ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

My Sweet Xmas Bedroom!

Η Σημερινή Κυριακή ηταν αφιέρωμενη σε μένα!
Εχω αρρωστήσει και δεν βρήκα καλύτερο τρόπο απο το τελειοποιήσω το δωματιο μου!!
Πάντα μαζί με τη Μητέρα μου!!! <3 <3

Αγαπημένα ξωτικά....Τhis is Merlin's Laboratory!



Καλά μας Χριστούγεννα!!!!!!!!

44 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

καλά χριστούγεννα πουλάκι μου, αλλά είσαι σίγουρος ότι είναι το δικό σου δωμάτιο ή του πεντάχρονου γιού σου;;;

 

Είναι πολύ όμορφο!Παραμυθένιο!
Καλές γιορτές!!!

 

Καλά, απίστευτο, αυτό ειναι το σπίτι σου στολισμένο Χριστούγεννα ;
Σαν απο περιοδικό ή απο παραμύθι, πωπωω ζηλεύω.
Εγω αντίθετα φέτος δεν εχω και πολλή όρεξη για στόλισμα, λίγα πράγματα.
Πολύ ωραία λοιπόν, τυχερός όποιος εχει τέτοιον χώρο τέτοια εποχή !
Περαστικά κιόλας.

 

Ria μου...Μακαρι να ειχα 5χρονο γιο!!!! Θα δεις πως θα του το έφτιαχνα!!

Επρεπε στα 21 μου να κανω ενα παιδι! Κουτι θα είχε έρθει τωρα!

 

Τzonako μου!! Τι να κανω τα λατρευω! Μαγεια ειναι τα χριστουγεννα και μου αρεσει να τα ζω έτσι!!!

 

D.Angel ευχαριστω πολύ!!!! Καλες γιορτές και σε σένα!!!

 

Τι άλλο πιο ταιριαστό για ένα Μάγο ,από ένα τέτοιο παραμυθένιο σπιτικό?
Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας .το αγαπημένο σου δωμάτιο ,λατρεμένε Μάγε μας.
Να έχεις τα πιο όμορφα και παραμυθένια Χριστούγεννα που θέλησες.
Καλές γιορτές αγαπημένε.
Φιλιά, πολλά πολλά.

 

Ειστε κι εσείς μελη της οικογενειας μου, της καθημερινότητας μου...της ζωής μου!

Γλυκιά μου Venus να έχεις και εσυ τα καλυτεροοοοτερα Χριστούγεννα!!!Σε φιλώ!

 

Εγω δεν το πιστευω οτι ειναι το δωματιο σου.Κι αν οντως ειναι,εισαι σιγουρος οτι δεν εισαι διακοσμιτης;;;;;;;;;;

 

Eίναι όντως το δωματιο μου...και όντως ασχολούμαι επαγγελματικα με την διακόσμηση! :P

 

Πολυ ομορφο!! Πολυ ζεστο!

Καλα Χριστουγεννα να εχουμε και περαστικα σου!

Μαρουλοφιλακια!

*σκεπαζομαστε τα βραδιαααααα! :P

 

Μαρουλακι μου!!!! Να εισαι καλα! Ευχαριστω για τα καλα λογια!!! Σε φιλω γλυκά! Καλα μας Χριστούγεννα!

 

Έχεις και τζακι στο δωμάτιο, οπότε ο άγιος Γατίλης θα έρθει κατευθείαν..
περαστικά σου..

 

Ωστε ζεις και στ'αλήθεια σε παραμύθι ε; <3

Καληνύχτα Μερλινάκο!

 

βρε Μαγούλι μου!!!
Τρυφερό και ευαίσθητο ξωτικούλι..
Ονειρεμένιο σαν σκηνικό από παραμύθι!!
Να'χεις τα χριστούγεννα που ονειρεύεσαι!!!
ΦΙΛΙΑ!!

(πες μου ότι είσαι και καρκινάκι;)

 

Καλά Χριστούγεννα Μέρλιν!
Κι εσύ άρρωστος αυτό το Σαββατοκύριακο; Εγώ έχω τενοντίτιδα, είμαι άφωνη=θάνατος, και δεν μπορώ να καταπιώ ούτε το ζεστό μου τσάι! Όλοι οι άρρωστοι ας μαζευτούμε!
Φιλιά πολλά!

 

Πλακα κανεις.:O

Ποτε θα ερθεις να στολισουμε το δωματιο μου? :P
Το εχεις κανει τελειοοοο το δικο σου.<3

Εμενα το μονο χριστουγεννιατικο που εχει ειναι ενα μολυβι μ'εναν Αι-Βασιλη.:P

 

ΦΟΥΛΗ μου ναιιιιι απευθειας θα έρθει!!! Σε φιλω γλυκα!!!

 

Marsy μουυυυ προσπαθω...

Τι μαγος θα ήμουν αν δεν ζούσα και στην καθημερινοτητα ενα παραμύθι..

 

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ποσο μου λειψες! Να εχεις κι εσυ τις γιορτουλες που ονειρεύεσαι!!

Να είσαι καλά...σε φιλω γλυκα!!!
<3

 

Ginny περαστικουλια!!!! Ευχομαι να περάσουν οι πονοι γρήγορα!!! Φιλακια!!!

 

Οποτε θέλεις Φλερ μου!!! Ειναι η ειδικότητα μου!!! :))

Να βάλεις έστω φωτάκια!!!

 

Παντα τετοια διάθεση να εχεις:)

Καλές γιορτές....

 

τόσο όμορφο σαν...παραμύθι
καλά Χριστούγεννα, παραμυθένια, γλυκά, μουσικά!!!

 

Vad μου επίσης να είσαι πάντα με διαθεση καλή και μαγικη!! Σε φιλω!

 

Silena μουυυ να εισαι κι εσύ καλα! Να περάσεις τα πιο ομορφα Χριστουγεννα και να ταραξεις τους κουραμπιεδες και τα μελομακαρονα!

 

Θέλω κι εγώ τέτοιο δωμάτιοοοοοοοοοο! :'(
Ποτέ δεν ήμουν φαν των Χριστουγέννων αλλά με έχεις εντάξυ στο κλίμα. :Ρ

 

Ονειροπαγιδουλα μου!!! Σε προσκαλω για τσαγακι και κους κους!!!! Φιλακια!!!!

 

Είναι τόσο ζεστό!!! Και όμορφο!!
Δημιούργησες ένα έργο τέχνης πραγματικά!!!

 

Αnlin μου! Ηλιαχτιδαααα μου!

Σε ευχαριστώ! Τι να κανω! Μαγος χωρίς μαγική γωνιά γινεται; ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!

ΣΕ ΦΙΛΩ!

 

Αυτό πραγματικά είναι μαγικό!

Απίστευτο. μπράβο σου Μέρλιν.

Φιλιά
:-)

 

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΟΝΕΙΡΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.

 

Βασσια μου σε ευχαριστώ!! Τι να κανουμε τη χρειαζομαστε τη χρυσοσκονη αυτες τις μερες!!!

να εισαι καλα!

 

Σκρουτζακο μου!!! Καλα Χριστογεννα και καλες γιορτές! Εμεις θα τα λέμε και το 11 και το 12 και το 13 χεχε!

Φιλιααα!

 

Καλά ε.. Δεν έχω λόγια. Είναι απείγραπτο! ο.Ο
Καλά Χριστούγεννα! :D

 

Είσαι από τους πολύ λίγους μπλόγκερ που το nick name τους δηλώνει ακριβώς αυτό που είναι:))
Προσπαθώ να σε φανταστώ παππού με το ίδιο μεράκι;)

Καλές γιορτές Μερλινάκο μου σου εύχομαι η ζωή σου να είναι τόσο παραμυθένια όσο και η αγαπημένες σου γωνιές.

Σε φιλώ γλυκά

 

Poisonous να εισαι καλα γλυκιά μου!!! Καλα κ ευτυχισμένα Χριστουγεννα και σε σένα!!! Σε φιλώ!!!

 

Μargo μου λατρεμένη! Ξερεις οτι σου έχω αδυναμία...! Σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια...Μου δινουν δύναμη και με γεμιζουν χαρά! Να είσαι καλα και να χαρεις αυτά τα Χριστούγεννα μαζι με την οικογενεια σου οσο πιο μαγικά γινεται!

 

Περαστικά και καλές γιορτές, με υγεία και ευτυχία!

 

mia maria ευχαριστώ για τις ευχές! Να εισαι καλα και να περασεις ομορφα Χριστουγεννα!!

 

:O

-Άφωνη-




Περαστικά και φιλιά!!!

 

Art. μου!!!

Ευχαριστω και πολλά φιλιά!

 

Καλές γιορτές Μέρλιν μου... από όλα αυτά εγώ ζηλεύω το κραβάτι σου... φαίνεται πολύ άνετο... αλλάζεις με το δικο μου? :P

Φιλάκιααα!

 

Eιναι ανετο και το αγαπω γιατι εκει ονειρευομαι συνηθως! :)

Καλες γιορτες να εχουμε αγαπη!!!!