ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ο Μικρός των Αστρων.




Mια φορά κι ένα καιρό...

 η νύχτα είχε φορέσει την ίδια μεγαλόπρεπη βελουδένια κάπα, με τα ίδια αστραφτερά διαμάντια απάνω.Η βαριά πόρτα σύριξε μέσα στην σιωπή και έσπασε την ήρεμία που τόσο απόλυτα κυριαρχούσε. Μερικά γρήγορα και κοφτά βήματα ακούστηκαν...και μετά πάλι σιωπή. Φορούσε το μπλέ μπουφάν του και είχε τυλίξει το γκρί μάλλινο κασκολάκι του γύρω απο το λαιμό του. Μόνο 2 μάτια φαίνονταν.Το μικρό πλασματάκι ξάπλωσε σε μιά γωνιά του αυλόγυρου, έβαλε το βιβλίο του για μαξιλάρι και πήρε μερικές ανάσες...Ήθελε να χορτάσει ουρανό...

Κάπου εδώ ο μικρός κοίταξε ψηλά και τα αστέρια του ξαναμίλησαν. Μιλούσε απο τα 4 του μαζί τους. Πάντα τον άκουγαν και του έδιναν τη λύση που έπρεπε. Διάβαζαν τα μάτια του και σπόγγιζαν το νερό που συχνά πυκνά φώλιαζε κάτω απο την καστανή του ίριδα. Ήταν οι δάσκαλοί του. Ήταν αυτοί που τον οδήγησαν στο τόπο της ξεγνοιασιάς.

Τι κι αν κανείς τους δεν κοιτούσε ψηλά; Τι κι αν σε αυτή τη πόλη οι άνθρωποι είχαν μάθει να μην ονειρεύονται έχοντας σαν άλλοθι την ωριμότητα.
¨Μας ποιος πραγματικά ώριμος παύει να ονειρεύεται¨ αναρωτήθηκε ο μικρός;
 Όσες φορές κι αν έθεσε το ερώτημα του, άλλες τόσες δεν πήρε απάντηση. Ακόμα και τα αστέρια δεν του ψιθύρισαν κάτι με τη βοήθεια του ανέμου...και οι μέρες περνούσαν!

Μετά απο τις μέρες, ήρθαν οι μήνες. Μετά τους μήνες καλωσορίσανε και τα χρόνια. Μα το ερώτημα ίδιο.
"Πότε παύει το ονείρεμα;"
Κι αν υπάρχει ηλικία συγκεκριμένη εγώ την ξεπέρασα;
Κι αν υπάρχει ηλικία συγκεκριμένη εγώ την πλησιάζω;

Μα εγώ ακόμα τραγουδώ τις μεταξένιες νότες
Και ευθυς μπροστά μου ανοίγονται οι μαγικές οι πόρτες...


Κόλαση έγινε το Σήμερα, Παράδεισος το Χθες
Δύσκολος καιρός για Πρίγκηπες και για Ονειρευτές
Μήπως ο Ήλιος χάθηκε απο τούτη πιά την πόλη;
κι ο Έρωτας πικράθηκε που τον προδώσαν όλοι;

Έχουν πλέον τα παραμύθια το ίδιο παλιό σκοπό;
Που τραγούδησαν οι βάρδοι τους στο καλό και στο κακό;
Έχουν πλέον τα όνειρα την μαγική την έλξη;
Κείνη την απόκοσμη του φανταστικού τη έξη;

Δεν σταματάω να ονειρεύομαι λοιπόν...κι ας κάνουν οι σοφοί ότι θέλουν.
Δεν θα σταματήσω να ονειρεύομαι σου λέω...όχι τώρα, όχι σε αυτή τη ζωή.
Γιατί με θρέφει. Γιατί με ζει. Γιατί με κάνει και περιμένω την επόμενη μέρα με χαρά ανείπωτη.
Ακόμα σαν παιδί.
Ακόμα σαν τον μικρό που μιλούσε με τα άστρα.

ΥΓ.Σας ευχαριστώ πολύ που ήσασταν εκεί! Μου δώσατε πάρα πολύ κουράγιο και χαρά!
Καμιά στιγμή δεν έχει τόση αξία αν δεν μπορείς να τη μοιραστείς.
Χάρηκα πολύ λοιπόν που σε τούτο το ξεκίνημα σας είχα πλάι μου! Σας Περιμένω την άλλη Δευτέρα!

23 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

θα σας ακουσω παλι σιγουρα,γιατι σας λατρεψα.:P

:)

 

Και καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι!Αν ήμασταν οχήματα τα όνειρα θα ήταν η βενζίνη μας!

Συνέχισε να κοιτάς τα αστέρια και να τους μιλάς! ;)

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να σας ακούσω αλλά αυτήν την Δευτέρα κάτι θα κάνω!

Καλό ξεκίνημα! ^^

 

Fleur η αλλιώς Μαρια...μας ακουσες;;;; Δεν το ήξερα!!! Να αφήσεις μήνυμα την επομενη φορά!!!

Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ!

 

Λαζαράκο αυτό έχω σκοπό! Δεν πρόκειται να μασήσω και να σταματήσω..

Το πολυ πολυ΄να τη δω Αστέρω στο τέλος! χαχα
Φιλακιααααα

 

Μέρλιν :-)

Χωρίς τα όνειρα τι θα γινόμασταν.
Πάντως όχι σοφότεροι, ούτε πιο ώριμοι.

Καλό ξημέρωμα
φιλιά

 

Βάσσια μου κουτσουράκια τόσο δα...μικρούτσικα που λέει και το τραγούδι!

Καλό μας ξημέρωμα!

 

εκπληκτικά αυτά τα μικρά παιδιά... άλλα μιλούν με τα αστέρια, άλλα με τα σύννεφα και άλλα με το φεγγάρι!

εγώ δούλευα και δεν άκουσα την εκπομπή. θα με αφήσεις παραπονέμένη;

 

Θελω να πιστεύω πως θα καταφέρω να την ανεβάσω!!! Δεν θα σας αφήσω έτσι!!!

Εγώ πάντως απο μικρός είχα τη λώλα με τα αστέρια! χιχι

 

Πολύ όμορφο το παραμυθάκι...
ελπίζω πολλές φορές να μην έρθει η ώρα να σταματίσει αυτό το γλυκό ονειρεμα... το έχω τόσο ανάγκη!!!

ΥΓ. Υπέροχη η εκπομπή όσο άκουσα... χάλασε το λάπτοπ και από ένα σημείο και με τά δεν σας άκουγα, και ύστερα έκλεισε...
Τι να πω, τεχνολογία σου λέει μετά!!
Φιλιά και καλό βράδυ

 

Αν δεν υπήρχαν τα όνειρα θα ήταν ο΄λα τόσο επίπεδα και τσιμεντένια. Αν χάσουμε και το όνειρο, χαθήκαμε! Με ταξίδεψες με το κείμενο! Καλό βράδυ

 

Ήταν το κείμενο γλυκούλι και για να είμαι ειλικρινής μου είναι δύσκολο να σε φανταστώ να μην ονειρεύεσαι.

Υ.Γ. Κάθε ξεκίνημα είναι σημαντικό για τον άλλον. Θα ήμουν αχάριστη αν δεν ήμουν στο δικό σου ενώ μπορούσα. Πιστεύω οτι το ίδιο θα έκανες για μένα κι ας μην ήμασταν ποτέ αυτό που λένε "πολύ κοντά".

Καλό βράδυ!

 

Sweet truth! εσένα σε καταλαβα κι εγώ και η Μαρκελλα!!! Ακομα μου ζητάει στοιχεια του αδελφού σου χαχα!

Σε υπερευχαριστώ!

 

musicbug κι εγώ δεν θα την αντεχα αυτή την τσιμεντένια πραγματικοτητα!

Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!

 

Libertas εμείς οι μάγοι (ξερεις εσυ...) δεν μπορούμε χωρίς ονειρα. Είναι μάλλον ο πυρήνας του ραβδιού μας. Η Αλήθεια είναι οτι ούτε εγώ μπορώ να σε φανταστώ χωρις να ονειρεύεσαι.

Οντως μπορεί να μην είμαστε κολλητοί αλλά πολλές ήταν οι στιγμές που ένιωσα οτι βρεθηκαμε πολύ κοντα! Σε ευχαριστώ που ήσουν εκεί και μου έδωσες επιπλέον κουράγιο!Ειλικρινά με έκανες να σχηματίσω ένα τεράστιο χαμόγελο στο προσωπο μου! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

 

Καλημέρα!

Δεν ξέρω εάν στο έχω πει αλλά πολλές φορές δέχομαι τσιμπήματα ζήλιας για τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα. Τόσο ονειρικά, τόσο παραμυθένιο, τόσο μαγικά, τόσο όμορφα. Όσο κι αν με αναγκάζω, δεν μπορώ να διακρίνω τα αστέρια αλλά τα γκρίζα σύννεφα.
Όπως είπες κι εσύ, είναι λίγοι οι άνθρωποι σαν κι εσένα Ξωτικό, και χαίρομαι που είχα την ευκαιρία με έναν παράξενο τρόπο να γνωρίσω έναν από αυτούς.

Να'σαι καλά.

 

Εγώ θα μπορώ να σας ακούω από την επόμενη Δευτέρα που αλλάζω βάρδια!
Όλα εύχομαι να πάνε πολύ πολύ καλά. Όσο συνεχίζεις να ονειρεύεσαι, ζεις. Να ξέρεις ότι πολλά από αυτά τα όνειρα μπορούν να γίνουν πραγματικότητα!!! Την καλημέρα μου!!!! Φιλιά!!!

 

Αμα σταματήσεις κι εσύ να ονειρεύεσαι Μέρλιν, ζήτω που καήκαμε!

Εχω μεγάλη περιέργεια να ακούσω τη χαζοφωνή σου στο ραιόφωνο, και θα το κάνω σε πρώτη ευκαιρία Β)

Φιλάκια ρε!

 

Υπέροχο!!
τώρα άκου τι έπαθα, όλη τη δευτέρα έλεγα να μην ξεχάσω!! αλλά τελικά την πάτησα,θα κολλήσω χαρτάκι στο ψυγείο για την επόμενη φορά....
καλησπέρα...

 

Κάτι έχω χάσει και δεν βγάζω άκρη.
Που σε άκουσε ;
Για να "έρθω" κι εγώ στην παρέα :)))

 

Τι όμορφο παραμυθάκι. <3
Μη σταματήσεις να ονειρεύεσαι...! Καήκαμε τότε. Ο_Ο

Δυστυχώς δεν μπόρεσα να σε ακούωσω τη Δευτέρα. Αλλά την επόμενη φορά σίγουρα! ;)

Φιλιά <3

 

Πολυ σωστά κάνεις, να μη σταματάς να ονειρεύεσαι, αυτο μας κρατάει ζωντανούς.
Καλό βράδι.

 

Το πιο όμορφο είναι αυτό που είπες, να μοιράζεσαι εκείνες τις στιγμές.
Σε ένα δημιουργικό κρεσέντο του καλοκαιριού, έφτιαξα ένα livestream, το έκανα share στο fb και έκανα μερικές νυχτερινές (ολονύχτιες θα έλεγα) εκπομπές. Είχε και ένα chat που τα λέγαμε με φίλους και πραγματικά για όλους ήταν μια πρωτόγνωρη και πολύ ευχάριστη εμπειρία.

Ελπίζω οι υποχρεώσεις της Δευτέρας να μην με κρατήσουν μακρυά από υπολογιστή!

Καλημέρα, καλή συνέχεια και μην σταματάς να ονειρεύεσαι ε?

 

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΜΗΝ ΠΑΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ ΦΙΛΕ.