ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Αντίο σε μια πραγματική ΚΥΡΙΑ!


Έφυγε από αυτή τη διάσταση μία από της τελευταίες σημαντικές λαϊκές τραγουδίστριες.
Βασιλικό το όνομα της αντάξιο του ταλέντου της.
Μια φωνή σωστή, σταθερή, λαϊκή και αναλλοίωτη στο χρόνο.

Η Δούκισσα αποτελούσε για μένα σύμβολο.
Η φωνή της κουβαλούσε κάτι από τα περασμένα γλέντια της οικογένειας μου. Τότε που όλοι οι αγαπημένοι ήταν εδώ.
Η φωνή της κουβαλάει κάτι από τις Κυριακές που μαζευόμασταν όλοι η οικογένεια στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς.
Μου θυμίζει τη δική μου αθωότητα.
Τα μεσημέρια της Α δημοτικού και το φαγητό που υπήρχε στο τραπέζι.

Θυμάμαι σαν τώρα το πρώτο τραγούδι που μου ψιθύριζε η γιαγιά μου στα 2 μου όταν με έπαιζε..."Το Μωρό"..

Η Γιαγιά μου με τη Δούκισσα μέσα στο μυαλό μου ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες. Λόγω στυλ, Λόγω της αγάπης που έτρεφε η Γιαγιά μου στη φωνή της.

Αυτό που διαφοροποιούσε τη Δούκισσα από τις περισσότερες λαϊκές τραγουδίστριες ήταν η αξιοπρέπεια και το αγνό της φωνής της.
Δεν υπήρχε λαγνεία στην ερμηνεία της. Αγνότητα και αξιοπρέπεια μιας ψυχής που από τα μάτια φαινόταν το πόσο καθαρή ήταν.
Είχε μια μαγκιά γυναικεία. Καθαρά θηλυκή και καθόλου πρόστυχη. Τα έλεγε "Ατάκα κ Επιτόπου"

Είμαι πολύ παιδί της φαμίλιας.
Παιδί των αναμνήσεων.
Παιδί των οικογενειακών γλεντιών.
Παιδί των παραδόσεων.
Παιδί γενικώς.

Η Δούκισσα και ο θάνατος της πραγματικά με έκαναν να βουρκώσω.
Ίσως γιατί ένιωσα πως χάθηκε ένας κομμάτι των αναμνήσεων μου.
Ίσως γιατί η Δούκισσα ήταν μία απο τις φωνές της παιδικής μου ψυχής.
Κάτι σαν δικός μου άνθρωπος.
Κάτι ολότελα δικό μου.

Αντίο σας...Αρχόντισσα.

11 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Xairomai pragmatika pou ekanes post gia tin Doukissa, einai to ligotero pou mporoume na kanoume gi'ayti ti gyneka. Axioprepis parousia tosa xronia, statheri axia kai dynami sti mousiki. Tha mas leipsei poly!!!
RIP

 

Musicbug μου είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω!

Στακάτη και Κυρία!

Ταλέντο απο τα λίγα!

Χαιρομαι που σου άρεσε!

 

Ας αναπαυτεί η ψυχούλα της!

Πάντα θα τη θυμόμαστε με αγαπη

 

Το μονο σίγουρο Coula μου!

 

Υπέροχη φωνή και μοναδικές ερμηνείες ....καλό ταξίδι!!

 

Έχω συγκλονιστεί πραγματικά!Ταλέντο από αυτά που δεν εμφανίζονται δεύτερη φορά η Δούκισσα!
Καλό ταξίδι!

Υ.Γ.:Και καλό μήνα Merlin!

 

Καλο της ταξιδι..

Απορω γιατι δεν εγινε οχι ντορος αλλα μια καλη και ουσιαστικη ενημερωση για τον θανατο της απο τα μμε, τουλαχιστον αυτες οι αναφορες που ειδα εγω δεν με καλυψαν.. Δεν ηταν ανταξιες της.. Βεβαια δεν ειδα πολλα καναλια αλλα και στο νετ δεν εγινε ''χαμος'' απλα μια αναφορα και τπτ αλλο.. Ασχολουμαστε με αλλα και με αλλα και ενα καλο και σωστο αφιερωμα δεν μπορουμε να κανουμε εκει που πρεπει.

Χαιρομαι που εσυ εκανες ενα αφιερωμα''ψυχης''..

Μαρουλοφιλακια!

 

Κυρία με τα όλα της....
καλό μήνα Μerlin....

 

Πραγματικα ενας θρυλος του ελληνικου λαικου τραγουδιου.Ολοι μας ξερουμε τα τραγουδια της ολοι μας τα εχουμε σιγοτραγουδησει.

Αναπαυσου εν ειρηνη Δουκισσα θα σε θυμομαστε παντα οταν ακουμε τα τραγουδια σου και οχι μονο.

Ευχαριστω για την αφιερωση στην μνημη της. :)

 

Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας!!!

Χαίρομαι που αγαπήσατε κι εσείς αυτή τη μεγάλη φωνή!

 

Γεια σου, Merlin!
Θα διάβασες σίγουρα το σχετικό σχόλιό μου στο blog του Bosko.
Την αγαπήσαμε όλοι μας για τους ίδιους λόγους.
Γιατί τα άτομα της γενιάς μας, όλες οι γιαγιάδες μάς έχουν παίξει στα γόνατα
τραγουδώντας "Το Μωρό" της Δούκισσας.
Κι αν δεν έγινε ο πρέπων χαμός στα ΜΜΕ,
είμαι σίγουρος ότι η Δούκισσα από εκεί που είναι τώρα
θα έχει πάρει όλη την αγάπη όσων από εμάς νιώσαμε την ανάγκη
να τη μνημονεύσουμε με μια ανάρτηση ή ένα σχόλιο...