ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Μerlin needs Help!

Αγαπημένα μου ξωτικά,

Η Σημερινή ημέρα είναι πολύ σημαντική για μένα,

ένα μεγάλο ραντεβού που περίμενα με βρήκε! Κάντε μια καλή σκέψη και ευχηθείτε να πάει καλά!!

Χρειάζομαι κάτι από τη δύναμη σας!



Εlves Bless Me!

71 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

http://www.youtube.com/watch?v=VZoRQFREPcU&feature=related

 

Ανωνυμεεε σε ευχαριστώ πολύ!! Βάλε ομως και το ονομα να ξερω ποιος μου εύχεται!

 

I will cross my fingers, and make a wish for you!
Ολα να πάνε καλά, όπως τα θέλεις.

σε φιλώ

 

Εύχομαι καλή καλή επιτυχία! Στη Γαλλία για καλή επιτυχία λέμε : Merde! Βασικά σημαίνε -συγνώμη κι όλας- σκατά, αλλά αυτό είναι το έθιμο για καλή επιτυχία!!

 

θα σου ευχηθώ μέσα απο την ψυχή μου, σκατά στα γαλλικά!!!! :)))
Καλή επιτυχία Μερλινάκο!! Όλα θα πάνε καλά!
Καλημέρες!

 

έεειιιι :)
φυσικά και θα πάνε όλα καλά!
Cap Cap.. ;)

 

Η σκέψη μας σε συντροφεύει... καλή τύχη στο όνειρο...

 

Πάρτη όλη μου την θετική ενέργεια...

Όλη δικη σου!!!!!

Καλη επιτυχία σε ό,τι κανεις!!!!

Όλα να πάνε όπως τα θες!

φιλιά

 

Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα σε ευχαριστώωωω!!!! <3

 

Κεβιν μου να είσαι καλα!! Την ήξερα τη φράση οποτε δεν παρεξηγω χαχαχα!

 

next_day σε ευχαριστώ για τις ευοσμες ευχές σου!!! χαχα!

 

MArco μου θα το φροντίσω χεχε!

Ευχαριστω φιλε!

 

Sou stelno thetikonia gia na pane ola kala!!!!

 

Ανωνυμε....ας μη μου το λες!

Φτάνει που εύχεσαι!

Φιλια!

 

Δραπέτη μου σε ευχαριστώ! Παρα πολυ!

 

Flash..παντα ο Καπ Καπ βαζει την ουρίτσα του! Ελπίζω και τώρα!

 

Οδοιπόρε μου σε ευχαριστώ για τις ομορφες σου ευχές! Ελπίζω να π'ανε όλα καλά!

 

Ολη η θετικη μαρουλοενεργεια (που τελευταια ειναι τεραστια) σε ακολουθει απο δω και περα!!
Για το αντιτιμο θα τα βρουμε χαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

 

(Cou) Coula σε ευχαριστώ!!!! Μου δίνεις πολύ κουράγιοοο!!! Τη χρειάζομαι αυτη τη δύναμη τώρα!

 

musicbug θελω κι αλλα κι αλλα κι αλλα θετικονια!!! χαχα!!!

Φιλακια!

 

Μαρουλακι μου οτι θελεις αν γινει!!!

Οτι θελεις!!!

Ευχαριστώ...για τη Μαρουλοενεργεια!!!

Σμουάτς!

 

σου στελνω όλη τη θετική μου ενέργεια. και είμαι σίγουρη ότι όλοι το ίδιο κάνουν.

περιμένουμε να μας πεις άν πέτυχε!

 

Ευχαριστώ Ριάκι μου!!! Θα σας ενημερώσω!!!!

 

Καλη επιτυχια Δημητρη μου.Να σκισεις.:D

 

Όλοι οι bloggers στο πλευρό του Μάγου Merlin !!!!!
Όλες οι ευχές να σε συνοδεύουν αγαπημένε μας Μάγε.
Καλή επιτυχία και περιμένουμε νέα.

Φιλιά ,φιλιά ,φιλιά.

 

ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΡΟΚΑΡΕΙΣ ΞΩΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

Σου στέλνω όλο το Θετικό μου Κάρμα!

 

Είσαι ο Μέρλιν. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην τα πας τέλεια. ;)

Ωστόσο, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ POCKY PARTNER!

 

Τι έγινε βρε παιδιά;; Α.. και μουσική από ρόκι! Καλή δουλειά μυρίζομαι, οι φίλοι παραπάνω μάλλον ξέρουν, να ευχηθώ κι εγώ, καλή επιτυχία :)

 

Χμμ, στέλνω θετική ενέργεια σε τιμητικό άρμα με ζεμένους επτά λυκανθρώπους. =D

 

ευχές για ότι θες λοιπόν

 

Ειιιιιι...... μαζίσου οι σκέψεις μου... να πάνε όλα καλύτερα απο καλά!!!!

 

οι νεραιδες και τα ξωτικα μου ακουσαν την επιθυμια σου και προσπαθουν αμεσως να την πραγματοποιησουν!!!!!
ξεχασα να σου συστηθω: ειμαι μια νεραιδομαγισσα και κατοικω στη νεραιδοχωρα...

 

Όλα καλά θα πάνε..

επειδή το λέω εγώ!!
χαχα

αλλά θα μας πείς τι ραντεβού είναι;
αν είναι γυναικοδουλειά, τότε να ευχηθώ δίς..

καλησπέραααααααααα :)

 

μια χαρά θα τα πας, δε σε φοβάμαι εσένα!

 

Fleur μου σε ευχαριστώ πολύ!

να εισαι καλααααα!!!!

 

Anlin,the sunray bless me bless me!

 

Dreamcatcher στειλε πράγμα!!! ΘΑ το χρειαστώ μέχρι την παρασκευή!!!!

 

Dream Girl ευχαριστω!!!!

ΤΟ "Εισαι ο Μέρλιν" έγραψε χαχαχαχα!

 

MAXIMUS εχω βάλει τα μεγάλα μεσα ντοπαρισματος!!!!

Να εισαι καλα!!!

 

Σελήνη στειλε οτι μπορείς!!! Θα σου γυρισω το αρμα στη πρώτη ευκαιρια!!!

 

BLUEPRINTS να εισαι καλαα!!!

 

Νερένια μου ομορφιά μου!!!!

Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ!!!

 

apinkdreamer καλως όρισες στο βασιλειο μου και χαιρετισμούς σε όλο σου το μαγικο κόσμο!!!

 

Ευρύνοε υποσχομαι με το που μάθω αν είναι θετικη η απάντηση...θα το μαθετε!!!!!!

Σε ευχαριστώ πολυ!!!

 

Gi Gaga Kouni Beli σε ευχαριστώ!!! Φιλάκια πολλα!

 

Καλή επιτυχία σου εύχομαι ,είμαι σίγουρη ότι θα την εχεις...
καλησπέρα...

την δευτέρα ήμουν Αθήνα,έτρεχα και δεν μπόρεσα να σας ακούσω και μιλάμε έσκασα,τες πα την επόμενη...

 

Σε βρήκε και δεν θα σε αφήσει!

Εγγύηση Elves LTD

Φιλιά
Καλό βράδυ
:-)

 

Μονο μια ? Χιλιαδες θετικες σκεψεις σου στελνω φιλαρακι μου...Τα καλυτερα ερχονται και θα γινουν πραγματικοτητα!!!

 

Όλα θα πάνε κατ’ ευχήν να είσαι σίγουρος!!!!! Φιλιά!!!!!

 

Η μουσική που επέλεξες ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ :)))

Κλείνω τα μάτια και σου εύχομαι απο καρδιάς να έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς !!

 

Καλή επιτυχία!! Εύχομαι να σου πήγαν όλα καλά!!!:)

 

Έστω και αργά καλή επιτυχία ξωτικό, αν και δεν την έχεις ανάγκη εσύ!

KEEP ROCKING ELF!!!!

 

Άι ΣΤΟ ΚΑΛΌ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΌΜΑΞΕ Ο ΤΙΤΛΟΣ:)ΚΑΛΉ ΕΠΙΤΥΧΊΑ....

 

ΦΟΥΛΗ μουυυ με ρωτούσε η Μαρκέλλα που είσαι τη Δευτέρα!!! Φιλάκια και ευχαριστώ!

 

Βάσσια μου γλυκιαααααααα!!!! Ας ελπισουμε οτι μέχρι την παρασκευη θα με συντροφεύει!!!

 

Iανε μου Ιανε μου να ξερες ποσο σε ευχαριστωωωωω!!!!!

 

stavroula μου μακαρι!!! Η Σημερινή ημέρα και η αυριανη είναι οι κρισιμες!!!

 

Σταλαγματιά μου ευαισθητη και πανταχου παρούσα!!!
ΣΕ υπερευχαριστω!!!!

Το Gonna fly now ειναι απο τα αγαπημένα μου themes.

Σε γλυκοφιλω!

 

Ginny μου πηγε πολυυυυ καλα!!! Τα αποτελέσματα την Παρασκευή!

 

Lazarus ποτε δεν ειναι αργα!! χεχε

Την Παρασκευή θα ξέρω πως πήγε...οποτε τις χρειάζομαι τις ευχές!!!!

 

VAD μου..για καλο ζήτησα βοηθεια!! χεχε

Σε ευχαριστώ για την στήριξη!!!

 

Venus μου!!! Να είσαι καλά!! Ολη αυτή η δύναμη που μου στείλατε να ξερετε επαιξε ρολο...γιατι πήγα πολύυυ καλα!!!

 

Μπραβοοοοοοοοοοοοοοοοοο



αν και δεν περιμενα κάτι αλλο!!!!!!


Φιλιά!

 

Εγώ τώρα θα ευχηθώ στα καλά αποτελέσματα!!!

Πολλές καλημέρες θετικής ενέργειας! :))

 

Nερενια μου σήμερα κρίνονται ολα!! Μακαρι να ειναι θετικη η απάντηση!

 

Radio Marconi σε ευχαριστώ πολυ παρα πολυ!!! Σημερα η Μεγαλη Μέρα!

 

Για πες, τι ραντεβού; Διότι αν είναι ρομαντικό θα σου κάνω βουντού *χίπυ*
Αν είναι επαγγελματικό, may the force be with you. :Ρ
Πολύ άργησα, αλλά ας πάει στο διάολο. :Ρ