ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Το Θηρίο της Αχαριστίας



Ορισμένες φορές...
η αγανάκτηση πνίγει το λαιμό μου.
οι αδένες μου πρήζονται και νιώθω έναν αφόρητο πόνο.

Κάθε φορά που μου επιτίθεται το θηρίο της Αχαριστίας...
Κάθε φορά που μου δείχνει τα δόντια του
Με χτυπά στα ίδια σημεία.

Μου στερεί την ανάσα.
Με κάνει να νιώθω οτι το αίμα παγώνει στις φλέβες μου.
Κρυώνω...

Ποτέ δεν κατάλαβα πως αντέχει μια καρδιά να αγνοεί όσα έχεις κάνει.
Ποτέ δεν κατάλαβα πως κοιμάται ήρεμα τα βραδια
Ποτέ, Ποτέ, Ποτέ...

Οταν ξέρει την αλήθεια.
Οταν θυμάται όσα γίναν..
Όταν έζησε όσα έζησες.

Δεν πειράζει...
Δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα λύσει το ξόρκι αυτή τη φορά.
Αυτή τη φορά απλά θα χτυπήσω το Θηρίο κατάματα...
Αυτή τη φορά το μόνο όπλο που θα χρησιμοποιήσω είναι το Ξίφος της Αδιαφορίας.
Δεν πειράζει...

Η ψυχή που μόνη της γεννά
δεν έχει ανάγκη...
Προχωρά.

21 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

http://www.youtube.com/watch?v=AcOsosDT9Q4&feature=related

 

Το έχουμε ζήσει στο πετσί μας τούτο που περιγράφεις..
άνθρωποι που ευεργετήσαμε κάποιοι, γυρνάνε να σε δαγκώσουν..

έτσι είναι όμως..
υπάρχεςι καλύτερος τρόπος για να κατανοήσεις την αξία κάποιου;

έστω κι αν πονάει..

τουλάχιστον είναι μάθημα..

καλησπέρα :)

 

Καμιά φορά οι άνθρωποι ξεχνάνε το παρελθόν γιατί έτσι τους συμφέρει.

Αδιαφόρησε, Μερλινάκο. Για να μη σπαταλάς τις σκέψεις σου και τα δάκρυά σου για ανθρώπους που δεν εκτίμησαν κάποια πράγματα όπως πρέπει.

Αυτό λεει πολλά για κεινους.

Φιλάκια.

 

εμείς τουλάχιστον, δεν υποφέρουμε από τύψεις όπως αυτοί!

κανείς δεν είναι πιο αχάριστος από τον ευεργετηθέντα...

δε θες να ρίξεις γροθιά στον τοίχο όταν αναλογίζεσαι τι έχεις κάνει και πόσο έχει εκτιμηθεί; είναι τρελλό και μόνο που το σκέφτομαι, αλλά έτσι νιώθω εγώ όταν θυμάμαι τι έκανα και τι έλαβα!

 

"προχώρα"
εκεί θα μείνω!

 

Πόσες και πόσες φορές!!
καλησπέρα, βλέπουμε μπροστά....


υγ μας έλειψες τη δευτέρα
φιλιά πολλά...

 

Μερικοι ανθρωποι ειναι οντως πολυ αχαριστοι και δεν θα του καταλαβουμε ποτε.:/

Φιλακια.:)

 

Πόσο μέσα στο μυαλό μου είσαι Μάγε μου. Με αυτή την απορία θα μείνω κι εγώ.
Τι δεν έκανα σωστά?
Τι πήγε λάθος ?
Και γιατί θα πρέπει εμείς να ξενυχτάμε με τόσες σκέψεις και οι "αχάριστοι" να κοιμούνται μακάρια?
Κι επιτέλους πότε θα πάψουν όλοι αυτοί να έχουν επιλεκτική μνήμη ή αμνησία και να αναλογιστούν τις ευθύνες τους?
Λυπάμαι που νοιώθεις έτσι ,είσαι το πιο γλυκό πλάσμα που ε΄χω την τύχη να θαυμάζω εδώ κι ένα χρόνο και δεν θέλω να μου στεναχωριέσαι.
Μην ξεχνάς πως κάποια στιγμή όλα εδώ πληρώνονται.
Φιλιά πολλά αγαπημένε μου.

 

Μεγάλωσα με έντονα την αίσθηση του δίκαιου και πίστευα πως έτσι θα είναι και στον έξω κόσμο.
Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι και αυτό με πληγώνει, δυσκολεύομαι να προσαρμοστώ σε αυτές τις συνθήκες, στην καταπάτηση των δικαιωμάτων και στην αδικία.
Νομίζω όμως πως έτσι γινόμαστε πιο δυνατοί και κάποια στιγμή ίσως μάθουμε να επιβάλλουμε στον άλλον να κρατάει τα απαραίτητα όρια!

 

Από τα χειρότερα λάθη που μπορεί να κάνει κανείς είναι να είναι αχάριστος δοκιμασμένο. Και - επίσης δοκιμασμένο- από τις χειρότερες τιμωρίες που μπορεί κανείς να σκεφθεί είναι η αδιαφορία.

Επομένως υποθέτω ότι έτσι παίρνεις σωστά και πλήρως το αίμα σου πίσω Μέρλιν.

Κρατάω τα τελευταία σου λόγια σαν φυλαχτό:
"Η ψυχή που μόνη της γεννά
δεν έχει ανάγκη...
Προχωρά."

Προχώρα σε κάτι που σου αξίζει Μέρλιν. Καλημέρα, τερατοφιλί!

 

Μαγούλι μου!!Να αγαπάς και να δίνεις..χωρίς να περιμένεις.
και..όταν σου δοθεί..να το καλοδεχτεις...
γιατι...
"η ψυχή που μόνη της γεννά
δεν έχει ανάγκη..
Προχωρά""
Μια αγκαλιά καλό μου!!!

 

Δεν πειράζει,πιστευω στο "όλα εδώ πληρωνονται" ή όπως αλλιώς θελεις,πες το.Ερχεται η ώρα που, χωρίς να κουνησεις το δαχτυλάκι σου, αυτός που σε αδίκησε τρωει τέτοια σφαλιάρα που τού'ρχεται ο ουρανός σφοντύλι...

 

νομιζω οτι βρηκες την καταλληλοτερη αντιμετωπιση..αδιαφορια ναι αδιαφορια...

λυπαμαι...

 

Τι δυναμη εχει το ατιμο, μας κοβει την ανασα πραγματι και ο καλυτερος τροπος αντιμετωπισης ειναι η αδιαφορια οπως ειπες..
Μην σταματησεις να δινεις απλα να δινεις που και που αδιαφορια..

Παρε ενα χαμογελακι να ανασανεις :)

Μαρουλοφιλακια!

 

Μέρλιν γαι μένα η αχαριστία είναι το χειρότερο ελάττωμα.

Αλλά σωστά το έγραψες:
"η ψυχή που μόν η της γεννά, δεν έχει ανάγκη..."

Και εκ πείρας να σου πω ότι, η αχαριστία που εισπράττει κάποια στιμή, νομοτελειακά, ο αχάριστος, είναι εξοντωτική.

Φιλιά
Καλό βράδυ
:-)

 

Η αδιαφορία είναι το χειρότερο που μπορείς να τους κάνεις.

Χαμογέλασε τους, είναι ο πιο εύστοχος τρόπος να τους κάνεις να αναρωτηθούν.

Spell done. :D

 

Αυτό να κάνεις. Να κοιτάξεις κατάματα και μετά να αδιαφορίσεις...... Η αδιαφορία είναι η καλύτερη εκδίκηση!!!!
Μιλάω εγώ, θα μου πεις, που κάθε φορά που την πατάω..... αγανακτώ και χτυπιέμαι, αλλά το λέω σε σένα μπας και το εμπεδώσω και εγώ!!!!
Φιλιά και καλησπέρες..... α και καλό μήνα!!!!!!!

 

Καλησπέρα Merlin!
Eίχα κι εγώ ένα περιστατικό παγερής αδιαφορίας αυτή την εβδομάδα. Σου φαίνεται απίστευτο πώς μπορεί ένα άτομο να διαγράφει τόσα γεγονότα τόσο απλά. Όμως, όπως το είπες, αδιαφορία.

 

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ.ΠΡΟΧΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

 

ξερεις.....

η ψυχή μόνη της γεννα...

ξεχνα όλα τα υπολοιπα και προχώρησε...

Με το μγικό σου τροπο...


Σε φιλώ...