ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ένα άλλο ξωτικό των Χριστουγέννων...

Πρόσφατα συναντήθηκα μετά απο 7 (!) χρόνια με ένα παλιό συμφοιτητή μου όπου τυχαία με ξαναβρήκε στο fb!
Είναι περίεργο πως κάνει κύκλους η ζωή!
Κι ακόμα πιο περίεργο τους δεσμούς που δημιουργεί στα ξαφνικά!

Ο Κώστας κι εγώ λοιπόν ποτέ δεν είχαμε ιδιαίτερες σχέσεις πέρα από μια αμοιβαία συμπάθεια. Δεν είχε τύχει ποτέ να μιλήσουμε ιδιαίτερα...Μετά απλά χαθήκαμε!

Και το φερε η τύχη να βρεθούμε ξανα! Και όσα δεν είπαμε τότε...να τα πούμε τώρα!
Ο Κώστας λοιπόν είναι επίσης ένα θεότρελο χριστουγεννιάτικο ξωτικό!
Νιώθει την ίδια τρέλα με μένα, το ίδιο πάθος και το ίδιο γλυκό συναίσθημα του παραμυθιού αντικρίζοντας ενα χριστουγεννιάτικο έλατο.
Νιώθει ακόμα παιδί και δεν έχει πρόβλημα να το δείξει! Ταξιδεύει ακόμα στους  τόπους της φαντασίας του και φροντίζει με συνέπεια το κομμάτι που τον συνδέει με την αθωότητα του ιδεατού.
Εδώ και 13 χρόνια λοιπόν...Το σπίτι του είναι σημείο αναφοράς στη Κρήτη! Το σπίτι του Αη Βασίλη...!
Γιατί;
Το παρακάτω ρεπορτάζ θα σας πείσει! ;)





Αν μετά απο αυτό μου πείτε οτι δεν πιστεύετε στα μαγικά πλάσματα...Θα σας φτύσω κατάμουτρα και θα ανάψω τσιγάρο (σημειωτέον δεν καπνίζω!)

Τέτοιου άνθρωποι είναι συχνά δίπλα μας...και αξίζει να τους ψάξουμε! 
Καιρός να ρίξουμε λίγη χρυσόσκονη στη μίζερη μας ζωή...
Δεν θέλει χρήματα...θέλει ψυχής ψήγματα!

16 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

μπραβο στον Κωστα.Να εχει παντα κεφι και φαντασια να το φτιαχνει ετσι το σπιτι του.

 

Θελει απιστευτο μερακι!!! Οντως μπράβο του!

 

Μπράβο στον Κώστα και μπράβο σας που ξαναβρεθηκατε!
Να φροντισετε να μην το χασετε όλο αυτό!
Καλημέρα καλέ μου!

 

Χριστουγεννιάτικος παράδεισος!!! καταπληκτικοοοό!!

Πάντα τέτοια, Ξωτικά! :D

 

NExt_Day μου είσαι κι εσύ καλεσμένη!!!! Να πληθαίνουμεεεε!!!

 

Anlin,the sunray οντως παράδεισος!!!!

Εκπληκτική προσπάθεια!

 

Καταπληκτικός χώρος για τα μικρά παιδιά και για εμάς που είμαστε λιγο μεγαλύτερα παιδιά για να χαμογελάσουμε και λίγο!!!
Την Καλημέρα μου!!!
Όμορφο Σ/Κ να έχεις!!!

 

Εχει κάνει καταπληκτικη δουλειά χωρις κανένα προσωπικο κέρδος...υλικο!!!

Καλημέρες Καρκινάκι μου! Να περάσεις ομορφα!

 

Πω πω υπερβολές, αλλά μεταξύ μας.. λατρεύω τα λαμπάκια και τα κεράκια, στο σπίτι, στα εστιατόρια, στους δρόμους, παντού και όλο το χρόνο.. οπότε το γλίτωσα το.. φτύσιμο;

Καλό σαββατοκύριακο :))

 

Μα έχουν και την υπερβολή τους τα Χριστούγεννα! Είναι της ποσοτητας!!!

Το γλυτωσες, το γλύτωσες! χεχεχε

 

Ο Χριστός κι η Παναγια!!!

Τι καρακιτσαρια είναι αυτη;

χαχαχαχα

Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο ρεύμα πληρώνει και αν αξίζει το κόπο!

Όλα τα λεφτά που του κόστισε αυτη η κατασκευη συν το ρεύμα, θα μπορούσαν να ταϊσουν πολλά παιδικά στόματα!!!

Η αγάπη φίλε μου δεν βρίσκεται στα λαμπιόνια και στις υπερβολές αλλά στην καρδιά μας!

Αλλά για να μη με πεις γκρινιάρα εντάξει ας υποσημειώσω: χαρά στο κουράγιο του!

 

Συγνωμη αλλα τι ειναι αυτο? Γιατι δεν με εχεις παει ακομα? γιατι?
Παντως εν μερει συμφωνω με την Κουλα.. Αυτα τα χρηματα θα ηταν πολυ χρησιμα σε παιδακια αλλα και η χαρα που τους προσφερει καθως τα βλεπουν επισης καλα ειναι οποτε δεν ξερω.. Ειμαι μπερδεμενη ωχου μωρε!!

Αυτο που ξερω ειναι οτι πρεπει να με πας! Τελος!

Μαρουλοφιλακια!

* και με το σπιτι σου συμβιβαζομαι!!χαχαχα!

 

υπερβολικό!!!
καλό απόγευμα...

 

:O:O:O:O:O:O
Καλησπέρα Μέρλιν!
Η έκπληξη υπερκέρασε την καλησπέρα μου.:P Είναι το πιο μαγικό σπίτι που έχω δει ποτέ μου! Τελικά υπάρχουν περισσότεροι άνθρωποι που πιστεύουν στο πνεύμα των Χριστουγέννων από ότι νόμιζα! Μπράβο του και πάλι μπράβο του!:) Οι χριστουγεννιάτικες ψυχές είναι πάντα αυτές που έχουν παραμείνει παιδικές!
Φιλιά πολλά!

 

ουκ εν τω πολλώ το ευ!

άσε την κατασπατάληση του ηλεκτρισμού, αντιοικολογικό εντελώς το σπίτι του φίλου σου.

και μεταξύ μας, πολύ κιτς.
το γυφτοποίησε εντελώς.

 

Ουαου!!Πολυ Χριστουγεννιατικο σπιτι!
Μπραβο του που ειχε υπομονη και τα εφτιαξε ολα αυτα!:D


Καλο ΣΚ:)