ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Όνειρο Θερινής Νυκτός


Η Ώρα 11.30...
14 ώρες δουλειάς...κι όμως!

Έχω μια γλυκιά ζαλάδα...
Μια νωχελικότητα σχεδόν ερωτική.
Μια μαγεία με αγγίζει...καλοκαιρινή.
Ξαφνική και Θερινή.

Ίσως είναι γιατί ακόμα νιώθω εκείνη τη ματιά...
Ισως γιατί ακόμα νιώθω τη σάρκα μου να ακουμπάει τη δική σου
Ίσως γιατί....η νυχτερινή αύρα αγκαλιάζει το κορμί μου και νιώθω ακόμα ζωντανός.

Κλείνω τα μάτια μου και φαντάζομαι..
Μια αμμουδιά, λίγο κρασί...και την παρέα σου.
Όχι πολλά.
Ποτέ τα πολλά δεν μου έδωσαν πολλά.

Έτσι και τώρα...

Θέλω λίγα...
Αληθινά και λίγα..

Άσε με να χαϊδέψω μονάχα τα χείλη σου...
Όχι να τα φιλήσω..
Να τα χαϊδέψω...
και να πάρω το βελούδο τους στα χέρια μου φυλαχτό.

Παρέα μου οι 3 θεές.
Η Αλέκα, η Χριστιάνα και η Βίκυ..
Ναός οι φωνές του και βρίσκω άσυλο..
Τις ώρες που μου λείπεις...


Κλείνω τα μάτια μου και φαντάζομαι..
Μια αμμουδιά, λίγο κρασί...και την παρέα σου.
Όχι πολλά.
Ποτέ τα πολλά δεν μου έδωσαν πολλά.

Έτσι και τώρα...

Θέλω λίγα...

Θέλω Εσένα.-

46 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Καλησπέρα Merilin!
Mόλις διάβασα μία πολύ όμορφη εικόνα. Τα ''πολλά'' όταν τα αποκτήσεις σου φαίνονται λίγα, ενώ τα ''λίγα'' όταν είναι δικά σου σημαίνουν τα πάντα.
Την καληνύχτα μου!

 

ποσο αληθινό αυτό που είπες Ginny!

Οπως ακριβώς το βιώνω τώρα!

 

Εύχομαι αυτά τα λίγα ... να κρατήσουν όσο το θες .... αν όχι για παντα....

καληνυχτες νεραιδοξωτικιές....

 

Όμορφο να μένουν οι αναμνήσεις, αρκεί να μην αρχίσουν να πονούν.
Κράτα τες όπως τώρα, στην αγκαλιά σου, μαζί με κείνη...

Βρέθηκα σε θάλασσα πλατιά για λίγο...
τα λόγια σου βάρκα που με ταξιδεύουν μακριά...
πόσο θέλω να φύγω!!
και συ μου το πρόσφερες αυτό απόψε...
σε ευχαριστώ.

 

Τελικά τα λίγα είναι εκείνα που μπορούν να μας προσφέρουν όση ευτυχία τα πολλά δεν μπόρεσαν...Φιλάκια Μέρλιν!

 

Τι να πω... να πω οτι για ακόμη μια φορά με έκανες να νιώσω και δν σχολιάζω τίποτα άλλο..
Τα υπόλοιπα τα ξερεις..

Καλό βραδυ καλέ μου!

 

Αχ βρε Μαγουλι γραφή που γίνεται εικόνα και συναίσθημα!!
Πάντα ΑΥΤΟ το λίγο περιέχει το πολύ!
Απόλαυσέ το!
φιλί και από εδώ!!

 

Τί τυχερή που πέρασα πρωί για καλημέρα και διάβασα κάτι τόσο όμορφο!Ζηλεύω δεν το κρύβω κι εύχομαι να νιώθεις έτσι για πολύ καιρό!Μαγικό το πώς κατάφερες με λίγες μόνο λέξεις να μου δείξεις το μεγαλείο της ψυχής σου!
Πολλές καλημέρες να σε συντροφεύουν!

 

πανέμορφο!!!
καλημέρα σου...

 

Νερένια μου οσο θενε ας κρατήσουν...καλοδεχουμενα ειναι!!!

Λελεβω σε ριζα μ!

 

Sweet truth!μου...ωραιες οι αναμνήσεις αλλα πιο ωραίες και οι σκέψεις για το μέλλον που χαμογελά.

Χαιρομαι που ξαναταξιδέψαμε μαζί!

 

Marsy μου..πάντα έτσι ήταν.

Εμεις οι βλάκες απλα δεν το καταλαβαίνουμε...

 

Libertas <3 <3

Ελευθερια μου ειπαμε...εμεις περνάμε τα πράγματα ταυτοχρονα!!!

Νιωθεις, Νιωθω...και αυτό μας φέρνει κοντα!

Να εισαι καλα!!

 

Ιλυς μου!!!

Χαιρομαι που σου άρεσε...

Ήταν σαν χορός η στιγμή που το γραφα!

Κι αυτο το λίγο γίνεται πολυ.

 

porcupine ειλικρινα με εκανες να κοκκινίσω!
Τι θερμή υποδοχή! Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!!

Σου εύχομαι να εχεις μια ζωή γεματη λίγα...ουσιαστικά και βαθειά!

 

Καλημέρα Φούλη μου!!!

ΝΑ εισαι καλα!

 

Αχ τι όμορφο!!!!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

 

Σταυρουλα μου σε ευχαριστώ! Να εισαι καλα!!!!

 

πραγματικά πολύ όμορφο =)

 

Ευχαριστώ Sonador!!!
Να εισαι καλα!

 

Παντα στα λιγα κρυβονται τα ουσιαστικα...
Να το θυμασαι αυτο...
Καλο βραδυ!!!

 

μετά απο 14 ώρες δουλειάς...μια χαρά σε βρίσκω...

καλημέρα

 

sorazaltodd5 το ηξερα, το θυμομουν και προσφατα το επιβεβαιωσα για αλλη μια φορά!

Μια ματιά στα ξαφνικά!

 

Λασπολόγε είδες;;;

Αντέχω ακομα και να ονειρεύομαι!!

Ισως αντέχω γιατί .. ονειρεύομαι! Φιλια!

 

"Ποτέ τα πολλά δεν μου έδωσαν πολλά.

Έτσι και τώρα...

Θέλω λίγα...
Αληθινά και λίγα.."

Ούτε εγώ έχω να πω κάτι... θα πω αυτό ότι ο έρωτας φέρνει εμπνεύση! :)

 

Δραπέτη...τη φέρνει ο άτιμος!

Τη φέρνει!

 

Εμπνευση και ποοοοοολλα ακομα!!

Αυτο ειναι κατι που δεν το ελεγχεις και δεν του επιτρεπεις να σε κατακλυσει να μπει μεσα σου να σε αλλαξει να σε φτιαξει και παλι απο την αρχη να σου δωσει φτερα και μετα να στα κοψει..

Αυτο ειναι κατι που αγαπουν οι θεοι και φοβουνται οι δαιμονες και οι ανθρωποι απλα δεν ελεγχουν...
Τωρα για τα ξωτικα δεν ξερω.:)

Εχε γεια Ξωτικανθρωπε!

 

Γεια σου καλέ μου Merlin!
Πραγματικά με μάγεψε η ανάρτησή σου!
Έτσι να συνεχίσεις...Να ζητάς τα "λίγα" που όταν τα αποκτάς μοιάζουν να είναι "πολλά",μοιάζουν να είναι τα πάντα!
Καλό βραδάκι!

 

Το θέλω των ονείρων πραγματώσα ζωή να γίνει!
Την Καλησπέρα μου!!!!

 

Λίγα και καλά λοιπόν. Θα συμφωνήσω σ'αυτό..

Και τι πιο αληθινό απ'την θάλασσα και μια καλή παρέα δίπλα σου?

 

... να πας για ύπνο. :Ρ
Το ερωτικό κομμάτι ασχολίαστο. Πάντα υπέροχα γράφεις. (L)

 

Χμμμμμ ... μερλιν δεν περνάς από το καφέ ..μπας και συνεταιριστούμε;;;

για σκέψου το ... δεν ζητάμε πολλά ... κανα σκουπισματακι ...κανα ξεσκόνισμα , όταν δηλαδή έχεις κενο....

Μαζευτηκε μια νεράιδα , μια γιαγια , μια σιωπηλή, μια γλυκοζουζουνα , ενας καπιτεν .... μας λειπει ο μαγος!!!

για σκέψου το!!

 

sorazaltodd5 έτσι ειναι ο φτερωτος θεος! Για αυτό και τον φοβόμαστε για αυτό και τον αγαπούμε!

Τα έχει ολα!
Τα παιρνει όλα!

 

!sweety! σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια! Σου εύχομαι τελειες βραδιές καλοκαιρινες με ερωτικά ψιθυρίσματα στο αυτάκι σου!

 

karkinos7 αυτό προσπαθώ, αυτό παλεύω, για αυτό ζω...

ΜΕ κάθε συνέπεια!

Φιλια!

 

Parakmiako Ergaleio τιποτα το καλύτερα!

Πράγματα απλά
Πράγματα αληθινα!

 

Creep γιατί να πάω για ύπνο;; lol

Ευχαριστώ για το κοπλιμεντο!

 

Τι λες τώρα;;; Μεγάλη μου τιμή!

Τέτοια παρέα; Δεν τη χάνω με τίποτα!
σε ευχαριστώ παρα μα πάρα πολύ!

 

Φουλ στον ερωτα ο Μερλιν μας... Τα καλυτερα ερχονται εκει που δεν το περιμενεις! :)

 

Ζηλεύω ,ζηλεύω ,ζηλεύω.
Όσο σε διαβάζω τόσο σε λατρεύω να το ξέρεις.
Μην ξεχνάς πως αξίζεις και τα πολλά και τα λίγα.
Απόκτησέ τα.

"Wake up on a good day
And the world feels wonderful
Midnight summer dream has me in its spell.'

Φιλιά Μάγε μου . Όλα τα όνειρά σου να βγουν αληθινά.

 

Το ίδιο όνειρο μοιραζόμαστε μόνο που στο δικό μου λείπουν οι τρεις θεές!

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ?????

Πολλές καλημέρες!!!

 

Μια αμμουδια.........λίγο κρκασί........και την παρέα σου!!!!

Κάπως ετσι!

 

Τα πολλά μπορεί να μη φτάνουν και τα λίγα να περισσεύουν.
Εύχομαι πολλά και να περισσεύουν.

Να είσαι χαρούμενος.

 

Eντελώς καλοκαιρινό, σαν να περιγράφεις κάτι που ειναι πέρα απο τέλειο.
Ευχομαι να ειναι ετσι τα καλοκαίρια μας, ερωτικά και ονειρικά.

 

Ένα φεγγάρι λησμονιάς
Χαρούμενο αλήτης
Να διώχνει πάντα μακρια
Τα σύννεφα της λύπης…

Καλή εβδομάδα!