ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

The Answer is...YES!

Λατρεμένα, Μαγεμένα Ξωτικά,

Σας ευχαριστώ για όλες τις σκέψεις αγάπης και στήριξης...Το Μαγικό Μας ΠΕΤΥΧΕ...Και η θέση είναι στα χέρια μου!

 Τα καταφέραμε!

Υπάρχουν ορισμένες φορές συγκυρίες & γεγονότα που σε κάνουν να πιστεύεις τελικά οτι το σύμπαν είναι μια έλλογη μηχανή που ξέρει τι κάνει και πότε το κάνει...Κάποτε παρατηρούσα την πρόκληση...Τώρα ήρθε η ώρα να την αντιμετωπίσω! Ολα ξεκινούν...Απο την Αρχή ;)

Σε ένα Σπίτι απο την Αρχή,

Σε ένα διαφορετικό Σπίτι απο την Αρχή! 


Συντονιστείτε στον Alpha τον Γενάρη...


Σας ευχαριστώ για όλα!

59 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Ωπ!! Δε μας τα 'χες πει αυτά!!!=]
Congraaaaats! =D

 

Ονειροκόριτσο ευχαριστώ!!!!!

Σας το κρατούσα για εχπληξη!

 

Δεν ήξερα ότι είστε τηλεαστέρας!

Θέλω αυτόγραφο! :ρ

Καλή αρχή! :)


Δραπέτης

 

Δραπέτη μουυυυ δεν είμαιιιιι!!!

Η παρθενικη μου εμφανιση θα ειναι αυτή!

Αυτόγραφα γιοκ...

Δινω αντι αυτογραφου ενα μπουκάλι λαδι!

 

Ρε δεν έρχεσαι λέω γω να μου κάνεις κάτι μερεμετάκια που έχω βάλει στο μάτι εδώ και καιρό αλλά δεν υπάρχει μία για ...ανακαινίσεις;

:)))))))))

Όλα καλά να είναι...
Που θα είναι...
Φιλιά

 

Φοραδιτσα θα περάσωωω!!!!!

Μακάρι να πάνε!!! Το θέλω πολύ!

 

Μωρή πατσαβούρα, μωρή τσοκάρω, μωρή αχώνευτη...
ΓΙΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!

Μπράβο μπράβο, μπράβο Μερλινάκο!

Δεν ξέρεις ΠΟΣΟ χαίρομαι για σενα!

Θα το δειχνει και στην κυπρο ε; ε; ε;

Αν όχι θα κανω μήνυση στον άλφα πάει και τελείωσεΒ)

Καλή επιτυχια<3
Σε μισώ<3

 

θα προτιμήσω το λάδι, ρίχνει τη χοληστερίνη και έχει ωφέλιμες ουσίες. το χαρτί απλώς καταστρέφει δέντρα...

συγχαρητήρια. να μας πεις όμως ποιος ακριβώς είσαι, μη χαζεύουμε τζάμπα άλλον τύπο!

μπράβο μάγε μας!

 

Συγχαρητήρια! Ε τότε να ευχηθούμε από τώρα Καλό Χειμώνα :))

 

Αααα Μαγούλι!!!Το'κανες πάλι το θαυμα σου εε; Συγχαρητήρια!!!Και καλή αρχή!!!

 

Είμαι σίγουρος γι' αυτό. Το σύμπαν ξέρει. Ακόμη κι όταν μοιάζει να μας πηγαίνει κόντρα έχει τους λόγους του. Καλή δύναμη κ καλή έμπνευση για την νέα σου αρχή. Να είσαι ο εαυτός σου (πάντα πιάνει). Αλλά εσύ έχεις κ το προτέρημα να είσαι αυτό που είσαι το οποίο, διαβάζοντάς σε, το βρίσκω το δυνατό σου σημείο. Zuper!

 

Συγχαρητήρια Merlin!! Kαλές εμφανήσεις και καλή αρχή!
Την καληνύχτα μου!

P.S. Το σύμπαν δεν είναι πάντοτε εναντίον μας!;)

 

Polla congrats kai kali arxi eyxomai!!! Kalo weekend kai na to giortaseis!!!

 

Φαντάζομαι να πήρες καποιο τέτοιο μήνυμα, σαν του τίτλου.. ενώ αγωνιούσες τόσο πολύ... και νιώθω την χαρά σου :))
Πραγματικά χάρηκα πολύ!
όχι για σένα δηλαδή, για τον καπ καπ σου :)))
το έχω κατασυμπαθήσει αυτό το ποντικάκι όπως θα έχεις καταλάβει..
μου θυμίζει κάτι δικό μου γι αυτό :)
Βαθιά ανάσα τώρα, τεράστιο χαμόγελο..
να χαρείς κάθε στιγμή!!!!!

 

Μπράβο μπράβο μπράβοοοοοοοοοοοο
εγώ θα είμαι σίγουρα συντονισμένη κάθε φορά γιατί έτσι κι αλλιώς μου αρέσουν πολύ αυτές οι εκπομπές !!

Φιλιάαααααα

 

Μπράβο ,μπράβο ,μπράβο λατρεία μου!!!
Δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη είμαι που επιτέλους έγινε αυτό που ήθελες.
Συγχαρητήρια Μάγε μου και να είσαι σίγουρος πως όλη η blog-όσφαιρα θα λιώσει στους καναπέδες το χειμώνα να σε απολαμβάνει.
Πάντα τέτοια αγαπημένε μου και ακόμα περισσότερα ...γιατί ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ και με το παραπάνω!!!!!!!
Φιλιά πολλά ψυχή μου.

 

Ουφ!

Μια τηλεόραση μας είχε μείνει την πήρες και αυτήν... Έχεις ραδιόφωνο, έχεις τηλεόραση ποιο είναι το επόμενο βήμα πια? Τι μας απέμεινε και μας? B)

Θα δούμε και τα μούτρα σε στάσεις λεωφορείων στο μέλλον δηλαδη?

Καλή επιτυχία ρε τρελό, θα σκίσεις <3
Τερατοφιλιά.<3

 

Να πάρω σειρά για μερεμέτια;
Ο άσχετος ούτε μια λάμπα δεν πιάνομαι ν'αλλάξω:)))

 

Πλάκα κάνεις!! 0_0
ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
Μπράβο Μερλίνάκοοοοοο
Δεν ξέρεις πόοοοοσο χαίρομαι! :D
Και ασχολήσαι με ένα αντικείμενο, που το αγαπώ από μικρή. :)
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να σε χάνω. :) :D

Φιλάκια πολλά!

 

Πολλά πολλά συγχαρητήρια!

 

Ημερομηνία και ώρα μια μέρα πριν!!!!! Άντε με το καλό!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!

 

μπράβο και σε άλλα,τι άλλα?
καλό μεσημέρι

 

Χαίρομαι Μέρλιν, πολύ.

(να μας το ξαναθυμίσεις εε;)

Φιλιά πολλά αγαπημένε Μάγε μας.
:-)

 

ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
:))))

Καλή αρχή μάγε μου, θα συνεχίσει η θετική σκέψη γιατί την χρειάζεσαι ακόμη πιο πολύ μέχρι το ξεκίνημά σου.
Με έκανες και έγραψα και έσπασα τη σιωπή μου, όμως παρακολουθώ και τώρα πετάω τη σκούφια μου από χαρά.

Μπράβο σου όμορφε
Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!

 

ΤΙ ΒΛΕΠΩΩΩΩ;;;;
ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΘΑ ΒΛΕΠΩ!!!!

Ρε καταχάρηκα τώρααα:ΟΟΟ

 

^ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Δεν ξερεις ποσο χαρηκα τωρα.<3

Ημουν σιγουρη βασικα οτι θα τα καταφερνες σε οτι και να ηταν αυτο ^_^.


Αλλα ουαου!!
Τι θα βλεπουμε? <3
Δημητρη στον αλφααααα....<3
ααααααα...:D

Αληθεια χαιρομαι για εσενα.:D
Πολλα πολλα μπραβο.:*

Παντα επιτυχιες.:*

 

Χιλια μπραβο!!!!!
Μετα απο το ραδιοφωνο και στην τηλεοραση....
Παρα πολλα συγχαρητηρια..Εννοειται πως θα σε βλεπουμε!
Μακαρι να εχεις παντα τετοιες χαρες!!!
Σε περιμενει μπουκαλι σε μπουζουκτσιδικο στη Σαλονικα :PΧαχαχαχα
Και παλι πολλα συγχαρητηρια!!!!

 

Marsy μου πάντα με τον καλο το λογο μωρή φώκια τριχορδη! Ευχαριστω καλο μουυυυυυυ

Σε λατρευω!

 

Ρια Μου Ενας με γυαλια θα ειμαι! Σε φιλώ!!!!

 

MAXIMUS σε ευχαριστώ πολύ!! Να είσαι καλά και καλο χειμωνα!

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ μου πετυχε το ξόρκιιιιιιιιιιιιιιιιιιι! Ευχαριστώ πολυ!!! Φιλι σου στέλνω!

 

Μανώλη μου σε ΥΠΕΡΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το καταπληκτικο σου σχόλιο και τα κολακευτικά σου λόγια!!! Μου έδωσες πολλή δύναμη!

 

Ginny μου σε ευχαριστώ! Να εισαι παντα καλά και χαμογελαστη!

 

musicbug μου το εκαψα! χεχε!!! Καιρος για δουλειά τώρα!!!

 

flash μου έχει τρελλαθει ο Cap Cap! Εχει τρελλαθει σου λεωωωωω!! σου στελνει φιλια και σε σένα και στο Ποντικάκι σου!

 

Σταλαγματιά μου περιμένω τότε τα σχόλια σου!!! Σε φιλώ γλυκιά μου!

 

Lazarus θα πάω και στη Γιουροβίζιον! Θα το δεις!!!

Μουαχαχα!

Σε φιλώ ρε πιο τρελο!!! Να προσέχεις!

 

VAD κανε λιστα με τα μερεμέτια να έρθω με τους εργάτες!

 

Poisonous σε ευχαριστωωωωωωω!!!!!
Να μας βλεπεις και να μας λες οτι σου αρέσει και οτι δεν σου αρέσει!!!!

 

big mama σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!

 

Venus μου!!! Ποσο σε έχω συμπαθήσει!!! Πόσο δικό μου άνθρωπο σε νιώθω!!! Να εισαι καλά που πάντα με γεμίζεις με τοση μαγική χρυσόσκονη!

 

stavroula μου θα σας ενημερώσω βεβαιως βεβαίως!!!Τι έτσι θα σας αφήσω!!! Φιλακια!!!!!!

 

ΦΟΥΛΗ ΜΟΥ!!!!

Σε οτι καινούργια "αλλα" θελησουν να μας βρουν!!! Μακια

 

Βάσσια μου πόσο με στηριξατε με τις ευχές σας να ήξερες!!!!

Σε φιλώ γλυκιά μου!

 

Margo ΜΟΥ! Πόσο μου έλλειψες! Ποσο μου έλλειψες!

Που χαθηκες ατιμη;;;; Αγάπηηηηηημενη μου σε εχω συχνα στο νου!!! σε ευχαριστώ για το σχολιο σου!!! Μακια!

 

Anlin,the sunray η αλλιως Ανθουλιιιιιιι!!!

Σε ευχαριστώ για όσα ομορφα μου είπες και κατ'ιδιαν!

 

Fleur σε ευχαριστώ πολυ για το ομορφο σχολιακι και το λόγια που εγραψες για μένα!!!!

 

Δικέφαλε Κόσμε το κρατάω το μπουκάλι!!! Πάμε να τα σπάσουμε στην συμπρωτεύουσα! Ολεεεεεεεεεεεεε

 

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ.Ο ΚΑΛΟΣ ΠΑΝΤΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ.ΚΑΙ ΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

 

Νομίζεις ότι δε θα την κάνω;Σού'ρχεται:))

Καλή εβδομάδα...

 

Θέλω να κάνω like το σχόλιο της Rias!!!
Μπράβο βρε και σου εύχομαι τα πράγματα να εξελιχθούν όπως τα ονειρεύεσαι δλδ ...μαγευτικά!!! :))

 

Eχω δηλώσει "θείτσα" λόγω ηλικίας και ξανθιά λόγω χρώματος.
Ανάθεμά με κι αν κατάλαβα.
Αφού όμως the answer is YES, παει στο καλό, χαίρομαι και εγω΄μαζί σου. ΄

Να ξεσταυρώσω δαχτυλάκια, δηλαδή? γιατί δυσκολεύομαι στο γραψιμο,΄οχι τίποτ' άλλο!!

μάτς και μούτς και άντε στρώσου κάνε κανα ποστ για το καφέ, γιατί το παρα...αυτοσες!!!!


υ.γ. αυτό το που βρίσκομαι κάτω απο τον Μαρκόνι, για δεύτερη φορά στα σχόλια, αρχισε να μου την δίνει.... φέρε ξόρκι να φύγει...

 

ΓΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΧΑ!
ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ!


ΜΠΡΑΒΟ ΞΩΤΙΚΟΥΛΙ!!!! <3

 

Να ξέρεις απο εδω και στο εξης, πως αν θες κάτι, συνομωτούν όλες οι Coules μαζι για να το πετύχεις!

Όλα να πάνε περίφημα!

Και να βγαλετε πολλους ανθρωπους απο τη μιζέρια!

Αυτό είναι πολύ σημαντικό!

Καλημερα

 

Συγχαρητηριαααααααααααααααααααα!! Ημουν σιγουρη οτι ολα θα πηγαιναν καλα στο ειχα πει κιολας!!

Τωρα θα αναμενουμε να σε δουμε! Να φορας κανα καπελο μαγου ή καμια μππλουζα με κανα συνθηματικο που θα μας το εχεις πει πρωτα εδω, κατι τελοσπαντων για να σε καταλαβουμε!!

Μαρουλοφιλακιααααα!!

 

Ουυυυ μπράβο! Τώρα έχουμε και βίσμα στον Άλφα αλλά και ευκαιρία για ανακαίνιση Β)

Το δωμάτιό μου το θέλω σε στυλ αριστοκρατικό, με ωραίες κουρτίνες κλπ κλπ. :Ρ

Συγχαρητήρια ρε συ! Αλήθεια, πολύ χαίρομαι!

 

Εβλεπα παλια ποστ σου...
Και δεν μπορεσα να κρατηθω...

ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΗΗΗΗΗΗ!
Καλη αρχη!!!! (: