ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

ΤΟ ΞΩΤΙΚΟ ΠΑΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!



Λατρέμενοι Κάτοικοι του Βασίλειου των Ξωτικών!!!

Καλοκαιράκι ήρθε...καιρός να ξεχυθούμε σε παραλίες και ονειρεμένες αμμουδιές!!!

Με τα ποτάκια μας, τις περατζάδες μας και τα κους κους μας τα καλοκαιρινά!

Να φάμε τα παγωτά μας...Να στενάξει η ζυγαριά μας!!!

Θα τα πούμε απο Σεπτέμβριο...με περισσότερη όρεξη και καλύτερο μαύρισμα!

J'adore Λατρεμένα μου Μαγικά Πλάσματα!

Tα λέμε απο Σεπτέμβρη!


MY DREAM IS TO FLY....OVER THE RAINBOW SO HIGH!

57 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Τι τέλεια φωτογραφία!!
Σαν να σε φωνάζει να βουτήξεις στα γαλάζια νερά.

Τον Σεπτέμβρη;
Πολύ δεν είναι;
:))
Κοίτα ποιος μιλάει ε;

Να περάσεις ένα από τα ωραιότερα καλοκαίρια με στιγμές που θα θυμάσαι πάντα με μια γλυκιά νοσταλγία!

Φιλιά πολλά ξωτικό μου!

 

Τυχερουληηηη!!
Αντε,καλα μπανια ευχομαι :)

 

Σταλαγματιά μου γλυκειά ειναι απο τις αγαπημένες μου!! Στις παραλίες της Πιερίας!!! Στραμπούληξα κι ενα ποδι αλλα χαλάλι!!!

Καλο καλοκαιρι να εχουμε!

 

Fleur μου να εισαι καλα!!

Εμεις θα τα λεμε συχνότερα!!

 

Να περασεις πολυ ωραια.
Αληθεια εισαι εσυ στην φωτογραφια;;;;;;
Ειναι τελεια.Φιλια

 

Ναι ναι εγώ ειμαι σε στιγμή πτήσης πέρσυ τον Αύγουστο!!!

Να εισαι καλα!!!

 

χα χα και ότι έγραφα για ξωτικά που κατοικούν στα νερά των ποταμών πριν μερικά λεπτά!! Φεύγω γιατί θα γίνω γκρινιάρα.. μα τόσο όμορφα είναι εκεί που θα πάτε;;

Τέλος πάντων, ωραία μουσική και καλές βουτιέεες :))

 

Maximus παω να συναντήσω τα Ντέβα των Υδάτων!! Κάτι ξαδέλφια υπερφυσικά δηλαδή!!!

Καλες βουτιές και σε σένα!!!

 

Ευχαριστώ Λασπολογε μου! Επίσης!

 

Να περάσεις πανέμορφα!!!!
Την Καλησπέρα μου!!!!

 

Τελικά είσαι ξωτικό ή Μάγος;;

Καλά να πέρασεις όπου και αν πας!!
Τα λέμε! :)))

 

Η 1 φώτο σε φωνάζει να κάνεις βουτιά!! στη δεύτερη δεν κρατήθηκες εεε???
Καλά να περάσεις!!!

 

Καλές διακοπές και καλά μπάνια!!

ξενοιασιά γιατί έρχεται ο χειμώνας, σε κάθε επίπεδο..

πέτα ψηλά φίλε :)

 

Καρκινάκι μου καλες διακοπες και σε σένα!!!!

 

Δραπέτη ειμαι μάγος-ξωτικό....να εισαι καλα!!!

 

Φουλη μου...δεν αντεξαααα με τιποτα!!!!

Επεσαααααααααα!

 

Ευρυνοε μου το ξέρω!!!!

Οποτε θα πάρω οσο ηλιο καβάτζα μπορώ!

 

Ουυυ, ακόμα τη θυμάμαι την φώτο!
Φσς, καλά να περάσεις. :Ρ
Αν και κατράμι είσαι, υποθέτω θα μαυρίσεις κι άλλο. :Ρ
Στο εντωμεταξύ, εγώ πάω να ξεκάνω άλλα 15 (και λίγα λέω) βιβλία που έβαλα στόχο να ξεκάνω.
Ciao! :Ρ

 

Ξωτικούλη Καλησπέρα!

Σε βλέπω να γίνεσαι κατάμαυρος από τον ήλιο. Χαλαρά έτσι; Μη μας πάθεις και τίποτα.

Καλή σου διασκέδαση και καλή ξεκούραση που πραγματικά χρειάζεσαι μετά από τέτοια χρονιά.
Πιες ένα ποτάκι και για εμάς.
*σε περίοδο αποτοξίνωσης*

Τα λέμε!

 

Βρε Μάγε μου ....
πως φεύγεις έτσι ξαφνικά χωρις μια προειδοποίηση;;;

Άντε όμως .... να περάσεις καλά ... να γεμίσεις μπαταρίες ..και να επιστρεψεις γιατί εχεις και δουλειες και τις εχεις αφησει μισές!!!

Φιλιά πολλά μα παρα πολλά λέμε!!!!!!

 

Αγαπημένε Μέρλιν, σου γράφω από μια παραλία ;-) και σου εύχομαι να περάσεις μαγικά, με ξωτικά και νεράιδες και θα σε περιμένουμε όλοι με τα ραβδιά μας ψηλά!

χε χε
Καλές διακοπές να έχεις!!
(θα μας λείψεις)
Φιλιά

 

Καλά να περάσεις βρε Μερλινάκο!
Να φας, να κουτσομπολέψεις, να μαυρίσεις, να περάσεις υπέροχα!
Τα φιλάκια μου:D

 

Καλές διακοπές φίλε μου...
Να περάσεις μαγευτικά!!! Τα λέμε το φθινόπωρο!!!

 

Kalo kalokairi, kales diakopes, kali ksekourasi!!!!

 

ομορφα να περάσεις Μαγούλη μου!!

 

Καλά να περάσεις!Καλές βουτιές, καλές δροσιές!Άντε να την κάνουμε και οι επόμενοι σιγά, σιγά!!!
Φιλιά!

 

Ζηλευωωωωωωωωωωωωωωω!!! θελω και γω παραλια!! Ουφ! καλα κανε και για μενα μια βουτιτσα!!

 

Να πάει,να καλοπεράσει και ν'αργησει να γυρίσει:)))

 

Καλό Καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλά να περάσεις!!!!!!!!!!!!!!!

 

Καλά ναπεράσεις Μέρλιν, και καλή ξεκούραση! (:

 

my dream too... is to fly over the rainbow...

NAIIIIII ΔΙΑΚΟΠΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

 

Καλά να περάσεις! Διακοπές καλές, γλυκιές και ανέμελες! :D

 

Creep πηγαινε καλυτερα και αμολήσου στις παραλίες!!! Ειναι καλύτερα εκει έξω το καλοκαιράκι!!!

Φιλια!

 

Dreamcatcher σε ευχαριστώ και σου εύχομαι το ίδιο!!!!

Καλο μας Καλοκαιράκι!!!

 

Νερένια μου το ξέρω...εχουμε καφεδάκια να πιούμε και ...να πούμε!!!

Σε γλυκοφιλώ!

 

Βάσσια μου κι εμενα θα μου λείψετε!! συνεχισε τις βουτίτσες σου γλυκειά μου!!!

παμε καλοκαιρινα!

 

Marsy μου γλυκειααα!!! Λατρεια εσυ!!!

Θα περασω υπέροχα!!! Περναω υπεροχα! Σε λιγες μερες σαλπάρω!

 

Κυρία Ρίκη σας ευχαριστώ πολύ!! Να εχετε ενα ξεγνοιστο καλοκαιρι!

 

Iανε μου τα λεμε γεματη μελανινη στο δερμα μας!!!

Φιλακιαααα

 

musicbug σε ευχαριστώ και ευχομαι και σε σένα τις καλυτερες καλοκαιρινες τρέλες!

 

Λατρεμένη ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ να εισαι καλα και να περασεις κι εσύ ονειρεμένα!

 

porcupine ελα ελα ενας ενας για βουτιτσες!!!

Φιλάκια!!!

 

Siren Girl εννοειται!!!!!

Θα σου αφιερώσω και βουτίτσα και κοκταιηλς!!! Φιλια!

 

VAD αυτες ειναι ευχές!!!!

Σε γλυκοφιλώ!

 

stavroula μου σε ευχαριστώ!!! Καλο καλοκαιρι και σε σένα και καλά μαυρίσματα!

 

Poisonous μου ευχαριστώ!!! ΝΑ περασεις τέλεια σ'οτι κι αν κανεις!

 

mariposa είσαι δικιά μου εσύ!!!

ΤΟ ΞΕΡΑ!

φιλακιαααααα!

 

Art. καλες διακοπουλες και σε σένα!!! Να ηρεμήσεις και να γυρισεις γεμάτη αισιοδοξια!

 

Επιτέλους ο Μέρλιν πάει διακοπές!
Καλή ξεκούραση ! ^__^

 

Λατρεμένε μου μάγε,
να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και να γυρίσεις με μαγικές αναμνήσεις να μοιραστείς μαζί μας! (ναι! είμαι αδιάκριτη!! χαχα!!)
Φιλιά πολλά!!

 

Χρειάζονται οι μάγοι διακοπές ????

Να περάσεις καλά !!!

 

Σου εύχομαι να περάσεις καλά το δεκαπενταύγουστο.

 

Mέχρι να γυρίσεις θα έχω ξαναφύγει, οπόταν καλό ....σεπτέμβρη :)

 

Kswtiko elpizw na pernas teleia stis diakopes sou ;)
H photo me to nero apolaustikotathhhh!