ElvenKingdom

Εκεί που η φαντασία κλείνει το μάτι στην πραγματικότητα...

Le Fabuleux Destin de Merlin





Στον κόσμο της Amelie Poulain  ήσουν αυτά που αγαπάς αλλά και αυτά που δεν αγαπάς.
Προσπάθησα λοιπόν να δω κι εγώ τι είμαι. Ο τρόπος δηλαδή που θα με περιέγραφε η  Amelie Poulain

Αγαπάω...

...την μητέρα μου.-
...το άρωμα της κανέλας.
...τον ήχο της βροχής.
...τα βιβλία με τις δερμάτινες ράχες
...τις κούπες του τσαγιού
...τα έντονα βλέμματα.
...την καραμέλα
...τον Cap Cap.
...τον ανηψιό μου και τον ηχηρό του γέλιο
...τα παραμύθια που δεν έχουν τέλος.
...το HarryWorld γιατί ακόμα κι ένα απλό φόρουμ μπορεί να σου αλλάξει τη ζωή.
...οτι έχει αγγίξει με την πένα της η Rowling
...το μπλε.
...τις στιγμές πριν κλείσει τα μάτια μου ο ύπνος.
...τις αναμνήσεις μου.
...το σπίτι των παππούδων μου
...το αιθέριο έλαιο του σανδαλόξυλου.
...τα γιουβαρλάκια
...την Ελλάδα.
...το πρώτο δάκρυ που πέφτει όταν τελειώνω το χριστουγεννιάτικο στολισμό.
...τα δάκρυα μου.
...τον στίβο και όσα μου έμαθε.
...την αδελφή μου γιατί ακόμα και τις στιγμές που μας νομίζουν διαλυμένους εμείς ενώνουμε δυνάμεις και καρδιές ακόμα πιο έντονα. 
...τους ανθρώπους που δεν θέλουν να μάθουν μέχρι που φτάνουν τα όρια τους και συνεχώς προχωρούν.
...τη μυρωδιά του ξύλου.
...τη φωτιά και τον τρόπο που επιβάλλεται σε ότι καίει.
...την ΑνναΜαρία γιατί με πονάει λες και τρέχει το ίδιο αίμα στις φλέβες μας.
...τις μουσικές των Tiersen, Clint Mansell, James Newton Howard & Henry Mancini .
...τα μακαρόνια που έχουν κατέβει απο τη φωτιά.
...να ονειρεύομαι με τη γεύση της σοκολάτας στα χείλη.
...τον πατέρα μου γιατί με έκανε να συνειδητοποιήσω πως πρέπει να αλλάξω τη ζωή μου.
...τα γλέντια που γίνονται στο σπίτι.
...το ραδιόφωνο και το τρόπο που εκφράζεσαι μέσα απο αυτό.
...τους Απαράδεκτους γιατί είμαστε ΟΜΑΔΑ.
...τον ήχο που κάνουν τα πιάτα όταν σπάνε στις χαρές.
...τον πόνο που ένιωσα μέχρι οι δυο μας να γίνουμε ευτυχισμένοι.
...εσένα.




Δεν αγαπάω...

...τις μπάμιες.
...τα τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη.
...το παγωτό σοκολάτα.
...τα εύκολα συμπεράσματα.
...τα στημένα παιχνίδια
...όσους με κοιτούν στα μάτια ενώ ξέρω οτι μου λένε ψέμματα.
...τα δελτία ειδήσεων
...το ελληνικό κράτος.
...τους Έλληνες πολίτες. 
...τις μπηχτές.
...την ουδέτερη στάση
...τον κόσμο των αριθμών
...την αυτοπεποίθηση των ηλιθίων.
...τις στιγμές που ήθελα αλλά δεν τόλμησα.
...το κενό.
...την κάπαρη.
...τον καύσωνα.
...όταν μου λες τι να κάνω ενώ δεν ξέρεις αν πρέπει να το κάνω.
...τα λευκά πλακάκια.
...τη  μορταδέλα
...τα θρίλερ.
...τους ανθρώπους που προσπαθούν να σου αρπάξουν ότι τους λείπει.


Αυτός είμαι.
Αυτά είναι κάποια απο αυτά που αγαπαω και που δεν αγαπάω.
Είναι αυτά που συγκροτούν το...
Fabuleux Destin de Merlin.





6 σκέψεις που μοιράστηκαν τα ξωτικα:

μα δεν αγαπάς τις μπάμιες; εκπλήσσομαι!

τόσο ωραίο φαγητό!!!

 

ξέχασες το hw :(

Αγαπάμε Μέρλιν λέω εγώ.:P
Φιλιααα!!

 

Ταυτίζομαι!:)

Καλο μηνα...

 

πολλα δικα σου αγαπημενα ειναι και δικα μου οπως και πολλα απο αυτα που δεν αγαπας....χαιρομαι που εισαι καλυτερα.....υπεροχο το τραγουδι...φιλια μαγε....

 

ΣσΣσΣΣΣΣσσσσσσ ας απολαύσουμε...

Φιλιά πολλά γλυκέ μου Merlin!

 

Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!
Oλα πολυ μαγικα !!!