ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Μια κλασσική Δευτέρα!

Είναι Δευτέρα.
Μια σχετικά κλασσική Δευτέρα.
Με τη συννεφιά της.
Με την κίνηση της.

Είναι Δευτέρα κι ομως δεν με νοιάζει.
Δεν με νοιάζουν οι 4 μέρες μέχρι το Σαββατοκύριακο.
Τις περιμένω με χαρά και ανυπομονησία!
Γιατί θα περάσω καλά!
Γιατί θα μου φέρουν κι άλλες εκπλήξεις!

Είναι Δευτέρα.
Μια σχετικά κλασσική Δευτέρα.
Με την άγαρμπη ομορφιά της.
Με την επιμελώς κρυμμένη βαρεμάρα της.

Είναι Δευτέρα και δεν νιώθω λύπη.
Και περιμένω με την ιδια τη χαρά και την Τρίτη.
Και την Τετάρτη Και την Πέμπτη...και όλες τις μέρες.
Γιατί η κάθε μια θα μου χαρίσει και κάτι καινούργιο.
Γιατί η κάθε μία θα μου αφήσει και κάτι παλιό.

Έχω πολλή δουλειά γιατί αποφάσισα να έχω τις τελειότερες αναμνήσεις που είχε ποτέ ανθρώπινο πλάσμα! Ναι ναι καλά ακούσατε!
Και ξέρετε πως φτιάχνεις αναμνήσεις;;;
ΖΕΙΣ! ΔΡΑΣ! ΑΓΑΠΑΣ! ΠΕΡΠΑΤΑΣ!



Απολαύστε το παρόν, Ονειρευτείτε το Μέλλον, Χαιρετίστε το Παρελθόν!
Γιατί είναι Δευτέρα...
Μια σχετικά κλασσική Δευτέρα!



23 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Μακαρι ολοι να βλεπουμε με την ιδια οπτικη την καθε μερα.
Γιατι βεβαια οι μερες ειναι ιδιες αλλα εμεις καταφερνουμε να τις κανουμες ξεχωριστες.:D

Φιλακια Merlin.:*

 

Εγώ τη βαρεμάρα της τη βίωσα και τη βιώνω ακόμη... εφτά ωρες μάθημα το πρωί, νυσταγμένη και άλλες δύο σε λίγο....
τραγικό, το μόνο που θέλω είναι να ρθει η κυριακή....!!!

Φιλάκια!!!

 

Fleur μου λίγη υπομονη και πολύ χαμόγελο χρειάζεται!!! Να προσέχεις και να αντιμετωπιζεις τις δυσκολίες με θαρρος!

 

Sweet Truth σε καταλαβαινω!!! Δες το αλλιώς ομως!!!

Cheer Up!!!!!

Σου στελνω φιλάκι και γλυκάκι!

http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/2009/02/cookie-monster-cupcake.jpg

 

Κι εγώ έτσι βλέπω την Δευτέρα μου σήμερα!!!
Μήπως μας ψεκάσανε με κάτι;
:-)
Χιχιχι!

 

να γι αυτο αγαπω την μπλογκοσφαιρα .. δεν φανταζεσαι τι πανηλιθιο χαμογελο εσκασα οταν μπηκα. λες και ημουν 9χρονο και ειδα το ξυλινο τραινακι κατω απο το δεντρο τυλιγμενο με κοκκινη κορδελα. Δυστυχως ειχα και γω μια σχετικα κλασσικη Δευτερα. και πως να μην ειναι δηλαδη οταν η ζωη σε βαζει σε καλοθπια και προγραμματα με το που ανοιγεις το ματι σου. αντε λοιπον να ρθουν τα χριστουγεννα να χουμε απολαυστικες και μαγικες δευτερες :)

 

Σήμερα Δευτέρα και αύριο Τρίτη και έχω μία δύσκολη αναμέτρηση. Κάνε ένα ξόρκι για μένα μάγε μου, είμαι σίγουρη πως θα πιάσει.
Φιλί μεγάλο!
:)

 

Καλησπέρα Μέρλιν!
Από ότι έχω καταλάβει από τις τελευταίες αναρτήσεις σου είσαι σε ΠΑΡΑ πολύ καλή διάθεση και, αν θες τη συμβουλή μου, έτσι να παραμείνεις!
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο, και όπως λέω πάντα "Κάθε μέρα που είμαστε ζωντανοί μπορεί να είναι ένα θαύμα!"
Φιλιά πολλά!

 

το μήνυμα στο παράθυρο, τα λέει όλα!

δημιούργησε τις αναμνήσεις σου.

καλη εβδομάδα!

 

porcupine να μας ψεκαζουν συχνοτερα με αυτο!!! Περναω καλαααα! χεχεχε!
Φιλακια!!!

 

Basilis καλως ορισες και στο δικό μου ¨Βασίλειο¨! Χαιρομαι που χάρισα ενα επιπλέον χαμογελάκι χριστουγεννιάτικο! Ατιμο πράγμα και το καλούπι ειδικα οταν ξεκινάει με την τσιμπλα στο μάτι!!!

Για αυτο κι εγω στολίζω νωρις!! Ειναι το παυσίπονο μου!

 

ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΜΟΥ! Margo ΜΟΥ! Βάζω όλη μου τη δύναμη! Ολα μου τα ξόρκια και σου υπόσχομαι οτι ολα μου τα ξωτικά είναι στη διαθεση σου και θα σε οδηγήσουν στη Νίκη!!! ΕΓΩ στο ΛΕΩ! Κοτζάμ ΜΑΓΟΣ!

:)))

 

Ginny μου τι ομορφο αυτο που είπες στο τέλος!! Αληθινο πανω απο ολα!!

Ειμαι οντως καλά! Αλλάζω και το απολαμβάνω!

 

ria μου αυτό προσπαθώ! Με συνέπεια και προσήλωση! Φιλακιαααα

 

Έτσι νιώθω κι εγώ!

Τι κι αν είναι Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη κλπ ???

Δε παύει να είναι...ζωή!

 

Όλες οι μέρες είναι ίδιες, όταν έχεις δίπλα σου ανθρώπους που αγαπάς,και ζεις την κάθε μέρα γεμάτη χαρές....
καλησπέρα...

 

Ακριβως Κούλα μου!!! Δεν παιζει ρολο τι μέρα είναι...γιατί ειναι ΖΩΗΗΗΗΗ!

 

Φουλη μου γλυκιά! Εννοειται οτι ολα καθοριζονται με τι γεμίζουμε τις μέρες μας και με ποιος τις περνάμε!!! Τότε ο χρόνος αποκτα αξία!

 

Καλησπέρα..
Αυτό που λες "χαιρέτα το παρελθόν και ονειρέψου το μέλλον" είναι μερικά από τα σημαντικά που δεν πρέπει να μας "πάρουνε" ποτέ.

 

Σε χάπια βγαίνει αυτή η θετική ενέργεια μεσσιε μεργουπή;

 

Χαίρομαι πάρα πολύ που κάνοντας τη βόλτα μου από τη μπλοκογειτονιά σε βρίσκω καλά!!!
Βλέπω έχεις μπει σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα και ζεις με χαρά την κάθε κλασσική Δευτέρα σου!!!
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥΥ!!!

Να περνάς ΤΕΛΕΙΑ και να γεμίζεις ΠΑΝΤΑ υπέροχες αναμνήσεις!!!
Φιλιά!

 

Γιούχουυυυ Δευτέρααα!! Γιούχου θα περάσουμε τέλεια αυτή τη βδομάδα!!! :D

 

Λατρεμενε κρατω αυτό που γραφεις : "Απολαύστε το παρόν, Ονειρευτείτε το Μέλλον, Χαιρετίστε το Παρελθόν!" :*