ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Όσα θέλησα να πω....

Καθε τέλος φέρνει και μια αρχή
Ετσι λενε οι λέξεις στο χαρτί
Θέλω τόσο να αγαπάω
Να μπορώ να σε κοιτάω
Μα με διωχνεις με φωνη σκληρη..

Στην ζωη μου έμεινες εσυ
Μονη μου λαχταρα και πνοή
Θελω τόσο να σ’αγγιζω
να σε βλέπω και να ελπιζω
Μα το τέλος πλέον δεν αργεί…

Πήρες το χαμόγελο κι εγω
Εσβησα μονάχος μου εδώ
Θελω τόσο να πετάξω
Τα όρια  μου να τα σπάσω
Μα δεν το πιστεύω ούτε γω

Το κορμί μου άδεια φυλακή
Με σκοτωνει η τόση σιωπή
Θελω τόσω να μιλήσω
Να σε δω και να σε πεισω
Μα η ελπίδα μοιαζει με νεκρη...

Ολα όσα θέλησα να πω
Ισως ξεχαστουν με το καιρό
Θελω ομως να θυμασαι
Οπου ζεις και όπως να΄σαι
Μια ζωη εγώ θα σ’αγαπω.

51 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Panemorfo poiima, an kai poly melagxoliko kai stenaxwro. Etsi einai oi erwtes, se anavoun kai se svinoun me ti mia, on kai off. Eyxaristoume pou moirastikes mazi mas osa thelises na peis. Kalo weekend

 

Να κρατάς καλά κλεισμένες στα κουτάκια του μυαλού σου τις παλιές αγάπες ... μα να αφήνεις ανοιχτή την καρδιά σου για τις νέες ...

Φιλιά πολλά

 

Καλησπέρα συμφωνώ με τη Νερένια άφησε ανοιχτή την καρδιά σου για νέες αγάπες! Πάρε και αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=hjqnTMYSFmY

Καλό μήνα! :)

 

Δηλώνω αθεράπευτα ερωτευμένη με σένα Μάγε Μέρλιν. Πανέμορφο αυτό που έγραψες κι αν ακόμα εκφράζει αληθινά αισθήματα ,είναι ένα αριστούργημα.Παραμύθι είναι η αγάπη. Γίνε ήρωας της και ζήσε μέσα του. Αξίζει ακόμα κι αν πονάει.
Φιλί γλυκό Μάγε μου.

 

Το είπες κι εσύ ο ίδιος ότι κάθε τέλος φέρνει και μια αρχή.
Πίστεψέ το και θα δεις πως όλα θα αλλάξουν, θα αρχίσεις να ζεις ξανά.
Και το χαμόγελό σου θα βρεις και η καρδιά σου θα νιώσει τόσα...
Μην απελπίζεσαι.
Όσα θέλησες να πεις τα είπες, και σ'ακούσαμε, σε νιώσαμε...
Δεν πιστεύω πως θα πάψεις να την αγαπάς αλλά στο μέλλον θα σταματήσει να σε πονάει η θύμηση της αγάπης σου.

 

Kαλο μηνα...
Βλέπω γράφουμε και στίχους...Πολυταλαντος,μπραβο!:)
Να σου φτάνει που είπες, που ένιωσες, και που έδωσες...
Όποιος αγάπησε και αγαπήθηκε αληθινά δεν ξεχνάει και δεν ξεχνιέται...

 

ρομαντικέ μας μάγε!!!
Καλό μήνα...

 

Θελω τόσο να πετάξω
Τα όρια μου να τα σπάσω
Μα δεν το πιστεύω ούτε γω
------------
Ίσως δεν κοιτάζεις καλά...
Ίσως είσαι λίγο πάνω από τη γη!

Μέρλιν :-)
Καλό μήνα

 

Να ακούς τον δάσκαλο Ιανό!!

ξέρει πολλά, είναι κι εκείνος μάγος..

καλησπέρα :)

 

musicbug μου ευχαριστώ που πέρασες και με άκουσες!!!!!

Καλο Σκ και σε σένα!

 

Νερένια μου πάντα θα υπάρχει χώρος για αγάπη...ειτε παλιά...είτε καινούργια...!!!!

Παντα κοιταμε μπροστα!

 

Δραπέτηηη τι τέλειο το τραγούδι!!!!

Σε υπέρευχαριστώ!!

ΘΑ την ακούσω τη συμβουλή!!!

 

Venus ειλικρινά κοκκινησα οταν είδα το σχόλιο..!

Με τιμάει οσο δεν φαντάζεσαι!!! Ειδικα οταν το λες εσυ!!!

Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι να ζήσεις εξίσου μια παραμυθένια ιστορία!;)

 

Sweet truth! ...είσαι πάντα τόσο Truth!!!

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την συμβουλή! Φαίνεται πως ειναι μέσα απο την καρδιά σου!

 

Iανέ κάτι κάνουμε....
Το κουτσοπαλεύουμε!!

Το ξέρω πως δεν ξεχνιέται...Για αυτό άλλωστε αγαπάμε να αγαπάμε...οσο τίμημα και να έχει!

 

ΦΟΥΛΗ μου καλό μήνα!! Να είσαι καλά!

 

Βάσσια μου λες να πετάω;

Μπορεί και να έχεις δίκιο...!

Ισως...!

 

Fleur μου ευχαριστώ παρα πάρα πολύ!

 

Ευρύνοε για να το λες κάτι ξέρεις παραπάνω...

Αν και ήδη τον άκουσα!!!

Σε φιλώ!

 

Μπορεί να είναι μελαγχολικό αλλά και τόσο όμορφο μαζί.. Φιλάκια πολλά!!

 

Μπορεί να είναι μελαγχολικό αλλά και τόσο όμορφο μαζί.. Φιλάκια πολλά!!

 

Ευχαριστώ Συννεφούλα!!!

ΝΑ είσαι καλά και να πετάς ψηλά!

 

Τι γλυκιά ανάρτηση , Μέρλιν!<3
Και αγαπώ πολύ και το τρεγούδι που έβαλες!
Τα φιλιά μου!

 

Οι αγάπες που περνούν δεν ξεχνιούνται ποτέ, αλλά οι επόμενες γίνονται πιο δυνατές...... Ίσως το μισό σου πορτοκάλι είναι αλλού...... και δεν το ξέρεις!
Καλό μήνα!!!!!

 

καλές οι αναμνήσεις, αλλά και η ζωή έχει τα ωραία της!

πολύ τρυφερό το ποίημα...

 

Μάγε, πέταξε για άλλους κόσμους και άλλους προορισμούς. Ασε τη ζωή να κυλήσει με το μοναδικό μαγικό της τρόπο!

 

Εξαιρετικό σε συνδυασμό και με την επιλογή του τραγουδιού!
Κάποια συναισθήματα χαράζονται για πάντα σε αυτή τη διαδρομή της ζωής μας!
Την Καλημέρα μου!
Όμορφο Σ/Κ να έχεις!

 

Ωπ φαίνεται να συμπάσχουμε ε?
Υπομονή, αυτό μόνο μπορούμε να κάνουμε... μόνο υπομονή!

Καλό Σαββατόβραδο!

 

Μου φαίνεται τόσο τρελό το να σχολιάσω σε αυτήν την προσωπική σου δημιουργία που για μια στιγμή σκέφτηκα να μην πω τίποτα... αλλά άλλαξα γνώμη.
Επιμένω στη λατρεία του τρίτου και του πέμπτου στίχου κάθε στροφής. Μου "λένε" πολλά.
Τα λέμε Ξωτικό!

 

Το να σου πω για άλλη μιά φορά το πόσο ωραία γράφεις είναι περιττό. Το να δώσει συμβουλή μία κοπέλα που λύνει τα υπαρξιακά της σε έναν ολοκληρωμένο άνθρωπο είναι άτοπο.
Οπότε απλά σου λέω μία καλημέρα. Και ό, τι επιθυμείς να το έχεις. Και να περνάς καλά.

Αντίο. :)

 
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
 

Τι γλυκιά μελαγχολία... Στο χα ξαναπεί πως αν υπάρχει άνθρωπος που φέρεται έτσι δεν του αξίζει τέτοιο ποίημα.

Καταπληκτική επιλογή το τραγούδι...

 

Όπου και να είσαι εγώ θα σ' αγαπώ, μόνο αυτό μετράει γιατι πάντα θα σε έχω μέσα μου...
Αυτό ίσως μερικές φορές να μη φτάνει άλλες πάλι είναι τα πάντα...

Αλλά εσύ μάγος και είπαμε τα φίλτρα μερικές φορές κάνουν φοβερά πράγματα!

Καλό μεσημέρι...

 

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.ΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

 

Μαρσυ μου σε ευχαριστώ παρα πολύ! Να εχεις τελεια εβδομαδα!

 

Σταυρούλα μου...ισως είναι αλλού...θα θα φανεί!!!

Φιλακια

 

Ria οχι μονο τα ωραία...αλλα και τα πολύ ωραία!!!!

 

Coffeemug αυτο κάνω! Την αφήνω να κυλάει...κι οπου φτάσει ο ποταμός!

 

karkinos7 σε ευχαριστώ παρα πολύ για τα καλά σου λόγια!

Χαράζουν και στιγματίζουν θα έλεγα!!!

 

Libertas νομιζω οτι εμεις οσο περναει ο καιρός ολο και ανακαλύπτουμε πιο κοινά σημεια!!!

Να προσέχεις μικρή μου!

 

Dreamcatcher και πολύ καλα έκανες!!!
Παντα χαιρομαι να ακουω τα σχολια σου!!!

Τεμετερον λελεβω σε!

 

Creep μου...κι ομως το θεμα ειναι να μπορώ να παιρνω ακομα συμβουλες απο σενα...γιατι αν σταματήσω να σε ακούω και να παραδειγματιζομαι...χάθηκα!

Δεν υπαρχει καλύτερος και χειρότερος..ολοι ειμαστε ικανοι και για τα δυο!

Καλη εβδομάδα και σου στέλνω και ενα μεγάλο φιλι!

 

λευτέρηηηηηη μου!

Τα τραβάει κι εμενα ο οργανισμός μου!! Μη νομιζεις!!!

Σε γλυκοφιλω!

 

roundel για αυτό εχω βαλθεί να κανω ξόρκια κειμένου με το ραβδί μου...

Για να βρω τη λύση....

Ελπιζω να βρεθεί σύντομα!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ καλο καλοκαίρι!!!

Να περάσεις καλα και να ευχαριστηθεις τη κάθε στιγμή!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ καλο καλοκαίρι!!!

Να περάσεις καλα και να ευχαριστηθεις τη κάθε στιγμή!

 

καλημερα..με μια γλυκια θλιψη...

 

Καλημέρα Μariposa μου...

Και γλυκιά και θλίψη! Αχ!

 

Καλησπέρα πάρε κιαυτό :
http://www.youtube.com/watch?v=dvYz8tCrAkg

το χω λιώσει το κομμάτι! :)

 

Δραπέτη μου....τα σπάει το κομμάτι! απλα!