ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Μια Σφυρίχτρα ρε παιδιά!!!!

Υποτίθεται ότι είστε μαζί.
Υποτίθεται ότι αγαπιέστε. 
Υποτίθεται ότι μιλάτε μεταξύ σας.

Μα κάποια στιγμή έρχεται η στιγμή που συνειδητοποιείς ότι τελικά αυτά που άκουγες τις ώρες της αγκαλιάς δεν ήταν αυτό που πίστευες.
Έρχεται η στιγμή που συνειδητοποιείς πως αυτά που διάβαζες μέχρι τελευταία στα μηνύματα της καλημέρας και της καληνύχτας ήταν μάλλον κειμενάκια του ημερολογίου και όχι λόγια καρδιάς.
Έρχεται η στιγμή που συνειδητοποιείς πως η φάση ήταν στημένη.

Δεν πειράζει ωστόσο. 
Ούτε για τη στημένη φάση.
Ούτε για τη έλλειψη της συναισθηματικής νοημοσύνης.
Ούτε για το φιάσκο.
Ούτε για τον ανέντιμο τρόπο.
Αυτή τη φορά δε με πειράζει. Δε νιώθω θυμό.
Ξενέρωσα. 

Δε μου κάνει καρδιά να στενοχωρηθώ.
Δε μου βγαίνει καν δάκρυ. 
Ούτε καν θέλω να πάρω τηλέφωνο!
(Χριστέ μου, πως έγινα έτσι;;; Δε με αναγνωρίζω!)
Αν δεν είχα και τα γνώριμα πονάκια χωρισμού στο στομάχι  τότε θα πήγαινα ντουγρού για ψυχανάλυση. 

Γιατί θέλω κάτι καλύτερο, κάτι πιο αληθινό, κάτι πιο μαγικό.
Θέλω κάτι ΠΙΟ από αυτό που αφήνω πίσω μου.

Σε αγαπάω.-
Αλλά προτεραιότητα μου είναι να με αγαπάω περισσότερο.--

Κι όπως πολύ σοφά λέει και ο σιχαμένος Πάνος Κιάμος...
Σφύριξα κι έληξες.


ΥΓ.: Χωρισμός χωρίς μπουζούκι δεν είναι χωρισμός. 






53 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Μ αρέσει που ακόμη και στην πιο δύσκολη στιγμή, γιατί όσο κι αν δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε ένας χωρισμός δεν παύει να είναι ΧΩΡΙΣΜΟΣ, εσύ έχεις το κουράγιο για χιούμορ.
Δεν θέλω να σου πω λόγια παρηγοριάς γιατί δεν ωφελούν, θα σου πω απλά πως ότι κι αν γίνει, όσα βράδια κι αν έρθουν που θα θέλεις να "εξαφανιστείς" όσα δάκρυα κι αν μουσκέψουν το μαξιλάρι, όσα λόγια κι αν θέλεις να φωνάξεις, θα περάσουν, όλα περνάνε κι όλα ξεθωριάζουν κάποια στιγμή.
Όταν πονάς να θυμάσαι πως θα περάσει....και θα περάσει θα το δεις θα περάσει....

 

Ξωτικό,

Χαίρομαι που δεν παίρνεις αυτήν την κατάσταση με πιο μελαγχολική διάθεση. :Ρ Άντε, ας ανεχτώ τον Κιάμο σε αυτή την περίπτωση.

Φάε σουπίτσα για το στομάχι *σνιφ*.

Τα λέμε!

 

Ειναι πολυ δυσκολος παντα ενας χωρισμος.
Οτι ειναι να γινει θα γινει βεβαια.

Τα λεμε.:)

 

Λοιπόν Μερλινάκο δε θα σου πω πως λυπάμαι, γιατί πολυ απλά χαίρομαι πολύ που δεν πονάς.
Είναι φορές που πολύ απλά δεν έχουμε άλλο πόνο να νιώσουμε, που δεν μπορούμε να μπούμε σε όλο αυτό το μελοδραματικό τριπάκι του χωρισμένου που πονάει, και γι αυτό πολύ απλά...Πάμε γι άλλα!

Σε φιλώ.

 

Ουτε εμενα μου αρεσει ο Κιαμος αλλα το Σφυριξα κι εληξες ειναι φοβερυη ατακα!!!!!!!!!!!!!!!ΣΦΥΡΑ

 

''Γιατί θέλω κάτι καλύτερο, κάτι πιο αληθινό, κάτι πιο μαγικό.
Θέλω κάτι ΠΙΟ από αυτό που αφήνω πίσω μου.

Σε αγαπάω.-
Αλλά προτεραιότητα μου είναι να με αγαπάω περισσότερο.''

Το παραπάνω είναι στάση ζωής..να την ακολουθήσεις στην αλήθεια!!!

Και να χωρισμός χωρίς μπουζούκια δεν υπάρχει!!!

Την Καλησπέρα μου!!!
Καλή Βδομάδα!!!

 

Όλο για χωρισμούς διαβάζω!!!

Αμαν πια! Τι συμβαίνει;

Η κριση μεταφερεται και στις σχεσεις;

Περαστικα!

Προχωρα μπροστα, μη χανεις χρονο με πονακια και σκεψεις.

Κρατα τα καλά και ψαξε το ΠΙΟ

Καλησπερα

 

Σταλαγματιά μου,

Δεν θέλω ποτέ μου να χάσω το χιούμορ μου...

Ποτέ μα ποτέ!

Αυτό σκέφτομαι οτι θα περάσει! ΝΑΙ!

 

Λιζάκι μου θα τη φάω τη σουπίτσα!!! Σε ευχαριστώ για την ανοχή στον Κιάμο!

 

Φλερ ετσι ειναι! Οτι ειναι να γινει...ΘΑ ΓΙΝΕΙ! :)

 

Δικιο έχεις! Κοιτάμε μπροστά! Αυτό θέλω μπροστά και βουρ για τα καλύτερα!

 

meanan ΣΦΥΡΑΩΩΩ και κλέφτικα!!!!χεχε

Φιλακια!!!!

 

Καρκινάκι μου είναι η δική μου σταση ζωής! Για αυτό κοιτάω ψηλά και μπροστά πλεον!

Δυσκολο το να φύγεις. Δυσκολότερο όμως θα ήταν να μείνεις!

Φιλάκια πολλα!

 

Γεια σου Κούλα εξαλλη!! χεχε!!!

Παντου μας χτύπησε η κρίση!!! Ωρα για να χτισουμε νέα πράγματα!!!
Φιλακια!!!!!

 

Σε αγαπάω.-
Αλλά προτεραιότητα μου είναι να με αγαπάω περισσότερο.''με αυτό τα είπες όλα!!! καλό απόγευμα......

 

Θες Πιο..........

GO FOR IT λοιπον....
Και μην μασας!!!!
(:

Το "πιο" ειναι εκει εξω και σε περιμενει...
Κι όσο για τον Κιάμο...
Σ΄εκφραζει;; Δωσ'του να καταλαβει!!! :ρ

 

Φούλη μου...Ετσι πάει!

Σε αγαπάω γιατί πρώτα αγαπάω εγώ αυτό που ειμαι!

 

Φυλλένια μου!!!!!

Θα φάει η μύγα σίδερο!!! χεχε!

Παμε δυνατά!

 

Θα έρθουν καλέ μου τα καλύτερα!!!
Όλα εκείνα τα ΠΙΟ που θέλεις!!!
Στο χέρι σου είναι να μην πάψεις να πιστεύεις στα αληθινά και τα μελλοντικά για να τα ζήσεις!!! :)

Φιλιά

 

Δεν θα πάψω γλυκειά μου αλήθεια!!! Θα παραμείνω το ιδιο οπτιμιστής και ονειρευτής!

Αυτό θέλω..κι ετσι θέλω να ζω!

 

Α ρε Κιάμο με τα τραγούδια σου!!:ΡΡ

Σφύριξες και έληξε!!

Και άντε γεια δηλαδή, πολύς της έπεφτες. >_>

Συνεχίζουμε δυνατά!!! Και με κάτι πιο μαγικό!!

 

Ένας χωρισμός είναι πάντα στενάχωρος.
Ο χρόνος που διανύουμε μέχρι να σβηστεί (γιατί όσο και αποφασισμένοι να είμαστε, υπάρχουν στιγμές που μοιραστήκαμε) είναι λυτρωτικός.

Μέχρι το ΠΙΟ να εμφανιστεί και να σε βρε έτοιμο και ξεκάθαρο.

Καλή εβδομάδα

 

Εσύ Κιάμο; Απλά πες μου πότε να σου στείλω pocky. :)
Σοβαρά τώρα, χαίρομαι που δεν το έχεις πάρει άσχημα. Παραμένεις ο Μέρλιν. ^__^
Άντε για το κάτι ΠΙΟ, τώρα. ;) :*

 

Μην ανησυχείς. Το ότι δεν στεναγχωρήθηκες όσο περίμενες, σημαίνει ότι ούτε και εσύ ίσως αγαπούσες όσο έπρεπε και αυτό γίνεται καμία φορά από ένστικτο, το οποίο σε τέτοιες περιπτώσεις λειτουργεί καταλυτικά. Προχωράς λοιπόν μπροστά και από μένα ευχές για το καλύτερο!!!!! Φιλιά!!!!!

 

Αν εισαι ποδοσφαιρόφιλος,να σου στειλω το Δαλούκα,για να σφυριξει κανενα πέτσινο πέναλτι,αν θελεις να σωθει η παρτιδα:))

 

"Χωρισμός χωρίς μπουζούκι δεν είναι χωρισμός". Χαχαχα

 

Καλως ηρθες στο κλαμπ των απανταχου χωρισμενων yessssss!! Φανταζομαι πηρες την σφυριχτρα καθως μπηκες εαν οχι θα στην στειλω με κουριερ!!

Μαρουλοφιλακια!

 

Καλησπέρα Merlin! Σου δίνω συγχαρητήρια για την ευθυμία σου, έστω και μπλογκική. Δε χρειάζεσαι ψυχανάλυση, απλά ο ''καλός'' και αγαθός άνθρωπος κάποια στιγμή σταματά να είναι το κορόιδο και βλέπει μπροστά του. Όπως είπε και η καταπληκτική Σαμάνθα:P "Σε αγαπώ, αλλά αγαπώ εμένα περισσότερο."
Φιλιά πολλά!

P.S. Το μπουζούκι είναι απαραίτητο στην προκειμένη!;)

 

Μάγε μου, έτσι ειναι η ζωη κύκλος...

αλλά να σου πω όταν θα βρεις αυτό που θες και σε βρει και κείνο...τότε μπουζούκια θα έιναι η κάθε μέρα σας ....


Φιλιά καλό μου....

 

Σήμερα έχω διάθεση για σοβαρό σχόλιο!

Σκέφτεσαι πως δεν μπορείς να ζήσεις χωρίς τον άλλον, πως δεν θα καταφέρεις να τον ξεπεράσεις και ξαφνικά γίνεται κάτι και ξενερώνεις, έτσι απλά, σαν να γυρίζεις ένα διακόπτη. Καλύτερα που ήρθαν τα πράγματα έτσι.

Χάθηκε ο έρωτας, το πάθος για τον άλλο, αυτό που έκανε τη καρδιά να κτυπά σε άλλους ρυθμούς όταν τον πρωτοείδες, αυτό που σε απογείωνε στο κρεβάτι, αλλά δεν χάθηκε η αγάπη. Θα συνεχίζεις να χαίρεσαι όταν θα χαίρεται και να στεναχωριέσαι όταν θα στεναχωριέται.

Και αυτό που θέλεις τώρα είναι ...τον επόμενο έρωτα. Βάλε ένα ποτηράκι να πιούμε! :))

Πολλές καλημέρες!!!

 

το χεις...το χεις...να σαι καλα..καλη δυναμη και πανω απο ολα καλη τυχη..

 

Anlin,the sunray δεν ξέρω αν της επεφτα πολυς πάντως σίγουρα ήταν λίγος ο τρόπος που ειπώθηκε το αντίο απο μεριά της.

 

Βάσσια τωρα ειμαι κάπως έτσι...deletarw!
:)))

 

Dream Girl οτι και γινεται πάντα μένω Μερλιν τελικα!!!!

 

VAD και η παρτίδα να σωθεί το παιχνιδι είναι χαμένος χρόνος πια.

 

the writer..τα σωστά να λέγονται!

 

Ginny εισαι ο ανθρωπος μου!! χεχε! Με νιώθεις απολυτα!!!! :)

 

Νερένια μου υπάρχει;;; υπάρχει αυτό το άλλο;;;

Απορώ...Τελικά οι άνθρωποι ειναι το πιο αλλοπρόσαλλο δημιουργημα!

 

Radio Marconi αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι οτι τελικά δεν αγαπήθηκαμε το ιδιο. Μάλλον δεν αγαπήθηκα. Κατι το αδειασμα, κάτι το ένα κάτι το αλλο...χαθηκε οτι ειχε χτιστει.

 

mariposa μου είμαι καλα! Ευτυχώς αυτή τη φορά είμαι καλα!!!! :)))

 

δεν ειναι ολα για να μενουν
καποια πραγματα καλυτερα να τελειωνουν ωστε να μπορουν να αρχισουν αλλα

 

Το μάτς δεν εχει ρεβάνς.
Σφυρίζεις και λήγει, τέλος.
Πάμε σπίτι κι αύριο βλέπουμε.
Τη σιχαίνομαι τη σφυρίχτρα αλλα ειναι αναγκαία.

 

Με φώναξε κάποιος ;

Δαλούκας

 

ΥΓ.: Χωρισμός χωρίς μπουζούκι δεν είναι χωρισμός.---

Θεός.- :Ρ

Καλά έκανες που δε χαλάστηκες. ;)

 

Skouliki μου ακριβως ετσι ειναι τα πράγματα! Θέλει χώρο το καινουργιο για να αναπτυχθεί...Ακόμα και με τον ίδιο άνθρωπο να θελεις να ξεκινήσεις...πρεπει να θέσεις άλλη βάση!

 

tzonako μου αρέσει που τα λες ενα ενα και τσεκουράτα!

Αναθεμά τη τη σφυρίχτρα!

 

ΚΥρ Δαλούκα μου σας χρειάζομαι! Θέλω τη σφυρίχτρα σας!

 

Creep να τα λέμε τα πράγματα σωστα!!! Το Μπουζούκι παίζει δυνατά!!! Ειδικά τέτοιες περιόδους!!! χεχε Φιλακια και ευχαριστω για το σχόλιο!

 

Merlin
μα το είπαμε,
σφυριξα και έληξε!
Καλή συνέχεια.

 

Τι βλεπω εδω? Με προσπερασες αγαπητε? ε? ε? ε?

 

Ανεστη μου...Ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα!!! :)

Σφυριξες κι εληξε :Ρ

 

Μαρουλακιιιιιιιιιιιιιιιιι μου!!! Συγγνωμη αλλα δεν το έκανα επιτηδες!!! Εσένα θα προσπερνούσα;;;;

Πως σου φανηκε η χθεσινη εκπομπή;;;;

 

Δεν το εκανες επιτηδες αλλα το εκανες.. Ας οψεται που πλασσαρω νεο image και δεν σου κραταω μουτρα.. Δεν ακουσα πολλα ρε γμτ επειδη ειχα θεμα με το πισι.. Νομιζω οτι χωλενετε ελαφρως στα songs κατα τ'αλλα ειστε τελειοι!!

Μαρουλοφιλακια!