ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ο Απολογισμός ενος Μάγου.



Η ζωή είναι ένας ατέρμονος κύκλος.
Επαναλαμβανομενος.
Πάντα ίδιος.
Πάντα διαφορετικός.
Οπως οι χρονιές που φεύγουν.
Όπως οι χρονιές που έρχονται.

Αποψε έχω μια διάθεση απολογισμού.
Απόψε νιώθω πως θέλω να μίλησω για όλα και να δώσω θέση στο τίποτα.
Είναι από τις μαγικές εκείνες βραδυές που βλέπω τον ουρανό να με κοιτά και να με αφουγκράζεται.
Είναι απο τις βραδυές που τα χέρια μου πηγαίνουν μόνα τους στο πληκτρολόγιο...
Εχουν μεγαλύτερη ανάγκη απο εμένα να εκφραστούν.
Να μιλήσουν για όσα ήρθαν και όσα θα'ρθουν.
Οσα ονειρα γιναν στιγμές
Οσες στιγμές γιναν αναμνήσεις.
Οσες αναμνήσεις γίναν μάθηματα.

Το μεγαλύτερο μάθημα που αφησε το 2010 ήταν πως οτι κι αν γινεται εγώ οφείλω να προχωράω.
Με τον ίδιο ρυθμό, Με το ιδιο χαμόγελο, Με την ίδια ψυχή.
Γιατί σε αυτό το δρομο που ονομάζουμε ζωή βασικός όρος ειναι να περπατάς. Ευθεία και όχι κυκλικά.
Αν θέλεις να μείνεις κάπου προχωρα οσο πιο γρήγορα μπορείς.
αν θελεις να διατηρησεις κάποιον ή κάτι στη ζωή σου εξελλιξου,τρέξε γρήγορα.
Τα βηματα σου μόνο μακρυά δεν θα σε οδηγήσουν. Τα βήματα σου μόνο κακό δεν θα σου κάνουν.
Μη μένεις λοιπόν κολλημένος σε ιδέες και στερεοτυπα. Σε εγωισμούς και ετικέτες.
Μην αναλώνεσαι σε επισκέπτες.

Εκανα πολλά βήματα λοιπόν το 10. Πέρασα απο πολλά και έφτασα αρκετα πιο μακρυα. Πάντα σε σχέση με τους δικούς προορισμούς. Με τα δικά μου ταξίδια.
Αλλαξε το μυαλό μου. Αλλαξε το κορμί μου. Αλλαξε η ζωή μου.
Κι αλλάζει και κι αλλαζει κι αλλάζει...
Κάθε μέρα, Κάθε ώρα, Κάθε λεπτό.
Νιώθω κάθε κύτταρο ευτυχισμένο.
Γιατί έχω εμένα και με έχω καλά.
Απαλλαγμένο απο πολλά και έτοιμο για περισσότερα.

Δεν χορταίνω να γνωρίζω νέους φίλους.
Δεν σταματώ να λαχταρώ να ανακαλύπτω καινούργια ξωτικά.
Χάνομαι σε ένα κοσμο απο χαμογελα και βλέπω πως το φως έρχεται με συναντά περισσότερο απο το σκοτάδι.
Βλέπω νέα χέρια να μου απλώνουν για βοήθεια και χάδι και καινούργια μάτια να μοιράζονται το δάκρυ μου.
Αισθάνομαι νέες καρδιές να με αφήνουν να ακούσω το παλμό τους.
Νέοι φίλοι, Νέοι Ανθρωποι, Νέα Κεφάλαια.
Δεν ήρθαν να καλύψουν θέσεις κενές. Ηρθαν και δημιούργησαν τις δικές τους.
 Γέλια, Εξομολογήσεις, Χαρές, Αποτυχίες, Νεύρα....όλα μαζί. Ολα ζωη...
Και έγινε μια αφετηρία μαζί τους. Κι ενα νέο ταξίδι ξεκίνησε....

Νιωθω δυνατός και έτοιμος να αποχαιρετήσω το 2010.
Να το ευχαριστήσω για τα δώρα που μου έφερε.
Για τους ανθρώπους που μου σύστησε.
Για τους σπόρους που με βοήθησε να φυτέψω.
Μα περισσότερο που μου θύμησε ποιος είμαι.
Μα περισσότερο που με έκανε ξανα αυτό που είμαι.

Σας ευχαριστώ κι εσάς. Πολύ.
Που είστε εδώ. Που με ανέχεστε. Που πιστεύετε στα ξόρκια μου.
Σας ευχαριστώ γιατί είστε ο φίλος δίχως πρόσωπο. Ο φίλος γεμάτος καρδιά. Ο φίλος γεμάτος αυτιά.

Τιποτα δεν θα ήταν το ίδιο αν δεν είχα καταλάβει οτι είμαι κι εγώ ένας "Μερλιν"
Τιποτα δεν θα ήταν το ίδιο αν η πύλη των ιδεών μου δεν με έφερνε κοντά σας.
Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα

Το καλύτερο πράγμα με τη ζωή είναι οτι σου φέρεται οπως ακριβώς της φέρεσαι...

Καλή μας Χρονιά.

40 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Χαιρομαι που εισαι τοσο καλα.Να εχεις παντα αυτη την διαθεση σου ευχομαι.Καλη χρονια.

 

Καλημέρα,χαίρομε που είμαι ένας από αυτούς τους φίλους που περιγράφεις,να είσαι καλά και πάντα αυτός που είσαι...
Καλή χρονιά να έχεις,με απέραντη αγάπη και υγειά...

 

καλή μαγική χρονιά να έχεις, με ότι καινούργιο φέρει, όλα τα δεχόμαστε, όλα τα αξιολογούμε κι απ' όλα μαθαίνουμε

 

Καλή Χρονιά Μάγε μου!
Το 2011 να σου φέρει ακόμα περισσότερα απο το 2010 και του χρόνου να έχεις πάλι έναν τόσο αισιόδοξο απολογισμό!
Πολλές Γλυκές Καλημέρες!

 

Μέρλιν, όσο μπορείς να συντηρείς και διατηρείς τα θετικά και να "ισορροπείς" τον απολογισμό, τότε είσαι στο σωστό δρόμο.
:-)

Χαίρομαι για την διαδικτυακή γνωριμία μας και σου εύχομαι ένα καλύτερο, πιο μαγικό, φωτεινό 2011.

Χρόνια πολλά
Φιλιά
:-)

 

Αλήθεια είναι. Η ζωή σού φέρεται όπως ακριβώς της φέρεσαι.
Να 'σαι καλά, Μερλινάκο, να 'σαι πάντα αισιόδοξος, ρομαντικός και πάντα να αλλάζεις και να προχωράς. Χαίρομαι που διασταυρώθηκαν οι διαδικτυακές μας ζωές, πραγματικά. ^_^

Φιλιά πολλά και καλή χρονιά!

 

Kαλημέρα Μάγε!
Δε νιώθεις ανακούφιση όταν κάνεις έναν ευχάριστο απολογισμό;
Ελπίζω το 2011 να κάνεις ακόμη περισσότερα βήματα γιατί στη ζωή πρέπει πάντα να προχωράς!
Τα φιλιά μου και καλή μαγεμένη πρωτοχρονιά!

 

Εύχομαι το 2011 να σου προσφέρει ακόμη περισσότερα και συ να συνεχίσεις να προχωράς στη ζωή σου.

Σε φιλώ!
Καλή Χρονια!!!

 

Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία:)

 

meanan και σενα καλη χρονια!!! Να φερει το 11 οτι σου στερησε το 10.

 

ΦΟΥΛΗ μου εγω να δεις τι τιμη νιωθω για οσα εχεις κανει για μενα! Εχεις χρονια πολλα και καλες γιορτες και απο τη Μαρκελλα!!

 

BLUEPRINTS κραταω το μαγική χρονιά! Μου αρεσεε! Να εισαι καλα και να εχεις το 2011 γεματο απο χαρουμενες στιγμες

 

next_day μου ευχομαικαι σε σένα να ειναι το 2011 ετος χαράς.

Να προσέχεις μικρη μας!

 

Βάσσια μου! Εισαι κι εσυ απο τα ατομα που εχουν γινει μπλογκοφιλαρακια!!! Εχω χαρει κι εγω πολύ για τη γνωριμία μας! Πολυυυ!

Και του χρονου εδω!

 

Art. μου! Ξεχωριστό μου πλάσμα! Αραγε να ξερες τι δυναμη κρύβεις και δεν το ξερεις! Αραγε πόσα έχεις να δημιουργήσεις οταν συνειδητοποιησεις το ποσο ξεχωριστή είσαι!

Ευχομαι να είσαι πάντα καλα!! Και πάντα ΕΣΥ!

 

Ginny μου μεγάλη ανακούφιση νιώθω!!!
Γιατι εζησα και γευτηκα μέχρι τελευταιας ρανιδας!

Να εισαι καλα!!! Σε φιλω και σου εύχομαι καλη πρωτοχρονια!!!

 

Sweet truth! μακαρι να πάει..θα παει!
Να σου φέρει το 11 οτι ποθησες πιοτερο!! σε φιλω γλυκιά μας αλήθεια!!!

 

mia maria χρονια πολλά και σε σένα γλυκιά μου! Να εισαι πάντα καλα!

 

Πέρασα να διαβάσω την ανάρτησή σου και να σου ευχηθώ χρονια πολλά. Ειλικρινά με έκανες να νιώθω όμορφα και σου εύχομαι να συνεχίσεις να περνάς τόσο υπέροχα, να μαθαίνεις για τη ζωή και ο νέος χρόνος να σου φέρει μόνο χαρές!
Περιμένω να σε δω κι από κοντά ε!

Καλή χρονιά μωρή νεροκομπόστα!

 

Mε συγκίνησες με αυτή σου την ανάρτηση.
Καλή χρονιά και ιδιαιτέρως μαγική για σένα Μέρλιν αγαπημένε μου.
Όλα σου τα όνειρα να βγουν αληθινά και να τα μοιράζεσαι μόνο με αυτούς που πραγματικά χαίρονται με τη χαρά σου.
Πολλά φιλιά αγαπημένε μου.
Και πάντα χαμογελαστός να είσαι.

 

Μου άρεσε πολύ αυτό το "ευθεία και όχι κυκλικά". Εύχομαι όπως χαρούμενα και αισιόδοξα είναι αυτά τα λόγια έτσι να είναι και η επόμενη χρονιά για σας και τους αγαπημένους σας!

 

Το 20Ι0 είχε ένα ραβδάκι στο νουμερό του,το 20ΙΙ έχει δύο... Ποιός ξέρει,ίσως η ζωές μας αποκτήσουν ξανά την μαγεία που για λίγο ξέχασαν,μα ποτέ δεν έπαψαν να λαχταρούν... Καλή μαγική χρονιά να έχουμε!!!

 

Καλή χρονιά με υγεία και ευημερία.
Με αγάπη και κατανόηση.
Με υπομονή και επιμονή.
Μα πάνω απ’ όλα με ανθρωπιά.

Χαρούμενο το 2011!!!

 

Μαρσυ μουυ <3

Πανηλιθια γριούλα σε λατρευω! Καρδουλα μου να εισαι κι εσυ καλα και να ονειρευεσαι οπως εμεις οι μαγοι ξερουμε! Να προσεχεις εκει στα ξενα!

 

Venus μου ξεχωριστή! Παντα με τον καλο λογο! Ευχομαι να περάσεις ενα 2011 μεσα στον ερωτα! Υγεια και όλα τα άλλα ερχονται!

Να εισαι παντα εδω και να μας μαγευεις!

 

maximus ξερεις ποσο με ταλαιπωρησε αυτο το ευθεια;;; το καταφερα ομως!!

Καλες γιορτες να εχεις!!!

 

Καλη μας χρονια καλε μου!!

Χαιρομαι για ολα! Ο απολογισμος σου εχει μια γλυκεια γευση στο τελος!!!

Παρακαλουμεεεεεεε!

Μαρουλοφιλακια!

 

Ανώνυμε τι κριμα να μη ξερω το ονομα σου με τετοιο ωραιο σχολιο!!! Σνιφ!

Οντως εχει δυο μαγικα ραβδακια!Ας τα αδραξουμε και μαζι με αυτά και την ευκαιρια για μια καλυτερη ζωή! Μπορουμε!!!

καλη χρονια!

 

ria πανω απο ολα ανθρωπια οπως πολυ σωστα ειπες!

Υγεια γλυκειά μου να χουμε κι ολα τα αλλα βρισκονται!!!

Καλη χρονια!!!!

 

Μαρουλακι μου γλυκoo!!! Ωραια περαsame kai to 2010!!! Alla to 11 tha ta spasoume!!! Etsi???

se filwwwwwww

kali xronia!

 

Καλη σου χρονια Μερλιν!!
Ευχομαι ο νεος χρονος να σου φερει οτι επιθυμεις!!:)

 

Καλή χρονιά, με υγεια και αγάπη! Δημιουργικη και με ουσιαστικότερες σχεσεις!

φιλια

 

ΣΑΣ ΔΙΝΩ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΥΧΕΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΧΡΟΝΟ
ΠΑΝΠΛΟΥΤΟΙ ΝΑ ΣΤΕ ΣΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

 

Φίλε Μέρλιν,
καλή μας χρονιά!!!

 

Κανε τα μαγικά σου για τον καινούριο χρόνο:)
Καλή Χρονιά....

 

Φλερ χρονια πολλα και σε σένα!! Επιτυχιες πολλες και αυτη τη χρονια!

 

Κουλα μου μονο αυτο αξιζει! οι ουσιαστικές σχέσεις!!!

Καλη μας χρονια Αχ! Κουλα μας!!!!

 

Σκρουτζάκο μου να εισαι καλα και καλη χρονια να εχεις! Οι επιθυμιες σου ευχές μου!!! <3

 

Δημήτρη Α. Καλως όρισες στον κόσμο μου!

Καλη χρονιά να έχεις καινούριο ξωτικο!

 

Vad θα προσπαθήσω και κάτι μου λέει πως θα τα καταφέρω καλύτερα!! Ειδικα στα δημιουργικά ξόρκια!!!

Καλη χρονιαααααα!