ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

H Aποκαλυψη του Μερλιν

Η Αρχή έγινε...
Χαιρομαι πάρα πολύ που αποφασίσατε να με βοηθήσετε με τη θετική σας σκέψη!!!
Σας ευχαριστώ δικά μου ξωτικά!!! Πάρα πάρα πάρα πολύ!

Λοιπόν αναρωτηθήκατε ποιος είμαι.

Αυτός είμαι...

 Μαρια (Μαριμαρ) Ματιοπούλου κι εγώ!


Και το ονομα εμού...Δημήτρης Μεργούπης...
 Η αλήθεια ειναι οτι στη συνέχεια θα μας δειτε και θα γινει η παρουσιαση μας κανονικά! Απλά το επεισοδιο που είδατε δεν ήταν να βγει πρώτο. Για αυτο δεν υπηρξε αναφορά!
Και πάλι σας ευχαριστώ Ξωτικά!







37 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Απ'το δικό μου σπιτι πότε θα περάσετε:)))

 

Καλημεραααα
Σε γνωρίζω από φώτο στο ράδιο!!
καλή συνέχεια...

 

ΜΑΓΟΥΛΙΙΙ μου!!! Είσαι έκτακτος!!(να μην σου πω ότι μοιάζεις και με τον γιομου:)KΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΉ ΣΤΑ ΌΝΕΙΡΑ ΣΟΥ

απο ότι κατάλαβα σπούδασες Αγγλία εε;
λες να ήσουν με την κόρημου χα..χα.. σπουδασε στο KINGSTON UNIVER..
φιλια μαμαδιστικα!!!χα..χα.

 

Εύχομαι να είναι η Νέα Χρονιά με πολλά καινούρια και όμορφα πράγματα! Αλλά πάνω από όλα να υπάρχει υγεία και αγάπη!!!! Καλή Χρονιά!!!!!

 

δικαίως διάλεξες το όνομα μέρλιν. πραγματικά κάνεις ξόρκια στη ζωή των ανθρώπων.

το επεισόδιο δεν το είχα δει, γιατί δούλευα. το είδα σήμερα.

είσαι ένας κούκλος, δε χρειάζεται να σου το πω εγώ, το κοριτσάκι η μαρία, επίσης.

μου άρεσε η καταπληκτική ιδέα του να χωρίζεις τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια. το βρήκα εξαιρετική ιδέα στο να υπάρχει κοινός αλλά χωρισμένος σκουπιδοντενεκές. έχω και τη μέντα μου με την ανακυκλωση... καταλαβαίνεις.

ώστε διακοσμητής. να το έχουμε υπ' όψιν μας! θέλω κάτι αλλαγές να κάνω στο σπίτι!

χάρηκα πολύ με αυτήν την ανάρτηση, μέρλιν.

καλό σαββατοκύριακο. αν και νομίζω ότι μάλλον θα δουλεύεις.

 

Τι ωραιος που ησουυυυν!!:D

 

Και εις άλλα με μαγεία!

 

Σε καταλάβαμε, σε καταλάβαμε χαχα:))))

Καλή η αρχή σας Μερλινάκο μας και το ζευγάρι που έχετε φτιάξει με την Μαρία ζωντανεύει την εκπομπή.
Καλή συνέχεια!

 

Όλα να πάνε καλά και να βοηθά κόσμο η εκπομπή!

Ο πιο ομορφουλης δηλαδη εισαι; Μπραβο!

:)))

Εγώ είμαι η Coula! Χαρηκα!

 

Φουλη μου εσύ εισαι ραδιοφωνική φιλη! ;)

 

Ιλυς μου!!!! Οχι εδω σπουδασα σε αγγλικο κολλεγιο απλα!

Τι ομορφο κοπλιμέντο αυτο για το γιο σου!!! <3

Φιλια απο ενα ακομα γιο λοιπον!! Μαααατς!

 

Σταυρουλα μου σε ευχαριστώ πολυ! Να βρεις το 2011 οτι εχεις ονειρευτει!

 

Ρια μου!!! Σε ευχαριστώ για το καταπληκτικο σχολιοοοοοο!!!

Να εισαι καλα!! Οτι θελεις στη διαθεση σου!!!

 

Φλερ ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυ

 

Konstantinos_l θεικο αυτο που είπες!! Θα στο κλεψω!!!

 

Margo μουυυυυυυυυυυυ!<3

Σε ευχαριστώ για τα καλα λογια!! Περιμενω σχολια και εντυπωσεις!!! :))))

Ειδικα απο σένα!! Μααατς!

 

Coula μου χαρηκα! :)

Μακαρι να βοηθήσουμε κι αλλα κι αλλα κι αλλα σπιτικα που το χρειάζονται!!!

 

Για φαντάσου,να μου κουβαλήσεις το συνεργείο εδώ στο Χαρτούμ!:)))

Καλημέρα....

 

Μα ποσο ωραιος εισαι το ξερουμε αγαπη!!! Σε ξερουμε καλαααααα! Προσεχε... :P

Καλη Κυριακη!

Μαρουλοφιλακια!

 

Much more than I need to know but ... οκ διαψεύσθηκα, σε ειχα φανταστεί κοντόχοντρο συμπαθητικό 40άρη με γενάκι στο πηγούνι.
Δεν ειμαι συνηθισμένος σε τέτοιες πλήρεις αποκαλύψεις, στα έξι χρόνια που γράφω/διαβάζω μπλογκς, έκπληξη λοιπόν.
Το δικό μου σπίτι δε θέλει φτιάξιμο, ενα βαψιματάκι αμα μπορείτε, περάστε :) α, και μια σιφονιέρα φέρτε κι εντάξει είμαστε :)
Καλή Χρονιά επι τη ευκαιρία.

 

Vad ερχομεθα και στο Χαρτουμ!!! Να'ναι καλα οι μεταφορικες!! χεχε

 

Τρελομαρουλο!! Δεν παιζεσαι!! :))))

Καλη Κυριακηηη

 

Tzonako καλησπερα και καλη χρονια!! Η Αποκάλυψη έγινε γιατι αρκετα ξωτικα δεν ειχαν καταλαβει ποιος ειμαι στην εκπομπή. :)
Κι επειδη αρκετοι νομιζαν οτι μπορει να ειμαι και ο εργοδηγος εβαλα τα ντοκουμέντα! χεχε!

Να εισαι καλαααα!

 

ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ.
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

 

Αυτό είναι (μάλλον) το πιο ευχάριστο νέο που διάβασα από τότε που μπήκαμε στο 2011! Τόσες κ περοσσότερες οι ευχές μου για το καλύτερο!

 

Ta spaseees! <3 Sou 'pa, h giagia se subathise!! xD :P
-Dream Girl :P (sorry gia ta greeklish, to laptop tis aderfis mou den exei ellinika k de borw na bw apo ton logariasmo mou-_-)

 

Μάγε μου καλέ!!!!!
Πραγματικά σου ταιριάζει γάντι το όνομα σου!!
Να είσαι καλά καλέ μου!!!!
Φιλιά Πολλά!

 

Hμουνα σίγουρη πως ήσουν αυτός!!!!
Καταρχήν είχες καταπληκτικές ιδέες, επίσης φορούσες πολύ ωραίο t-shirt, και φυσικά ήσουν κούκλος, το ίδιο και η υπέροχη ξανθιά Μαριμάρ - τι παραμυθένιο όνομα...
εύχομαι καλή συνέχεια, φιλιά!!!

Καλή και δημιουργική χρονιά να έχετε!!!!

 

Skroutzako μου σε ευχαριστω για το Ωραίο σχόλιο !!! Να Είσαι Καλά!!!

 

Gi gaga kouni beli τι καλοοοος!!!! Να Είσαι Καλά κ να εχεις μια υπεροχη Χρονια!

 

Ρεακι μου Δώσε Φιλια στη Γιαγια σου!!! Χεχε! Σε φιλω!!!

 

Next_day σε ευχαριστώ πολυυυ!!!! Να Είσαι Καλά κ να έχεις μια απίστευτη χρονια!

 

Thumbelina γλυκεια μου ποσά χαμογελά μου χαρισες!!! Ευχαριστω ολόψυχα για τη στήριξη!!! Να Είσαι Καλααα φιλακιααααα!!!

 

Είδα την εκπομπή επίτηδες και αμέσως κόλλησα πάνω στην πανέμορφη φατσούλα σου!!!!! Είσαι ένας κούκλος ,δεν σε περίμενα διαφορετικό.
Καλή επιτυχία σε ό,τι κάνεις αγαπημένε Μάγε μου.
Δηλώνω πια αθεράπευτα ερωτευμένη μαζί σου.
Φιλιά.!!!!!

 

Venus μου με κάνεις και...κοκκινιζω! :))))

Ευχαριστώ πάρα πολύ που σε κάθε μου βήμα εισαι εδω και μου στελνεις την καλή σου ενεργεια! Ευχαριστώ ειλικρινά για ολη τη στήριξη!!!

:)))))))

 

Huba huba huba

Τα θερμα μου συγχαρητηρια στην μαμα σου... ;-)