ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Το Αέναο Ταξίδι.



Μια μέρα μετά την πιο δυνατή Πανσέληνο του Έτους...
Νιώθω λες και μια αόρατη κουτάλα ανάδευσε όλες τις σκέψεις στο στομάχι και το μυαλό μου.
Λίγο το όνειρο της περασμένης νύχτας, Λίγο η ανεξήγητη μελαγχολία...λίγο απ'ολα...
και έρχομαι αντιμέτωπος με εκείνες τις στιγμές που νιώθω πως η ψυχή καταπίνει το κορμί μου.

Βουρκώνω. Σιωπώ. Αγχώνομαι. Ξαναβουρκώνω.

Κι όλα σε αργή κίνηση.
Κάθε φορά που συναντιέμαι με αυτές τις άηχες και άχρωμες σκέψεις μου νιώθω ότι δε ζω.
Κι όλα σε αργή κίνηση.

Ήχοι, Ομιλίες, Γέλια, Τηλέφωνα....και αυτός ο Βόμβος της Ζωής που τον ακούς μόνο εκείνες τις στιγμές. Ενας Βόμβος τρομακτικός που γίνεται μετά πόνος. Πόνος σωματικός. Οξύς και παρατεταμένος.

Τα υγρά μου μάτια ακολουθούν το ίδιο αργό και βασανιστικό δρόμο της Επανάληψης του Νου.

Και ο χορός των δακρύων συνεχίζεται πάνω στο χλωμό μάγουλό μου.

Σηκώνω το τηλέφωνο για να μιλήσω σε Εκείνη.
Ήταν,είναι & θα είναι η γέφυρα που με συνδέει με τη Χώρα των Λύσεων.
Εκείνη με έφερε στη Ζωή...
και πολλές φορές Εκείνη μου δείχνει πως πρέπει να διαχειριστώ το δώρο Της.
Φτάνει να Τη ρωτήσω...

Σε αυτή τη ζωή να θυμάσαι πως ζούμε μόνο για τις Στιγμές. Άργησα να το μάθω. Μην κάνεις το ίδιο λάθος κι εσύ. Ζήσε. Απόλαυσε. Γεύσου.

Κάνε αυτές τις Στιγμές πολλές και περισσότερες από πολλές. 
Γιατί αυτό τελικά είναι η Ζωή. Στιγμές. Μικρές στιγμές.



Αυτό πρέπει να κρατήσω; Ζω τελικά στιγμές;
Ναι...
Ζω μέσα απο τις στιγμές και περισσότερο απο την ανάμνηση τους.
Και μετά καινούργιες στιγμές. 
Και μετά καινούργιες αναμνήσεις.
Και μετά καινούργιες στιγμές...
Και μετά...γινόμαστε εμείς η ανάμνηση...

Και η Ανάμνηση γίνεται Στιγμή...

και η Ζωή συνεχίζεται...

Αέναα, Κυνικά, Περήφανα, Ευαίσθητα, Λυτρωτικά....

Συνεχίζεται...




YΓ. Σήμερα Περισσότερο Απο Ποτέ Έχω την Ανάγκη Ενός Χριστουγεννιάτικου Δέντρου, μιας ζεστής κούπας απο τσάι με άρωμα κανέλλας και τον ήχο απο το ξύλο που ερωτοτροπεί με τη φωτιά.

Mη ρωτήσετε γιατι...Είναι οι αγαπημένες μου...οι δικές μου οι στιγμές.










52 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

καλως μας ήρθες πίσω .... μαγε...

αν και θλιμμένος...

όμως εχει δικιο...

ζησε τη στιγμη και κρατα την αναμνηση.....


σε φιλώ....

 

Νερένια μου...Πόσο χαίρομαι που είσαι εδώ και απάντησες...

Σε φιλώ διπλά.

 

Ωχ, πα να φυγω, Χριστουγεννα απο τωρα;;;;
Και δεν τα θελωωωωωωωωωωωω
Θα μελαγχολήσω κι εγω μαζι σου.....

 

Καλως ηρθες μαγε μου! Σ'αυτη την γωνιτσα με το δεντρο και το τσαι να ερθω και εγω παρεα με μια απαλη πολλη πολλη απαλη κουβερτουλα? χωρις να μιλαμε απλα να αναπολουμε..
Λενε πως δεν πρεπει να ζουμε μεσω των αναμνησεων μας αλλα εγω λεω οτι ειμαστε το παρελθον μας και το κουβαλαμε παντοτε! Απλα για να συνεχιζουμε πρεπει να συμφιλιωθουμε μαζι του και ειναι απο τα πιο δυσκολα πραγμα και οχι δεν τα εχω καταφερει αλλα προσπαθω..
Καλε μου? Το να κανεις ειρηνη με εσενα και οτι σημαινεις εσυ χρειαζεται πολυ δυναμη και ψυχη και εσυ τα εχεις οποτε take your time and continue..

Μαρουλοφιλακια!

 

ως μάγος δεν έχεις ένα ξόρκι ώστε να πάψεις να είσαι μελαγχολικός;;;;;;;;;

 

Καλώς σε Μέρλιν :-)

σε στιγμές κανέλλας και τσαγιού, που αύριο θα κάνουν παρέα με άλλες στιγμές, και χθές ήταν δίπλα σε παλιές, για να αθροίζονται σε αυτά σου τα λόγια, να γίνονται εσύ.

Είσαι μαγικός! (ακόμη κι όταν μελαγχολείς)

Φιλιά
Καλό βράδυ

 

Ρίκη μου...Εμένα πάλι ειναι το μοναδικό πράγμα που δεν με μελαγχολει...ΠΟΤΕ. Ειναι η δύναμη μου.

Σε υπερευχαριστώ που πέρασες!

 

Μαρουλι μου..σε περιμενω το συντομότερο. Η θέση σου είναι εδώ...και τη ζεσταινω! Ετοιμο το τσαι ετοιμα τα ζαχαρωτα...

Ελααααα!

 

Βασσια μου...αυτες οι στιγμές κανελλας και τσαγιού είμαι. Ακριβως αυτές.

Σε ευχαριστώ που εριξες λίγο φως.

Το χρειαζομουν.

 

ria μου...κανένας μάγος δεν μπορεί να μαγέψει τον εαυτό του. Αν το κάνει δεν ειναι μάγος. Οποτε τα ξόρκια μου δεν πιάνουν.

Σε φιλω!

 

Εμ μας έλειψες , μας γυρισες και κάπως!!!!!


Αντε γιατι εχεις και δουλεια στο καφε!!!

κοψομεσιάστηκα η Νερουλή!!!!

 

τα δικά μου ξόρκια όμως Μερλιν μου μήπως πιάσουν άραγε?
σου στέλνω μαγικά ξόρκια,
μεγεμενα λόγια σα νανούρισμα,
μαγευτικά τραγούδια σαν παραμύθια,
να ακους
να ακους
μέχρι να περασει ΚΑΙ αυτό Μερλιν.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.....

φιλακιαα πολλα
Κι ερχομαι σουμπιτη για Αυγουστιατικα Χριστούγεννα!
Υ.Γ θα κάνουμε και Πρωτοχρονιά όμως εντάξει?

 

Σύμπτωση, αυτές τις μέρες σκέφτομαι και εγώ τα Χριστούγεννα, έχω επηρεάσει και τα μικρά και μιλάνε για τον Αη Βασίλη:)
Καλωσόρισες γλυκέ μου μάγε, η μελαγχολία είναι χαρακτηριστικό των ευαίσθητων και χαρισματικών ψυχών. πονάει και παιδεύει, όμως τελικά οδηγεί σε όμορφα μονοπάτια.

Φιλί.. γιορτινό:)

 

Μη μελαγχολείς Μέρλιν. :(
Smile :D


Χριστουγεννιάτικο δέντρο και τσάι; Μέσα στο κλίμα σε βρίσκω! Μάκια ^^

 

Τι ομορφη αναρτηση ως συνηθως! :)

Δικιο εχεις,αυτο που πρεπει να κανουμε ειναι να ζουμε :D.

ΥΓ ανυπομονω για τα Χριστουγεννα! :P

 

Είναι που εκείνη έλκει... και εμείς δεν μπορούμε να τις αντισταθούμε... σε στιγμές που να αξίζουν να λέμε ότι ζήσαμε λοιπόν...

Καλημέρες

 

Όταν φτάνει το σημείο που η ζωή βιώνεται μόνο απο τις στιγμές των αναμνήσεων,τότε απλά υπάρχεις προσπερνώντας στη διαδρομή της, όλες τις υπόλοιπες στιγμές!!!
Να μη σου συμβεί ποτέ!!!
Σαν έρθει το βίωμα των δικών σου στιγμών του ''Χριστουγεννιάτικου δέντρου''.
Την Καλημέρα μου!!!

 

ουφ...κι εγω ειμαι καπως..
καλημερα σου......

 

Νερένια μου το ξέρω και τις επομενες μέρες ετοιμάζομαι να πιάσω δουλειά!
Καφενεδάκι μαγικό!

 

Πεταλουδα μου...τα δικά σου νομιζω ειναι πιο αποτελεσματικά...αν κρίνεις οτι ενα τεραστιο χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο μου οταν τελειωσα την αναγνωση του ποστ σου!

Θα ψήσουμε και γαλοπούλα!!!!

 

Η Margo!!!!!!!!! Η Margo μουυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ποσο μου λειψες!!!!
Τίποτα δεν ειναι τυχαίο! Είσαι κι εσύ μαγικο πλάσμα! Τυχαίο; Δε νομιζω!!!
Σε φιλώ...!!!!!

 

Δραπέτη μου...καλως σας βρήκα!!! ΝΑ είσαι καλα!

 

Ρεάκι μου..παντα επικαιρος οπως ξέρεις!!! Αλλου η θάλασσα κι αλλου το πλοιο! Θα συνέλθω ομως! Που θα πάει!

 

ΕΤσι ακριβώς Fleur μου!!! Να ζούμε και κάνουμε οτι θέλουμε αρκει να ειμαστε ειλικρινείς, τιμιοι και να μη φοβόμαστε τον εαυτό μας!

 

Οδοιπόρε μου..αυτή η έλξη που περιγράφει είναι που κάνει τη ζωή να αξίζει!

ΝΑ σαι καλα!

 

Karkinos7 καλως σε βρήκα! Πολύ ομορφο το σχολιο σου!! Οπως πάντα...

Εχεις απόλυτο δίκιο! Ποτέ δεν θα ήθελα μια ζωή γεμάτη ατέρμονη σκέψη και νοσταλγία! Θέλω νέα πράγματα, νέες στιγμές!

 

mariposa...join to the club! Ατιμο φεγγάρι!!

Σε φιλώ!

 

άντε να σε δω..... χοπ χοπ!!!

 

άλλα ήθελα να γράψω, αλλά το υστερόγραφο σου με αποτελείωσε!!!
έχουμε τις ίδιες εικόνες!
πιο πολύ λατρεύω το τσικι, τσικι (μην γελάσεις, σε έφαγα!) του ξύλου!
Μη χάνεσαι καλέ μου!
Μας γεμίζεις όμορφες εικόνες!

 

Θα δεις και θα με θυμηθεις!! χιχι

 

Αναρωτιέμαι τι ηθελες να γράψεις προ ΥΓ.

Το λατρευω κι εγω το τσικι τσικι!!!

Δεν θα χανομαι! Promise! Τετοια παρέα δεν χάνεται!

Σε φιλωωωωωω

 

Μια από τα ίδια!!! ζούμε τις στιγμές μετά χάνονται και μένουν οι αναμνήσεις με μεγάλη δόση μελαγχολίας!!!
καλησπέρα...

 

Δεν θέλω ο Μάγος μου να είναι θλιμμένος.
Δεν θέλω να έρχεται το καλοκαίρι και όλα να παίρνουν άλλη διάσταση στο τέλος του.
Τι φταίει ,θα μας πει κανείς?
Μάγε μου να ξέρεις πως κι εγώ νοσταλγώ το κρύο και τις μεγάλες νύχτες.
Σε φιλώ γλυκά αγαπημένε μου.

 

Ο καθένας με τις δικές του μαγικές στιγμές, για να αντέξει την καθημερινότητα που έχει ξεφύγει από τη μαγεία...
Φιλιά γλυκά

 

Αντεεεεεεεεεεεεεε ...... γιατι εχουν πιαστει τα δακτυλάκια μου!!


να με ξεκουράσεις λιγουλάκι... αλακαζαμ!!!!

 

Ναι. Οι στιγμές. Μικρές, μεγάλες, ουσιαστικές, ανούσιες, γεμάτες χαρά, γεμάτες μελαγχολία. Αυτές αποτελούν τις ζωές μας. Και το μυστικό, το πόσο έντονα τις βιώνουμε ή το πόσο μας επηρεάζουν για να μας κάνουν καλύτερους ή χειρότερους ή το πόση διάρκεια έχουν στο μυαλό και στην καρδιά μας.
Ζήσε τον Αύγουστό σου (όσος έχει απομείνει), έπειτα τον Σεπτέμβρη, τον Οκτώβριο, τον Νοέμβρη κι έπειτα θα έρθουν κι εκείνες του Δεκέμβρη όπου θα αναπολούμε αυτές του Αυγούστου με το ολόγιομο φεγγάρι. Ζήσε τις στιγμές. Τις στιγμές της νιότης σου.

 

Καλώς τον και πάλι κοντά μας!!!

Πραγματικά με έκανες να βουρκώσω!!!

Δεν θα πω τίποτα άλλο εκτός από αυτό...

http://www.youtube.com/watch?v=6uLtyzRgmyI

Ό,τι κι αν γίνει κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου και ζήσε για τη στιγμή!!!!!

 

Μαγούλι μου..στιγμές είναι η ζωή μας..γλυκιές όμορφες και πικρές..θρυματισμένες..
αγκαλια μνήμης όλες..
οι πρώτες βάλσαμο..παρηγοριά μας..χαμόγελο..
και οι άλλες μάθημα..γνώση..μη επανάληψης του έργου..
Φιλι!!

 

πάντα αναρωτιόμουνα πότε αρχίζει και πότε τελείωνει μια στιγμή...τι την κάνει να διαφέρει από την επόμενη και από την προηγούμενη...συνδέονται χρονικά οι στιγμές? μήπως το ψάχνω πολύ και χάνω την στιγμή? : )

 

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΛΑ.

 

Λίγο ο Ανταίος, λίγο εσύ..... μου τη φτιάξατε τη μέρα σήμερα......
Μου αρέσει το καλοκαίρι πολύ, φεύγει από σήμερα και σε λίγο γίνεται ανάμνηση, ευτυχώς φέτος, καλή ανάμνηση, σε λίγο έρχεται ο χειμώνας που τον λατρεύω και αυτόν..... Κρύο πολύ, χιόνια, ζεστή κουβέρτα, αχνιστός καφές....... Τι καλύτερο!!!!!!! Καλό μήνα!!!! Φιλιά!!!!

 

ΦΟΥΛΗ μου ομως εχει μια γλύκα αυτη η μελαγχολία που σε κάνει να θελεις να της ξαναζήσεις οποτε ερχονται καινούριες και πάλι και παλι...

 

Sweet truth! μου ακριβως! Αυτές ειναι οι "πύλες" μου.. και το απολαμβάνω τοοοσο πολύ!

 

Νερένια μουυυυ είδες επιασα δουλίτσα το δόλιο!!!

 

Μανώλη μου τι ομορφο το σχόλιο σου!! ποσες εικονες με γέμισε! Θα την ακολουθήσω τη συμβουλή σου!!!

 

!sweety! αυτο που μου είπες (εδειξες μάλλον) τα είπε ολα!

Να προσέχεις και να συνεχίσεις να βουρκώνεις! Αυτο σε κάνει διαφορετική!

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ τι κανεις;;; μου λειψες! Καλη σεζον να έχουμε!!!

Μιλας πάντα τοσο ευθεία στη καρδιά μου! Παντα ομως!!!!

Σε υπερευχαριστώ που είσαι ακομα εδώ και με ακούς!

 

stolenblood δεν αξιζει να τη μαθεις...

αξιζει να τη ζήσεις! τα αλλα ειναι λεπτομερειες! Σε φιλωωωωω!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟΟΟ τι κανεις;;;; πως περασες!!! Αντε να μαζευομαστε σιγα σιγα!

 

stavroula μουυ για αυτο εμεις τα βρισκουμε! Ειμαστε παιδια του χειμωνααααα!!! Τζακια, σοκολάτες και συζητήσεις!!!!

Αντε να πιάνουν τα κρύα!

 

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!