ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Οn Air...και πάμε σαν άλλοτε!


Μετά από αποχή...Τεσσάρων (!) Χρόνων επιστρέφω σε ένα πραγματικά μαγικό χώρο για μένα...

Αυτό του Ραδιοφώνου...! Tου Δικτυακού Ραδιοφώνου!
Από αυτή την Δευτέρα και κάθε Δευτέρα 6-8 το απόγευμα εγώ και η κολλητή μου φίλη και  θα σας κρατάμε συντροφιά στον www.moreradio.gr!

Εκεί δεν θα δείτε μια άλλη πλευρά μου..

Πιο εξωστρεφής, πιο κεφάτη ...πιο ανθρώπινη!

Σας περιμένω όλους...

Για  να πάρετε μια ιδέα του τι σας περιμένει...σας παραθέτω την παρουσίαση μας...!

Δυο παιδιά θαύματα. Δυο παιδιά με ιδιαίτερες ικανότητες. Δυο παιδιά ΚΟΥΜΠΙΑ!
Η Μαρκέλλα ξεκίνησε αμούστακο κορίτσι από το χωριό της με όνειρα, μια βαλίτσα και 1 Votre Beaute για να έρθει στη μεγάλη πόλη.  Πάλεψε με δράκους, πεντικιουρίστριες και με κάτι άλλες κοντές και έκανε το όνειρό της  πραγματικότητα. Πιστεύει στην παγκόσμια ειρήνη και η αγαπημένη ηθοποιός της είναι η Αλίκη Βουγιουκλάκη. Θεωρεί πως το ραδιόφωνο θα της δώσει νέα φτερά, μεγαλύτερα κι από της Serena Plus! Το αγαπημένο της γυναικείο όνομα είναι το Μπεμπέ (Καμία σχέση με τη Λιλύ!). Η Μαρκέλλα έχει σπουδάσει ηλεκτρολόγος μηχανικός ( όχι μωρή…δεν θα σου πω τώρα το αστείο που περιμένεις να ακούσεις!) και ξέρει αγγλικά, γαλλικά και αραβικά (να δεις διάλογο με την αραβική πίτα να σου σηκωθεί η τρίχα). Το αγαπημένο της νούμερο είναι το 30, καθώς είναι αυτό του οξυζενέ που χρησιμοποιεί και την οδήγησε στην επιτυχία.
Ο Δημήτρης πάλι είναι από το γένος των Δελαφράγκα (Ναι, ναι…θειά του είναι η Τζέλα –αυτή η καραπουτ**** θέε μου σχώρα με-)! Έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς με διδακτορικό στο Τραμ το Τελευταίο! Ακούει σε ονόματα όπως Μέρλιν, Ξωτίκι, Τζακ και ενίοτε και Σουλτάνα (Μεγάλη ιστορία χρυσή μου, να στα πω και να τρέχει ο δάκρυς κορόμηλο!)! Το άλλο μισό του ‘Είναι’ του το έχει αφιερώσει στον εξοπλισμό καταστημάτων και στις ανακαινίσεις εσωτερικών χώρων. Παλιός Αθλητής του Στίβου ( ε όχι και συνομήλικος του Κουκοδήμου) θαυμάζει τους ανθρώπους με (Άστρα και…) όραμα. Επίτιμος Πρόεδρος του Τάγματος των Ιπποτών της Ανοιχτής Παλάμης και βραβευμένος με την Χρυσή Τσούχτρα για το 2009. Έχει και κότερο…Πάτε μια βόλτα;;;
Τα θέματα που θα πραγματεύονται στο δίωρο μαγκαζίνο τους θα είναι βγαλμένα μέσα από τη ζωή (όχι τη Λάσκαρη…). Στόχος τους είναι να γίνουν πρωθυπουργοί (Ναι ρε ντουέτο;;; Τι ζόρι τραβάς τώρα;;;) και να κλείνουν τη Βουλή για γαμήλιες δεξιώσεις και λοιπά πάρτυ(Καλό το Αβέρωφ το καλοκαίρι…αλλά το χειμώνα βγάζει πούντα!). 




 Οι συμβουλές που δίνουν σε όλους τους ακροατές είναι:
1. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής απομακρύνεται τα μικρά παιδιά από τον υπολογιστή.
2. Αν θέτε να ακούσετε μόνο ελληνικά, να φύγετε. Αν θέλετε να ακούσετε μόνο ξένα, να φύγετε κι εσείς. Αν θέλετε να ακούσετε από Κατερίνα Στανίση μέχρι AC/DC τότε είστε στο σωστό μέρος.
3. Σε περίπτωση που θέλετε να μας στείλετε φαγητό, ρούχα ή δώρα αγάπης μην διστάσετε να το κάνετε. Μην ανησυχείτε. Θα τα κρατήσουμε.
4. Κουβαλάτε πάντα 3 Lexotanil. Ποτέ δεν ξέρεις τι θα πάθεις με αυτά που θα ακούσεις εδώ!
5. Καλέστε στο 210 8070703 σε περίπτωση που τα λεξοτανίλ δεν σας πιάσουν. Κλινική Σινούρη θα απαντήσει. Πείτε από τη Μαρκέλλα και τον Δημήτρη. Θα καταλάβουν.





Σας περιμένω όλους σε αυτό μας το ξεκίνημα!





54 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Ελιωσα με την παρουσιαση. :Ρ

Τωρα ξερω τι θα κανω αυτην την Δευτερα. Κρατα γερα το ονομα των Δελαφραγκα.

Ειναι η τιμη της οικογενειας.:Ρ

ΥΓ: Στο Σινουρη εχω δικη μου [τερυγα με το ονομα μου απανω. Δεν χρειαζομαι κοννε εκει :Ρ

 

Εννοείται θα το τιμήσω το ονομα μας!!!
ΚΑι με το παραπάνω!!!

Περιμένω σχόλια και εντυπώσεις!!!

 

χα χα καλό, τέλεια, Χρυσή Τσούχτρα!! Μαρκέλλα, Δημήτρη καλό ξεκίνημα. Άντε να ακούσουμε τις φωνές σας :))

 

Μaximus ευχαριστώ για τα σχολια και τις ευχές!!!

 

Ανυπομονώ να έρθει η δευτέρα να ακούσω την εκπομπή σας......
καλή επιτυχία,που απ ότι διάβασα σίγουρη την έχετε!!
καλό μήνα....

 

ΦΟΥΛΗ ΜΟΥ!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!

Σε περιμένουμε!

 

Ε ψιτ, αν χάσω καμία εκπομπή ελπίζω να τις έχεις κρατημένες!

Άντε καλή επιτυχία και πάλι!

 

Eννοείται! Ολο το οπτικοακουστικο υλικο!

 

Δεν θα πω πολλά, δεν χρειάζεται άλλωστε, θα σας ακούω κι εγώ!!
Φιλιά και καλή αρχή

 

Ευχαριστούμε Γλυκιά Αλήθεια μας!!!!

Πολυ Πολυ ΠολΥ!

 

ανυπομονώ να σας ακούσω!
καλό ξεκίνημα επανόδου στο net radio.. :))

 

Ευχαριστούμε Anael!!! Να είσαι καλα!!!

 

Ουχ, ελπίζω να το θυμηθώ και να είμαι κοντά σε υπολογιστή εκείνη τη στιγμή! Θα έχει γούστο, αυτό είναι σίγουρο!

 

Ααα τέλειαααα!!!!!
Καλό ξεκίνημα παιδιά θα είμαστε εκεί.. τώρα το χωρίς παιδιά δεν στο εγγυώμαι αλλά ξέρεις τώρα, έχω ένα μικρό μάγο μέσα στο σπίτι;)

Ελπίζω να έχετε και chat να λέμε και καμιά μπαρόλα:))

 

Αrt. κι εγώ το ελπίζω!!!! Περιμένω σχόλια!

 

Μargo μου!!!! Αληθεια;;;; Ναι εχουμε και τσατ...!

σε περιμένω!

 

Δραπέτη μου σε ευχαριστω!!! Πολυ ρε!

 

Κατ' αρχήν η παρουσίασή σας είναι άπαιχτη. Κατά δεύτερον, απολαύστε το. Κατά τρίτον... είμαι σε περίοδο αποτοξίνωσης, από το 2002 (παλιός στο κουρμπέτι του ραδιοφώνου... των εκπομπών. Από τότε που υπήρχαν οι "πειρατικοί"... έως το 2002. Αλλά ως ακροατής κάνω εξαιρέσεις στην "αποτοξίνωσή" μου. Ελπίζω να ανεβάζεις στο blog τα αρχεία των εκπομπών για να έχουμε τη δυνατότητα να τις ακούμε σε "ανύποπτο" χρόνο.

 

με τέτοια παιδιά κουμπιά, δε θα λείψουμε!

επειδή εγώ δουλεύω εκείνη την ώρα, πως μπορώ να ακούσω την εκπομπή άλλη ώρα;;;

 

Καημένη Μαρκέλλα.
Σε λυπάμαι! :(

Για την παρουσίαση στα έχω ξαναπεί,έλιωσα!!

Λατρεμένη η εκπομπή την Ψυχολογία του ΑΠΘ να την υπολογίζεις στις εκπομπές σου Ξωτικό μου! :hippie:
Τις ευχές μας στην ραδιοφωνική σου επάνοδο Μέρλιν!

 

Χμμμμ ..... εκει θα είμαστε .... λείπει ο Μάρτης;;;;;;;;;;



Αυτη τη χρυση Τσούχτρα ...πως την παίρνεις;;;;;

 

Αααα και χρόνια πολλά και για το μπλογκ!
Σε 9 μέρες έχει γενέθλιααα 1 έτους σωστα?:joy:

Να τα χιλιάσει!:joy:

 

Γειά σου Merlin!Θα προσπαθήσω οπωσδήποτε να συντονιστώ και εγώ!

 

Καλημέρα :-)

Χαίρομαι που θα ξανακάνεις κάτι που τόσο αγαπάς.
Καλή επιτυχία και εμείς καλές ακροάσεις.

Φιλιά

 

Καλημέρα και Καλή Αρχή!!!
Θα σας ακούω απο τη δουλειά!!!

 

Ria μου θα προσπαθήσω να ανεβάζω και αποσπάσματα!

Ευχαριστω για το θαρρος που μας δινεται!

 

Lazarus το κακο σου το φλάρο αγαπητέ!

Εμένα να λυπάστε!!!

Ευχαριστώ πολύ Λαζαρούκο για τις ευχές πραγματικαααααααα!!!!

Και καλή αρχή και στα δικά σου!

 

Νερενια μουυυυυυυ!!! Ευχαριστω!

Την τσούχτρα την παιρνεις ακολουθως..

Πας Παρασκευη βραδυ γυμνος να σε περάσουνε τα 40 κυματα. Τωρα εναι πανω ενα κατω δεν πειράζει.

τα αλλα θα στα πω απο κοντά.

 

Lazarus παλι εδώ;;;

Ναι ναι εχω μερικές μέρες για τα γενεθλιάκια!!!

Περασε κι ολας ενας χροοοοοονος!

 

Kévin μου σε περιμένω!!! Ελπιζω να τα καταφέρεις!

 

Βάσσια μου να εισαι καλα! Το κάνω για μένα που λένε!!!

Ελπιζω να το απολαύσετε!

 

karkinos7 ευχαριστούμε!! Να μας ακους να μας ακους!

Φιλια πολλα!

 

Μανώλη μου είχα έμπνευση οταν την έγραφα! χαχαχα! Θα ειναι τιμη μας να μας ακούσεις!

Θα προσπαθήσω να κάνω αποθηκούλα με τις εκπομπες!

 

Καλησπέρα!

Μία ερωτησούλα: εγώ που θέλω να παρακολουθήσω την εκπομπή σας, δε θα μπορώ; Επειδή είμαι ακόμη... παιδί;

Αδικία! :Ρ

 

Α έχει και οπτικό το μαγαζί; Πολύ θέλω να σε δώ να κάνεις την κόρη... ε, τον γιο ήθελα να πω του γένους δελαφράγκα.
Γουστάρω. Καλά η παρουσίαση ήταν κλασσικά Μερλινίστικη (τίγκα στην κατινιά, χαίρε, χαίρε) και φυσικά θα προσπαθήσω να μην χάσω πολλά. Την τρίτη λυκ μου μέσα, δεν πρέπει να το χάσω αυτό! :Ρ

 

Dreamcatcher εσύ ειδικά παίρνεις άδεια απο τη Διεύθυνση!

Σε περιμένουμε!

 

Creep ευχαριστούμε πολύ για τη στήριξη.

 

Kαλή αρχή !!και καλές ακροάσεις να έχουμε!!
:)

 

μα εννοειται ότι θα είμαι μαζί σου!
'Αντε να ακούσουμε και την φωνούλα σου!!!!
Στην πρώτη ακροάση που θα καταφέρω (γιατί συνήθως εκείνη την ώρα είμαι στον δρόμο) θα με καταλάβεις!!! χαχαχα!!!
Καλημέρες!!!

 

Καλη αρχη!! Θα εχει πολυ γελιο μου φαινεται.. Θα το σημειωσω για να μην το ξεχασω χαχαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

 

Βρε κι έλεγα κι εγώ τι θα κάνω όλον τον χεμώνα 6-8 μέχρι ν΄αρχίσουν τα τηλεοπτικά παράθυρα; :)))

Kαλή καλή επανεμφάνιση και πάντα τέτοια δημιουργικά....

 

IΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ευχαριστούμε πολύ! Περιμένω σχολια!!!

 

next_day θα προσπαθησω να ανεβάσω κι εδώ κομμάτια!!

Σε φιλωωωω!!!

 

ΜΑρουλάκι σήμερα σημερα!!!

Σε περιμένω!

 

Φοραδίτσα...είδες;;; Σου βρήκα εγώ τι θα κάνεις!!!! Αντε σε περιμένω!!!

 

χαχαχχα...Τελεια παρουσιαση!
Θα σας ακουσω σιγουρα.:D

 

Έχασα το opening αλλά θα σας ακούσω, θα κάνω σχόλια ...και σας προειδοποιώ πως είμαι απαιτητικός ακροατής!!!! :))

Ως παλιός ραδιοπειρατής των Μεσαίων και των FM σας εύχομαι καλές εκπομπές!!!!

 

Με τις ευχές μου!!!!! Καλή αρχή!!!!!!
Φιλιά πολλά!!!!!

 

Fleur ευχαριστούμε που ήσουν εκει!!!!

 

Radio Marconi περιμένουμε και είμαστε ετοιμη για τη κριτική σου! Τη θελουμεεε!!!!

Ελπιζουμε να εισαι εκει την επομενη Δευτέρα!

 

Σταυρούλα σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Να είσαι καλά!

 

Kalh arxh vre kswtiko!! Twra eida thn anarthsh sou...elpizw next time n'akousw ki egw thn ekpomph :D

 

Pakmiako Ergaleio σε περιμενουμε!!!!