ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Τα Θέλω μου!


Θέλω τα κουλουράκια της φωτογραφίας!!!
Θέλω να απολαύσω αυτήν τη τελευταία εβδομάδα γυρισμάτων.
Θέλω να τελειώνω με το πρόβλημα της ξηροδερμίας.
Θέλω να μην υπάρχουν καυγάδες.
Θέλω να χάσω ακομα 4-5 κιλάκια.
Θέλω να ξετινάξω 3 προφιτερολ με σοκολάτα γάλακτος απο το Marell (Το ξερω δεν συνάδει με το παραπάνω θέλω...αλλα εγώ το θέλω!)
Θέλω να βάψω τον τοίχο του υπνοδωματίου μου.
Θέλω να γραψω 2 cd με Χριστουγεννιάτικα!
Θέλω να πάω να δω καινούργια διακοσμητικά!
Θέλω να φτιάξω σοκολατάκια με καραμελα και αμύγδαλα.
Θέλω να πάω κάπου και να έχει ένα τζάκι, πολυ χιόνι και σιωπή!
Θέλω να διαβάσω 2 βιβλία που έχω πάρει απο τον Οκτώβριο κι ακομα δεν εχω αξιωθεί να τα ανοίξω!
Θέλω διακοπές.
Θέλω να ασχοληθώ περισσότερο με το HarryWorld.
Θέλω να την μπατσίσω.
Θέλω να αγοράσω 2 παντελόνια.
Θέλω να στολίσω στο σπίτι της γιαγιάς μου.
Θέλω να παίξω με play-do!
Θέλω καινούργια τσάγια με γεύσεις και αρώματα.
Θέλω να γνωριστούμε καλύτερα.
Θέλω η εκπομπή στο ραδιοφωνο να σπάσει κάθε ρεκόρ.
Θέλω να βρεθώ με όσους παραμέλησα όλο αυτόν τον καιρό!

Ναι όλα αυτά τα θέλω! Κι αλλα πολλά!

12 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Ουυυυ εγώ να δεις τι θέλω αλλά κλαψψψψ δεν ..........
Καλή εβδομάδα :)

 

Θέλω να σας ακούω κάθε μέρα,και θέλω να μην αλλάζετε μέρα γιατί βαρέθηκα να αλλάζω το λινκ στο μπλοκ μου (τώρα δεν λέει τίποτα)...
καλή βδομάδα..

 

Σαν πολλα δεν θελεις κυριος? ε? ε?
Κατσε να τα παρουμε με την σειρα!! Μην φοβασαι.. δεν θα σε πονεσω.. πολυ!!! χαχα!!

1)Το πρωτο θελω δεν γινεται γιατι δεν ειναι κουλουρακια αλλα μπισκοτα! Και επισης δεν ξερεις τι ειναι θες να το φας? Τς τς!! Δεν σου εχουν μαθει οτι δεν τρωμε οτι δεν ξερουμε?
2)Να την απολαυσεις την καημενη την τελευταια βδομαδουλα!!Στο χερι σου ειναι!!
3)Τελειωνε τι περιμενεις!! Ωχου!! Αντρες.. (αγαπη περαστικα!)
4)Αμα κλεινεις το στοματακι δεν θα υπαρχουν καυγαδες! Σκεψου το!
5)Θα μου ρεψεις! Αλλα πηγαινε σε μια διατροφολογο! Κλεφτες θα γινουν και αυτοι! Αν και τωρα θα τα παρεις οποτε βαλτο στοχο για το νεο ετος!!
5)Οταν πας να τα ξετιναξεις(αν και η σωστη λεξη ειναι τσακισεις anyway)παρε με μαζι σου!!!
6)Τοσα γυρισματα, τοσες αλλαγες εχετε κανει εσυ εναν τοιχο δεν μπορεις να βαψεις? Τι σε πηραμε? Φοβαμαι τι χρωμα θα βαλεις!! Να το κανουμε ψηφοφορια!!
7)Αμα γραψεις κανε μου και εμενα ενα!! Δεν εχω τπτ, τα εχω χασει!!
8)Να φτιαξεις ειναι πολυ ευκολα και γρηγορα! Μα τα βραδια τι κανεις? Απορω! Κοιμασαι μωρε? :P
9)Εχω τζακι, χιονι παιρνω απο το σουπερ μαρκετ, ησυχια εννοειται οτι θα κανω οποτε τι περιμενεις και δεν ερχεσαι? Να στειλω το ιπταμενο χαλι? Δεν ειμαστε για τοσα εξοδα!!!
10)Αμα δεν τα διαβασεις, δωστα σε μενα, τα διαβαζω και σου λεω την περιληψη! Επισης μπορουμε οταν ερθεις να στα διαβαζω! Διαλεξε!!
11)Αργει το καλοκαιρι!! Ασε που εχουμε και οικονομικη κριση! Ακου διακοπες!!
12)Ελα να παμε να δουμε τον Harry Potter! Αυριο λεω να παω να τον δω!! Σκεψου το και αυτο!! Τωρα με τι δεν ξερω.. ολα εγω θα στα λεω? :P
13)Αμα εννοεις την Μαρκελλα ναι! Αν οχι τοτε προσεχε!! Βεβαια δεν βαραμε και τις γυναικες.. Οι αποψεις διιστανται!! Δεν μπορω να σε βοηθησω, παντως δεν θα τρεχω να σε μαζευω απο το κελι 33!!!
14)Ναι βρε αγορι μου ηθελα να στο πω και εγω! Ολο το ιδιο τζιν πια εχω βαρεθει να σε βλεπω!! :P
15)Μα καλα τωρα δεν εχεις στολισει ακομα το σπιτι της γιαγιας? Τι περιμενεις? Απαραδεκτος!! Ακομα εδω εισαι? Τρεχουμε τωρα!!!
16)Δεν ξερω τι ειναι αλλα παιξε! Ποιος σε εμποδιζει? ε? ε? Να μου μαθεις ε? Μην ξεχαστεις!
17)Παμε στα Harrods να παρουμε! Σιγα το πραγμα!! Καθολου μυαλο δεν εχεις πια!! :P
18)Να γνωριστουμε! Τι σε εμποδιζει? ε? ε? Οποτε θελεις πες μου, μειλ εχω στο προφιλ!!
19)Καλα η εκπομπη σκιζει, αμα βαλουμε σε μια γωνια και την Μαρκελλα (φιμωμενη) η επιτυχια θα ειναι ανεπαναληπτη!! Αλλα και τωρα τελεια ειναι, μην εισαι και πλεονεκτης, δεν ειναι σωστο!!
20)Ναι βρε αγαπη με παραμελησες, αντε να βρεθουμε!! Αντε γιατι θα βαλω τα κλαμματα!! μου λειπεις!! Μπουχουχουχουχου!!

Τι και αλλα πολλα θελεις? Τι μας περασες? Για το ιδρυμα τρεις ευχες? Για μαζεψου και εσυ!!!

Εγω ενα θελω εχω.. Θελω να ειμαστε καλα!! Σωματικα και ψυχικα!!

Ε ναι λοιπον! Θα το πω..

Σ'αγαπω!!!

Μαρουλοφιλακια!!

 

Ξέρω και κάτι ακόμα που θέλεις...
Τη σημερινή φωτογραφία. ;) :Ρ

 

Θέλω να την μπατσίσω.

Κάπου εδώ με έπιασαν τα γέλια. Και γω, δεν φαντάζεσαι πόσο!:Ρ

Θα τα καταφέρεις είμαι σίγουρη! Τι σόι μάγος είσαι άλλωστε;

Φιλάκια, μας λείπεις! :*

 

Όλοι πολλά θέλουμε τελικά.
Καλά να περνάς! :)

 

καλά κάνεις και θέλεις.

στο μόνο που μπορώ να βοηθήσω είναι στην ξηροδερμία. ξεκίνα απο ένα καλό δερματολόγο, αν δεν έχεις, θα σου συστήσω εγώ, μετά πάρε ένα μπουκάλι νερό και πίνε συνέχεια. χρειάζεσαι δυο λίτρα τη μέρα.

για τα άλλα, θέλε. θα τα πετύχεις. εκτός από το μπατσάκι. δεν πρέπει.

καληνύχτα.

 

Όταν θέλει ένα ξωτικό τότε όλα γίνονται;)

Εγώ σου εύχομαι να τα κάνεις όλα κι ας μοιάζουν αντίθετα.. και δε σου κρύβω πως μου άρεσε που τα αράδιασες.. θα ξέρεις ότι όταν γράφεις ή όταν λες τα θέλω σου τότε πλησιάζεις όλο και πιο πολύ στην πραγματοποίησή τους.

Φιλιά πολλάαααααα:)

 

Θέλω να είσαι ΚΑΛΑ ,να σε διαβάζω χαρούμενο και να σταματήσεις να αλλάζεις template κάθε μήνα .
Γιατί ο ένα είναι καλύτερο από το άλλο και ζηλεύω!!!!!!!
Λατρεμένε μου Μάγε να έχεις τις πιο όμορφες γιορτές.
Πολλά πολλά φιλιά.

 

Είναι βατα τα θέλω σου!

Τι περιμένεις; όρμα

 

Ευχομαι να πραγματοποιηθουν τα θελω σου.:D :*

 

Nα ταν κι άλλα!!
Αυτό είναι το new year's resolution σου; P
Πάντως το νούμερο 5 και 6 συνδιάζονται άνετα, απλά δεν το διατύπωσες σωστά: Θέλεις να χάσεις 3-4 κιλά τρώγοντας προφτερόλ!
Κι εγώ την ίδια δίαιτα θα ήθελα να ακολουθήσω!:P
Την καλησπέρα μου!