής : "Και περισσότερο από όλα μου τη σπάει που θέλεις μια ζωή παρθένα την αδελφή σου".. Γέλασα με τον εαυτό μου, διότι μου συμβαίνει και εμένα.. Ε,μα γιατί να την πειράξουν την αδερφή μου δλδ??Πλάκα κάνω φυσικά...

Και ήθελα να σε ρωτήσω σχετικά με το φόντο τί γίνεται, αλλά με πρόλαβες στο υστερόγραφο! Καλά κάνεις! Και εγώ θέλω να αλλάζω το δικό μου αλλά δεν βρίσκω κάτι που να μου αρέσει!!

 

Φσσστ, γαμάτη ανάρτηση. Πλακωθήκαμε να βρίζουμε και καλά κάνουμε. Ξες εσύ καμάρι μου. Έτσι μπράβο. Χώσε γιατί η λεκτική βία πονάει απείρως περισσότερο της σωματικής.
Φιλιά πολλά. :)

 

Εννοείται Φοραδίτσα!

Ειναι Αλάνι το νανάκι με τα μούσια! Το αγαπάμε!

ΥΓ. Επιτέλους μπήκε και το σωστό τραγούδι!

 

Κevin μου έτσι είναι! Ολο και κάτι κρύβουμε απο αυτά!

ΝΑ εισαι καλά και να χαμογελάς!
Σου αφιερώνω και τη ροκιά που παίζει!

 

Creep τι να κάνω...κάποια στιγμή φτάνει ο κόμπος στο χτένι!

Χώσε και Σώσε!

 

Λοιπόν το χειρότερο απ΄όλα αποδεικνύεται ότι ....."ψήλωσε η κοντούλα λεμονιά".... Κι όσο πάει ανεβαίνει... Νομίζει...
Ας είναι δεν προλαβαίνω για περισσότερα. Πρέπει να φτιάξω εξέδρα. Από παιδί του είχα λατρεία του Μαραντόνα.... :))))))))

 

Το πες και το κανες για το ποίημα, και με εντυπωσίασες!

Καλορίζικο το νέο φόντο, πόσο θα το κρατήσεις; 1-2 μέρες, δεν χρειάζεται παραπάνω! :Ρ

Έλααα σε πειράζω ;P

 

ΟΤι και να κάνει η Λεμονιά Φοράδα μου...θα παραμείνει Λεμονια και δη κοντούλα!

Τα φιλιά μου στο Ντιέγκο!

 

Respect ποιηματάκι-χώσιμο, αγαπάμε!
Μπράβο Μέρλιν!
Φιλάκιαααα!

 

Ειδες;;;

Και πάλι δεν το πήγαινα για ποιημα!lol

Θα δεις σε λιγες μέρες!

Το φόντο ανάλογα με τη διάθεση!

Let's Rock!

 

Γεια σου ρε Μarsy τσίφτισσα και καραμπουζουκλού!

Τα φιλιά μου!

 

Χώσε κι άλλα
Μ αρέσει!
Καλό Απόγευμα κ φιλιά πολλά

 

Αυτοσαρκασμός ftw. Γιατί ποιος δεν έχει κάτι από όλα αυτά μέσα (και έξω) του? :Ρ
Χώσε Μέρλιν χώσε! :Ρ

 

D. Angel χώνω χώνω κάνω κλικ και δεν ξεχρεώνω!

Σε φιλώ!

 

Εντελώς Rip!

Κι οποιος τα αρνηθει και πει κακό λόγο για μας να κοπεί το πόδι του σαν λουκουμάς!

 

Χώσε λέμε κι άλλο!

Μαζί σου ειμαι..

και για να συμπλησωσω:

Στα δγιαλα ελληναρα

 

Ασταδιάλα τσόκαρααααα!

Coula ολοι μαζί στον αγώνα κατά του Ελληνάρα!

 

Συναδελφε πολυ οργη διαβαζω στη ματια σου
μα κανε ενα μαγικο
και διωξτει μακρια σου...

φιλικα ο συναδελφος!!!!

 

Τι θα έλεγες για ένα Lovotomius???
Λες να λειτουργήσει;;

 

οπα επεσα πάνω σε άλλο Κριάρι αμ ετσι εξηγείται < Κουλα κ΄αλλος για το σύλλογο των μπλοκοκερατάδων>!!!! το ποίημα σου πρώτο και η ροκιά δεν παίζεται!!! τι θα κεράσεις;;;;

 

Χα! Αμα λέω εγώ ότι είσαι μέσα στο μυαλό μου, κάτι ξέρω!
Περίεργο αλλά ωραίο!

 

Πολυ ωραια τα πες!
μα πολυ ωραια ομως!!!

δεν μπορω να συμφωνησω περισσοτερο!

καλησπερα απο μια νεραιδα του αλλου!!!

 

Έθιξες αλήθειες μεγάλες που όλοι κρίβουνε μέσα τους έστω και στο ελάχιστο...
Όσο κι αν "προσπαθούν" κάποια άτομα να τα αλλάξουν αυτά, τίποτα δεν γίνεται.
Δεν είναι μέσα στις δυνάμεις του απλού έλληνα...
Γαμώτο αυτή τη στιγμή φάγαμε το δεύτερο γκολ!

Τέλος πάντων...
1ο μου σχόλιο εδώ που δεν είναι ούτε το ελάχιστο ποιητικό, αλλά τι να κανα το θέμα θέει σοβαρότητα αφού δεν τη δείχνουν άλλοι.
Καληνύχτα

 

Α,μη μου τον βρίζεις,
θα...στενοχωρηθεί:)
Ωραίος ως Ελλην:))

 

Oλα του τα'πες,όχι πως δεν τα ξέρει..συμμάζεμα χρειάζεται..κάνε κάτι με το ραβδάκι σου μπας και επανέλθει..
Κατα βάθος καλό παιδί είναι..αλλά ξέφυγε..οι κακες αστρικές παρέες φταίνε..ρίξτου λιγη μαγική αστερόσκονη,απ'την καλή ..εε να πιάσει το ξόρκι.
Καλημεεεεερες!!

 

Φουληηη ελατε να κάνουμε σύλλογο!!!!

Να φέρω 2 τζιν λεμόνι;;;

 

Roundel φαινεται πως τα μαγνητικά μας ρευστά συναντιούνται!!!!

Ελπίζω να συνεχίσω να σε εκφράζω!!

 

ΝΑΪΑΔΑ Καλησπερα!!
Οι νεραιδες ειναι το καλύτερο μου!!!

Χαιρομαι που σου άρεσε το κειμενο μου!!!

 

Sweet Truth κι εμενα δεν ήταν απο τις πλέον ποιητικές μου αναρτήσεις...αλλα χρειάζονται κι αυτά! Κάποιοι πρεπει να ξεκινήσουμε να τα αυτοχώνουμε!!!

Σε φιλωωωω

ΥΓ. Αστα! 2-0 και τα λουλουδια στον Ντιεγκι

 

Vad δεν πολυκαταλαβαινω...ειναι ολιγον τι χοντροπετσος!!!

Φιλια!!!

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ετοιμάζω ενα ξόρκι αφύπνισης....αλλα δεν βρίσκω καλο ξυπνητήρι!!!

Αστα! Καλο παιδι...αλλα πολύ παρτάκιας ρε παιδι μου!!!!

Τι να πω...οψομεθα! ΙΣως βαλει μυαλό!

 

να σου πω οτι δεν συμφωνω;;;;;
ψεμματα θα πω

 

meanan...μη μου πεις ψεμματα!

Τουλαχιστον το παρεακι μας λεει αλήθειες!

Να εισαι καλα!! Σε φιλω!

 

Ωραία με στόλισες...
Εγώ θα σου πω ένα καλημέρα! :))

 

Ελααα αφου σου είπα στο τέλος...

Ψωμί κ αλάτι!

Χαχα!

Καλημέρες!

 

Για τσέκαρε!

1) http://tvxs.gr/node/60759

2) http://tvxs.gr/node/60814

 

Χωσε, χωσε γιατι μονο ετσι καταλαβαινουμε. Τελεια αναρτηση.

ΥΓ: Εκει με την παρθενα αδερφη, ελιωσα :Ρ

 

Μια χαρά τα είπες!!! Πες και άλλα!!!

 

ωραίες διασκευές γράφεις!χεχε!
χώσε χώσε!

 

Δεν μπορώ να μη συμφωνήσω.......!
Δεν μπορώ ούτε να αρνηθώ μια μικρή συμμετοχή μου σε κάτι απ' όλα αυτά.... trendy βλέπεις....
Δεν καταλαβαίνω γιατί αργούμε τόσο πολύ να καταλάβουμε...

Κι επίσης αρνούμαι ότι "έφαγα" αφού ίδρωσα...... γιατί μέχρι σήμερα ιδρώνω, και μόνο αυτό......

Μέρλιν
καλησπέρα
:-)

 

α πα πα... νεύρα... :p

 

Το lay out πολύ όμορφο!!!
Στα υπόλοιπα στην πλειονότητα καλά κάνεις και τα χώνεις!!!
Την Καλησπέρα μου!

 

'σπέρα (Δε λέω καλή γιατί δεν τη βλέπω)


Με έκανες και ένιωσα θύμα. :/ Βασικά ήδη το έχω σκεφτεί αλλά αυτό που με ανησυχεία περισσότερο είναι πως εμείς, η "νέα γενιά", θα πρέπει να αλλάξουμε αυτα τα σκατά (σόρρυ για τη λέξη) που έχουν αφήσει στη χώρα μας κάποιοι παλιότεροι. Και πραγματικά, τρομάζω και μόνο στη σκέψη γιατί πως θα μπορέσει η τρελή και ίου Λίζα να βοηθήσει σε αυτό; ο.Ο
Τα λέμε ξωτικό!

 

φιλε μου τι ξέσπασμα ηταν αυτό?
Να σου πω τωρα ότι διαφωνώ σε κατι απο αυτά που είπες?Οχι δεν διαφωνώ σε τίποτα...Δυστυχώς αυτή είναι η εικόνα...Δυστυχώς...

 

Λευτεράκη μου τσεκάρισα...και ντρέπομαι!

Αχ...για τη Μπανανια που ζούμε!

 

Gaston το χειρότερο ειναι οτι συμβαίνει!!!
Μια υποκρισια σκέτη ζούμε! Αμαν και ζαμαν!

 

Δραπέτη μου ειναι να μην πάρω φόρα...

αμα πάρω αντε να σταματήσω!

 

tovenito με παρακαλάει ο Φοίβος για συνεργασία...αλλα ειμαι δύσκολος!

Φιλια και καλως ήλθες!

 

next_day νευρα νευρα νευρα ΝΕΥΡΑ!

και πάλι νεύρα!

 

Καλως το Καρκινάκι!

ΕΥχαριστω για τα καλα λόγια! Σε χαιρετώ!

 

Dreamcatcher για να την αλλάξουμε τη κατάσταση πρέπει εμεις πρώτα να διαφοροποιηθούμε απο τη λάσπη...

Πράγμα που ακόμα δεν είμαι σίγουρος οτι συμβαίνει στη νέα γενιά...

Είναι ήδη εθισμένοι στην εξουσία και την υποκρισία!

 

Βάσσια μου ποσο δικιο έχεις και δυστυχώς πόσο πολλοι ειναι αυτοί που μόνο ιδρώνουν!

Αχ και πάλι αχ!

 

Ανέστη μου αυτό προσπάθησα...τουλαχιστον να καλύψω εμένα...να βγει η οργή που ένιωθα.

Σε χαιρετώ!

 

Ιανέ έχουμε γίνει ενα απέραντο τρελοκομείο...

και που'σαι ακόμα!

 

Μήπως είναι εθισμένοι επειδή έχουν μάθει να είναι έτσι; Οι νέοι παίρνουν παράδειγμα από τους μεγαλύτερους από μικρή ηλικία και ξέρεις πως η δύναμη της συνήθειας είναι ένα διαολεμένο πράγμα :Ρ

 

Αυτοί είμαστε, δυστυχώς......
Καιρός να ξυπνήσουμε από τον ύπνο του δικαίου που κοιμόμαστε..........
Την Καλημέρα μου!!!!!!!!

 

Δεν ειναι μόνο θέμα συνηθειας Dreamcather ειναι και θέμα επιλογής..

Μας δίνετε η δυνατότητα της επιλογής...και εμμένουμε στο να διαιωνίζουμε την υποκουλτούρα της κατινιάς και τους πισωκαρφώματος!

Γιατί δεν αντέχουμε να ειμαστε ειλικρινείς...

Δεν υπάρχει θαρρος...μονο θράσος!

 

Δυστυχως Σταυρούλα μου...

Εχουμε γίνει μια αρένα γεμάτη λιοντάρια...που πολεμουν με αλλα λιοντάρια...

Ο σώζων εαυτώ σωθήτω

 

Ναι, βρε παιδί μου, τους θέλω τους κοιλιακούς, αλλά όλο σουβλάκια τρώω!
Θέλω άκοπους κοιλιακούς, δηλαδή... αραχτούς!!!
Μπορούμε να κάνουμε κάτι;
;-)

 

Κάνε μου μια εξουσιοδότηση στα ΚΕΠ για αραχτούς κοιλιακούς...

Θα δω τι μπορώ να κάνω με το συμβούλιο των Αρχαίων για τη περιπτωσή σου!

 

Πολύ καλό! Το έχω ξαναπεί και το ξαναλέω! Δεν είμαστε καθόλου καλός λαός τελικά!

 

Και κάτι άλλο. Θέλω να το αντιγράψω να το στείλω με μέιλ σε μερικούς. Μπορώ;

 

Έιιι!
Έχεις δύο blog archive, το ξέρεις; :)

κάποιο.. αποτυχημένο ξόρκι; ;)))

Όπως είπαν και οι προηγούμενοι τα λες πολύ σωστά.. και γενικώς τα λες υπέροχα, από μια μικρή ματιά που έριξα..

Εκείνο το Κοίτα με.. θάνατος! κι έπειτα πάλι ζωή!! (έτσι το ένιωσα)

ήθελα να ρωτήσω.. εγώ θα πάρω το θάρρος κι εσύ αν θες μου λες, εντάξει;.. εκείνο το cap cap είναι ασφαλές, να το δοκιμάσω; :))

Χαίρομαι που σε βρίσκω μάγε Merlin!

καλό μεσημέρι!

 

Τώρα τι να σου πω, ότι έχεις άδικο; Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Και εγώ τα ίδια πιστεύω.

Αφού φροντίσαμε η λέξη παιδεία να μας είναι άγνωστη...
Αφού ότι φάμε, ότι πιούμε και ότι.... Καλά να πάθουμε. Αλλά μην καμαρώνουμε κιόλας...

Κρίμα...

 

Big Mama εχεις δικιοοο!!! Δεν ειμαστε καλος λαός!
Μπορεις να το χρησιμοποιήσεις το κείμενο!!!

 

Flash ναι και δεν ξερω πως το έκανα!!!!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!

Οσο για τον Cap Cap ειναι εγγυημένη η συνταγή!!!

Λεπτομέρεις prive!

Kαλώς σε βρήκα!

 

There is a way...οχι για να καμαρώνουμε....

Ουτε μούτρα να βγαίνουμε στο κόσμο δεν θα έπρεπε να έχουμε!!!!

Ελπιζω οτι θα ερθουν καλύτερες μέρες!

 

σήμερα νιώθω να πνιγομαι
και
να μην αντεχω άλλο.
σπάνια συμβαινει αλλά
απλά νιωθω να μην αντεχω άλλο.
καλημέρα Μερλιν
θα περάσει, το ξερω,
αλλά τωρα φαινεται απέραστο

 

Πεταλούδα μου μη ξεχνας ποτε τα δυο φτερα που εχεις στη πλάτη σου...

Γιατί τα έχεις...

Πετα μακρυα γιατι κανεις δεν μπορεί να σου στερήσει την ελευθερία...

Φυγε μακρυα απο τις λύπες...
Πεταξεεεε