ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Πάμε Πόλεμο;


Πάμε Πολεμο;
Ειρηνικό Πολεμο 
Δημιουργικό Πόλεμο
Πόλεμο προσωπικό και ουσιαστικό!

Βαλλόμαστε πανταχόθεν,
Από τις αξίες που ποτέ δεν πιστέψαμε, 
Από το χρήμα που τόσο πιστά υπηρετήσαμε,
Από όλους αυτούς που επί χρόνια ψηφίσαμε!

Βαλλόμαστε φίλοι μου
και το χειρότερο ειρηνικά συμβαλλόμαστε!

Λυπάμαι μάγκες.
Εγώ σηκώνω τα μανίκια! 
Λυπάμαι αλλά δεν θα σας δώσω το κεφάλι μου στο πιάτο της Σαλώμης!
Λυπάμαι αλλά δεν θα κάνετε τα όνειρα ασπρόμαυρα!
Λυπάμαι αλλά σβήνω από την ταφόπλακα που μου παραγγείλατε το όνομα μου!
Λυπάμαι αλλα δεν θα σας κάνω τη χάρη να γίνω το θηρίο που σας εξυπηρετεί!

Ειλικρινά λυπούμαι και σας λέω ευθαρσώς πως δεν σας συλλυπούμαι! 

Θα συνεχίσω να ονειρεύομαι,
Θα συνεχίσω να δημιουργώ,
Θα συνεχίσω να βελτιώνομαι,
Θα συνεχίσω να βλέπω μπροστά
Θα συνεχίσω να κοιτάω ψηλά!
Θα συνεχίσω να χαμογελώ
Θα συνεχίσω να ΖΩ!

Κρατήστε για εσάς τη μιζέρια 
ας δέσουν τα δικά σας χέρια.
Κρατήστε για εσάς τη μαυρίλα
Ας είναι μεγαλύτερη η δική σας νίλα!
Κρατήστε για εσάς το ψέμα!
ας χυθεί το δικό σας αίμα.





ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕΣ...
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ!



55 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

ως κοπελα αριστερων πεποιθησεων, δε μπορω παρα να επικροτησω το ποστ ;ρ

 

Υποκλίνομαι!!
Για τα παιδιά μας ρε γαμωτο!!!
Αχ ρε μάγε!!!

 

Ρεακι μου! Κάνεις και ποδαρικό στην ανάρτηση!

Ευχαριστώ πολύ για το σχολιάκι και ημουν σίγουρος οτι είσαι στην ιδια κατεύθυνση!

 

Νερένια μου να'σαι καλα!

Για τα παιδιά μας!!!

 

Εγώ σηκώνω τα μανίκια!

Πρόσεχε γιατί κι άλλοι τα είπαν αυτά και ξες πως κατέληξαν!

Επικροτώ και προσυπογράφω...

Σε δέκα χρόνια να δούμε πως θα είναι τα πράγματα... Εδώ θα μαστε(;)

Υ.Γ. Καλορίζικοοο!

 

ΚΑΙ....

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕΣ
ΚΟΥΦΑΛΕΣ Δ Ι Π Λ Α Ν Ε Σ

Γιατί αν το θέμα ήταν μόνο οι βολευτές, ποιός έκλαιγε;

 

Ευχαριστώ Λευτέρη μου!!!

Εγώ οταν λέω πως τα σηκώνω...τα ΣΗΚΩΝΩ! Καράτσεκαρισμένο!

 

Φοράδα...

ΚΑΙ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑΝΕΣ...ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙΝΕΣ!!!!

ΟΛΕΣ!

 

Μαζί σου!!!
Δεν θα μας τσακίσουν ποτέ!

 

ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ Γιαννα μου!

 

Κρατήστε για εσάς τη μιζέρια
ας δέσουν τα δικά σας χέρια.
Κρατήστε για εσάς τη μαυρίλα
Ας είναι μεγαλύτερη η δική σας νίλα!


Γιούχουυυυυυυυυυυυ!
Go go Merlin!
We love colours! We love life! <3

 

Ευχαριστώ Λιζάκι μου!!!

Μπούχτισα πια!

 

Άψογος!

Κι αν έπιαναν τα ξόρκια
θα είχαν γίνει τσόλια!

Γεια σου Μέρλιν
:-)

 

Aν αφήσουμε όλη αυτή τη μαυρίλα και τη μιζέρια να μπει και στην ψυχή μας τότε είναι που χαθήκαμε πραγματικά μέρλιν:)
Φιλάκιαααααααααα!

 

ΑΧ αυτα τα μαγικα σου κειμενα βρε μαγε μου με στελνουν!!

Η θετικη σκεψη μου μαζι σου! Αυτο μπορω να σου δωσω αυτο δινω!

Μαρουλοφιλακια!

 

Την διάβασα την ανάρτηση αλλά βαριέμαι να σου πω πως συμφωνώ. :Ρ
Οπότε θα σου πω να περάσεις από συμπρωτεύουσα. :Ρ

 

Έχουμε ανάγκη από τέτοια εμψυχωτικά κείμενα..
Να είσαι καλά, να γίνουμε περισσότεροι που δε θα τα παρατήσουμε.. Καλώς σε βρήκα..

 

Άιντε να δούμε..

πάντως ξέρεις, πολλοί περιμένουν φυλακές να ανοίξουν για να μπούνε μέσα πολιτικοί..
δέν υπάρχει τέτοια περίπτωση..
στην Ελλάδα είμαστε..

εγώ λέω, εξορία και δήμευση των υπαρχόντων τους, μέχρι δευτέρου βαθμού συγγένειας..

σηκώστε τα μανίκια διότι έρχεται χειμώνας και θα σφίξουν τα πράγματα..

καλησπέρα :)

 

για την ελλάδα ρε γαμώτο...

 

"Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ
Καληνύχτα..."

Συνέχισε να ονειρεύεσαι Μάγε μου ,τα όνειρα παίρνουν υπόσταση μόνο αν τα πιστεύουμε.
Συνέχισε να δημιουργείς...αξίζει να το ζούμε μαζί σου.

Συνέχισε να ΖΕΙΣ όπως έμαθες ,αληθινά και ρεαλιστικά.

Ζωγράφισες πάλι !!!!!

 

Ποσο τελεια αναρτηση παιζει να 'ναι αυτη;;;

Σε συνδυασμο με το τραγουδακι διπλα, πραγματικα εδωσες ρεστα Δημητρη!
Να τα λενε αυτα καποιοι, για να μην νομιζουν πως τελειωσαμε.

Πρωτα θα πατε εσεις ωρεε! Οχι που θα μας πιειτε το αιμα ,μεταμφιεσμενοι Δρακουμελ! :Ρ

 

Μαζί σου στη συνέχεια όλων αυτών καλέ μου Merlin!!!
Να μην τους δώσουμε ποτέ το δικαίωμαα να μας δουν όπως θέλουν, σκλαβωμένους...
ΑΠΤΟΗΤΟΙ!!!!!! Τώρα και πάντα!

Φιλιά

 

Bασσια μου θα πιάσουν τα ξόρκια και θα δεις τι έχει να γινει!!!

ΧΑΜΟΣ!

 

Marsy μου δεν υπαρχει χωρος για μαυρίλα στην καρδιά των ρωμαλέων!

Καιρός να βαλουμε τα πράγματα στη θεση τους!

 

Μαρουλακι μου γλυκο!! Ευχαριστώ για τα καλά λογάκια!!!

Να εισαι καλα και να περνάς ακομα καλύτερα!!!

 

Creep ευχαριστώ για το σχολιο! αν και δεν καταλαβα το λογω υπαρξής του!

Περασες μαρή να μου πεις πως βαρέθηκες;;;; *σνομπ*

 

Roadartist καλως όρισες!!!

Χαιρομαι που ταυτιστηκες με το κειμενο! μακαρι να μπορούσα να στειλω κι αλλη καλή ενεργεια σε ολους!

 

Ευρύνοε δεν με νοιαζει να μπουν φυλακή...οπως ειπες κι εσυ... τα λεφτά να γυρισουν πίσω και να βγάλουν χωρις επιστροφή για Ζαμπια!


Σε φιλω!

 

Ρια...εγω εσύ και η Πατουλίδου μειναμε! lol

 

Venus μου μοναδικη! Καθε σχολιο σου ειναι αναρτηση απο μονο του! αχ!

Ευχαριστώ γλυκιά μου! Να εισαι καλα!

Σου στέλνω φιλιά!

 

Ελευθερια μου τα λέω!!!

Τι να κανω! Προς το παρον μπορούμε να μιλάμε ελεύθερα! Αργοτερα δεν ξερω...

 

Anlin,the sunray ευχαριστώ τοσοοοοοοο πολυ για τα σχολια σου!!

Μου εδωσαν δύναμη!
Ας ενωθούμε κοντρα σε ολα αυτα τα βαμπιρ! Δεν αξιζει να χάσουμε!

 

Sweet truth! είπες τη μαγική λέξη! ΑΠΤΟΗΤΟΙ!

Δεν θα τους κάνουμε τη χάρη! Οχι κι αυτή τη φορά!

 

Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους.-

αυτό
για το μέλλον μας πρόκειται, το μέλλον το δικό μας, των παιδιών μας.. ό,τι υπήρχε να φαγωθεί φαγώθηκε.. να πάνε στη γωνιά τους με τις καμμένες συνειδήσεις τους..
Εμείς τί κάνουμε τώρα!
Να κερδίσουμε την αξιοπρέπεια μας, αν μη τι άλλο..

Καλημέρα μάγε μου!

 

Mαζι σου!

Τουλάχιστον για να μπορέσουμε να κοιτάξουμε στα ματιια την επόμενη γενιά!

Καλημερες!

 

Πάντως υπάρχουν πολλοί που θέλουν να βελτιωθούμε, να δούμε μπροστά, να κοιτάξουμε ψηλά και δουλεύουν σκληρά γι' αυτό. Αν ο "πόλεμος" είναι δημιουργικός και κυρίως προσωπικός, θα συμφωνήσω, γιατί φέρουμε μεγάλη ευθύνη που δεν πιστέψαμε και αφήσαμε αρκετό χώρο και χρόνο σε όλους αυτούς να δουλεύουν "κάτω από το τραπέζι".

 

Maximus με βρισκεις απολύτως σύμφωνο.

Κουραστηκα να βλέπω να με τρωνε τα παρασιτα!

Καιρος για δράση!

 

Καλησπέρα Merlin!
Ειλικρινά απόλαυσα την ανάρτησή σου και την επικροτώ! Είναι στίχοι τραγουδιού;
Όσο υπάρχουν άνθρωποι που ονειρεύονται και βλέπουν τη ζωή χρωματιστή, θα υπάρχει ελπίδα!

 

Oχι Ginny το κείμενο ειναι ολοδικό μου!

Απλα μου βγήκε με ρίμα! Πολύ εύκολα ετσι απο μονο του!!!!

Να περνας απο το φτωχικο μας!!! ΜΑς αρέσουν φωνή οπως η δική σου!

 

μπράβο Merlin μακάρι να είχαν όλοι τη δύναμη του λόγου σου!!!
Καλησπέρα

 

Την καλύτερη δουλειά κάνεις!!!!!
Και ξέρεις, κάτι τέτοιους φοβούνται σαν εσένα!!!!!! Αλλά δεν θα τους περάσει!!!!!
Και εγώ μαζί σου!!!!
Την καλησπέρα μου!!!!

 

Ναι ρε. Βαρέθηκα.
Εσένα. *~*
:ΡΡΡ

 

Φουλη...

Σε ευχαριστω παρα πολύ!!!!

Να εισαι καλα γλυκειά μου!

 

Σταυρούλα μου πάμε έτσι! Ολοι μαζι!!!

Μονο ετσι θα νιωσουν την οργή μας!

 

Την καλύτερη δουλειά κάνεις Creep.

Συνεχισε ετσι!

 

πως να πας κάπου όταν είσαι ήδη εκεί????

 

ευχομαι καλο καλοκαιρι και καλη ξεκουραση
φιλια πολλα :)

 

Τι τελεια αναρτηση ;)

ΟΜG,και μολις τωρα ειδα πως απο εκει που λες"Θα συνεχισω να ονειρευομαι",εγω γραψει ιδιο πραμγα και σε μια δικια μου αναρτηση O_O :D

Οποτε ας συνεχησουμε να ζουμε Μερλιν μου ακομα και με δυσκολιες ;)

 

Λασπολογε μου...απλά ανοίγεις τα μάτια σου!

 

Σκουλικάκι μου γλυκό καλή ξεκουραση! Καλο καλοκαιρι!

 

Fleur μου ολοι οι μαγοι τα ιδια τραβάμε! Αστα!!!

Πικρα μαύρη...αλλα εμεις αντεχουμε, ονειρευομαστε και προχωράμε!

 

Πολύ ωραία ανάρτηση.. Γεμάτη αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Ό,τι χρειαζόμαστε αυτή τη στιγμή!

Καλησπέρα Μέρλιν!

 

Ευχαριστώ πολύ πολύ Poisonous!!! Να εισαι καλα γλυκιά μου!

 

Ο τιτλος μου θυμισε τον Παπαζηση στο Λουφα και Παραλλαγη! χοχοχοχο

Πολυ ωραία αναρτηση Δημητρη :)