ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ένας Χρόνος ElvenKingdom!



Πριν από ένα χρόνο λίγο μετά τα μεσάνυχτα πήρα μια απόφαση...

Να χτίσω το δικό μου σπίτι στην Μπλογκόσφαιρα.

Έτσι...Απλά.

Έγραφα τότε...

"Ήταν πλεον ανάγκη...
Κάτι δικό μου...
Στον κόσμο που δεν υπάρχει ψέμα...που δεν υπάρχει πόνος...
Εκεί...στον κόσμο της φαντασίας...η γέφυρα που με κρατά δυνατό Εδώ...σε αυτόν τον κόσμο.."

Τότε δεν ήξερα που θα πάει. Δεν μπορούσα να φανταστώ αν θα συνεχίσω η αν θα τα παρατήσω.

Κι όμως αυτή η γέφυρα που τότε δημιούργησα φάνηκε σταθερή. Με κράτησε στο κόσμο της φαντασίας και της συγγραφής. Με κράτησε κοντά σας.

43 Αναρτήσεις γεμάτες από Κομμάτια Ψυχής. 
242  Αναγνώστες που με τίμησαν με την παρουσία τους
Περισσότερα απο 1300 σχόλια που με βοήθησαν, με έκαναν να χαμογελάσω, με έκαναν να σκεφτώ.

Όλα Λένε πως είναι ένας κύκλος...

Ετσι και αυτός ο πρώτος κύκλος έκλεισε για το ElvenKingdom. 
Ανοίγει τώρα ένας ακόμα καλύτερος, με ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον...
Μέχρι να έρθει ο επόμενος...

Θα ήθελα να μοιραστώ ξανά μαζί σας το αγαπημένο μου κείμενο.

Την Ανάρτηση που Αγαπάω Περισσότερο...
Δεν την ξέρετε οι περισσότεροι γιατί ήταν από τις πρώτες... 
Αξίζει όμως την προσοχή σας...
Γιατί αν ένα απο τα γραπτά μου με αντικατοπτρίζει περισσότερο...
Είναι σίγουρα αυτό...

Αγαπημένα μου Ξωτικά σας Παρουσιάζω τον Cap Cap...



Μια φορά κι ένα καιρό ήταν ένα μικρό, μικούλικο ποντίκι....χμμμμ οχι δεν θα το ξεκινησω έτσι...δεν θα πω παραμύθι...

Λοιπόν.... ξανά από την αρχή...!
Οι περισσότεροι έχουμε μια φωνή... από την παιδική μας ηλικία...
Μια φωνή που όσο κι περάσουν τα χρόνια δεν παύει να υπάρχει...
Μειώνεται η παρουσία της ... ωστόσο είναι στα χέρια μας αν θα την κρατήσουμε ζωντανή η θα την φιμώσουμε στο πέρασμα των ετών...

Είναι η φωνή που σου λέει πως ακόμα μπορείς να απολαύσεις χωρις ενοχες ενα μαλλί της γριάς μπροστά σε κόσμο...


Είναι η φωνή που σου λέει πως είναι φυσιολογικό να τρως την ζύμη του κέικ και να πασαλείβεις τα δάχτυλά σου καθώς τα περνάς από τις πλευρές του μπολ...

Είναι η φωνή που σου λέει πως είναι φυσιολογικό να ακούς την βροχή και να γεμίζουν τα μάτια σου από τις ίδιες σταγόνες που ακούγονται στο τζάμι του παραθύρου σου.

Είναι η φωνή που ικανοποιείται όταν τις παραμονές των Χριστουγέννων αντί να χαθείς στον κόσμο...κάθεσαι με το κόκκινο αγιοβασιλιάτικο σκουφί σου και φτιάχνεις σοκολατάκια με καβουρδισμένα αμύγδαλα και καραμέλα.

Είναι η φωνή που δεν θα σε παρεξηγήσει αν συνειδητοποιήσεις  μετά από 20 χρόνια πως η λέξη κουρκουμπινια είναι τελικα γελοία!

Ειναι η φωνή που σε συμβουλεύει να κρατάς ζωντανά τα όνειρα που έκανες μικρός τα καλοκαίρια κοιτάζοντας τον ουράνιο θόλο και τις διαμαντένιες τελείες του...

Είναι η φωνή που δεν θα της φανεί περίεργο όταν δει πως πιστεύεις ακόμα στη μαγεία των παραμυθιών, τους φαύνους όπως ο Mr Tumnus, σε ποντίκια που μιλάνε, σε νάνους που κάνουν τον γύρω του κόσμου...

Είναι η φωνή που σου λέει πολλά...και ακόμη περισσότερα...αν την αφήσεις να στα λέει. Γιατί η φωνή που έρχεται από το μέρος της ψυχής μας που φοβόμαστε περισσότερο. Εκείνο του αιώνιου παιδιού.
Ξέρεις δεν είναι εύκολο να το ακούς. Δεν είναι εύκολο να ξέρεις πως υπάρχει μονίμως κάτι που σου θυμίζει πως η καθημερινότητα που ζεις μπορεί να αναιρεθεί. Φοβόμαστε το όνειρο. Φοβόμαστε τη χαρά. Φοβόμαστε την ευτυχία. Λέμε πως την αποζητούμε αλλά στην ουσία την φοβόμαστε.

Οι περισσότεροι άνθρωποι φοβούνται να κρατήσουν το παιδί μέσα τους γιατί τους θυμίζει πως τα πιο σημαντικά συναισθήματα τα συναντάς μόνο μέσα στις απλές στιγμές. Θα μου πείτε τώρα... Καλά...κι εσύ έχεις την εντύπωση πως θέλω να είμαι δυστυχισμένος...? Και απαντάω κι εγώ...όχι αλλά δεν θέλεις περισσότερο να είσαι ευτυχισμένος...! Και συνεχίζει

Και που λες...η δική μου η φωνή...είναι ηχηρή! Είναι μελωδία...χριστουγεννιάτικη...Και εκτός απο φωνή πήρε και μορφή...Σαν τον Μορμόλη του Ράινερ Χάχφελντ.. η τον Pantoufle από το Chocolat...
Έτσι και ο δικός μου φίλος είναι ένα ποντίκι...με ενα μεγάλο γαλάζιο φιόγκο! Το όνομα του...
Cap Cap...όπως ο ήχος της βροχής που πέφτει στις σκεπές. Ο Cap Cap τότε εμφανίζεται...στις νεροποντές, όταν πίνω τις αχνιστές κούπες με το αγαπημένο μου τσάι κανέλα ,όταν σκέφτομαι οτιδήποτε χριστουγεννιάτικο.... τότε ακούω τα ροζ πατουσάκια του να κατευθύνονται προς εμένα...spin spot...spin..spot...

και αμέσως στο πλευρό μου...Χρόνια τώρα...κι έτσι δεν είμαι ποτέ μόνος...

Ο Cap Cap μου δείχνει πάντα ποιος είμαι, πως είμαι και γιατί είμαι αυτό που είμαι...
Μου θυμίζει τι  πρέπει να προσέχω και τι όχι! Μου βάζει τις φωνές όταν πρέπει και με κοιμίζει τις νύχτες που πλαγιάζω μόνος. Μου χορεύει αστεία και κουνάει τον γαλάζιο του φιογκο όταν θέλει να με κάνει να γελάσω...αλλά το σημαντικότερο που κάνει είναι να με κρατάει συνδεδεμένο στον άυλο κόσμο της φαντασίας των παιδικών μου ονείρων. Αυτό ακριβώς που χρειάζομαι όταν με προδίδει ένας φίλος, όταν τρώω μια μαχαιριά στην δουλειά μου, όταν νιώθω ότι δεν με καταλαβαίνεις η κάνει πως δεν με καταλαβαίνει ο συνομιλητής μου, όταν απογοητεύομαι που δεν έφερα τα αποτελέσματα που πίστευα πως αξίζω...Εκεί έρχεται και μου θυμίζει που πρέπει να σπαταλάω τα δάκρυα μου...

Ο καθένας μας έχει έναν Cap Cap...αρκεί να τον αφήσει να μεγαλώσει, αρκεί να τον σεβαστεί, να τον ακούσει, να μην αφήσει τα υποτιθέμενα χρόνια της ωριμότητας να τον σκοτώσουν...Μην πιστέψεις πως το άσπρο και το μαύρο είναι τα μοναδικά χρώματα που μπορείς να βάψεις την ζωή σου. Πάρε το πινέλο και ζωγράφισε με τα χρώματα που έχεις φανταστεί...ακόμα κι αν δεν υπάρχουν!!!

Η φωνή που χρειαζόμαστε..υπάρχει...

Είναι εκεί που φοβόμαστε να ψάξουμε...

Υπάρχει...και όσο κι αν αργήσεις να την ανακαλύψεις...

Δεν θα παραπονεθεί ποτέ γιατί ξέρει ότι πάντα μας συναντά..

Τι στιγμή που είμαστε έτοιμοι να την ακούσουμε...

Αναζητήστε την....

Υ.Γ: Σας Ευχαριστώ Για Ότι Μου Δώσατε... Για το Χρόνο Που Μου Αφιερώσατε και τις Αληθινές Στιγμές Που Μου Χαρίσατε...

Δεν υπάρχει αμφιβολία πλέον...Υπάρχουν Ξωτικά!

YΓ2: Αφιερωμένη η πρώτη playlist που έπαιξε στο Βασιλειό των Ξωτικών!

80 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Awww, χρόνια πολλά στο ElvenKingdom λοιπόν. <3
Και με ακόμα περισσότερες αναρτήσεις και χαμόγελα! =)

Αγαπάμε Cap Cap!!

Φιλιά.

 

Το θυμάμαι το κείμενο με τον cap cap!
Χρόνια πολλά ξωτικοβασίλειο! :D
ΦΙλάκια

 

Ευχαριστώ πολύ πολύ Dream Girl!!!

Pocky Partner... i love You!

 

Mέρλιν, ένας όμορφος χρόνος πέρασε κι ένας καλύτερος έρχεται!
Χρόνια πολλά στο blog.

:-)
Τι φοβερός ο cap cap.

Καλή συνέχεια

 

MArsyyyyyyyyyyyyyyy

λατρεμένο πλάσμα μου σε υπερευχαριστώ!!!!

 

Βασσια μου το ελπιζω κι εγώ!!! Να ειναι καλύτερος και να μας κουβαλησει περισσότερη σοφια!!!

Ο Καπ Καπ ειναι η μεγάλη μου η αγάπη!

 

Ο Καπ Καπ πρέπει να είναι μια από τις πιο "σήμα κατατεθέν" αναρτήσεις σου :Ρ
Να τα εκατοστήσει το Βασίλειο! Φιλιά!

 

Χρόνια (και ποστ) πολλά λοιπόν! :-)

 

Rip...η αλλιώς...Γιανναααααααααα!!!!!

Είναι η ταυτότητα μου!!! Τι να τον κάνω!!!

Φιλακια και ευχαριστω!

 

Μ καλως όρισες!!! Δεν θυμαμαι να σε εχω ξαναδει στα λημέρια μου!!! Σε ευχαριστω!!!

 

Συγκινητικά λόγια, όμορφες και οικείες εικόνες.. Σας ανακάλυψα πολύ αργότερα. Χρόνια σας πολλά!


Κουρκουμπίνια! Που το θυμηθήκατε :)))

 

Θενξ για το καλωσόρισμα. Περνάω, αλλά σιωπηλά, σήμερα βγήκα από τη σκιά λόγω της περίστασης. :-)

 

Μaximus σας ευχαριστώ για την υποστηριξη ολο αυτο τον καιρο!

Τα αγαπαμε τα κουρκουμπίνια...και πως ακουγονται και πως τρωγονται!

 

Χαιρομαι πολύ Μ που σε γνωριζω και ευχαριστω για τις ευχές!

 

Χρονια πολλα σε σενα,στο blog σου και στον cap cap.Να τον ακους παντα.

 

να τα χιλιασεις και να εχεις παντα ορεξη να εκφραζεσαι ετσι αληθινα

φιλια

 

Δεν σου λεω να τα εκατοστησεις, και στον επόμενο με το καλό...απλως...

 

Μου κάνει εντύπωση που ένας ποντικός σκέφτεται καλύτερα από το σύνολο των ανθρώπων. Ένας λόγος για να τον απορρίψουν ή να τον αγνοήσουν οι άνθρωποι ("όχι κι ένα ποντίκι!!").
Να 'σαι καλά για να συνεχίζεις τα όσα αγαπάς.

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΟ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ.
ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

 

Χα! Τον είχα διαβάσει και εγώ τον Cap Cap! :D
Χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου Μερλιν, χαίρομαι που πέρασες τόσο όφορμα εδώ αυτόν τον χρόνο! :)

Φιλιά!

 

πάντα ετσι, καλές αναρτήσεις!!!
πολλά φιλιά από ΣΥΡΟ.....

 

Happy Birthday sto blog!!!! Na tis ekatontaxiliaseis tis anartiseis :-)

 

Πάντα τέτοια Δημήτρη! ;)
Creep

 

meanan μου ευχαριστώ πολύ και ειλικρινά δεν μπορώ να ζήσω χωρις αυτόν!

 

Skouliki Σκουληκάκι!!!!

Αν εχω πειραχτήρια και αναγνωστες σαν εσενα τοτε θα συνεχισω!!!!!

φιλια!

 

Ρίκη μου σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!
Του χρονου ολοι πιο χαμογελαστοι!

 

Από μικρό κι από τρελό σμουτς κι απο μένα!!!! Ευχαριστω!

 

Μανώλη μου για αυτο παμε κατα διαόλου...Γιατι αμφισβητουμε τη Σοφια των Ποντικων...

Κι ομως τα καταφέρνουν καλυτερα! Σε ευχαριστώ καλέ μου!

 

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟΟΟΟ απο τους πρώτους μου αναγνωστες!!!! Σε ευχαριστω που ένα χρόνο είσαι εδώ!!! Να εισαι καλα φίλε μου!

 

Poisonous μου σε ευχαριστώ!!!! Χαιρομαι που τον ήξερες τον Cap Cap!!!! Να εισαι καλα και πάντα χαμογελαστη!

 

ΦΟΥΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ Σε ευχαριστώ πρωτα απο ολα για τη στήριξη στο ραδιοφωνο!!! Εχεις τα φιλιά μας!!!

Να εισαι καλά και παντα μαγεμενη!

 

musicbug μας σας ευχαριστούμε!!! Να ειστε καλα και γερος και δυνατος για να μας διαβάζετε!!! Φιλακια!!!!

 

Creep σε ευχαριστώ πολυυυυυυ!!! Εισαι κι εσύ απο τις πρώτες αναγνωστριες!!! Φιλιααα!

 

Χρονια πολλα στο μπλογκ σου. Μαγοι υπαρχουν και εισαι η ζωντανη αποδειξη.

Η αναρτηση που εβαλες ηταν απλα μεθυστικη. Θυμηθηκα τα παιδικα μου χρονια.

 

Nameless...οι μαγοι υπάρχουν και η αποδειξω είσαι ΚΑΙ εσύ!

Μου εχεις λειχει τη τελευταια περιοδο αλλα θα περάσει!!!

Φιλια πολλα!

 

Kαλησπέρα Μέρλιν!
Χρόνια πολλά στο ιστολόγιό σου, υγεία και χαρά. Παρ' όλο που ανακάλυψα το ιστολόγιο αυτό σχετικά πρόσφατα ήδη τα κείμενα του με ταξιδεύουν. Πολύ αληθινό το κείμενο αυτό. Με συγκινεί να βλέπω ανθρώπους που δεν έχουν θάψει μαζί με τις αναμνήσεις και τα χρόνια την παιδικότητά τους. Οι ονειρευτές δεν κρύβονται...!
Καλή συνέχεια!

 

αν είναι να απολαμβάνουμε τέτοιες αναρτήσεις, για τα επόμενα εκατό χρόνια, έχεις δουλειά!

φιλιά μάγε μας!

 

Ginny μου σε ευχαριστώ πολυ για το καταπληκτικο σου σχόλια και τα αληθινα λογάκια!!!!

Οντως δεν κρύβονται...και φανερωνονται ακομα κι απο ένα σχολι!!!
Σε ευχαριστω!

 

Ria μου...Να είσαι καλα! Αξιζε ο Cap Cap μια δεύτερη Ευκαιρία!

 

*τρίτη φορά που προσπαθώ να στείλω σχόλιο σήμερα*


Το μπλογκ σου είναι Παρθενάκι! Ω! Ταιριάζουμε! :D

Εμείς ευχαριστούμε Ξωτικό που δημιούργησες αυτό το όμορφο σπιτάκι για τα ονειρεμένα ξωτικούλια. Σε ευχαριστούμε που δίνεις μια μαγική νότα μέσω των σκέψεών σου και μας θυμίζεις πως ναι, μπορούμε να ονειρευτούμε.

Εγώ σε ευχαριστώ.

 

Lizaki μουυυυυυυυυυυυ! Ονειροπαγιδούλα Ομορφη!!!!

Σε ευχαριστώ που εισαι εδώ και με ακους! Σημαινει πολλά για μένα!!!!

Να εισαι καλα και να χαμογελάς!!!

 

Και ένας και δύο και τρία και 10 και 15 χρόνια...όσα εσύ επιθυμείς!Εμείς απλά θα σε ακολουθούμε...

Φιλιά πολλά!

 

Μπράβο !!
Να μείνεις τόσα χρόνια όσα η καρδιά σου θέλει να μοιράζεται στιγμές !!

Χρόνια πολλά !!

 

Χρόνια πολλά στο Βασίλειο των Ξωτικών!!!

Τον αγαπάω τον Cap Cap μωρέ..
Να τον ακούς πάντα!Χρόνια πολλά από το Τέρας και πάλι!

Τερατοφιλιάαα!

 

Ωραίος ο Cap Cap.
Να τα εκατοστήσει το μπλογκ, να το χεις και να το χαίρεσαι για πολύ καιρό.

 

porcupine μου σε ευχαριστω πολύ για την υποστήριξη!!! Σε φιλω και σε ξανα ευχαριστω!

 

Σταλαγματιά μου πάντα απο τις ωραιοτερες ευχες, οι ευχές σου! Σε ευχαριστώ παρα πολύ!

 

Lazarus ευχαριστώ παρα πολύ! Για την ακριβεια δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τον Cap Cap...αυτός με οδηγει!

 

tzonako σε ευχαριστώ κι εγώ και ο Cap Cap! Πιστευω πως θα μεινω εδώ αρκεεεεεεεεετοοοοο καιρο ακομα!

 

Καλημερα!! Χρονια πολλα!! Σ'ευχαριστουμε που μοιραστηκες τα κομματια της ψυχης σου μαζι μας!

Μαρουλοφιλακια!

*ολοκληρο Βασιλειο και ουτε ενα γλυκο? Πωπωπωω τσιγκουνιες!!

*αυτο το template ειναι υπεροχο, μην το αλλαξεις!

 

Καλημερα!! Χρονια πολλα!! Σ'ευχαριστουμε που μοιραστηκες τα κομματια της ψυχης σου μαζι μας!

Μαρουλοφιλακια!

*ολοκληρο Βασιλειο και ουτε ενα γλυκο? Πωπωπωω τσιγκουνιες!!

*αυτο το template ειναι υπεροχο, μην το αλλαξεις!

 

Στους επόμενους κύκλους με περισσότερες καταθέσεις ψυχής!!!
Την Καλησπέρα μου!!!

 

Εγώ σας ευχαριστώ Μαρούλι που με ακούσατε!!! Ηταν ιδιαιτερα ανακουφιστικό!

ΘΑ κερασω Θα κεράσω...

* Δεν θα το αλλαξω δεν θα το αλλάξω!

 

Καρκινάκι...σε ευχαριστώ για το σχόλιο-προποση!! ΝΑ εισαι πααααντα καλα!

 

Χρόνια Πολλά Μάγε Μέρλιν!

Ποτέ δεν σταματάς να μας μαγεύεις. Συγκινητική ανάρτηση για άλλη μια φορά.

Τα χαιρετίσματα μου και στο ποντικάκι σου!!! :D

 

Καποιος δαιμονας μου εφαγε το πρωινο σχόλιο,να το επαναλαβω λιτά:
Πολύχρονο το μομορφο μπλογκακι σου:)

 

Χρόνια πολλά λατρεμένε μου Μάγε.
Το θυμάμαι το κείμενό σου ,λες να σε ερωτεύτηκα από τότε?Who knows?
Εύχομαι να συνεχίσεις για πολύ πολύ ακόμα .
Έχεις το χάρισμα του γραπτού λόγου και τη μοναδική ικανότητα ακόμα και αν δεν είσαι στα "πάνω" σου να μας μαγεύεις .
Φιλιά πολλά αγαπημένε Μάγε της blog-όσφαιρας.

 

Έχω δακρύσει με τις αναρτήσεις σου, έχω συγκινηθεί, έχω χαμογελάσει, και πάντα όταν επισκέπτομαι τον μαγικό σου κόσμο σκέφτομαι πως θα ήθελα να σε έχω φίλο...
χαίρομαι που ομορφαίνεις τον κόσμο μου, μη χάσεις ποτέ το παιδί που κρύβεις,
χρόνια πολλά αγαπημενε μου μάγε!!!

 

Ένα χρόνια πολλά δε φτάνει...
χρονια καλά μαζί μας .... όσους κύκλους και να κάνουμε ας έχουν ένα κέντρο γερό και δυνατό...

στο εύχομαι απο ψυχής....

Φιλιά πολλά...

 

Πολύ Γραφο το ιστολόγιο!

:))

 

Χρονια πολλα :D

Και αγαπαμε cap cap...:)

 

Χρόνια πολλά και δημιουργικά! Σε λίγες μέρες έχουμε κ το δικό μου...πάρτυ! Χαχαχα! Πάντα τέτοια!

 

Anlin,the sunray ευχαριστω!!! Το ποντικακι μου σου ανταποδιδει τις ευχές!!!!

 

Vad μου σε ευχαριστωωωωωωωωω!! Φαγανο το δαιμονακι!!! Μου τρωει και τα σχόλιαα!

 

Thumbelina μου, Τοσοδούλα μου..

Υπάρχουν ορισμένοι στην παρέα των ξωτικών που οταν βλεπω σχολιο τους πραγματικά χαμογελάω πριν δω τι έγραψαν. Εσύ είσαι ένας απο αυτους.

Εκτος απο το σημερινο. Δεν χαμογέλασα. Βούρκωσα. Σε ευχαριστώ για ολα.

 

Νερένια μου!!! Η καλύτερη Γκαρσόνα μας!!!

Λελεβω σε Ριζα μ!

 

(Cou) Coula μου σε ευχαριστωωω!

 

Fleur μουυυυυ σε ευχαριστωωωω! Φιλακια απο τον Καπ Καπ έχεις!

 

Gi Gaga Kouni Beli ευχαριστωωω!!! Ειχαμε να τα πουμε καιρο!!! Να χαιρεσαι κι εσυ το τοσο φωτεινο σου σπιτάκι!!! Σε φιλώ!!!

 

Χρόνια Πολλά και καλά για το μπλογκ σου, chief! (η δύναμη της συνήθειας βλέπεις... :3)

Οφείλω να ομολογήσω ότι είσαι από τους συγκεκριμένους ανθρώπους έμπνευση για μένα... Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν ορισμένοι που κοιτούν την ζωή τους διαφορετικά... ^_^

Σε φιλώ! (και εύχομαι να γνωριστούμε επιτέλους!!)

 

Αρτ!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για ολα αυτα τα καταπληκτικά που είπες. Με κανεις και κοκκινιζω..
Θα ήθελα πολύ να γνωριστουμε κι εγώ! Πιστεύω οτι θα γινει πολύ σύντομα...είσαι απο τις προσωπικοτητες που θα ήθελα πολύ να γνωρισω καλύτερα!!! Φιλια και κοιταξε τον ηλιο στα μάτια. Μπορεις.

 

Αυτό που κρατάς και βγαίνει με τρόπο μαγικό να κρατήσει, να συντροφεύει η ευαισθησία σου αυτό που έχουμε ανάγκη σε όποια ηλικία και αν βρισκόμαστε...

 

Ααα!!Γενέθλια!!Ετσι σε γνώρισα Μαγούλι μου..σαν cap cap..
ευαίσθητος..τρυφερός..παραμυθητικος..και μαγικός!!
Να'σαι καλά!!και..με αστερένιες μαγικές διαδρομές!!
Φιλί!! :)

 

Χρόνια πολλά για το δημιούργημα σου.Εύχομαι να προχωρήσει και να αναπτυχθεί πολύ ακόμη!
Και να έχεις πάντα το Καπ Καπ σου από κοντά!Πάντα!

Την καλησπέρα μου..

 

Venus μου σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά για όλη την στήριξη σου! Είσαι απο τα πρώτα μέλη που αρχισαν να μου κάνουν παρέα!


Πραγματικα χαιρομαι τοοοσο πολύ που εχουμε γνωριστει εστω κι ετσι!

 

Γιαγιά Αντιγόνη...απο τα πιο ξεχωριστα μου ξωτικα!!!

Ζεστη αγκαλια σου στελνω!!

 

Ιλυς του Χρονου...εισαι πάντα εδώ και μου δίνεις δύναμη και κουράγιο! Να είσαι πάντα καλά!

 

Unidentified να είσαι καλά γλυκιά μου!!! Με τον Καπ Καπ είμαστε ενα!!!

 

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ! ΜΕ ΓΕΜΙΖΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ!