ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Ο Πόνος της Εξέλιξης




Αν ήξερα πως έπρεπε να ξεκινήσω θα το είχα κάνει.

Δεν ξέρω να σου πω.

Τις περισσότερες φορές που μπαίνω στο κόσμο των σκέψεων μου βλέπω ακριβώς τι πρέπει να αποτυπώσω στην οθόνη. 

Είναι σαν τρισδιάστατος πίνακας για μένα. Τον βλέπω, μυρίζω τα χρώματα και ακούω τα αρώματα.
Και μετά το πληκτρολόγιο γίνεται το ραβδί που θα εκτελέσει το ξόρκι του κειμένου.

Τώρα δεν ξέρω τι βλέπω. Δεν ακούω. Δεν μυρίζω.
Το συναίσθημα όμως που με κάνει να θέλω να γράψω με ειδοποιεί. 

Πως;
Πάντα όταν φουσκώνουν οι σκέψεις πρέπει να βγουν σε λέξεις παρουσιάζεται ένας συγκεκριμένος οξύς πόνος στο στομάχι.
Σωματοποιειται. 
Αυτό που λένε κάποιοι έμπνευση για μένα είναι πόνος.

Ετσι και τώρα που σου μιλάω πονάω.
Και είναι ο πόνος αυτός που με αναγκάζει να γράψω.
Η ενόχληση που μου θυμίζει πως πρέπει να εξελιχθώ.
Κι αν υπάρχει δρόμος δίχως τέλος, είναι αυτός της εξέλιξης.

Πάντα θα υπάρχει καλύτερος τρόπος να αγαπήσεις.
Πάντα θα υπάρχει καλύτερος τρόπος να νικήσεις.
Πάντα θα υπάρχει καλύτερος τρόπος να νικηθείς.
Πάντα θα υπάρχει ένα καλύτερο πάντα.

Ο πόνος επιμένει θέλω να σου πω.
Στο τέλος όμως του κειμένου θα τον έχω νικήσει.
Κάθε φορά τον νικάω.

Γιατί στα χέρια μου το μεγαλύτερο όπλο ήταν πάντα η έκφραση.
Αυτό κάθε φορά είναι το βασικό συστατικό στη συνταγή μου για τη ζωή.
Δε φοβάμαι να σου μιλήσω, δε φοβάμαι και να μου τα πω.
Δε φοβάμαι τη ζωή και τα παιχνίδια της περισσότερο απ'οσο φοβάμαι εσένα.
Ναι, καλά άκουσες ξένε.
Εσένα πάντα σε φοβάμαι.
Γιατί ποτέ δεν μπορώ να ξέρω αν μου λες στα αλήθεια "σαγαπω"
Γιατί ποτέ δεν θα μάθω αν την ώρα που γυρνούσα την πλάτη μου τα μάτια σου αλλάζαν βλέμμα.
Γιατί ποτέ όσο κι αν ψάξω τι πραγματικά θέλεις απο μένα δεν θα μάθω.
Οσες φορές και να σε ξαναγνωρίσω.
Με οποια μορφή και να με ξανασυναντήσεις.
Ειτε κουβαλώντας έρωτα, είτε φιλία, είτε λεφτά.

Για αυτό και σε φοβάμαι. 
...γιατί δεν μαθαίνεσαι.

Στα σκοτάδια που μου ρίχνεις όμως, πάντα θα απαντάω με φως.

Ο πόνος ξαφνικά σταμάτησε.
Η ψυχή πήρε την απάντηση και εγώ είμαι έτοιμος να σχεδιάσω το σήμερα μου.













5 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

Κάθε φορα που κάποιος επιλέγει να γραψει και να κανει μια καταθεση ψυχης, πονά και αυτός ο πόνος είναι δημιουργικος!

 

Μερλινάκο...

Δεν ξέρω αλλά νομίζω οτι μόνος σου μπαίνεις στο τυπάκι της αμφιβολίας και κάνεις τον εαυτό σου να πονάει. Δεν έχεις να φοβηθείς ποτέ τίποτα όταν είσαι αληθινός, γιατί δε θα υπάρχει καλύτερος τρόπος να αγαπάς και να σαι εσύ. Για μένα αυτό είναι που πρέπει να ψάχνουμε: Ο εαυτός μας. Και να μην τον φοβάσαι τον ξένο. Μη σκέφτεσαι τι θέλει και τι όχι, εσύ να δίνεις μόνο φως και να σαι σίγουρος πως μόνο φως θα πάρεις από τη ζωή.
Φιλάκια πολλά, και δε θέλω να πονάς ;)

 

δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτό το κείμενο έχει γραφτεί από άντρα.

νιώθω κι εγώ όλα αυτά που ανέφερες τις περισσότερες φορές που γράφω.
δε μπορεί η χαρά να με κλείσει στο σκοτεινό μέρος που χρειάζεται η πένα μου για να κυλήσει ..
σφίγγεται το στήθος, παθαίνει σοκ το στομάχι, σκάω σκάω σκάω.
πονάω και αγανακτώ, φωνάζω και κλαίω χωρίς να αλλάζει καθόλου η έκφραση μου ή η στάση μου.

και το μόνο φυσικά που μπορώ κι εγώ να κάνω με τις σκέψεις και όλα αυτά τα πυρά μέσα μου είναι να τα γράψω για να τα ερμηνεύσω, για να δω τι λέω και τι σκέφτομαι.

δεν σταματάει όμως ο πόνος.
εσύ είσαι τυχερός.

κι εγώ έχω να σου πω πως δεν φοβάμαι. προσπαθώ, πάντα δίνω ευκαιρίες, είμαι πάντα θετικά προσκείμενη, έχω πάντα θετική ενέργεια ..
τη σκορπάω. μ'αρέσει να δίνω ότι μπορώ χωρίς να περιμένω τίποτα. πολύ λίγοι το κάνουν αυτό. δεν μπορώ να σου πω πως έχει λειτουργήσει προς το προφανές όφελος μου αλλά εγώ νιώθω πολύ καλά με αυτό. νιώθω αρμονία, ευγνωμοσύνη για το ποια είμαι.
κάτι πιο σημαντικό από αυτό για εμένα (το οποίο προϋποθέτει όμως την αρμονία του εγώ) είναι η αγάπη, η αγάπη υπερπαραγωγή - το απόλυτο ρομαντικό της υπόθεσης.
η απόλυτη ευτυχία και ολοκλήρωση.

με ακούς τρελούλα?

 

Χαίρομαι που η ψυχή και η καρδιά μου, βρήκαν εδώ έναν τόπο παραμυθένιο.
Συγχαρητήρια για τον παράδεισο που δημιούργησες.
Την καλημέρα μου.
Angel kiss

 

αγαπημένε μου Merlin τούτο εδώ το ιστολόγιο είναι πράγματι μαγικό !!!!