ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Just a Τext Spell...

Δεν χάθηκα...

Είμαι εκεί έξω και μαζεύω χρώματα...

Δεν χάθηκα....

Είμαι εκεί και μυρίζω αρώματα...

Δεν χάθηκα...

Είμαι εκει έξω και δοκιμάζω γεύσεις...

Γεύσεις που θα τις κάνω λέξεις...

Χρώματα που θα γίνουν κείμενα..

Αρώματα που θα ευωδιάσουν σκέψεις!


Δεν χάθηκα αλήθεια...

Είναι τα Χριστούγεννα που με μάγεψαν...

Τα ξωτικά που τώρα πλήθυναν...

Είναι η παρέα που'χω και με πηγαίνει αλλού.

Δεν χάθηκα σας λέω...

Απλά κάνω ταξίδια σε κόσμους μαγικούς.

Να αποκτήσω άμυνες για τους κόσμους τους αληθινούς.

Είναι που η αγάπη ξεχειλίζει...

και θέλει χρόνο το κορμι για να γεμίζει...

Δεν χάθηκα....


Εδώ είμαι...

Απλά το ραβδί μου δεν κάνει συχνά ξόρκια κειμένου...

Κάνει ξόρκια όμως...

Όμορφα, καινούργια , χριστουγεννιάτικα...

Γιατί όπως έλεγε κι ένας συνάδελφος...Η ευτυχία μπορεί να βρεθεί ακόμα και στους πιο σκοτεινούς καιρούς...




Αρκεί κάποιος να θυμηθεί να ανοίξει το φως!!!

34 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

και πολύ καλά τα έλεγε :)))
φιλιά Merlin!
να κρατάς πάντα αναμένο το φως ;)
για σένα και για τους άλλους...

 

Ετσι και εγώ νομίζω....!!!!

Οτι ο συναδελφος τα έλεγε εξαιρετικά@!!!!

Φιλακιαααα!!!

 

Πολλά ταξίδια κάνεις σε τόπους μαγικούς, και ναι, χάθηκες....
καλησπέρα...

 

Φούλη μου!!!!!

Οχι αλήθεια!!!! Σας βλέπω και σας αγαπω το ιδιοοοοοοοοοοοοοοο!!!!

Μακια!

 

Σωστός ο συνάδελφος :D
Να μας έρχεσαι συχνότερα όμως :Ρ

ΥΓ: Λατρεύω το χιονάκι που πέφτει xD

 

Απλά υπέροχο!!!
Συνέχισε να κάνεις τα μάγια σου λοιπόν!!!
Και κάνε και αυτό το χιόνι που εδώ πέφτει να πέσει και στην Αθήνα...! Έστω και για λίγο...!

 

Τimotei!!!!!!

Θα σας ερχομαι!!! Θα σας έρχομαι!!!!

Ενα κορμι κι αυτο! Που να τα προλάβει ολα!

 

Sweet truth! δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς!!! Μονο με τα μάγια μου βρίσκω λύσεις!!! ;)

Θα προσπαθησω να κάνω κάτι και για το Χιονάκι!!!!!!!

 

Το ραβδί να κάνει πιο συχνά ξόρκια κειμένου. ^^ Μας αρέσει να διαβάζουμε Merlin. ^^
Ο συνάδελφος όπως -σχεδόν- πάντα σωστός και τον πάμε με 1000. :D

 

Dream Girl!!!!! Θα προσπαθησω να τα κανω συχνότερα!!!!!

Ο Συναδελφος τα σπάει!

 

Μήπως φταίει το πρόωρο στόλισμα;
Λέω να στολίσω τώρα μήπως και αλλάξει η διάθεση.. μήπως βρω την ευτυχία στους σκοτεινούς καιρούς..

Που και που να μας το θυμίζεις Μερλινάκο μου...
Φιλί γλυκό:)

 

Ax Margo μου γλυκεια! Εννοειται να στολισετε νωρίς!!!! Ειναι το καλύτερο αντίδοτο!!!!!

Σε φιλω και μου λειψες!!!

 

εντάξει μάγε, το πιάσαμε το υπονοούμενο, είσαι ευτυχισμένος γιατί κάποιος ή μάλλον κάποια σου...άναψε το φως!!!

πάντα τέτοια!
και καλά χριστούγεννα!

 

Δεν χάθηκα σας λέω...

Απλά κάνω ταξίδια σε κόσμους μαγικούς.

Να αποκτήσω άμυνες για τους κόσμους τους αληθινούς.

''Είναι που η αγάπη ξεχειλίζει...

και θέλει χρόνο το κορμι για να γεμίζει...

Δεν χάθηκα....

Η ευτυχία μπορεί να βρεθεί ακόμα και στους πιο σκοτεινούς καιρούς...

Αρκεί κάποιος να θυμηθεί να ανοίξει το φως!!!''

Ή αν δε μπορεί να βρεθεί ο κάποιος να βρούμε την δύναμη να ανοίξουμε μόνοι μας το φώς.

Την Καλημέρα μου!!!
Φιλιά Πολλά!!!

 

Ριακι μου είναι κι αυτο!!!

Ολα αλλαζουν και προχωράνε!!! ευτυχως για καλο!!!

Καλα χριστουγεννα!

 

Καρκινάκι μουυυυυυυ αγαπημένο!


Εννοείται οτι πρέπει πρώτα να το ανοιξουμε μόνοι μας το φως! Γιατι αν δεν το ανοίξουμε εμείς...ποτέ δεν θα μας βρει αυτός ο κάποιος!!!

Ας γινουμε φάροι αγάπης!

Φιλακια!!!

 

Η ευτυχία είναι ..αυτό!!!
Κάνε τις βόλτες σου ,όσες θες και όπου θες ,αλλά εμείς είμαστε εδώ ...για σένα ,μαζί με ΄σενα.
Κάτι μου λέει πως αυτά τα Χριστούγεννα θα είναι τα πιο όμορφα.
Φιλιά πολλά αγαπημένε μου Μάγε.

 

Κατεργάρη μάγε! Τι θα έκανε ο D αν σε άκουγε να του κλεβεις τις εκφράσεις;; ;)
Μην νιώθεις άσχημα αν δε βρίσκεις χρόνο για γράψιμο. Αφού ζες και κάνεις θαύματα όλα είναι για καλό!
Φιλιά πολλά!

And, yes, happines can be found even in the darkest of times, ineed, when one only remembers to turn on the light! :)

 

όχι είναι και αυτό, αυτό κυρίως είναι!
απλά επειδή είσαι ευτυχισμένος το εκπέμπεις και μαγνητοκαλείς την επιτυχία και σε άλλους τομείς.

είδες τι κάνει ο έρωτας; δεν ήταν τρελλοί οι αρχαίοι που τον έκαναν θεό!

 

Χαχαχαχα συμφωνώ απόλυτα με τον συνάδερφο!!! Τα έχει πει και ο Ντάμπλντορ!! :))

Χριστούγεννα!! Έρχονται Χριστούγεννα!! Τα αγαπημένα μου υπέροχα καταπληκτικά φέτος οχι χιονισμένα (αλλά δεν πειράζει) Χριστούγεννα!!

Είμαι και και εγώ ξωτικό!! :))

 

Ή κατά τον Dylan Thomas
"To φως χαράζει εκεί που ο ήλιος δεν λάμπει"

Φιλιά φίλε Μέρλιν

 

Θέλησα να αλλάξω τη διεύθυνση του blog μου και ύστερα μετά λύπης μου παρατήρησα πως δεν μπορούσε κανείς να εισέλθει...
Απλά ανανέωσε την παρακολούθηση βάζοντας την διεύθυνση: http://equationallove.blogspot.com/
Η παλιά θα χαθεί!

Ευχαριστώ και συγγνώμη για την αναστάτωση!

 

Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.

Πάντα να εισαι ευτυχισμενος φίλε και εμεις θα ειμαστε εδω να σε περιμένουμε.

 

Μερλινάκο μου 'χεις λείψει πάρα πολύ ρε ψυχήηη!!

Καλά να 'σαι και χαμογελαστός κι αυτό θα αρκεί για μας! :)

Πάντα μαγεμένος! <3 :D

 

Venus μου εγώ χωρίς εσάς δεν κάνω!!! Οντως τα περιμένω με προσμονή μεγάλη τα χριστούγεννα!!!

 

Ginny μουυυ δεν την εκλεψαααα!!! Το είπα τη δανειστηκα! χαχα!!!

Ασε που ο ΝΤαμπι καταλαβαινει!!!

Φιλακια!!!!

 

ria μου...ασε που ειναι ο μονος θεός που δεν αμφισβητείται!

 

Amélie Μelon καλως όρισες!!

Συναδελφο τον Νταμπι εννοώ!!! Μάγος κι αυτος!!!

Να εχεις καλή διαμονη στο βασιλειο μου!

 

Βάσσια μου γλυκεια φιλάκια!!!

Να μου προσέχεις!!

 

Sweet truth! ερχομαι στο νεο σου σπιτακι!!!!!

 

stavroulazerva μου να εισαι καλα!!! Φιλακια!

 

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ μου πάντα με τον καλο λογο! Να εισαι καλα και να μας κάνεις να χαμογελάμε!

 

Anlin,the sunray κι εμενα! Πολύ μου λειψες! Πάρα πολυυυυ!!! Θα επανορθώσω!!! Αχ! Ματς!