ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Best Elf Awards!

Τον προηγούμενο μήνα μου ήρθαν βραβειάκια μαζεμένα! Ετσι κι εγώ είπα να δώσω τα δικά μου...Κοτζάμ Κingdom και να μην έχουμε δικά μας Οσκαρ δεν λέει!!!!
Η Διαδικασία απλή...
Το βραβειάκι αυτό μπορείτε να το χαρίσετε στους πιο μαγεμένους κια αγαπημένους bloggers σας!








Photobucket


Λοιπόν αγαπημένα ξωτικά....

Τα δικά μου βραβεία πάνε σε αρκετούς...! Βλέπετε είναι η πρώτη φορά που δίνω!


Dreamcatcher
Ουρανουπολη
Νερένια
Skouliki
Creep
meanan
Marouli
Γιαγιά Αντιγόνη
Venus
Sweet Truth!
Δραπέτης
Marsy
Fleur
dREAm Girl
Coffeemug
Libertas
JK o Skroutzakos
Gi Gaga Kouni Beli
λευτερης
Parakmiako Ergaleio
Radio Marconi
Stavroula Zerva
MΑΓΟΣ
Ιανος
ΦΟΥΛΗ
ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Next_day
Raven
thumbelina
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ
Μusicbug
ria
Dreamy Cloud
!sweety!
Βασσια
Κarkinos7
Margo
KEvin
ANASA
Γλυκο-κερασο-ζουζουνα






Συγγνώμη αν ξέχασα κάποιον....Είναι τοοοοσοι οι άνθρωποι που παρακολουθώ που ίσως ξεχαστώ κάπου!
Να είστε καλά και να ονειρεύεστε...
Οχι μόνοι σας...Ολοι μαζι! 

37 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

μαγικό βραβειάκι καλέ μου!!!!!!!
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!
Όλοι μαζί λοιπόν να ονειρευόμαστε!!! Υπέροχη ευχή!! :))

 

Σε ευχαριστώ πολύ! Μα τί συγκίνηση!λολ

Και πάλι ευχαριστώ!

 

Είναι τιμή μου να το παίρνω από τον αγαπημένο μου μπλογκερ και το αγαπημένο μου μπλογκ...
Ευχαριστώ!

Συνέχισε την υπέροχη δουλειά!♥

 

Ξετικό καλησπέρα!


Τιμή μου να κερδίζω το μαγικό σου βραβείο και σε ευχαριστώ κιόλας για αυτό.
Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε! <3


Τα λέμε!

 

καλημέρα μάγε,
σε ευχαριστώ πολύ...

είναι το πρώτο που δίνεις , είναι το πρώτο που παίρνω...

ξωτικά , μάγοι , νεράιδες όλα ένα :)

Φιλάκια.....

 

Οοοο σας ευχαριστώ!! Βάζω το καλό μου μαγιό και έρχομαι να το πάρω!!:ρρ)))))))

 

Το μάζεψα κι έφυγα, πριν ο μάγος, το μετανοιώσει και μετά άντε βρες το!
Πάω πάω, να το αναρτήσω, δώθε και κειθε!
ευχαριστώ, πολύ το παρόν βασίλειον δια την απονομή, τον ίδιο τον μάγο και τα ξωτικά!
Θα μοιράσω κι εγώ... (αφού με βάλατε στο χορό, θα χορέψω...) τι να σας κάνω, που σας αγαπώ όλους !

 

Καλησπερα!! Ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου κανεις να μου δωσεις ενα βραβειο φτιαχμενο απο εσενα!!

*Πολλες και συχνες αλλαγες βλεπω! Καθε φορα που μπαινω και αλλη!! Αυτη οπως και οι αλλες ειναι πολυ ομορφες!

Μαρουλοφιλακια!

 

ΩΩΩΩ μεγάλη μου τιμή!!!!
Εύχομαι και εις ανώτερα!!!!!
Καλό απόγευμα!!!!!!

 

Αααα τι όμορφο μαγεμένο δωράκι είναι αυτό;;;;
Πανέμορφο γλυκέ μου μάγε σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Φιλιά πολλάααααα:)

 

Αχουυυυ,ευχαριστω παρα πολυ Δημητρηη :D
Thanks a lot :D :D!!!

 

Είναι το πρώτο βραβείο που παίρνω και μπορώ να πω ήταν λογικό που δεν μου είχε δωθεί κάτι, γιατί δεν έχω πολύ καιρό στη bloggόσφαιρα.
Με συγκίνησες!!!!
Ευχαριστώ πολυ
Φιλάκια

 

μπραβο σε ολα τα παιδια και σε ευχαριστω πολυυυυυ

 

Ευχαριστώ πολύ για το ξωτικο-βραβείο σου μέρλιν! :D

 

Kswtikoantapodidw :D Auto to vraveio vasika to fantazomai mono gia sena. Sou tairiazei ganti!

 

Ευχαριστώ πολύ για το μαγικό βραβείο μέρλιν! :D

 

Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο βάζω το καλό μαγιό μου και έρχομαι να το πάρω!!! :)

 

Σου ταιριάζει πολύ το βραβείο!! :)
Ας ονειρευόμαστε λοιπόν!! Φιλάκια!!

 

Γλυκέ μου μάγε,σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Ξέρω ότι εδώ με περιμένει πάντα μια τρυφερή μουσική, ένα γλυκό ποίημα, και μια γλυκιά κουβέντα.

 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Τι όμορφο βραβείο- best elf... τέλειο!

Καλό βράδυ Μέρλιν
:-)

 

Η σκέψη και μόνο, με τιμά ιδιαιτέρως!

Χίλια ευχαριστώ!


;-)

 

φίλε μου σευχαριστώ πολύ, με χαρά θα το πάρω!!!

 

μαγεμενο βραβειο απο τον αγαπημένο μου μάγο?
τελειο δωρο!
πολυ πολυ πολυ πολυ ευχαριστω!
τωρα θα ειμαι και μαγικη, μαγεμενη πεταλουδα ε?
πες ναι
πες ναι
ευχαριστω πολυ Μερλιν!
να εισαι καλα παντα να μαγευεις και να μαγευεσαι!

 

Φορώ τη δωδεκάποντη γόβα και έρχομαι για την παραλαβή.
Γλυκέ μάγε σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!

 

Thanks Μάγε. <3
Φιλιά. ^__^

 

Ενα ξεχωριστο βραβειο απο εναν ξεχωριστο ανθρωπο.

Να σαι παντα καλα και να μην τιναξεις ποτε απο πανω σου, ουτε λιγη απο την μαγικη σκονη που σε κανει να πετας.

Φιλια.

 

Γλυκέ μου μάγε σ'ευχαριστώ πολυ΄..πολύ!
στείλε μου ΄τωρα και ένα γράμμα(mail) πως να το πάρω..που παιδεύομαι η ερμη
κόλλησα..χα χα..
ΦΙΛΙ!!

 

ωωωωωωωωωωωω!

ευχαριστώ πολύ μέρλιν!

είσαι πολύ γλυκός!

 

Βραβείο ...ξόρκι, πρώτη φορά παίρνω!!!

Ευχαριστώ πολύ μάγε, με τιμάς!!!

 

Κανονικά όλα τα βραβεία πρέπει να τα δώσουμε σε σένα. Κάτι η μαγική σου αλλαγή στην εμφάνιση του μπλογκ. Κάτι η παραμυθένια μουσική σου. Κάτι που μας συγκινείς με την τιμή που μας κάνεις να μας βραβεύσεις...

Εεε!!!!!!! αυτός ο έρωτας Μάγε μου θα είναι παντοτινός.
Σε ευχαριστώ πολύ ,είναι ιδιαίτερη χαρά να βλέπω ανθρώπους που εκτιμάω και αγαπάω να με σκέφτονται και να μου χαρίζουν βραβειάκι.
Και για να μην αρχίσω τα σνιφ σνιφ σε φιλώ γλυκά γλυκά.
Συνέχισε να μας μαγεύεις.Δεν είναι παράκληση. Είναι απαίτηση.

 

Συναδελφε σ ευχαριστω αν και στην αρχη δεν σε ειχα παρει με καλο ματι ξερεις εσυ αλλα τωρα με επεισες..να εισαι καλα και εσυ και τα ξωτικα σου..

 

Χα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το ξερα. Το ξερα. Το ξερα. :Ρ
Άντε, το δέχομαι. *σνομπ*
Καλό μεσημέρι μάγε μέρλιν. >.<

 

Ευχαριστώ για το βραβείο!
Το καλύτερο και πιο χαμογελαστό καλοκαίρι σου εύχομαι!
Την Καλησπέρα μου!

 

Thanx gia to vraveio!!! An kai den eimai yper ton blogovraveiwn, it's always a pleasure :-)

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΒΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ.ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ:))
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΓΑΠΗΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.

 

Wow...!!!Thanks for the award!!!!!Με...μάγεψες!!!!
Να είσαι καλά και να περάσεις ένα υπέροχο weekend full του μπάνιου!!!

 

Εχει περασει πανω απο ενας μηνας κι ομως μολις τωρα ειδα την αναρτηση αυτη,που μου δινεις βραβειο.(ελειπα διακοπες τοτε)Σε υπερευχαριστωωωωωωωωωω