ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Απέναντι απο το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο...

Στόλισα!!!!
Ναι, ναι....Στη Γιορτή μου! Όπως κάθε χρόνο!
Φέτος όλη η διακόσμηση του σπιτιού είναι επηρεασμένη απο την ταινία "Ναρνια"
Ξύλο, κρύσταλλο, Ice-chic εικόνες, γούνα κτλ κτλ κλτ!

Το τζάκι ανάβει μόνιμα...
Το τσάι πάντα μέσα στην κούπα
και καλή παρέα.
Τι άλλο χρειάζεται;;;

Α...και φαγητό! 
Σπιτικό φαγητό και λευκό κρασάκι!
Μου έλειψαν αυτές οι στιγμές τόσο πολύ!

Νιώθω ότι ζω μια εντελώς καινούργια φάση στη ζωή μου.
Όλα αλλάζουν...
Αποδομούνται και Ανοικοδομούνται σχεδόν ταυτόχρονα..
Και μου αρέσει!

Νέα συναισθήματα, Νέες φιλίες, Νέες Εμπειρίες...
Κρατώ τους καλύτερους απο τα παλιά και συνεχίζω...
Και νιώθω το κράμα που δημιουργείται να είναι απλά...ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!

Νέος όμως νιώθω κι εγώ...
10 κιλά ήδη λείπουν από το κορμί μου!

Δεν φτάνει το μυαλό να είναι σε εγρήγορση, Δεν φτάνει να περιποίεισαι τον φανταστικό σου κόσμο...
Απλά δεν φτάνει!
Γιατί το σώμα μας είναι το όχημα που διασχίζουμε την πραγματικότητα.
Πρέπει να κάνουμε συχνά service για να μην καεί η φλάντζα.

Σημείωση: Μεγαλύτερη Ηδονή απο το χωράς ξανά στα παλιά σου jean ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

Και ο στολισμός συνεχίζεται...
Ιεροτελεστία...μέχρι να μπει και η τελευταία κούπα στη θέση της!
Τα εξωτερικά λαμπάκια, Το δέντρο στην κρεβατοκάμαρα μου...
Απολαμβάνω τη κάθε στιγμή....

Xmas Time λοιπόν...!


Γιατί όλα αλλάζουν...
Αρκεί να θυμάσαι πως το θέλεις!









47 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

μα τί αισιόδοξη αναρτησούλα είναι αυτή καλό μου ξωτικό!!
Να είσαι πάντα έτσι ευδιαθέτος σου εύχομαι!!!!!
Πολλές (χριστουγεννιάτικες) καλημέρες!

 

ξωτικό εισαι, νωρίς θα στολίσεις...

πάντα τέτοιες χαρές και ικανοποιήσεις να παίρνεις.

πάντως είναι όντως πολύ νωρίς για δέντρο!

 

''Γιατί όλα αλλάζουν...
Αρκεί να θυμάσαι πως το θέλεις!''
Μεγάλη Κουβέντα Αυτή!!!
Μου έφτιαξες το κέφι πρωί - πρωί στη δουλειά!!!!
Την Καλησπέρα μου!!!
Όμορφες Γιορτές να έρθουν για όλους!!!

 

next day!!!! eimai tromera aisiodoksos einai h alitheia!!!

Xmas is Here!!!!

 

Ria mou apo paidi stolizw tetoia mera 26/10!

Agapaw tooooso poly ta Xmas!! Toso omws!

Telos...opws eipes...Kswtiko eimai oti thelw kanw!

 

Xairomai poly pou sou anebasa to kefi! Giati exw perisseuma apo tetoio simera!!!

Oso gia tin ataka tin skeftika enw odigousa! Telika gia ola ftaei to ti skeftomaste kai to ti thimomaste! xa!
Filia!

PS.Karkine mou asxeto..alla se sympathw tooso poly!

 

Καλά Χριστούγεννα!!!!!

χαχαχα ποτέ δεν φανταζόμουν οτι θα ευχηθω τόσο νωρίς :)))

Χρόνια Πολλά και για την γιορτή σου!

Καλή συνέχεια στην προσπάθεια :)
και πάντα χαμογελαστός!!! -τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα που θα ξεστολίσεις :))) κράτα γερά!...

μικρή ξέρεις πώς το έλεγα;.. γιατί με έπιανε κάτι σαν φρενίτιδα ευτυχίας όταν πλησίαζαν τα Χριστούγεννα... οξία Χριστουγεννίαση το έλεγα :p κάτι τέτοιο έπαθες... δεν είναι τίποτα!!! :p

Φιλιά!
Δέντρο στην κρεβατοκάμαρα;;;
wow!!!

 

Flash μου στη περιπτωση μου είναι χρόνια η Χριστουγεννίτιδα!!!!

Τα λατρεύω...κι οσο περνούν τα χρόνια ακόμα περισσότερο!!!!

Να εισαι καλαααα και ννα περνας ακομα ομορφότερα!!!

 

Απο τωρα καλη μου;;;;;;
Μπραβο, χαρας το κουραγιο σου!

 

Οταν λες καλη μου;;; Τι ακριβως εννοείς; χαχαχα

Να εισαι καλα Ρικη μου! Απο μικρό αγορακι τα λατρευα τα Χριστούγεννα!

 

Α χα χα χα χα χα
συγνωμη καλε μου, χίλια συγνωμη

 

Ola kala Riki mou!!! Se filw!!!!

 

Νωρίς δεν είναι; Ακόμα δεν ήρθε η 17η Νοεμβρίου!

 

Και τι μ'αυτό; lol

Γιορτάζω τη 17η του Νοέμβρη με Χριστουγεννιάτικα!

 

Ωραία..... και εδώ έπεσαν τα πρώτα χιόνια πάνω στα βουνά!!!!! Και εγώ θέλω ένα ζεστό καφεδάκι, δίπλα στο δέντρο και με το τζάκι αναμμένο....
Φιλιά γλυκιέ μου!!! Πάντα έτσι χαρούμενος να είσαι!!!!

 

Νωρίς νωρίς !
Αλλα βλέπω αισιοδοξία και χαμόγελο και αυτό ειναι καλό.

 

Σταυρουλα μουυυυ ζηλευωωωωωωωωωωωωω! Θελω κι εγω χιονι!!! Φιλακια και καλα καφεδάκια!

 

tzonako νωρις για να παρουμε δύναμη! Χαμογελάκια πολλα!!!!

 

Narnia-themed Christmas??? Πωπω... ζηλεύω! Να μας δείξεις φωτογραφίες xD

 

Γιάννα μου...ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!!

Καθε χρόνο στολίζω θεματικά!!! Θα δεις!!!

Φιλακια!!!

 

Εισαι ο άνθρωπός μου!!!Και Χριστουγεννα από τον Οκτώβρη και χασιμο κιλών!Ειμαι κι εγω σε ίδια φάση και καταλαβαίνω αυτό που λες με το τζιν!!!ΚΑααλή φάση!!!

 

Μηπως να αρχίσουμε να κάνουμε παρεα;;;;;; χεχε

 

Σε βρίσκω σωστό.

Χριστούγεννα; Ναι!

Να είσαι καλά και να "χωράς" παντού, και μέσα σου και στη ζωή σου, πάντα!

Καλό βράδυ

 

Βασσια μου, Τι πανεμορφη ευχή;;;
Να εισαι καλα και ελπιζω να σας μετέφερα το Χριστουγεννιάτικο μου mood!

 

Omg, μπαίνω σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα από τώρα. ο_Ο Δεν το περίμενα. :Ρ

Με βάζεις σε πειρασμό να κάνω δίαιτα. Ποια; Η ονειροπαγίδα! Να κάνει δίαιτα!


Χαίρομαι που χαίρεσαι ξωτικούλη! ^_^

 

Δημήτρης βέβαια πώς το ξέχασα, στο μυαλό μου είσαι ο Merlin ο αγαπημένος μάγος που όταν είναι στις μαύρες του θέλω να του απλώσω το χέρι και όταν είναι στις χαρές του με τυφλώνει από την λάμψη του.
Χρόνια σου πολλά Δημήτρη μου και να χαίρεσαι το γιορτινό και ζεστό σπιτικό σου. Ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις.. μου χάρισες ένα πλατύ χαμόγελο και σε ευχαριστώ γι αυτό:)
Σε φιλώ!

 

πανέμορφο αν και νωρίς!!
πολλά φιλιά...

 

Δεν το πιστεύω!! Έχω συγκινηθεί! Βρέθηκε κι άλλος χριστουγεννοχτυπημένος!! Και μόλις χτες σιγοτραγουδούσα το συγκεκριμένο κομμάτι!
Το λέω και δε με πιστεύουν. Τα Χριστούγεννα ταυτίζονται με τη χαρά. Καταλαβαίνω λοιπόν ότι πρέπει να είσαι πολύ ευδιάθετος! Έτσι πρέπει! Να συνεχίσεις να είσαι εύθυμος και καλό υπόλοιπο στόλισμα! :)
Την καλημέρα μου Μέρλιν! Με έκανες και χαμογέλασα!

P.S. (Όσο παρανοϊκό κι αν ακουστεί)Εγώ έχω μονίμως ένα mini χριστουγεννιάτικο δέντρο στη βιβλιοθήκη μου!:P

 

Σήμερα το πρωί, ερχόμενος στη δουλειά είδα το πρώτο στολισμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο και μου ήρθες στο μυαλό!!!
Μπαίνουμε στο κλίμα σιγά σιγά!!!!

Ευχαριστώ για τη συμπαθεια, είναι αμοιβαίο!!!

Την Καλημέρα μου!!!
Όμορφο Σάββατο να έχεις!!!

 

Ήρθαν τα Χριστούγεννα;! και γω πού είμαι και δεν το κατάλαβα;! :Ρ

Καλή συνέχεια στους στολισμούς και να σαι καλά!!!

 

Ουαου!Στολισες απο τωρα? o.O
Ουαου!Γιατι εχασες τοσα κιλα?:P

Αγαπαμε Χριστουγεννα!
Καλα να περνας Μερλιν.:D

 

Μπράβο Merlin!Νωρίς,νωρίς :D

Φοβερό Blog & Φοβερές Αναρτήσεις!!

 

Να σου πω,αν ηταν κινητη γιορτή,μπορει να τα γιορτάζαμε και τώρα:))

 

Αχ μου αρέσει έτσι, νωρίς νωρίς.
Να μπούμε στο κλίμα.
Όλη η χάρη είναι πριν, στην αναμονή. Μετά... έρχεται η λυπητερή.

 

Dreamcatcher εισαι τρεληηηη;;; εσύ διαιτα;;; Να χάσεις τι????

Μαζεψου lol

Ειμαι σε φουλ χριστουγεννιατικο κλιμα!!! τι να κανω!

 

Margo ΜΟΥ!!!!! Πόσο αδυναμια σου έχω!!! Μονο να ξερες!!! Σε ευχαριστώ για όλα γλυκειά μου!! Με εχεις βοηθησεις αρκετες φορές και ας μην το ξερεις!!!! Οταν ερθω Μυκονο οπωσδηποτε θελω να τα πουμε!!!

 

Φουλη μου γλυκειά ειναι παραδοση πλεον για μένα!! Σε φιλω!!!

 

Ginny κι εσύ του κλαμπ;;;;;;; Τι χαραααααααα!!!!

Κι εγώ εχω ολο το χρονο στολίδια στο δωμάτιο!!!! Ποσο χαιρομαι οταν βλεπω οτι με νιωθουν κι αλλοι!!!!

 

karkine μου τι γλυκος που είσαι!! Να περνάς όμορφα και να έχουμε καλή χριστουγεννιάτικη περίοδο!

 

Sweet truth! ήρθαν ήρθαν!!! Αντε έλα...κερναω μελομακαρονα!!! χεχε

 

Fleur στολιζω καθε χρόνο τέτοια εποχή...
Επρεπε να φύγουν τα κιλά!!! Δεν τα λυπηθηκα!! χεχε

Φιλακιαααααα

 

NiCk ευχαριστώ πάρα πολύ και καλώς ήλθες!!!!

 

Vad...μη το γελάς...δεν θέλω και πολύ εγώ!! χεχεχε

Φιλακια!!!

 

Thalassenia μου κι εγώ για αυτο ηθελα να παρατείνω την αναμονή με το να στολίζω νωρίς! Το ζεις περισσότερο!!!

Φιλια πολλα!

 

Το δεντρο στο δωματιο σου?????? Ε οχι!!!! Θελω και εγωωωω!!

Χωρας στα παλια σου jeans ε οχιιιιι!!

Εισαι γεματος αισιοδοξια και πολυ χαιρομαι?? Ε ναιιιιιιιιιιιιιι!!!

Μαρουλοφιλακιαααααααααααα!

 

Είσαι τρελη ΜΑρουλι .-

χαχαχαχαχα εχω πεσει κατω απο τα γέλια!!!

Μουρλοκομειο μου εσυ! Φιλακιαααααααααα

 

Αχ Merlin "μαγικη αναρτηση"
καθως τη διαβαζα αρχισε να παιζει η γιορτινη μουσικη σου και ξαφνικα αρχισε να πεφτει το ψιλο χιονακι απο διπλα...
ωωωω!!!
Με πηγε στις μερες των χριστουγεννων---> γιουπιιιι

αντε καλως να μας ερθουν ολα :)