ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

O Xoρός της Λύτρωσης...(Στο ρυθμό του Paso Doble)



*Διαβάζεται με τη μουσική της ανάρτησης σε υψηλή ένταση*


Tώρα δεν ακούω...
Τώρα  δεν βλέπω...

Τώρα μόνο χορεύω.

Στο  μανιασμένο ρυθμό που μου επιβάλλει ο πόνος που νιώθω μέσα μου.
Στη διαβολεμένη μουσική που μου θυμίζει την ένταση που βράζει τα σωθικά μου.

Χορεύω.

Δεν θέλω να σκέφτομαι τίποτα. Δεν θέλω να μιλάω για τίποτα.
Θέλω μόνο να πέσω θύμα της έκστασης αυτού του Paso Doble.

Χορεύω σου λέω...

Οχι για σένα....
Ναι, ναι για μένα...

Για να μην σκέφτομαι τι έγινε,για να μην σκέφτομαι ότι τελείωσε, για να μην σκέφτομαι.
Δεν θέλω να σκέφτομαι, βαρέθηκα να σκέφτομαι. Δεν θα σκέφτομαι.

Μόνο θα χορεύω.

Κάνω μια στροφή και χτυπάω με δύναμη τα πόδια μου στο έδαφος για να ξορκίσω τη σκέψη σου.
Μου δίνει δύναμη αυτή η στροφή και κουράγιο για να καταφέρνω να σου γυρίσω τη πλάτη.

Δεν σταματάω να χορεύω.

Η παύση θα κάνει ξανά τον πόνο αβάσταχτο. Θα υγράνει πάλι τα μάτια μου.
Για αυτό χορεύω όλο και πιο γρήγορα. Χορεύω αυτό το Paso Doble μπροστά από τη μορφή σου.

Χορεύω και τα περιθώρια στενεύω...

Μη μιλάς. Μη λες πως νοιάζεσαι. Μη λες πως κάνω λάθος. Μη λες τίποτα.
Τώρα απλά κοίτα. Κοίτα τη χορογραφία που  σχεδίασαν τα δικά σου λάθη.

Χορός το ξέσπασμά μου...

Ετοιμάζομαι για το φινάλε μου. Βάζω τα δυνατά μου. Θα τον ολοκληρώσω τούτο τον  χορό.
Η μουσική ετοιμάζεται να με ακολουθήσει στην τελευταία μου φιγούρα...
Κι η μελωδία σταματάει....μένω ακίνητος...και...
Και...η εισαγωγή ξαναρχίζει...κι έχω ανάγκη και πάλι να χορέψω...

Γιατί ακόμα δεν λυτρώθηκα. Γιατί ακόμα πονάω. Γιατί μένει καρφωμένο στο μυαλό μου το τελευταίο σ'αγαπω. Το σ'αγαπώ που ποτέ δεν είπαμε και κρατούσε όσα είχαν πει μόνο τα μάτια. Και η μουσική συνεχίζεται...σαν ίλιγγος δίχως τελειωμό.

Το σώμα παραδίνεται...
Κι εγώ σ'αγαπω, ξεχνω και συνεχίζω..


Πάντα στο ρυθμό του Paso Doble...







70 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

ποτέ δεν ξεχνάς, απλά προσπερνάς!
χορός λύτρωσης ή χώρος λύτρωσης αυτό σου το πόστ???

 

Oλα μαζι γλυκιά μου!

Χορός λύτρωσης στο χώρο της λύτρωση!

Πάντα τόσο εύστοχη!!! <3

 

Ο χορος καθε ειδους σε κανει να ξεσπας. Ελπιζω ο πονος σου να εφυγε.
Αλλιως συνεχιζε να βηματιζεις με ρυθμο.
Ακομα και να μην σταματησεις να πονας, θα καταλαβεις οτι εχεις την δυναμη να το πολεμησεις.

 

Ειναι αλήθεια αυτό Gaston!

Ειμαι στη φάση που ξεσπάω και περιμένω εκεινο το γνώριμο ουράνιο τόξο που έρχεται μετά απο ολες τις καταιγίδες!


Καλως ήλθες!

 

Είναι κουραστικό να δίνεις μάχες και να κερδίζει πάντα αυτό που πονάει. Την τελική μάχη όμως δεν την νικάει το μαύρο, το άσπρο κυριαρχεί στο τέλος.

Κάνε υπομονή, λοιπόν, μέχρι το τέλος!

 

Α ρε Ελευθερια!!

Της Λευκής πλευράς κι εσυ!

Το ξερω και το ξέρεις και το ξέρουμε!

Το κεφάλι ψηλά και προχωράμε!

Φιλια!

 

Δροσερή, δυναμική, γεμάτη ενέργεια η αναρτησούλα!
Και το τάιμινγκ σωστό, η ανάγνωση τελείωσε ακριβώς τη στιγμή που η μουσική ξεκίνησε να παίζει πάλι από την αρχή!

Γράφεις τόσο έντονα που δεν μπορώ να μην παρασυρθώ από τον ρυθμό σου! ;)

Υ.Γ. Άντεεε έλα να μαλώσουμε!

 

Λευτεράκο μου...

Είχα πολλή ενέργεια συσσωρευμένη!

Επρεπε να βγει!


Φιλάκια!!!

 

Μήπως να το δοκιμάσω? Δεν ξέρω να χορεύω όμως... Θα μου έκανε καλό στην παρούσα φάση να μην σκέφτομαι..

 

Δεν ειναι δύσκολο...

Ενας καλό δάσκαλος-συνοδοιπόρος χρειάζεται....

Κι ενας ρυθμός που να βρίσκει τροπο να κυλάει στο αίμα σου!

Ολα τα άλλα έρχονται!

 

το βρηκα πολυ αισθησιακο με μια δοση ζηλιας αν επρεπε να το απεικονισω

* πρεπει να εκανα λαθος και να εγραψα με νικ του φορουμ οποτε σβηστο εκεινο

 

Σκουλικάκι μου σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου!

Μπορει να έχει και απο τα δύο!

Δεν ξερω...ακομα προσπαθω να το αποκωδικοποιήσω!

 

Μεθυστική η ανάρτησή σου , Μέρλιν.
Ένα δυναμικό ξέσπασμα σε έναν τόσο παθιασμένο χορό...
Μας παρέσυρες όλους πάλι!
Φιλάκια! :D

 

Marsy μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια και για την παρέα στο χορό αυτό!

Ξέσπαμα...παθιασμένο....το περιέγραψες οπως ακριβως το ένιωσα!

Χαιρομαι που σας παρέσυρα!


Φιλια!

 

Αχ τι να πω.. Αυτα που σκεφτηκα τα ειπαν ηδη οι αποπανω.. Μενω στο σ'αγαπω και στο συνεχιζω.. Τυχερος που ενισες την αγαπη, τυχερος που συνεχιζεις..

Μαρουλοφιλακια!

 

Τι ωραια αναρτηση!
Θελω και εγω χοροοοοο:D!!

Ααα,και λατρευω αυτη την μουσικη που εχεις βαλει ν'ακουγεται...Ειναι απο τις αγαπημενες μου<33

 

@Maroulaki mou!

Ποσο μου έλειψες! εισαι καλα;;;

Ελπιζω να το έχεις ζήσει και να το ξαναζήσεις!


Σε γλυκοφιλώ!

 

Fleur ευχαριστωωωωωωωω!!!!

Ειναι το Spanish Tango του James Horner! OLE! <3


Φιλακια πολλα! :)

 

Εγώ πάντως σίγουρα και ταξίδεψα και χόρεψα μαζί σου.. Υπέροχη ανάρτηση και με τεράστια δόση πάθους. Φυσικά.. Όταν μιλάμε για έρωτα και paso doble γίνεται να λείπει το πάθος;

Φιλιά πολλά

 

@Raven

Χαιρομαι πάρα πολύ π ου εισέπραξες τη παθιασμένη μου διάθεση...και ταξιδεψες στο ρυθμό του paso doble!

Χορεύετε;

 

Δεεεεν χρειάζονται πάντα λέξεις...
Φτάνει αυτή η ματιά!
και η μουσική
και ο χορός ! Μαγικός

Καλώς σε βρήκα!

 

Γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα

Καλως ηλθες στο σπίτι μου!

Ετσι ηθελα να το νιωσετε κι εγω...

Περισσότερο να μιλήσει η μουσικη παρά τα λόγια μου!

 

Και έτσι ξεσπάς και βγάζεις από μέσα σου ότι δεν μπορεί να υποθεί με λόγια... λέγεται με κινήσεις με χορό...

Καλησπέρεςςςςςς

 

ουαουυυυ

καλησπερα....

 

Γεια σου μάγε... καλώς σε βρίσκω κι εγώ.
Πολύ δυνατός ο χορός σου!

 

Καλησπέρα.

Χμ... Τρελά νεύρα, λύπη και στεναχώρια, χωνιασμένα και καταπιεσμένα από εσένα βλέπω Ξωτικό. Μην κλειδώνεις τα συναισθήματα σου τόσο μανιακά γιατί το "Μπουμ" που ακολουθεί μετά είναι... τρομακτικό.
Πάντα δυνατός, πάντα να κοιτάς μπροστά.


Τα λέμε. :Ρ

 

@ Οδοιπόρος

Ακριβώς μονο με φιγούρες,στροφές και πάθος!

Καλως ήλθες Οδοιπόρε!

 

Μariposa σε βρίσκω λακωνική και εκφραστική!

Καλως ήλθες!

 

manoli σε χαιρετω!

Καλως όρισες!

Χαίρομαι που απόλαυσες το κείμενο!

 

Dreamcatcher δίκιο έχεις...

Ειναι ολα μαζί...κάτι σαν καταιγίδα νιώθω μέσα μου να ξεσπά!

Μετα την καταιγίδα όμως...έρχεται το ουράνιο τόξο! Αυτό περιμένω!

 

Πανέμορφη η ανάρτησή σου. ;)
Γεμάτη ενέργεια. Μαγεία, όπως πάντα.
Kisses from the dark side, where cookies floorish. :Ρ

 

Ευχαριστώ πολύ Creep!

ΠΡοσπαθώ να μεταφέρω ότι έχω μέσα μου οταν γράφω!

 

ο χορός σε ταξιδεύει μακριά από λύπες και προβλήματα. μακριά από άγχη και ανησυχίες...

 

Ακριβως....

σε κανει να μη σκεφτεσαι!

Νιωθεις κυριαρχος!

 

Κάποτε προσπάθησα λέει να μάθω βήματα.Το αποτέλεσμα ήταν λίγο τραγικό..Αλλά έμεινε απωθημένο!Δεν υπάρχει ποιό ερωτικός βηματισμός!
-Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα και καλώς σε βρήκα!-

 

Θελει λιγο επιμονή αλλά αξίζει το κόπο!

Εγώ ευχαριστώ!

Πιστευω θα τα λέμε συχνά!

 

Yperoxo to blog sou!!! Pragmatika se taxidevei! O xoros einai mia morfi ksespasmatos, kati san to klama, kati san to gelio, mia ekriksi synesthimatwn opws ta perigrafeis ki esy toso omorfa!
Kali ypoloipi vdomada

 

Paso Doble...Τι μου θυμίζεις τώρα...Χορός λύτρωσης αλλά και θυμού και αγριότητας!
Πόσα πολλά μπορεί να πει ένας χορός!
Καλώς σε βρήκα!Να έχεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!
Καλό σου μεσημεράκι!

 

Musicbug καλως ήλθες!!!!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Ετσι το νιωθω κι εγώ! Ξέσπασμα και τρόπο έκφρασης!

Καλη συνεχεια και θα τα λεμε!

 

!sweety! Καλως όρισες κι εσυ στον κόσμο μου!

Οπως ακριβως το περιγράφεις είναι!
Ο Χορός λέει πολλά και ας μη μιλά!

 

Ήρθα κι εγώ...
Κι ένιωσα τη μουσική σου να με τυλίγει, το χορό σου να με ζαλίζει σε ρυθμούς μαγικούς, πονεμένους μέσα από μύθο βγαλμένους....
Ήρθα και θα μείνω να σου χαρίζω απλώχερα την γλυκιά μου αλήθεια όταν άλλοι σε πληγώνουν.
Ήρθα

 

Tι ομορφο και εντυπωσιακο το σχόλιο σου γλυκειά μου αλήθεια!

Καλως όρισες στο βασίλειο των ξωτικών!

 

Πόσο μου χει λείψει ο χορός... πόσο πραγματικά μου χει λείψει...

Καλώς σε βρίσκω και γω :)

 

ελα να παραλάβεις το βραβειο σου :)

 

Καλως σε βρηκα και απο εδω!
Με συνεπηρε ο χορος ,ο ρυθμος και ο μαγικος κοσμος που δημιουργουν οι λεξεις!
Καλο μας ταξιδι! Καλησπερα! ¨:))

 

@ΜΑρια Νικολαου!

Kαλως ήλθες!!! Κι εμενα για αυτό είπα να τον εξασκήσω εντάτικα! Οπως και το blogging!

 

Iανέ καλώς όρισες και στον δικό μου κόσμο!

Χαίρομαι που ακολούθησες κι εσύ το ταξίδι μου!

Οσοι περισσότεροι συνοδοιπόροι τόσο το καλύτερο!

 

Έχω ανοίξει την σελίδα σου εδώ και ώρα αλλά τώρα σε διάβασα. Ακούω όμως συνέχεια το Paso Doble σου.
Μα χορεύεται ένας τέτοιος χορός από έναν; Είναι πάθος, κόκκινο της φωτιάς όπως τα τριαντάφυλλά σου, πάθος για ζωή, για αγάπη..
Να συνεχίσεις μάγε μου, και ο λυτρωτικός χορός σου να γίνει χορός αγάπης για δύο!
Φιλιά πολλά:)

 

Skouliki ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ;;;;;

δεν το πιστευω!

Τρέχω! Ευχαριστώ!!!

 

Μargo μου!!!

Το ξέρεις οτι εισαι απο τις πολύ αγαπημένες μου εεε;;

Λατρεμένη μου έδωσες απο τις καλύτερες ευχές! Θα το δούμε....Θα φανεί στο χειροκρότημα το αποτέλεσμα!

Σε γλυκοφιλώ!

 

ΦΟΒΕΡΟΣ Ο ΧΟΡΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΟΡΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

 

Skroutzako μου να εισαι καλα!

Ευχαριστώ πάρα πολυ! Θα συνεχισω έτσι...κι οπου βγει!

 

Νομίζω ότι κάπως έτσι πρέπει να γίνουμε......γεμάτοι Πάθος, αλλά το
Χάσαμε..... Χαίρομαι που το έχεις εσύ!!!
Φιλιά και καλησπέρες!!!!

 

Εξαιρετικό!!!!!!!!!!!!!!!!!

και το κείμενό σου, οι αισθήσεις τεντωμένες στον ρυθμό του πάσο ντόμπλε, οι λέξεις χορεύουν στο ρυθμό, τόσο ζωντανά όλα...σα να τα βλέπω μπροστά μου να τινάζονται και να χτυπούν με δύναμη τα τακούνια στο πάτωμα!!!!!!!!!!

μ'άρεσε τρομερά!!!

 

Πολύ πάθος και ένταση...έτσι πρέπει νά'ναι ο χορός και ο έρωτας..

 

@Stauroula Zerva!

Σταυρούλα μου καλως ορισες! Δυστυχώς οι εποχες μας στέρησαν το πάθος! Φοβουνται βλέπεις οι μεγάλοι, τους παθιασμένους ανθρώπους.

Καλημέρες!!!

 

ΑΝΑSA! Δυναμικό και ομορφο το σχόλιο σου! Σαν να χορεύει κι αυτο στο ρυθμό!!!

Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα καλά λόγια!!!

 

Parakmiako Ergaleioooooooo!!! Miss u!

Τι να κάνουμε έτσι είμεθα...χορευταράδες και παθιάριδες!

 

Ξορκίζουμε το "κακό", αναίμακτα, με το ίδιο πάθος που το αγαπήσαμε, με το ίδιο μπορούμε και να το "τελειώσουμε".
με ένα Paso Doble.....


Καλώς σε βρήκα Μέρλιν :-)

(το Elven Kingdom, μου κίνησε την περιέργεια κι είπα να ψάξω να βρω τι είναι.... μου έβγαλε το Warcraft, ένα παιχνίδι που έπαιζε ο γιος μου :-)... αυτό είναι, ή κάτι άλλο)

 

Bασσια καλως όρισες!!

Η συνταγή ειναι η ιδια...οπως ειπες κι εσυ...το ξορκίζουμε οπως ακριβώς το ευλογήσαμε!

Το Elven Kingdom ειναι τίτλος δικής μου εμπνεύσεως. Σημαίνει το βασίλειο των ξωτικών και το επέλεξα γιατί μέσα μου πάντα υπάρχει και με οδηγει αυτός ο παράλληλος κόσμος της μαγείας, της φαντασίας και του παραμυθιου.

Τι καλύτερο μέρος για σκέψεις λοιπον απο ένα ξωτικένιο βασίλειο!

 

Τξμ καλησπέρα μου σε όλη την παρέα.

 

Αφέσου στο ρυθμό ...
Χορός - μουσική - πάθος !!!
Όσο το σώμα μας αντέχει ...
και στο τέλος η λύτρωση !!!
Περιχαρής για τη γνωριμία ...

 

οπως ειπαν κ οι πιο πανω,με το χορο ξεσπας.πραγματικα και για μενα ειναι χαπακι-ανακουφιση...ξεχνας τα παντα!
επισης εκτος του οτι το συγκεκριμενο κειμενο ειναι σαν να εχω μοιραστει σκεψεις μου με σενα,ειναι κ πολυ "δυναμικο" βοηθησε κ λιγο η δυνατη μουσικη που του κολλησες απο διπλα...
ελπιζω να φυγεις απο αυτο το μπερδεμα των συναισθηματων σου.να γινουν ολα απλα κ καθαρα!!!
καλως σε βρηκα κ εγω..
φιλια

 

Σ' ευχαριστώ! Και χόρευε στην πίστα της αγάπης, του αποχωρισμού, της αποδοχής και της απόρριψης! Η αληθινή μουσική δεν τελειώνει ποτέ κι ο χορός είναι η μόνη μας ελπίδα να ζήσουμε...

 

Aνέστη Κετσετσίδη καλως΄ήλθες!

Τ'εμέτερον κι εσυ;;;;

 

Side21 καλως όρισες κι εσυ!

Ετσι ειναι ο χορος σειρά διαδοχικών συναισθημάτων!

Χαρηκα πολύ!

 

Lounita!!!

Καλως όρισες στο βασιλειο των ξωτικων!

Ειμαι πολύ χαρούμενος οταν βλέπω οτι περνάνε στην άλλη μεριά τα συναισθήματα που έχω μέσα μου ενώ γράφω ένα κειμενο!

Θελω κι εγω να γινουν καθαρά!
Θα τα λέμε!

 

Bασιλικη Ν.

Η Μουσική λένε ειναι σαν τη ζωή...συνεχίζεται!

Καλως ορισες γλυκειά μου!

 

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΦΙΛΙΚΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ.ΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΜΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ:)))

 

Και πολύ καλά έκανες! Καλή εβδομάδα!