ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Μy Xmas Paradise Vol 1

Mια φωτογραφία = 1.000 λέξεις!

Ετσι καλύτερα να σας δείξω κάποιες γωνιές του δικού μου χριστουγεννιάτικου παλατιού!
Εκεί που ονειρεύομαι, εκεί που ζω...εκεί που αφήνονται οι σκέψεις μου ελεύθερες...

Οπως σας είπα ο φετινός στολισμός είναι επηρεασμένος απο την ταινία "Νάρνια"...

Aπολαύστε κάτι απο τον κόσμο μου! :)))







 ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΟΛΙΣΜΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ.....!

Νιώστε τη Μαγεία των Χριστουγέννων να σας περιβάλλει ξωτικά...
Είναι ισχυρό αντίδοτο...στα ξόρκια μιζέριας που εξαπολύουν οι απανταχού κυβερνήσεις...

Keep on Xmas Dreaming!


YΓ: Τα σχόλια έχουν μεταφερθεί δίπλα απο τον τίτλο της κάθε ανάρτησης (Ναι, Ναι αυτό το μικρούλι συννεφάκι είναι η φόρμα σχολίων! :)) )

40 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

ΚΑΛΗΜΕΡΑ Μέρλιν!
Σήμερα λέω σε όλους ένα μεγάλο καλημέρα! Δε θα πω τίποτα παραπάνω. Μαγευτικός ο στολισμός!:)
Φιλιά πολλά!

 

ΚΑλημεεεεεεεεερα Ginny!!!! Χαρούμενη ακούγεσαι!!! Κράτα το χαμογελάκη γλυκειά μου!!! <3
Ευχαριστώ για τα καλα λογια για τον στολισμο!

 

Καλημερα μαγε μου!! Τι κανεις? Ολα καλα?
Ωραιος ο στολισμος! Μπραβο!! Ποτε ειπαμε θα ερθω να τον ευχαριστηθω απο κοντα? το απογευμα? τι καλα εχω φτιαξει(η μαμα δλδ) και κεικ!!

Κοιτα συμπτωση χτες το βραδυ λεγαμε να στολισουμε και ακομα δεν εχω κατεβασει τα χειμωνιατικα χαχα!! Εννοειται οτι η μητηρ φρικαρε ετσι?

Μαρουλοφιλακια!

 

Καλημέρα στο Ξωτικό μας! Υπέροχη η διακόσμηση, σου έχω πει πως λατρεύω την αισθητική σου... :D

Καλά, είσαι χριστουγεννοχτυπημένος όσο δεν πάει!
Φιλιά!

 

Marouli μου!!! Ειμαι μια χαρά! Λάμπω για την ακρίβεια!!! :)))

Οποτε θελεις σε περιμένω για καφέ!!!

Δειξε της τις φωτογραφίες μου να φρικάρει ακόμα περισσότερο...χεχεχε!!!

Φιλιαααα

 

Art. μου!! <3
Ποσο καιρό εχω να σου μιλήσω!! τι κανεις;;;; Εισαι καλα;;;

Σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια γλυκούλα!!! <3

Οσο για το Χριστουγεννοχτυπημένος...Δεν υπάρχει πλεον γιατρειά!! χεχεχε!

 

Kalimera!!!
Anypomonw gia ta Xristougenna kathe xrono! Me meteferes se magika meri me tis fwtografies! Narnia + Xmas = Syndyasmos pou skotonei!!!
Kali Kyriaki!!!

 

Musibug μου κι εσύ λάτρης ε;;; Ετσι να αυξανομεθα!! χεχε!

Χαιρομαι που σου άρεσε ο χώρος μου!! Κι εγω θεωρω πως σκοτωνει ο συνδυασμός!!!

Μακια!

 

Εννοεις οτι στολισες;;;;;;;;;;;;;;;
εγω μερικες Χριστουγεννιετικες χειροτεχνιες εκανα και μου την ειπανε...και αναρτηση με Χριστουγεννιατικα βιβλια εκανα,αλλα εκει ηταν ολοι πιο διακριτικοι.
Φιλια.

 

Εγω πάλι δεν αφήνω καν περιθώριο να μου την πουν! Ετσι νιωθω καλά έτσι θα κάνω!! χεχε!

Αφου τα αγαπααααααω!

 

Υπερπαραγωγή!! Καλή εβδομάδα

 

ΚΑλη εβδομαδαααααααααααα!

 

καλέ, τι πολλά δενδράκια στόλισες!

όταν λες το χαίρεσαι, το ΧΑΙΡΕΣΑΙ!

 

Είναι φοβερά όλααα!!

Να σηκώσει το χέρι όποιος μετράει πόσες μέρες μένουν μέχρι τα Χριστούγεννα από την διαφήμιση των Jumbo. :P

:D

 

Εμ, χάθηκα απ' την επικαιρότητα γιατί δεν έπιανα ίντερνετ!

Καλά είμαι, επιβιώνω (όπως πάντα δηλαδή...!)

Όντως, η οξεία Χριστουγεννίτιδα είναι απ' τις ασθένειες που και να υπήρχε θεραπεία δεν θα την ακολουθούσαμε. :3

Θα τα πούμε!

 

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑ ΣΕ ΜΑΓΙΚΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

 

Μωρή πατσαβούρα τώρα πήρα χαμπάρι τις Χριστουγεννιάτικες αναρτήσεις!

Ανυπομονώ να αρχίσουμε και τις χριστουγεννιάτικες αβαταρουπογραφες όπως πέρυσι (ξεεεεες εσύ:ρ)

Τι όμορφο που το έκανες καλέ! Για άλλη μια φορά μας εκπλήσσει το πως ένας τενεκές μπορεί να έχει τόσο καλό γουστο! <3

Φιλάκια. Ακόμα μας λείπεις, να ξες. Μια βδομάδα δε φτάνει :Ρ

 

Τι ομορφα που ειναι ολα <3

 

Καλημέρα ,καλό μήνα Μάγε μου και ....Καλά Χριστούγεννα!!!!!!!
Αν και νωρίς πως να μη μας κάνεις να θέλουμε να στολίσουμε,έτσι όμορφο και γιορτινό που έκανες το σπιτάκι σου?
Να είσαι πάντα τόσο χαρούμενος αγαπημένε μου ,γιατί μας το μεταδίδεις .
Κι ας μην το ξέρεις.
Πολλά πολλά φιλιά.

 

Ρια μου αφου είμαι τρελος για δέσιμο!! Τι να κάνω!!! χεχε

 

Anlin,the sunray. σε ευχαριστωωωωω!!! Εγώ πάντως είμαι απο τους λίγους που ενημερώνω το jumbo για τις μέρες χαχαχα

 

Art. ελπιζω να μη σε ξαναχάσουμε! Να περνάς ομορφα!!!!!

ΥΓ. Θα κατεστρεφα το αντιδοτο της!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS καλο μήνα και σε σένα αγαπητέ μου φίλε!!! Να είσαι πάντα καλα!!!

 

Marsy μου...Γλυκό μου ξεσκονόπανο...Τρύπια Γαλότσα...

Κι εμενα μου λειψες!!!

Τα αλλα δεν τα σχολιάζω...τα λες απο τη κακία και τη στριμάρα σου!

σΑγαπω!

 

Fleur ευχαριστωωωωωωωω! :)

 

Ζηλεύω!!!!
Πολύ όμορφο!!!
Μπράβο Σου!!!
Την Καλησπέρα μου!!!
Όμορφη Βδομάδα να έχουμε!!!

 

Στόλισες από τώρα; ο_Ο Πφ, τι ρωτάω... Μέρλιν. :)

Υποσχέσου πως θα πάμε για πατινάζ φέτος! :|

(Και κοίτα να πάρεις άδεια -.-)

 

Γιορτινά ρούχα :-)

Για σένα

Ο μάγος παρακαλείται να παραλάβει.....

Καλό μήνα
:-)

 

Υπέροχα τα δεντράκια σου!!
καλημέρα, καλό μήνα...

 

ένα έχω να πώ!! ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Συνέχισε να παίρνουμε κι εμείς καμιά ιδεά!!!!

 

Έχεις σοβαρό κόλλημα αγορίνα μου. Ακόμα Δεκέμβρης δεν μπήκε και συ στολίζεις :Ρ Βασικά αυτό έχει φάση πάνω σου ;)

 

karkinaki αντε και στα δικα σου!!! Στολιστεεεεεεεε ντεεεεε ;)

 

Venus on fire γλυκούλα μου είσαι σκέτη γλυκα!!! Πάντα!!

Αντε στολιστεεεε κι εσεις!!!

 

Dream Girl θα παμε για πατιναζ!!! ΝΑι!!!!!!

 

Βάσσια μουυυ ευχαριστώ πααααααααρα πολυ!!!!

 

ΦΟΥΛΗ μου σε ευχαριστώ!! <3 <3 <3

 

next_day μου θα συνεχίσωωωωω!!!Θα δειξω αρκετες προτασούλες!!!

 

Creep καθε χρονο τότε στολίζω ρεεε!!! Φιλακια!!!

 

πες μου οτι δεν ειναι το σπιτι σου αυτο .. δηλαδη το χω αναγκη. θα κλαψω !! ειναι υπεροχοοοοοοοοοοοοοοοο πανεμορφος στολισμος. πωπω. με ταξεδεψες ρε μερλιν. καλεσε με σπιτι σου για christmas vacation pleaaaaase hahahaha <3 <3 <3 απιθανο

 

To σπίτι μου είναι ναιιιιιιιιιι!!! Κι ομως!!! ΖΗΛΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Εννοειται είσαι καλεσμένος οποτε εσύ θέλεις...για τσάι κανέλας, τζάκι, κους κους με Μαριμάρ και γλυκααααα!~!!